Jak obci望 w這sy? - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy S逝篡my kompleksowymi poradami jak zmieni sw鎩 wygl康 i styl - makija, fryzur, spos鏏 ubierania si...

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2012-12-08, 22:11   #1
BaniaxPl
Przyczajenie
 
Avatar BaniaxPl
 
Zarejestrowany: 2012-12
Wiadomo軼i: 1

Jak obci望 w這sy?


Siemka. Mam 14 lat , od 6 klasy podstaw闚ki (teraz juz 2 gim) mam d逝gie w這sy .. Do tej pory nie przeszkadza造 mi one , lecz po woli zaczynaj mnie denerwowa .. I mam takie pytanko. Jak mo積a obci望 w這sy? Chodzi mi co w stylu ze grzywka jest a boki kr鏒sze.. czy co takiego. No nie wiem.. Mo瞠 wy macie jakie pomys造 ? Za陰czam kilka 3 zdj璚ie 2 na jasnym tle (w這sy 15/18 cm zalezy od miejsca na g這wie ;d) A na ciemnym ( zdj 2 mies temu . 11/13 cm)

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2016-03-07 o 17:24 Pow鏚: na prosbe uzytkownika-usowam zdj;
BaniaxPl jest offline  
Stary 2012-12-11, 01:16   #2
Ametys
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomo軼i: 257
Dot.: Jak obci望 w這sy?

Ty to sie bierz do nauki lepiej zamiast w lustro patrze, dzieci w twoim wieku powinny jeszcze po dworze lata i sie bawi a nie stroi sobie fryzurki.

Jezu gdzie ja 篡je.....
Ametys jest offline  
Stary 2012-12-11, 11:10   #3
behemotkot
Rozeznanie
 
Avatar behemotkot
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: punkt w przestrzeni
Wiadomo軼i: 930
Dot.: Jak obci望 w這sy?

Id do fryzjera i powiedz jak bys chcia 瞠by by造 obci皻e. Nie martw si w這sy odrastaj.
__________________
"...bo ona ona r騜ne ma imiona
jedni wo豉j j mi這嗆 inni zgaga pieprzona
bo ona ona imiona r騜ne ma
jedni wo豉j j szcz窷cie niepoj皻e
inni pani na K."

Pocz徠ki bloga
http://okiembehemotkota.blogspot.com

Moje amatorskie fotki:
http://kasita.flog.pl/
behemotkot jest offline  
Stary 2012-12-12, 19:48   #4
lotta_983
Zakorzenienie
 
Avatar lotta_983
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: centrum
Wiadomo軼i: 4 835
Dot.: Jak obci望 w這sy?

Cytat:
Napisane przez Ametys Poka wiadomo嗆
Ty to sie bierz do nauki lepiej zamiast w lustro patrze, dzieci w twoim wieku powinny jeszcze po dworze lata i sie bawi a nie stroi sobie fryzurki.

Jezu gdzie ja 篡je.....
My郵, 瞠 skoro jest po 22 to lekcje ju dawno odrobi, i tym bardziej wybiega si na dworze
__________________
A journey of a thousand miles begins with a single step.

http://www.pmiska.pl/


lotta_983 jest offline  
Stary 2012-12-12, 19:49   #5
lotta_983
Zakorzenienie
 
Avatar lotta_983
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: centrum
Wiadomo軼i: 4 835
Dot.: Jak obci望 w這sy?

Nie doda這 mi za陰cznika, mo瞠 co w tym stylu..
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg fryzura-meska-5593.jpg (36,3 KB, 15 za豉dowa)
__________________
A journey of a thousand miles begins with a single step.

http://www.pmiska.pl/


lotta_983 jest offline  
Stary 2012-12-19, 23:45   #6
Wampierz
Zakorzenienie
 
Avatar Wampierz
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomo軼i: 4 461
Dot.: Jak obci望 w這sy?

Cytat:
Napisane przez BaniaxPl Poka wiadomo嗆
Siemka. Mam 14 lat , od 6 klasy podstaw闚ki (teraz juz 2 gim) mam d逝gie w這sy .. Do tej pory nie przeszkadza造 mi one , lecz po woli zaczynaj mnie denerwowa .. I mam takie pytanko. Jak mo積a obci望 w這sy? Chodzi mi co w stylu ze grzywka jest a boki kr鏒sze.. czy co takiego. No nie wiem.. Mo瞠 wy macie jakie pomys造 ? Za陰czam kilka 3 zdj璚ie 2 na jasnym tle (w這sy 15/18 cm zalezy od miejsca na g這wie ;d) A na ciemnym ( zdj 2 mies temu . 11/13 cm)
Rodzice pozwolili ci zamieszcza fotografie w sieci? To nie jest dobry pomys, nawet nie mo瞠sz ich st康 usun望.

Fryzur to mo瞠 ci najlepiej fryzjer doradzi, jak b璠ziesz nast瘼nym razem to popro czy mo瞠 jako kr鏂ej ci ostrzyc.
__________________
Blog o analizie kolorystycznej
Wampierz jest offline  
Stary 2012-12-20, 16:11   #7
Joasia3212
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-12
Wiadomo軼i: 49
Dot.: Jak obci望 w這sy?

R闚nie popieram w豉郾ie podobn fryzurk jak powy瞠j we wpisie
Joasia3212 jest offline  
Stary 2012-12-23, 12:50   #8
Ammeki
Raczkowanie
 
Avatar Ammeki
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Polska
Wiadomo軼i: 116
Dot.: Jak obci望 w這sy?

Nie lubie takich grzywek
Ja bym Ci z ch璚i zobaczy豉 w takich w這skach

http://pu.i.wp.pl/k,NzcxMDM3NzYsNDk5...b44_medium.jpg
__________________
[SIZE="2"]
Zapuszczam w這sy !!


Nie wyciskam krostek 1/25
Ammeki jest offline  
Zamknij w徠ek

Nowe w徠ki na forum Metamorfozy


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: Wy陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:37.