Kosmetyki M.A.C. cz.7 - Strona 151 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-04-24, 08:16   #4501
justaa_
Raczkowanie
 
Avatar justaa_
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 252
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Ja nie mam żadnego podkładu z MAC, kiedyś jedynie kilka testowałam, ale nie PL, więc niestety nie pomogę.
Dziękuję za chęci
__________________
„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
justaa_ jest offline  
Stary 2014-04-24, 09:59   #4502
Iwi82
Wtajemniczenie
 
Avatar Iwi82
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 2 426
Wpisy w blogu: 2
GG do Iwi82
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Dziewczyny - czy te róże z kolekcji Proenza Schouler były już dostępne wcześniej stacjonarnie czy dopiero dziś miały być?? Pytam, bo dzwoniłam do jednego ze sklepów zapytać czy może je mają, a Pani w ogóle nie wiedziała o jaką kolekcję chodzi itp. i generalnie była bardzo zdziwiona moim pytaniem.
__________________
Instagram: iwi_g
Iwi82 jest offline  
Stary 2014-04-24, 10:16   #4503
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Ta kolekcja stacjonarnie była chyba tylko w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2014-04-24, 10:24   #4504
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 998
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
Ta kolekcja stacjonarnie była chyba tylko w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów
prawda
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline  
Stary 2014-04-24, 10:31   #4505
Iwi82
Wtajemniczenie
 
Avatar Iwi82
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 2 426
Wpisy w blogu: 2
GG do Iwi82
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez kaja2301 Pokaż wiadomość
prawda
ah, to wszystko jasne. Dzięki za info
__________________
Instagram: iwi_g
Iwi82 jest offline  
Stary 2014-04-24, 12:05   #4506
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 869
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

witam czy któraś ma może doświadczenia z tą serią colour correcting? Ja testowałam dwa kolory bazy z filtrem (lawendową i żółtą) jednak nie całkiem się u mnie spisują, niestety... chciałam podpytać o puderek (sypki i prasowany
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2014-04-24, 12:36   #4507
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 625
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
witam czy któraś ma może doświadczenia z tą serią colour correcting? Ja testowałam dwa kolory bazy z filtrem (lawendową i żółtą) jednak nie całkiem się u mnie spisują, niestety... chciałam podpytać o puderek (sypki i prasowany
Ja nic z tej serii nie mam, ale u Kasiajki na blogu było co nieco na ten temat. Chyba Corii ma też któryś z sypańców.
OlaM jest offline  
Stary 2014-04-24, 12:39   #4508
OnaZakupoholik
Zakorzenienie
 
Avatar OnaZakupoholik
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 18 149
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Iwi82 Pokaż wiadomość
Dziewczyny - czy te róże z kolekcji Proenza Schouler były już dostępne wcześniej stacjonarnie czy dopiero dziś miały być?? Pytam, bo dzwoniłam do jednego ze sklepów zapytać czy może je mają, a Pani w ogóle nie wiedziała o jaką kolekcję chodzi itp. i generalnie była bardzo zdziwiona moim pytaniem.
też szukam obu dla mnie to masakra wyprzedano na stronie odświeżałam odkąd się pojawiło na stronie nigdy nie było
__________________
OnaZakupoholik jest offline  
Stary 2014-04-24, 13:57   #4509
pingwin2
Zakorzenienie
 
Avatar pingwin2
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 20 658
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
witam czy któraś ma może doświadczenia z tą serią colour correcting? Ja testowałam dwa kolory bazy z filtrem (lawendową i żółtą) jednak nie całkiem się u mnie spisują, niestety... chciałam podpytać o puderek (sypki i prasowany
ja mam i mi pasuje
__________________
Całkowite lekceważenie wszelkich zagrożeń sprawiało jakoś, że zagrożenia zniechęcały się, rezygnowały i znikały.Terry Pratchett
Doświadczenie jest szkołą, w której lekcje drogo kosztują


Fuksjowa Roma S. Pilewicz szuka nowego domu
Tous Rosa karmel i pomarańcz też szukają nowego domu




pingwin2 jest offline  
Stary 2014-04-24, 14:14   #4510
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
też szukam obu dla mnie to masakra wyprzedano na stronie odświeżałam odkąd się pojawiło na stronie nigdy nie było
Coś z dostępnością tych róży było chyba nie tak, bo nawet Temptalia o tym pisała. Mimo wszystko uważam, że jeśli wyprodukowali ich za mało (albo wystąpił jakiś inny problem), to mogli o tym po prostu poinformować
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-04-24, 14:17   #4511
dzamatasi
Wtajemniczenie
 
Avatar dzamatasi
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 2 716
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Witam
Zamówiłam podkład Studio Sculpt SPF 15 NC40 i właśnie przyszedł ale niestety okazał się na mnie za ciemny
Nie potrzebuje któraś z Was tego odcienia? A ma moze sie zamienic na NC37?
__________________
WALCZĘ O WŁOSY
dzamatasi jest offline  
Stary 2014-04-24, 14:24   #4512
Hisoka
Zakorzenienie
 
Avatar Hisoka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 5 410
GG do Hisoka
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

czy któraś z Was ma szminkę w odcieniu Amoures? Chciałam ją wczoraj zamówić (ostatecznie na razie zdecydowałam się na inne odcienie), ale zdjęcia w necie strasznie się między sobą różnią. Jaki to jest właściwie kolor (ciemny czy średni? Fiolet z różem, czerwienią czy w ogóle co? :P )
Hisoka jest offline  
Stary 2014-04-24, 14:50   #4513
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Iwi82 Pokaż wiadomość
Dziewczyny - czy te róże z kolekcji Proenza Schouler były już dostępne wcześniej stacjonarnie czy dopiero dziś miały być?? Pytam, bo dzwoniłam do jednego ze sklepów zapytać czy może je mają, a Pani w ogóle nie wiedziała o jaką kolekcję chodzi itp. i generalnie była bardzo zdziwiona moim pytaniem.
Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
też szukam obu dla mnie to masakra wyprzedano na stronie odświeżałam odkąd się pojawiło na stronie nigdy nie było

Moze to i dobrze, temptalia daje bardzo slaba ocene Sunset Beach i bardzo srednia Ocean City Ja chcialam obejrzec ten koralowy, ale juz mi sie odwidzial
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-04-24, 14:53   #4514
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 087
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Dziewczymy, czy ktos widzial szminke CB96 na zywo? Moja mama chcialaby koralowa szminke, najlepiej ze zlotym polyskiem, bo kiedys taka w Pewexie kupila a potem juz nigdzie takiej nie widziala, pewnie dlatego ze w 3M nie ma MACa No i musi byc perlowa, innych nie nosi. Opis pasuje ale boje sie tylko, ze te zlote drobinki bede za bardzo brokatowe.
Z daleka moze i na koralowa z drobinkami zlotymi wyglada, ale z bliska to taka czerwien bazowa z pomarańczo-złotymi drobinkami. No generalnie wygląda wyglada nieco tandetnie, specjalnie dla Ciebie zrobilam swatche w sklepie dzisiaj.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (32,8 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (27,8 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (32,7 KB, 29 załadowań)
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 087 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-04-24, 15:08   #4515
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Z daleka moze i na koralowa z drobinkami zlotymi wyglada, ale z bliska to taka czerwien bazowa z pomarańczo-złotymi drobinkami. No generalnie wygląda wyglada nieco tandetnie, specjalnie dla Ciebie zrobilam swatche w sklepie dzisiaj.
Wooooooooooow, wielkie dzieki :dzie kuje:

Ja na pewno bym jej nie zalozyla (zgadzam sie z tym tandetnym) ale wysle te zdjecia mamie, ona ma zupelnie inny gust jezeli chodzi o makijaz, wiecie jak to jest Niemal obstawiam, ze jej sie bedzie podobac Kiedys kupowalam jej namietnie pomadki Diora y Chanel, oczywiscie przy mnie wszystko jej sie podoba, a potem nakrylam ja na nakladaniu na nie "swojej" pomadki, bo np musi miec perlowe wykonczenie
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-04-24, 15:12   #4516
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Moze to i dobrze, temptalia daje bardzo slaba ocene Sunset Beach i bardzo srednia Ocean City Ja chcialam obejrzec ten koralowy, ale juz mi sie odwidzial
Ja się z nią w ogole nie zgadzam Może miała jakis felerny egzemplarz...? Kolor można nalożyc pędzlem bez wiekszego problemu. Ja jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że kolory są piekne
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2014-04-24, 15:13   #4517
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 087
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Wooooooooooow, wielkie dzieki :dzie kuje:

Ja na pewno bym jej nie zalozyla (zgadzam sie z tym tandetnym) ale wysle te zdjecia mamie, ona ma zupelnie inny gust jezeli chodzi o makijaz, wiecie jak to jest Niemal obstawiam, ze jej sie bedzie podobac Kiedys kupowalam jej namietnie pomadki Diora y Chanel, oczywiscie przy mnie wszystko jej sie podoba, a potem nakrylam ja na nakladaniu na nie "swojej" pomadki, bo np musi miec perlowe wykonczenie
Nie ma co za Kochana, macałam dzisiaj szminki, szukałam jednej i w ręce mi wpadła ta, od razu przypomniałam sobie, ze pytałas o nia i postanowiłam swatche zrobić z nadzieja ze pomogę coś w temacie. Miałam na usta nawet nalozyc, ale jak na rece zobaczyłam, to sie nie odwazylam na wargi tego koloru nanieść Ale co komu pasuje, sa oosby, którym będzie w niej dobrze na pewno
No to jest perla z duza domieszka brokatu
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 087 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-04-24, 15:14   #4518
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Z daleka moze i na koralowa z drobinkami zlotymi wyglada, ale z bliska to taka czerwien bazowa z pomarańczo-złotymi drobinkami. No generalnie wygląda wyglada nieco tandetnie, specjalnie dla Ciebie zrobilam swatche w sklepie dzisiaj.

ladna
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2014-04-24, 15:28   #4519
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
Ja się z nią w ogole nie zgadzam Może miała jakis felerny egzemplarz...? Kolor można nalożyc pędzlem bez wiekszego problemu. Ja jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że kolory są piekne
Wlasnie, czytajac jej recenzje, tez az mialam wrazenie, ze to jakis feler, za duzo tych niedociagnec w jednych rozu Ale ja, no chyba, ze sie na cos napale, albo jest to spontaniczny zakup (rzadko mi sie zdarza, bo rzadko kupuje stacjonarnie, nie mam czasu na wypady do sklepu , nad czym bardzo bardzo ubolewam), zawsze konsultuje sie z temptalia , bo zgadzam sie z 95% jej recenzji. A jak daje A+ to nawet sie nie zastanawiam

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Nie ma co za Kochana, macałam dzisiaj szminki, szukałam jednej i w ręce mi wpadła ta, od razu przypomniałam sobie, ze pytałas o nia i postanowiłam swatche zrobić z nadzieja ze pomogę coś w temacie. Miałam na usta nawet nalozyc, ale jak na rece zobaczyłam, to sie nie odwazylam na wargi tego koloru nanieść Ale co komu pasuje, sa oosby, którym będzie w niej dobrze na pewno
No to jest perla z duza domieszka brokatu
Bardzo bardzo dziekuje za pamiec Ja tez bym chyba nie nosila tej szminki, mam kompletnie inny gust, dlatego tez obstawiam ze mojej mamie sie spodoba Jak uwielbiam testowac wszystko co mi w rece wpadnie, tak jej szminki zawsze omijam szerokim lukiem
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-04-24, 15:43   #4520
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 869
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Z daleka moze i na koralowa z drobinkami zlotymi wyglada, ale z bliska to taka czerwien bazowa z pomarańczo-złotymi drobinkami. No generalnie wygląda wyglada nieco tandetnie, specjalnie dla Ciebie zrobilam swatche w sklepie dzisiaj.
czadowy kolorek
chociaż nie nałożyłabym takiej sama, za odważna
a jeśli chodzi o zamiłowanie do perłowych szminek, to moim skromnym zdaniem - z wiekiem warto przystopować (i mówię z autopsji, bo zapewne jestem w wieku Mamy Oleandry...
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2014-04-24, 15:56   #4521
OnaZakupoholik
Zakorzenienie
 
Avatar OnaZakupoholik
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 18 149
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
Ja się z nią w ogole nie zgadzam Może miała jakis felerny egzemplarz...? Kolor można nalożyc pędzlem bez wiekszego problemu. Ja jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że kolory są piekne
Sa te limitki jeszcze w Wawie?
__________________
OnaZakupoholik jest offline  
Stary 2014-04-24, 16:05   #4522
Rotkohl
Zakorzenienie
 
Avatar Rotkohl
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 16 141
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

ma któraś porównanie miedzy kolorami nc15 nc 20 a c2 z Studio Fix Powder?

Macałam wczoraj nc15 który jest zbyt neutralny ale z kolei nc20 byłby za ciemny chyba.
Znalazłam swatche c2
http://upload2.weddbook.com/blogs2/5...ul-872-int.jpg
i wydaje mi się, ze byłby to odcień pomiędzy, ale nie mogę porównania nigdzie znaleźć.
Rotkohl jest offline  
Stary 2014-04-24, 17:37   #4523
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Po pracy zaciągam Tżta do Galeri Katowickiej i idę kupić swoją pierwszą szminkę . Zrobiłam sobie listę tych,które podobają mi się na zdjęciach w internecie :
Cup Cake, Chatterbox, Cream Cup, Plink

Chociaż nie zdziwię się jak wyjdę z czymś zupełnie innym
Ishikawa jest offline  
Stary 2014-04-24, 17:47   #4524
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
Sa te limitki jeszcze w Wawie?
Nie mam pojęcia, musialabys zadzwonic i zapytac w konkretnym sklepie.
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2014-04-24, 19:04   #4525
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
Po pracy zaciągam Tżta do Galeri Katowickiej i idę kupić swoją pierwszą szminkę . Zrobiłam sobie listę tych,które podobają mi się na zdjęciach w internecie :
Cup Cake, Chatterbox, Cream Cup, Plink

Chociaż nie zdziwię się jak wyjdę z czymś zupełnie innym
Pochwal się, co kupiłaś Ja dzisiaj byłam z TŻtem przelotem w Galerii, ale nie był szczególnie zainteresowany wizytą w MAC, więc tym razem odpuściłam
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline  
Stary 2014-04-24, 19:39   #4526
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 087
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Ja w koncu wydepotowałam kilka cieni (teraz musze im sprawić paletkowy domek, bo nie mam gdzie ich już upchac)i znowu mam na szminkę z B2M, już mam upatrzoną jedną, tym razem dzienniak taki. Jak tak dalej pójdzie to w GK będzie 90% moich podpisów na liscie ze szminke B2M - w tej chwili tak jest
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 087 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-04-24, 20:31   #4527
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Pochwal się, co kupiłaś Ja dzisiaj byłam z TŻtem przelotem w Galerii, ale nie był szczególnie zainteresowany wizytą w MAC, więc tym razem odpuściłam

Kupiłam Sunny Seoul wykończenie cremesheen, - widzac ja na swatchach nie brałam jej pod uwagę.
Ja oczywscie weszłam dumnie z karteczką z nazwami że niby jestem tak obeznana a babeczka mi mówi że ona nazw nie pamięta wszystkich i czy znam wykończenia to mi pomoże znaleźć - o wszystkim pomyślałam,ale nie o wykończeniu .
Ale stanęło na tym,że mogłam pomacać wszystko i sobie wybrać co mi się podoba - na 4 szminki żadna nie była z mojej listy chciejstw.

We wtorek mam zamiar wrócić po taką mgiełkę do twarzy z minerałami , krem bb i może jakiś puder matujący.
Tż wyślę na ten czas do Kuchni Świata bo jest koło MACa (dzisiaj tak zrobiłam i to był strzał w dziesiątkę...).
Ishikawa jest offline  
Stary 2014-04-24, 20:48   #4528
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
Kupiłam Sunny Seoul wykończenie cremesheen, - widzac ja na swatchach nie brałam jej pod uwagę.
Ja oczywscie weszłam dumnie z karteczką z nazwami że niby jestem tak obeznana a babeczka mi mówi że ona nazw nie pamięta wszystkich i czy znam wykończenia to mi pomoże znaleźć - o wszystkim pomyślałam,ale nie o wykończeniu .
Ale stanęło na tym,że mogłam pomacać wszystko i sobie wybrać co mi się podoba - na 4 szminki żadna nie była z mojej listy chciejstw.

We wtorek mam zamiar wrócić po taką mgiełkę do twarzy z minerałami , krem bb i może jakiś puder matujący.
Tż wyślę na ten czas do Kuchni Świata bo jest koło MACa (dzisiaj tak zrobiłam i to był strzał w dziesiątkę...).
mam sunny seoul, fajny kolorek a bb zamówiłam w ciemno i jestem przerażona czy mi odcień będzie pasował ...
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-04-24, 20:58   #4529
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

no może nie zabłysnę, ale na słoczach ta CB mi się bardzo podoba nosiłabym. muszę ją oblookać
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2014-04-24, 21:08   #4530
panna mrau
Zakorzenienie
 
Avatar panna mrau
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: okołowarszawska
Wiadomości: 3 593
GG do panna mrau
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.7

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
no może nie zabłysnę, ale na słoczach ta CB mi się bardzo podoba nosiłabym. muszę ją oblookać
Ja dziś ją macałam i na swatchach wyszła milion razy lepiej niż w realu niestety...
__________________
wymieniam kolorówkę

blog. I am Paula
TOP 5: produkty do konturowania
#newin: Rossmann -40%, MAC, KOBO, Inglot
MAC Wash & Dry
panna mrau jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
cienie, cienie mac, mac, oszustwo, palety cieni mac, pigment, porada, szminka pomadka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-05-13 11:42:21


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:58.