Kupujemy BB Creamy cz. V - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-01-09, 18:33   #121
Elfelins
Raczkowanie
 
Avatar Elfelins
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Ldz
Wiadomości: 445
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cześć dziewczyny, jestem tu nowa i nie bardzo ogarniam sytuację ale bardzo bym chciała popróbować Skinfood, Good Afternoon, Honey Black Tea #1 załapałabym się jeszcze na 5ml tego kremu?
Elfelins jest offline  
Stary 2013-01-09, 23:31   #122
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez Tatoonka Pokaż wiadomość
Estelle a czy kupiłaś juz może truskawkę Baviphatu?

Jak do Ciebie dotrze to poproszę o przesyłkę i podliczenie (z SHAL i kremami Bandi bo chyba już masz je u siebie, prawda? - o ile dobrze pamiętam to chyba wszystko co chciałam)
Przeliczę i napiszę ile wyszło za tru
Bandi są
Cytat:
Napisane przez ciambaramba Pokaż wiadomość
estelle, jednak zrezygnuję z tego starfisha, nie wiem jak to policzyłam, ale myślałam że będzie trochę tańszy A jeśli chodzi o resztę to zaliczka właśnie poszła
Ołkej dzięki
Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Estelle proszę dopisać mi w takim razie jeszcze 5 ml Innisfree
a co do starfisha to pisalas, ze polowa kosztuje ok 42zl a w promocji, ktora podala chiao mam za okolo 45 zl caly takze jesli nie ma chetnych to nie otwieraj rozbiorki nowego bo ja zamowie we wlasnym zakresie ten ze zniżką
po prostu bardziej mi sie oplaca
Rozumiem i nie ma problemu
Cytat:
Napisane przez chiao Pokaż wiadomość
Estelle, to jak nie otworzy sie nowe opakowanie, to wystarczy mi te 15ml starfisha, co zostalo
Ciambaramba zrezygnowała, będzie pełne 20
Cytat:
Napisane przez ciambaramba Pokaż wiadomość
Żel hyaluronowy z mizona poradzi sobie z pierwszymi zmarszczkami (takie malutkie pod oczami)?
Teoretycznie powinien, sądząc po właściwościach kwasu
Cytat:
Napisane przez Eulera Pokaż wiadomość
Dopisz mi proszę:

Mizon Snail Repair BB Cream 50ml, cena ok 5,50/5ml
10 ml

Mizon Returning Starfish Cream 60ml, cena ok 7,10/5ml
15 ml

---------- Dopisano o 17:44 ---------- Poprzedni post napisano o 17:36 ----------

widzę, że jednak nie będzie kolejnego Starfish, nic nie szkodzi
Będzie
Cytat:
Napisane przez Elfelins Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny, jestem tu nowa i nie bardzo ogarniam sytuację ale bardzo bym chciała popróbować Skinfood, Good Afternoon, Honey Black Tea #1 załapałabym się jeszcze na 5ml tego kremu?
Ołkej

---------- Dopisano o 23:31 ---------- Poprzedni post napisano o 23:24 ----------

Nowa strona = nowa lista

Dr Jart+ Silver, 50ml, cena ok. 10zł/5ml
- piratte [?]
- MuniMuni - 5ml
- marsylia - 5ml
- justysiaa893 - 5ml
- Minariko - 5ml
- aniasmok - 5ml

Etude House Mineral BB Cream kolor W15, cena ok 4,20zł/5ml
- aeronauta - 5ml
- dinven - 10ml
- bubelmart - 5ml
- dwudziestolatka - 5ml
- justysiaa893 - 10ml
- mysiak - 10ml
- aniasmok - 5ml

Uguisu No Fun 26g, cena ok. 3,30 /1g
- aileenn - 5g
- Julia1977 - 5g
- mysiak - 5g

NOWE

Mizon Snail Repair BB Cream 50ml, cena ok 5,50/5ml
- ciambaramba - 10ml
- DMkAnia - 5ml
- aniasmok - 5ml
- Eulera - 10ml

Mizon Returning Starfish Cream 60ml, cena ok 7,10/5ml
- Sissi_W - 10ml
- DMkAnia - 15ml
- chiao - 5ml +
- bubelmart - 30ml

*******

-Mimi87 - 15ml
- aeronauta - 30ml
- chiao - 15ml +

*******

Eulera - 15ml

Innisfree No Sebum Sun Block SPF 35 50ml, ok, 6,20/5ml
- asmenaa - 5ml + ??
- bubelmart - 10ml
- Estelle - 5ml
- DMkAnia - 5ml
- Linka_12 - 10ml
- Iv3 - 5ml
- aileenn - 10ml

*******

- Nicole - 5ml
- Eulera - 10ml
- asmenaa - 5ml

Dr G Brightening 45ml, cena ok. 12,10/5ml
- magnesita - 5ml
- DMkAnia - 5ml
- brzozka88 - 5ml
- MuniMuni - 5ml
- Minariko - 5ml
- Eulera - 5ml
- aniasmok - 5ml
- chiao - 5ml

Plasterki na nos [Nesura?], cena ok. 2,20/1 szt.
- Ingran - 3x
- budlejka - 5x
- linka_12 - 5x
- asmenaa - 2x
- aeronauta - 2x
- brzzka88 - 2x
- ania944 - 3x
- aileenn - 2x
- bubelmart - 2x
- Eulera - 5x
- Sissi_W - 6x
- aniasmok - 3x

It's Skin VC Effector, 30ml, cena ok 9,00/5ml
- DMkAnia - 5ml
- Eulera - 10ml

It's Skin YE Effector, 30ml, cena ok 9,00/5ml
- DMkAnia - 5ml
- Eulera - 10ml

Skinfood, Good Afternoon Berry Berry BB Cream #2, 30ml, cena ok. 6,10/5ml
- aeronauta - 5ml
- mysiak - 10ml

HadaLabo Super Hialuronic Acid Lotion, 170ml, cena ok 6,00/15ml [ z Tajlandii, japońskie sporo droższe, a z Hongkongu ciut wątpliwe]
- sonea8 - 1/2 op.
- justysiaa893 - 1/2 op.

*******

- ab_cd - 2x30ml
- magnesita - 30ml
- zai - 60ml
- Eulera - 30ml

Baviphat Apple Sleeping Pack 100g, cena ok 4,00/10 g
- asmenaa - 50g
- Taranka - 20g
- ciambaramba - 10ml
- ab_cd - 10ml
- DMkAnia - 10ml

*******

- Sissi_W - 40g
- Do_La - 20g
- Silence_ - 10g
- aileenn - 10g
- Eulera - 20g

Skinfood Egg White Mask 100g, cena ok 4,10/10g
- Sissi_W - 50g
- ciambaramba - 10g
- DMkAnia - 10g
- Julia1977 - 20g
- aileenn - 10g

Skinfood, Good Afternoon Apple Cinnamon #2 30ml, cena 6,10/5ml
- chiao - 5ml
- Silence_ - 5ml
- aeronauta - 5ml
- mysiak - 10ml
- aniasmok - 5ml

Mizon Snail All in One Cream 75ml, cena ok. 5,10/5ml
- Silence_ - 35ml [połówka]
- justysiaa893 - drugie pół

*******

- DMkAnia - 5ml
- Linka_12- 10ml
- magnesita - 10ml
- Minariko - 10ml
- bubelmart - 5ml
- aileenn - 35ml

*******

- Eulera - 20ml

Skinfood, Good Afternoon, Honey Black Tea #1 30ml, cena 5,70/5ml
- Taranka - 10ml
- Silence_ - 5ml
- chiao - 5ml
- aniasmok - 5ml
- Elfelins - 5ml

Lioele Dollish Veil Vita Green 30ml, cena ok 10,20/5ml
- goldika - 15ml
- aniasmok - 5ml

Mizon Snail Repair EYE Cream, 25ml, cena ok. 11,00/5ml
- aeronauta - 5ml
- bubelmart - 5ml
- aileenn - 5ml
- Ishani - 5ml
- kwiatuszek1604 - 5ml

*******

- Mimi87 - 5ml
- Eulera - 5ml

Konjac, cena ok 8,50/szt
- Ishani - 1x
- Eulera - 1x


Sprawdźcie, czy nikogo nie pominęłam
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline  
Stary 2013-01-10, 10:22   #123
Sissi_W
Rozeznanie
 
Avatar Sissi_W
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 647
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle poproszę jeszcze Uguisu No Fun 5 g
Sissi_W jest offline  
Stary 2013-01-10, 10:33   #124
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Re:Nk Skin Renew Perfect Day Cream probki 35 szt. okolo 1zl/szt. pozostalo 10szt.

sonea8 - 10

evek - 10
dinven - 5

Mizon Olive Honey Hand Cream - 5 sztuk w pakiecie okolo 13zl/ szt.

evek - 1 szt.
Julia1977 - 1


Secret Key Snail+ EGF Repairing: (bierzcie slimaki )) ) PILNE !!!

1) Toner - 150ml (wolne 20ml) okolo 2zl/10ml

evek - 30ml
ania944 - 30ml
Enea - 30ml
iv3 - 40ml

2) Emulsion - 150ml (wolne 30ml) okolo 2zl/10ml

evek - 30ml
aeronauta - 30ml
ania 944 - 30ml
Enea - 30ml

3) Essence 50ml okolo 6,40/10ml

evek - 10ml
kami007 - 10ml
justysia893 - 10ml

aeronauta - 10ml
Enea - 10ml

4) Cream 50g - okolo 6,40/ 10g

evek - 10g
linka_12 - 10g
kami007 - 10g
saming - ????? (brak potw./ skreslam)
dinven - 10g
aeronauta - 10g


5) Gel-Cream 50g okolo 6,40/10g

evek - 10g
linka_12 - 10g
kami007 - 10g
saming - ?????? (brak potw./skreslam)
justysia 893 - 10g
dinven - 10g


6) Foam Cleanser 100ml okolo 3,20/10ml

evek - 30ml
saming - ????? (brak potw./skreslam)
Justysia893 - 40ml
brzozka88 - 30ml


7) Eye Cream 30 ml okolo 10,70/10ml

evek - 10ml
kami007 - 10ml (opakowanie)
justysia893 - 10ml


su:m Air Rising Perfect BB -
35 szt. w pakiecie (wolne 11szt.) okolo 1,10/szt.

evek- 5szt.
dinven - 5szt.
aeronauta - 2szt.
kami007 - 2szt.

Do_La - 5
Enea - 5

razem: 24



su:m white award detox
probki 15szt. okolo 1,90/szt.

brzozka88 - 10
iv3 - 5


su:m losec skin reviving eye cream 5 szt okolo 1,30/szt.

ania944 - 5


su:m 1102 extreme time control eye cream 6 szt okolo 0,95 /szt.

ania944 - 3
aeronauta - 1
Julia977 - 2

Sooryehan Hyo Fermented Cream
probki 50 szt. okolo 0,80 / szt.

http://www.amazon.com/Sooryehan-Hyo-.../dp/B0046DNOP0

I zestaw:

evek - 15szt.
dinven - 10szt.
aeronauta - 2 szt.
ania944 - 4 szt.
kami007- 5szt.
Enea - 5szt.
tatoonka - 5szt.
sonea8 - 4 szt
.
razem: 50 szt.

II zestaw:

sonea8 - 10
Shazney - 5
Do_La - 25
Julia1977 - 10

razem: 50 szt.


it's skin 30ml okolo 40 zl (jezeli w dniach promocji bedzie dyskont 20-30%)

VC

Sissi_W - 1szt.
Julia1977 - 1 szt.
iv3 - 1 szt.

3 butla do podzialu: ?

tatoonka - 10ml
ajriss - 10ml
netty - 10 ml


YE

Sissi_W - 1 szt.
iv3 - 1 szt.


(rozbiorka)

netty - 20
tatoonka - 10


It's skin YE 60ml okolo 52zl

chiao - 1 szt.



Mizon Snail Gel tubka (trojpak) okolo 18 zl

annje - 1 szt.
dinven - 1 szt.
linka12 - 1 szt.

ciambaramba - 2 szt.
julia1977 - 1 szt. / aniasmok

ania944 - 1szt.
Sissi_w - 1 szt.
ajriss - 1 szt.

Mizon Hyaluron Cream tubka (trojpak) okolo 18zl

annje - 2 szt.
dinven - 1 szt.

aeronauta - 1 szt.
ania944 - 1 szt.
kami007 - 1szt.

Edytowane przez evek
Czas edycji: 2013-01-10 o 11:27
evek jest offline  
Stary 2013-01-10, 10:47   #125
MZZZ2
Raczkowanie
 
Avatar MZZZ2
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 177
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Hej dziewczyny moglabym się jeszcze dokoptować do zamówienia?
Chętnie wzięłabym po 5ml odlewce każdego bb ze skinfood który zamawiacie oraz it's skin jeśli będzie w tej cenie 40zł (to ten żółty z wit c?)
MZZZ2 jest offline  
Stary 2013-01-10, 12:31   #126
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Dziewczyny, uzupelnilam przelewy. W czesci pojawily sie doplaty, bo dopisalam slimakowy zestaw i probki, wiec prosze o szybkie przelewy
evek jest offline  
Stary 2013-01-10, 13:34   #127
Sissi_W
Rozeznanie
 
Avatar Sissi_W
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 647
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Evek ostały Ci się jakieś próbki tego filtra matującego?
Sissi_W jest offline  
Stary 2013-01-10, 13:35   #128
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez Sissi_W Pokaż wiadomość
Evek ostały Ci się jakieś próbki tego filtra matującego?
u Estelle masz rozbiórkę
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-01-10, 13:47   #129
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez Sissi_W Pokaż wiadomość
Evek ostały Ci się jakieś próbki tego filtra matującego?
chyba ze 3 szt.
evek jest offline  
Stary 2013-01-10, 14:29   #130
Julia1977
Zadomowienie
 
Avatar Julia1977
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Rajgród
Wiadomości: 1 264
GG do Julia1977
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Dziewczyny Estelle bądz Evek ile by kosztował olejek do mycia
Shiseido Deep Clear Cleansing Oil
. Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Julia1977
Czas edycji: 2013-01-10 o 16:09
Julia1977 jest offline  
Stary 2013-01-10, 15:15   #131
Sissi_W
Rozeznanie
 
Avatar Sissi_W
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 647
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez evek Pokaż wiadomość
chyba ze 3 szt.
a mogłabyś mi 2 zostawić i czy mogłabym Ci za nie zapłacić przy końcowym rozliczeniu? niestety mam płatne przelewy
Sissi_W jest offline  
Stary 2013-01-10, 17:01   #132
chiao
Rozeznanie
 
Avatar chiao
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: south of PL
Wiadomości: 797
Wyślij wiadomość przez MSN do chiao
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Aha, i jeszcze Innisfree No Sebum Sun Block SPF, 5ml poprosze
__________________
O azjatyckich kosmetykach i ich składach:
http://greentealovex.blogspot.com/
chiao jest offline  
Stary 2013-01-10, 17:08   #133
Mimi87
Rozeznanie
 
Avatar Mimi87
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 711
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle mała pomyła, prosiłam 5ml Snail Repair BB Cream, a nie pod oczy
Mimi87 jest offline  
Stary 2013-01-10, 19:05   #134
linka_12
Zadomowienie
 
Avatar linka_12
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 873
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez evek Pokaż wiadomość
2) Emulsion - 150ml (wolne 30ml) okolo 2zl/10ml

evek - 30ml
aeronauta - 30ml
ania 944 - 30ml
Enea - 30ml
Secret Key Snail+ EGF Repairing: (bierzcie slimaki )) ) PILNE !!!
Poproszę resztę (30ml)

I od razu zrobiłam przelew za wszystko (doliczając sobie te 6 zł za emulsion)

Edytowane przez linka_12
Czas edycji: 2013-01-10 o 19:10
linka_12 jest offline  
Stary 2013-01-10, 19:42   #135
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle i jesli jest mozliwosc ja bym chciala za wszystko zaplacic jednym przelewem bo stad mam okropnie drogie
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-01-10, 22:48   #136
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez Sissi_W Pokaż wiadomość
a mogłabyś mi 2 zostawić i czy mogłabym Ci za nie zapłacić przy końcowym rozliczeniu? niestety mam płatne przelewy
nie ma problemu
evek jest offline  
Stary 2013-01-10, 23:30   #137
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez MZZZ2 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny moglabym się jeszcze dokoptować do zamówienia?
Chętnie wzięłabym po 5ml odlewce każdego bb ze skinfood który zamawiacie oraz it's skin jeśli będzie w tej cenie 40zł (to ten żółty z wit c?)
Skinfood został tylko Berry Berry #2, dwa inne się już rozebrały.
Ten żółty z witaminą to chyba Innisfree i on jest za ok 80 zł/tubka.
Dopisać?
Cytat:
Napisane przez Julia1977 Pokaż wiadomość
Dziewczyny Estelle bądz Evek ile by kosztował olejek do mycia
Shiseido Deep Clear Cleansing Oil
. Z góry dziękuję za pomoc.
Na ebay są dwie opcje - z Hongkongu za jakieś 55 i z Tajwanu za jakieś 75zł [jeśli chodzi o ten niebieski Aqua Label]
Cytat:
Napisane przez Mimi87 Pokaż wiadomość
Estelle mała pomyła, prosiłam 5ml Snail Repair BB Cream, a nie pod oczy
Ups, przepraszam.
Żeby było smieszniej, w notatkach mam dobrze, walnęłam się w poście
Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Estelle i jesli jest mozliwosc ja bym chciala za wszystko zaplacic jednym przelewem bo stad mam okropnie drogie
Nie ma problemu
To sumuj sobie wszystkie kwoty z PW [bo będę pisać niedługo, dla każdego kremu osobno] i puścisz mi pod koniec miesiąca
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline  
Stary 2013-01-10, 23:36   #138
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość

Nie ma problemu
To sumuj sobie wszystkie kwoty z PW [bo będę pisać niedługo, dla każdego kremu osobno] i puścisz mi pod koniec miesiąca
Super puszcze albo na raz albo na dwa. a za przesylke?
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-01-11, 00:00   #139
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Super puszcze albo na raz albo na dwa. a za przesylke?
Za przesyłkę na razie nie, bo nie wiem ile wyjdzie realnie, po przeliczeniu próbek wg zapłaconych kwot. To zależy od wagi paczki i cen opakowań, a na razie nie znam wszystkich parametrów. Jakoś się dogadamy

Cena za Baviphat truskawkowy - 4,25/10g
Innisfree Eco Science White BB - 10,22/5ml
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline  
Stary 2013-01-11, 00:13   #140
ania944
Raczkowanie
 
Avatar ania944
 
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 56
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Evek ,
już przelewam resztę wpłaty za wszystko, doliczyłam jeszcze tą jedną próbke

A mogłabym już przelać wiecej pieniedzy ( na przesyłkę itp.) ?


su:m Air Rising Perfect BB ; 1 szt
ania944 jest offline  
Stary 2013-01-11, 00:31   #141
Sissi_W
Rozeznanie
 
Avatar Sissi_W
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 647
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez evek Pokaż wiadomość
nie ma problemu
dzięki

Estelle, a ja też mogę zrobić tak jak asmenaa? przynajmniej za te kremy które się rozebrały puścić jeden przelew?

ile musimy uzbierać plasterków żeby były gotowe do zamówienia? są jakieś pakiety?

a tak wogóle to MZZZ2 chyba chodziło o żółtego Effectora
Sissi_W jest offline  
Stary 2013-01-11, 00:52   #142
MZZZ2
Raczkowanie
 
Avatar MZZZ2
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 177
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Chodzi mi o serum na przodku na górnym obrazku, te żółte)
http://imageshack.us/photo/my-images/15/sskin1.png/

Edytowane przez MZZZ2
Czas edycji: 2013-01-11 o 01:01
MZZZ2 jest offline  
Stary 2013-01-11, 08:26   #143
aniasmok
Rozeznanie
 
Avatar aniasmok
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: śląsk :)
Wiadomości: 552
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Re:Nk Skin Renew Perfect Day Cream probki 35 szt. okolo 1zl/szt. pozostalo 10szt.
su:m Air Rising Perfect BB -
35 szt. w pakiecie (wolne 11szt.) okolo 1,10/szt.

poproszę o 2 próbki z każdego

Cytat:
Napisane przez evek Pokaż wiadomość
Dziewczyny, uzupelnilam przelewy. W czesci pojawily sie doplaty, bo dopisalam slimakowy zestaw i probki, wiec prosze o szybkie przelewy
Przelałam za mizon snail gel + za próbki, o które teraz poprosiłam
__________________
Real life only comes in shades of grey.


"Your life is a gift. Accept it.
No matter how screwed up or painful it seems to be.
Some things are going to work out as if they were destined to happen.
As if they were just meant to be."

aniasmok jest teraz online  
Stary 2013-01-11, 11:59   #144
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez ania944 Pokaż wiadomość


A mogłabym już przelać wiecej pieniedzy ( na przesyłkę itp.) ?
mozesz wyslac, z tym ze i tak na koniec bedzie rozliczenie z uwzglednieniem realnego kursu $, kosztow przesylki z GM i oplat celnych i oplat za przesylke w PL.
evek jest offline  
Stary 2013-01-11, 13:52   #145
Julia1977
Zadomowienie
 
Avatar Julia1977
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Rajgród
Wiadomości: 1 264
GG do Julia1977
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle czy można jeszcze prosić HadaLabo Super Hialuronic Acid Lotion
jakby się dało 30ml?
Julia1977 jest offline  
Stary 2013-01-11, 13:58   #146
Elfelins
Raczkowanie
 
Avatar Elfelins
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Ldz
Wiadomości: 445
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle, po dłuższych przemyśleniach stwierdzam, że skuszę się jeszcze na 20ml Mizon Snail All in One Cream
Elfelins jest offline  
Stary 2013-01-11, 14:29   #147
evek
Wtajemniczenie
 
Avatar evek
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 199
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Na ta chwile brakuje mi przelewow od ajriss, brzozka 88 i od aniasmok.

Przypominam ze zamowienie skladam w weekend wiec kasa musi do mnie dotrzec dzisiaj. Ewentualnie wyslijscie mi potwierdzenie przelewu mailem, a zaloze ze swoich.
evek jest offline  
Stary 2013-01-11, 14:37   #148
aniasmok
Rozeznanie
 
Avatar aniasmok
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: śląsk :)
Wiadomości: 552
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Cytat:
Napisane przez evek Pokaż wiadomość
Na ta chwile brakuje mi przelewow od ajriss, brzozka 88 i od aniasmok.

Przypominam ze zamowienie skladam w weekend wiec kasa musi do mnie dotrzec dzisiaj. Ewentualnie wyslijscie mi potwierdzenie przelewu mailem, a zaloze ze swoich.
Wysłałam potwierdzenie na maila
__________________
Real life only comes in shades of grey.


"Your life is a gift. Accept it.
No matter how screwed up or painful it seems to be.
Some things are going to work out as if they were destined to happen.
As if they were just meant to be."

aniasmok jest teraz online  
Stary 2013-01-11, 16:05   #149
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 295
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Estelle, ile kosztuje pełny wymiar Mizona Hannavi? Koleżance mocno się spodobał...
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-01-11, 21:38   #150
brzozka88
Zadomowienie
 
Avatar brzozka88
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1 879
Dot.: Kupujemy BB Creamy cz. V

Evek, ja tez dzis robiłam przelew.
Wysylam potwierdzenie
brzozka88 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
azjatyckie kosmetyki, bb cream, pielęgnacja

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-10 18:43:35


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:47.