Kupujemy BB Creamy cz. V - Strona 41 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-03-02, 23:58   #1201
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Pisze bez cytatow, bo z komorki. (mam zalecone ograniczenie zrodel pobudzajacych bodzce nerwowe w tym internetu :-D staram sie nie wlaczac kompa, ale nie moge sie oderwac od telefonu )
ale nie o tym mialo byc co do przyszlego zamowienia z GM to dopiero gdzies w polowie kwietnia kolejne. Mam duzo zaniedbanych spraw i na nich musze sie skoncentrowac. Poza tym jak mam zbyt duzo nowosci to kusi mnie zeby co chwila cos nowego sprobowac i nigdy nie jestem w stanie skutecznosci danego kosmetyku
standardowo z kazdym zamowieniem biore cos z mizona. przewaznie trojpaki slimaka, bo te sa na okraglo i jak sie cos akurat fajnego trafi. Mizon ma jedna wade- ich promocje trwaja czasem 2 dni wiec jednego dnia moge rzucic haslo, a zanim sie zglosza chetne i splyna wplaty to bedzie juz po oromocji.
evek jest offline  
Stary 2013-03-03, 00:30   #1202
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez tanizaki Pokaż wiadomość
Ok A ile masz tego do pozbycia bo nie wiem razy ile przemnożyć
Trzy sztuki [dwa Mizony i fioletowy Skin79]

Cytat:
Napisane przez Taranka Pokaż wiadomość
Estelko, jak tam moje zamówienie?
Mam cztery gotowe do wysyłki. Brakuje mi scrubu mango, dopiero teraz go zamawiam, bo on z lutowej rozbiórki.
Cytat:
Napisane przez Modraszka Pokaż wiadomość
Estelle, zrobiłam dzisiaj przelew za Apis i serum wybielające (30ml)
Dzięki. Tylko nie wiem, czy mi starczy składników na dodatkową porcję serum. Jak tak, to dopiszę, jeśli nie - zmniejszę ilość w rozliczeniu.
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline  
Stary 2013-03-03, 00:35   #1203
Taranka
Zakorzenienie
 
Avatar Taranka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa/Barcelona
Wiadomości: 3 876
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość

Mam cztery gotowe do wysyłki. Brakuje mi scrubu mango, dopiero teraz go zamawiam, bo on z lutowej rozbiórki.
To jeszcze na scrub poczekam
__________________
Odtłuszczanie. -13
Lubię czytać.




Taranka jest teraz online  
Stary 2013-03-03, 09:50   #1204
maneo444
Zakorzenienie
 
Avatar maneo444
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 289
GG do maneo444
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle dziękuje za przesyłkę
__________________

maneo444 jest offline  
Stary 2013-03-03, 10:37   #1205
aileenn
musi wiedźma
 
Avatar aileenn
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 483
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle, jak się opróżni słoiczek z Mizon Snail Cream, to też poproszę o wysyłkę tego, co już będziesz dla mnie miała
aileenn jest offline  
Stary 2013-03-03, 12:34   #1206
tanizaki
Wtajemniczenie
 
Avatar tanizaki
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: GZM
Wiadomości: 2 240
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Trzy sztuki [dwa Mizony i fioletowy Skin79]
Dziękuję Przelew już poleciał
__________________
„Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach."

INSTAGRAM
tanizaki jest offline  
Stary 2013-03-03, 13:12   #1207
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Mam dosc nietypowe pytanie

mianowicie o peeling do stop

czy w 'skarpetki' zmiesci sie meska stopa?

i czy stopy jakos mozna moczyc podczas schodzenia naskorka?
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-03, 13:14   #1208
Modraszka
Zadomowienie
 
Avatar Modraszka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 635
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Dzięki. Tylko nie wiem, czy mi starczy składników na dodatkową porcję serum. Jak tak, to dopiszę, jeśli nie - zmniejszę ilość w rozliczeniu.
Ok
__________________

Modraszka jest offline  
Stary 2013-03-03, 14:20   #1209
chiao
Rozeznanie
 
Avatar chiao
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: south of PL
Wiadomości: 797
Wyślij wiadomość przez MSN do chiao
Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Mam dosc nietypowe pytanie

mianowicie o peeling do stop

czy w 'skarpetki' zmiesci sie meska stopa?

i czy stopy jakos mozna moczyc podczas schodzenia naskorka?
Odpowiedź na obydwa pytania brzmi: tak

Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2
__________________
O azjatyckich kosmetykach i ich składach:
http://greentealovex.blogspot.com/
chiao jest offline  
Stary 2013-03-03, 14:40   #1210
ciambaramba
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 114
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle, jest już coś dla mnie?
ciambaramba jest offline  
Stary 2013-03-03, 14:55   #1211
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez chiao Pokaż wiadomość
Odpowiedź na obydwa pytania brzmi: tak

Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2
To fajnie bo chce zafundowac tz ale sie zastanawialam czy jego stopa tam wejdzie

Moczyc w wodzie czy w wodzie z czyms?

Na aukcjach coraz czesciej widze napis, ze mozna stosowac raz na 10 dni
W 10 dni to chyba nawet nie zdazy ten naskorek stary zejsc

No i czy mozna uzyc jakiegos pumeksu czy zostawic niech sie dzieje samoczynnie?
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-03, 15:53   #1212
Bechelorette
Raczkowanie
 
Avatar Bechelorette
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 73
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle, wysłałam przelew za serum )
Bechelorette jest offline  
Stary 2013-03-03, 16:09   #1213
chiao
Rozeznanie
 
Avatar chiao
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: south of PL
Wiadomości: 797
Wyślij wiadomość przez MSN do chiao
Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
To fajnie bo chce zafundowac tz ale sie zastanawialam czy jego stopa tam wejdzie

Moczyc w wodzie czy w wodzie z czyms?

Na aukcjach coraz czesciej widze napis, ze mozna stosowac raz na 10 dni
W 10 dni to chyba nawet nie zdazy ten naskorek stary zejsc

No i czy mozna uzyc jakiegos pumeksu czy zostawic niech sie dzieje samoczynnie?
Jak nie ma jakiejś wielgachnej stopy, to powinna wejść Nie wierz w to co piszą, bo to jakaś bzdura! Tak, w 10 dni to nawet cały proces się nie zdąży przeprowadzić, kompletnie bez sensu. Naskórek ma odpadać sam, bez żadnej pomocy, możesz co najwyżej oprócz prysznica moczyć nogi w czymś, możesz dodawać kosmetyki do kąpieli stóp, jeśli będziesz je dodatkowo moczyć.

Btw, od czego skrótem jest 'tż'? Już od dłuższego czasu mnie to frapuje :p

Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2
__________________
O azjatyckich kosmetykach i ich składach:
http://greentealovex.blogspot.com/
chiao jest offline  
Stary 2013-03-03, 16:16   #1214
Silence_
Zakorzenienie
 
Avatar Silence_
 
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Lincolnshire
Wiadomości: 4 727
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez chiao Pokaż wiadomość
Btw, od czego skrótem jest 'tż'? Już od dłuższego czasu mnie to frapuje :p

Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2
Towarzysz życia
__________________


Silence_ jest offline  
Stary 2013-03-03, 16:56   #1215
_Enea_
Raczkowanie
 
Avatar _Enea_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 281
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
To fajnie bo chce zafundowac tz ale sie zastanawialam czy jego stopa tam wejdzie

Moczyc w wodzie czy w wodzie z czyms?

Na aukcjach coraz czesciej widze napis, ze mozna stosowac raz na 10 dni
W 10 dni to chyba nawet nie zdazy ten naskorek stary zejsc

No i czy mozna uzyc jakiegos pumeksu czy zostawic niech sie dzieje samoczynnie?
Bardzo dziwne, że jest napisane, że można robić co 10 dni, bo z tego co ja wiem to chyba co 6 tygodni mniej więcej. Ja wczoraj zrobiłam peeiling drugi raz. Pierwszy był chyba w lipcu. Powiem, tak skarpetki są duże i jak ktoś nie ma bardzoo dużej stopy to powinno być ok. Co do całego procesu, to u mnie schodzenie naskórka nastąpiło chyba po 3 dniach po aplikacji preparatu i trwała to około tydzień z czego 3 pierwsze dni były najintensywniejsze. Nie używałam pumeksu, ani specjalnie nie moczyłam nóg. Czasem delikatnie zrywałam martwy naskórek, ale nic na siłę.
__________________
Słowa są ponadczasowe. Powinieneś je wypowiadać lub pisać ze świadomością o ich wieczności.

"Światło myśli, że podróżuje szybciej niż cokolwiek innego.
Ale myli się. Nieważne, jak szybko światło podróżuje,
dowiaduje się, że ciemność dotarła tam pierwsza i czeka na nie
."
_Enea_ jest offline  
Stary 2013-03-03, 17:03   #1216
linka_12
Zadomowienie
 
Avatar linka_12
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 873
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle, przelew ode mnie za APISa właśnie poszedł.

Evek, dzięki za odp. W takim razie zamówię sobie ten żel we własnym zakresie, a najwyżej jak coś Mizonowego będziesz organizować w kwietniu to się dołączę.
linka_12 jest offline  
Stary 2013-03-03, 18:25   #1217
blackdress92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 249
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Również za APIS poszło, Estelle
i dziękuję Ci bardzo za paczuszkę
__________________
Moc szczęścia !
blackdress92 jest offline  
Stary 2013-03-03, 18:36   #1218
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez chiao Pokaż wiadomość
Jak nie ma jakiejś wielgachnej stopy, to powinna wejść Nie wierz w to co piszą, bo to jakaś bzdura! Tak, w 10 dni to nawet cały proces się nie zdąży przeprowadzić, kompletnie bez sensu. Naskórek ma odpadać sam, bez żadnej pomocy, możesz co najwyżej oprócz prysznica moczyć nogi w czymś, możesz dodawać kosmetyki do kąpieli stóp, jeśli będziesz je dodatkowo moczyć.

Btw, od czego skrótem jest 'tż'? Już od dłuższego czasu mnie to frapuje :p

Sent from my GT-S5830i using Tapatalk 2
Cytat:
Napisane przez _Enea_ Pokaż wiadomość
Bardzo dziwne, że jest napisane, że można robić co 10 dni, bo z tego co ja wiem to chyba co 6 tygodni mniej więcej. Ja wczoraj zrobiłam peeiling drugi raz. Pierwszy był chyba w lipcu. Powiem, tak skarpetki są duże i jak ktoś nie ma bardzoo dużej stopy to powinno być ok. Co do całego procesu, to u mnie schodzenie naskórka nastąpiło chyba po 3 dniach po aplikacji preparatu i trwała to około tydzień z czego 3 pierwsze dni były najintensywniejsze. Nie używałam pumeksu, ani specjalnie nie moczyłam nóg. Czasem delikatnie zrywałam martwy naskórek, ale nic na siłę.
Dzieki za odpowiedzi dziewczyny

Stwierdzilam, że sobie zafunduje ten peeling, i tżtowi przy okazji
Chociaz przyznam szczerze, ze sie troche obawiam bo brzydzi mnie ten proces schodzenia naskorka
No ale mam nadzieje, ze szybko pojdzie I bede miala ladne stopki na lato, ha!

Tz ma rozmiar buta 44 więc nie jakiś gigant

Nurtuje mnie jeszcze jedno, podczas wlewania plynu wydaje mi sie, ze leci on na gore stopy a nie na dol czy on jest jak woda i sobie tam splynie?
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-03, 18:55   #1219
_Enea_
Raczkowanie
 
Avatar _Enea_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 281
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Dzieki za odpowiedzi dziewczyny

Stwierdzilam, że sobie zafunduje ten peeling, i tżtowi przy okazji
Chociaz przyznam szczerze, ze sie troche obawiam bo brzydzi mnie ten proces schodzenia naskorka
No ale mam nadzieje, ze szybko pojdzie I bede miala ladne stopki na lato, ha!

Tz ma rozmiar buta 44 więc nie jakiś gigant

Nurtuje mnie jeszcze jedno, podczas wlewania plynu wydaje mi sie, ze leci on na gore stopy a nie na dol czy on jest jak woda i sobie tam splynie?
Płyn jest jak woda i spłynie na dół, nie ma z tym problemu
Powiem Ci, że byłam zachwycona efektem, miałam stopki jak niemowlak, takie gładziutkie he he
__________________
Słowa są ponadczasowe. Powinieneś je wypowiadać lub pisać ze świadomością o ich wieczności.

"Światło myśli, że podróżuje szybciej niż cokolwiek innego.
Ale myli się. Nieważne, jak szybko światło podróżuje,
dowiaduje się, że ciemność dotarła tam pierwsza i czeka na nie
."
_Enea_ jest offline  
Stary 2013-03-03, 19:02   #1220
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez _Enea_ Pokaż wiadomość
Płyn jest jak woda i spłynie na dół, nie ma z tym problemu
Powiem Ci, że byłam zachwycona efektem, miałam stopki jak niemowlak, takie gładziutkie he he
No wlasnie efekt mnie kusi
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-03, 19:35   #1221
mysiak
Wtajemniczenie
 
Avatar mysiak
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 2 185
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Do oskarpetkowanych:

Dziewczyny, wiem, że zabrzmi to dziwnie, ale... pokazujecie publicznie stopy podczas tego procesu? Jak bardzo źle wyglądają i czy naskórek obłazi przez cały czas (2-3 tyg?)? Zakładam, że to nie jest przyjemny widok i chyba nie uda mi się pogodzić zabiegu z treningami (na macie ćwiczymy na bosaka) bez narażania innych i siebie na dyskomfort Dobrze zakładam?
__________________

ADOPTUJ wirtualnie FRETKĘ- tak wiele za tak niewiele http://fretek.org/adopcje/showlist/37
mysiak jest offline  
Stary 2013-03-03, 19:42   #1222
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez mysiak Pokaż wiadomość
Do oskarpetkowanych:

Dziewczyny, wiem, że zabrzmi to dziwnie, ale... pokazujecie publicznie stopy podczas tego procesu? Jak bardzo źle wyglądają i czy naskórek obłazi przez cały czas (2-3 tyg?)? Zakładam, że to nie jest przyjemny widok i chyba nie uda mi się pogodzić zabiegu z treningami (na macie ćwiczymy na bosaka) bez narażania innych i siebie na dyskomfort Dobrze zakładam?
Ja tam mam zamiar nie sciagac skarpetek przez 2 tyg na noc mam takie mieciutkie, ktore nie obciskają
z tego co widzialam na necie to nie wyglada to zbyt ciekawie
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-03, 19:47   #1223
aeronauta
Zakorzenienie
 
Avatar aeronauta
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 3 796
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

To jak ciągniemy temat skarpet to ja też mam pytanie . Używał ktoś tych tanich peelingów skarpetowych z ebaya? Np. Butterfly baby foot peeling renewal mask lub Beauty Baby Shine Foot Exfoliation Peeling Mask Pack? Czy myślicie że bezpiecznie wziąć na początek te tańsze czy jednak lepiej brać te bardziej sprawdzone z It's skin czy Tonymoly?
aeronauta jest offline  
Stary 2013-03-03, 21:31   #1224
chiao
Rozeznanie
 
Avatar chiao
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: south of PL
Wiadomości: 797
Wyślij wiadomość przez MSN do chiao
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez Silence_ Pokaż wiadomość
Towarzysz życia
Dzięks

Cytat:
Napisane przez _Enea_ Pokaż wiadomość
Płyn jest jak woda i spłynie na dół, nie ma z tym problemu
Powiem Ci, że byłam zachwycona efektem, miałam stopki jak niemowlak, takie gładziutkie he he
Efekt super ale mi znowu zaczyna się pogrubiać naskórek Chyba miałam od początku za dużo na jednej stopie, trzeba jeszcze przyciąć .... no i nawilżać kremem.

Cytat:
Napisane przez mysiak Pokaż wiadomość
Do oskarpetkowanych:

Dziewczyny, wiem, że zabrzmi to dziwnie, ale... pokazujecie publicznie stopy podczas tego procesu? Jak bardzo źle wyglądają i czy naskórek obłazi przez cały czas (2-3 tyg?)? Zakładam, że to nie jest przyjemny widok i chyba nie uda mi się pogodzić zabiegu z treningami (na macie ćwiczymy na bosaka) bez narażania innych i siebie na dyskomfort Dobrze zakładam?
No przecież jest zima, więc chodzi się w skarpetkach , oprócz spania
__________________
O azjatyckich kosmetykach i ich składach:
http://greentealovex.blogspot.com/
chiao jest offline  
Stary 2013-03-03, 21:51   #1225
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez Taranka Pokaż wiadomość
To jeszcze na scrub poczekam
Okej
Cytat:
Napisane przez maneo444 Pokaż wiadomość
Estelle dziękuje za przesyłkę
Proszę bardzo, miłych testów
Cytat:
Napisane przez aileenn Pokaż wiadomość
Estelle, jak się opróżni słoiczek z Mizon Snail Cream, to też poproszę o wysyłkę tego, co już będziesz dla mnie miała

Tylko najpierw inne dziewczyny muszą się zmobilizować do odbioru próbek. Trochę może zejść.
Cytat:
Napisane przez tanizaki Pokaż wiadomość
Dziękuję Przelew już poleciał
Dzięki
Cytat:
Napisane przez ciambaramba Pokaż wiadomość
Estelle, jest już coś dla mnie?
Wszystko, co w arkuszu z podanymi cenami.
Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
No i czy mozna uzyc jakiegos pumeksu czy zostawic niech sie dzieje samoczynnie?
Przy kwasach niewskazana jest inferencja fizyczna, tj. pumeks.
Cytat:
Napisane przez linka_12 Pokaż wiadomość
Estelle, przelew ode mnie za APISa właśnie poszedł.
Dzięki
Cytat:
Napisane przez blackdress92 Pokaż wiadomość
Również za APIS poszło, Estelle
i dziękuję Ci bardzo za paczuszkę
Proszę bardzo i dziękuję za przelew
Cytat:
Napisane przez mysiak Pokaż wiadomość
Do oskarpetkowanych:

Dziewczyny, wiem, że zabrzmi to dziwnie, ale... pokazujecie publicznie stopy podczas tego procesu? Jak bardzo źle wyglądają i czy naskórek obłazi przez cały czas (2-3 tyg?)? Zakładam, że to nie jest przyjemny widok i chyba nie uda mi się pogodzić zabiegu z treningami (na macie ćwiczymy na bosaka) bez narażania innych i siebie na dyskomfort Dobrze zakładam?
Zerknij na zdjęcia z recenzji w sieci. Najwyżej ustawisz się w ostatnim rzędzie na rogu, co by nikogo nie narażać na "widoczki"
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline  
Stary 2013-03-03, 22:15   #1226
ciambaramba
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 114
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Przyszło już wszystko więc proszę o wysyłkę na katowicki adres Wygląda na to, że nie muszę wysyłać żadnej dopłaty
ciambaramba jest offline  
Stary 2013-03-03, 22:21   #1227
mysiak
Wtajemniczenie
 
Avatar mysiak
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 2 185
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez chiao Pokaż wiadomość
No przecież jest zima, więc chodzi się w skarpetkach , oprócz spania
Niekoniecznie, w każdym razie nie zawsze - ja dwa razy w tygodniu trenuję aikido i turlam się w tę i z powrotem po macie - na bosaka. No i kiedy ktoś kończy wykonywać na mnie technikę, widzi moje stopy z bliska. Niektóre dziewczyny pisały, że stosowały skarpety parę miesięcy temu, więc miałam cichą nadzieję, że jest jakiś patent poza chowaniem się

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Zerknij na zdjęcia z recenzji w sieci. Najwyżej ustawisz się w ostatnim rzędzie na rogu, co by nikogo nie narażać na "widoczki"
Dziękuję, poszukam i przetrawię
__________________

ADOPTUJ wirtualnie FRETKĘ- tak wiele za tak niewiele http://fretek.org/adopcje/showlist/37
mysiak jest offline  
Stary 2013-03-03, 22:23   #1228
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Wlasnie uzylam peelingu ananasowego skinfood
umylam buzie olejem mydlem osuszylam
nalozylam peeling i masowalam

i się zbrylil tzn zrolowal
o co chodzi
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-03-03, 22:44   #1229
Shazney
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7 035
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Wlasnie uzylam peelingu ananasowego skinfood
umylam buzie olejem mydlem osuszylam
nalozylam peeling i masowalam

i się zbrylil tzn zrolowal
o co chodzi
Tak działają peelingi azjatyckie . Reakcja prawidłowa.
__________________

Never underestimate the power of good morning texts, apologies,
and random compliments.
Shazney jest offline  
Stary 2013-03-03, 23:04   #1230
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Wlasnie uzylam peelingu ananasowego skinfood
umylam buzie olejem mydlem osuszylam
nalozylam peeling i masowalam

i się zbrylil tzn zrolowal
o co chodzi
jak juz napisala Shazney, tak dzialaja te peelingi owocowe.. Niestety czasami to rolowanie jest natychmiastowe i peeling nie ma okazji zadzialac. u mnie tak sie dzialo przy jablkowym peelingu z mizona. po zetknieciu sie ze skora momentalnie sie walkowal.
evek jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
azjatyckie kosmetyki, bb cream, pielęgnacja

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-10 18:43:35


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:11.