W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII - Strona 106 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2013-02-05, 23:43   #3151
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
to co ja mam na這篡 w ko鎍u, taka droga do blondu, matko..... chyba se pierd...ne z powrotem br您 i b璠zie po sprawie
tylko 瘸l by mi by這 tego rozja郾iania....

---------- Dopisano o 23:37 ---------- Poprzedni post napisano o 23:36 ----------

Asiabb nie mog wejsc w Twoj album...
musisz pr鏏owa, bo co w這s to inna opinia mnie najlepiej rozja郾ia豉 C12 kt鏎ej juz nie ma niestety. ale londa 12/9 z 12% oks te by ci mog豉 豉dnie och這dzi u mnie nawet na 9% oks 陰dnie wychodzi豉 ale szybko rudzia豉 mog豉by te spr鏏owa mojej s造nnej mieszanki londy nr.12/9 i 18 p馧 na p馧 ale daj 12% oks ja robi豉m 9% na blogu Bunny pewnie widzia豉 efekty mnie si wydaje, 瞠 teraz na te rudziki Twoje to 9 % jest za s豉be
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2013-02-05, 23:53   #3152
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Asiabb masz efekt farbowania syossem?? to chodzi o tem mro幡y per這wy blond?? nie wychodzi ciemno???ani jak 軼iera???

---------- Dopisano o 23:22 ---------- Poprzedni post napisano o 23:20 ----------

Ex, a we mi raz a porz康nie wyt逝macz do czego s te rozja郾iaj帷e???? skoro farbowalam a10 z 219 i nic mi nie da造 ( a to by造 rozja郾iaj帷e) to jak mam przejsc do wy窺zego poziomu??

skoro syoss nie jest rozjasniaj帷y to znaczy ze mi przyciemni w這sy??

ja tego nei kumam i chce zeby mi ktos to wyt逝maczyl raz a porz康nie

czyli przy tak jasnym poziomie jaki ja juz osiagnelam mam waln帷 na klaki normalna farbe, tego syosa, tak????

poniszczyc ich nie chce , bo jak wyschna to nie wygladaja na przem璚zone, jak wezme suszark i szczotk to w og鏊e ok. boj sie przyciemnienia, ale opakowanie jest jasne

http://www.henkel.pl/plp/content_ima..._425H_425W.jpg

---------- Dopisano o 23:26 ---------- Poprzedni post napisano o 23:22 ----------

og鏊nie Syossy polecacie???

---------- Dopisano o 23:32 ---------- Poprzedni post napisano o 23:26 ----------

CHolera jak czytam opinie, to cz瘰to po niej s sianowate w這sy i wypadaj...

Ja juz nie wiem co na這篡c , rozk豉dam r璚e.... ta rozjasniaj帷a to tej nie , ta wychodzi jak 軼iera, ta moze wyjsc zielono, po tej wypadaj k豉ki....

CO ja mam wzi望 ....
To po rozja郾iaj帷ej mog Ci wypa嗆 jeszcze bardziej Ja bym na Twoim miejscu k豉d豉 tego syossa a potem da豉 w這som odpocz望... a potem tak jak asia m闚i pr鏏owa z t lond 12/9. Bardzo jasnych w這s闚 bez zniszcze w這sa raczej nie masz szans uzyska w tak kr鏒kim czasie, wi璚 musisz si zastanowi czy tego chcesz, czy nie lepiej po prostu narazie "osi捷" na jakim jednym kolorze i przez jaki czas przy nim zosta piel璕nuj帷 w這sy a potem dalej dzia豉 za jaki czas
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-05, 23:53   #3153
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

a 12??? i mam na這篡 od razu na ca貫 czy jak???
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-02-05, 23:58   #3154
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
a 12??? i mam na這篡 od razu na ca貫 czy jak???
lepiej stosowa farb z 12% oxy ni rozja郾iacz te farby rozja郾iaj帷e maj ko這 9-12% te przewa積ie A jak dasz syossa to pewnie pocz徠kowo Ci troch przyciemni a potem 豉dnie si wyp逝cze do ja郾iejszego
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:00   #3155
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

a wiecie jaka jestem z豉??/ Wiecie???? mysla豉m 瞠 ok - moze 3 farbowania- w闚czas czytalam forum i sie zastanawialam czy przejsc na blond i co chwila bylo na forum ze farb, ze farb. porem wyszlo ze musze rozjasnic, ale ja z moimi wlosami nie zamierzam si rozstawac, dlatego chodzilam czterokrotnie na pasemka. myslalam ze dac na to farbe i sajo nara! b璠zie platyna. teraz jak juz mam naprawde jasne te k豉ciska, to jeszcze daleka droga... ja pierdziele... juz chyba wiecej na ciemne nie pofarbuje bo potem 軼i庵aj to cholerstwo!!!!!

no, musialam wyla swoje 瘸le bo juz od dawna ros豉m w sobie 瞠 nie mog mie platyny od razu.....

zdecydowanie nie chce stracic wlos闚. dlatego teraz waln jak御 per這wo popielat i na razie je zostawie, potem b璠 mysle jak przejsc na wyzszy poziom, chociaz wiem jedno- rozjasniac juz nie b璠.

---------- Dopisano o 00:00 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:59 ----------

Ex, na opakowaniu jest mega jasny ten kolor i generalnie taki bym chciala docelowo uzyskac, to po nalozeniu na ten co mam podklad to tez moze nawet ten odcien przyciemnic???
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:00   #3156
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 2 011
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Cze嗆 padam po ca造m dniu pracy, a jutro znowuuuu to samo
ale dosta豉m pita i czekam na zwrot podatku




Po pierwsze to co jest z tym z瑿em? Masz go bardzo zniszczonego? Do koronki nie trzeba pi這wa s御iednich z瑿闚, tylko do mostu No i nie wiem co z tym z瑿em to Ci nie poradz,ale po zwyk造m kana這wym mo積a normalnie odbudowa z瑿a, chyba,瞠 naprawde jest bardzo zniszczony i os豉biony. U mnie w gabinecie za leczenie kana這we pi徠ki bez odbudowy to koszt 450 z, ale ceny wahaj si ju tak od 300 z do 1000 nawet (pi徠ka ma 3 kana造 przewa積ie) plus korona ok. 600 z. Jak Ci sta to wiadomo lepiej implant, ale te mo瞠 Ci si nie przyj望 i kasa w b這to
Princeskodzi瘯uj za opini tego mi by這 trzeba z帳 jest do odbudowania najpierw musz wyczy軼i kana造 po poprzednim kana這wym tzn te stare wype軟ienia i p鏦i co mam za這穎ny jaki lek zmi瘯czaj帷y to wi璚 koszt kana堯w u mojej dentystki 130z za kana. My郵a豉m 瞠 5 ma 4 kana造 i potem na tego zrobionego z瑿a korony 560z plus 100z cos tam (obudowa,wype軟ienie??:co nfused
Mysla豉m tez 瞠 do takiego pojedynczego z瑿a tez trzeba pi這wac...dobrze, 瞠 jednak nie
czyli teraz pozostaje mi czeka czy uda si kana造 wyczy軼i(mam strasznie w御kie i ci篹kie do robienia kana造) bo mam stan zapalny pod spodem, zaleczy to i wtedy mog nadbudowa z瑿a
__________________
"Adoptuj帷 jednego psa nie zmienisz ca貫go 鈍iata, ale zmienisz 鈍iat tego psa"


Zapuszczam w這sy:
by這 (stycze '13)-40cm
jest (pa寮ziernik'13)-50cm
b璠zie-55cm

Farbuj: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:05   #3157
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Dziewczyny a tak w og鏊e to te kajdanki kt鏎e kupi豉m dla mnie i t na walentynki zd捫yli鄉y przed walentynkami ju rozwali
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:05   #3158
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Shizaxa, dzisiaj to by dentyst to cud zaw鏚... za kanal finalnie policz z okolo 500 zl. jak nie wiecej.


Ex mam zastosowac farb z 12 %???? mam po這篡 j na ca這嗆 od razu????
Ex te kajdankimaj do siebie to ze s豉be s. my asze tez przy pierwszej zabawie rozwalilismy. ale nie mialam z pepco.

Edytowane przez Emilia1
Czas edycji: 2013-02-06 o 00:07
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:09   #3159
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
a wiecie jaka jestem z豉??/ Wiecie???? mysla豉m 瞠 ok - moze 3 farbowania- w闚czas czytalam forum i sie zastanawialam czy przejsc na blond i co chwila bylo na forum ze farb, ze farb. porem wyszlo ze musze rozjasnic, ale ja z moimi wlosami nie zamierzam si rozstawac, dlatego chodzilam czterokrotnie na pasemka. myslalam ze dac na to farbe i sajo nara! b璠zie platyna. teraz jak juz mam naprawde jasne te k豉ciska, to jeszcze daleka droga... ja pierdziele... juz chyba wiecej na ciemne nie pofarbuje bo potem 軼i庵aj to cholerstwo!!!!!

no, musialam wyla swoje 瘸le bo juz od dawna ros豉m w sobie 瞠 nie mog mie platyny od razu.....

zdecydowanie nie chce stracic wlos闚. dlatego teraz waln jak御 per這wo popielat i na razie je zostawie, potem b璠 mysle jak przejsc na wyzszy poziom, chociaz wiem jedno- rozjasniac juz nie b璠.

---------- Dopisano o 00:00 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:59 ----------

Ex, na opakowaniu jest mega jasny ten kolor i generalnie taki bym chciala docelowo uzyskac, to po nalozeniu na ten co mam podklad to tez moze nawet ten odcien przyciemnic???
Ta farba podobno wychodzi i tak ciemniej ni na pude趾u To raczje pewne 瞠 wyjdzie Ci pocz徠kowo ciemniej, a potem si wyp逝cze, bo przy rozja郾ianych w這sach przewa積ie tak si dzieje.
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:10   #3160
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Asiabb wialsnie ogl康am efekty u Bunny po londzie. 豉dnie wysz這, a mialas utleniacz9 . patrz 瞠 z鏊tawe mia豉 przed aplikacj tych farb.

---------- Dopisano o 00:10 ---------- Poprzedni post napisano o 00:09 ----------

aha, rozumiem, czyli Exclusiwku , jak彗olwiek farb nie na這瞠, nawet najjasniejszy blond zawsze wyjdzie mi ciemniej tak??
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:14   #3161
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 2 011
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Anka 豉dny bob tylko ja wol d逝窺zy prz鏚

Emilia no niestety z blondem tak jest 瞠by osi庵n望 najja郾iejszy zimny to trzeba du穎 farbowa...dlatego ja chyba tego rudego nie zrobi bo mi 瘸l mojego opalizuj帷ego blonduewentualnie szamponetk

a denty軼i wiem 瞠 si ceni...ale nie spodziewa豉m si a nadbudowy z瑿a, tylko np nadlewke ale za du穎 mi wypad這 tego z瑿a mam nadziej 瞠 uda go si uratowa bo jak nie to wyrwanie...a jak z dziur bed chodzicnie chodzi豉bym tylko bym musia豉 wstawia tam co a to koszt ju ponad 1500z
__________________
"Adoptuj帷 jednego psa nie zmienisz ca貫go 鈍iata, ale zmienisz 鈍iat tego psa"


Zapuszczam w這sy:
by這 (stycze '13)-40cm
jest (pa寮ziernik'13)-50cm
b璠zie-55cm

Farbuj: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:15   #3162
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 748
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Asiabb masz efekt farbowania syossem?? to chodzi o tem mro幡y per這wy blond?? nie wychodzi ciemno???ani jak 軼iera???

---------- Dopisano o 23:22 ---------- Poprzedni post napisano o 23:20 ----------

Ex, a we mi raz a porz康nie wyt逝macz do czego s te rozja郾iaj帷e???? skoro farbowalam a10 z 219 i nic mi nie da造 ( a to by造 rozja郾iaj帷e) to jak mam przejsc do wy窺zego poziomu??

skoro syoss nie jest rozjasniaj帷y to znaczy ze mi przyciemni w這sy??

ja tego nei kumam i chce zeby mi ktos to wyt逝maczyl raz a porz康nie

czyli przy tak jasnym poziomie jaki ja juz osiagnelam mam waln帷 na klaki normalna farbe, tego syosa, tak????

poniszczyc ich nie chce , bo jak wyschna to nie wygladaja na przem璚zone, jak wezme suszark i szczotk to w og鏊e ok. boj sie przyciemnienia, ale opakowanie jest jasne

http://www.henkel.pl/plp/content_ima..._425H_425W.jpg

---------- Dopisano o 23:26 ---------- Poprzedni post napisano o 23:22 ----------

og鏊nie Syossy polecacie???

---------- Dopisano o 23:32 ---------- Poprzedni post napisano o 23:26 ----------

CHolera jak czytam opinie, to cz瘰to po niej s sianowate w這sy i wypadaj...

Ja juz nie wiem co na這篡c , rozk豉dam r璚e.... ta rozjasniaj帷a to tej nie , ta wychodzi jak 軼iera, ta moze wyjsc zielono, po tej wypadaj k豉ki....

CO ja mam wzi望 ....
Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
to co ja mam na這篡 w ko鎍u, taka droga do blondu, matko..... chyba se pierd...ne z powrotem br您 i b璠zie po sprawie
tylko 瘸l by mi by這 tego rozja郾iania....

---------- Dopisano o 23:37 ---------- Poprzedni post napisano o 23:36 ----------

Asiabb nie mog wejsc w Twoj album...
'

Mi a10 z 219 wyszlo ciemniej i o wiele cieplej niz kazda z tych farb osobno. 219 mi wychodzi bezowo i sie do rudawego ociepla. a10 jasniutko i ociepla sie do bezu.
Ale, je郵i chodzi o wychlodzenie na calosci to ja bym kladla c10
Na odrost z 12 %, na dlugosc z 6 %.

Bo wychodzi ch這dniej - ale w opakowaniu ma utleniacz 9 % - i tylko dlatego z niej zrezygnowalam bo nie chcialo mi sie utleniacza podmieniac. Teraz jakbym nie miala ochoty na cos perlowego to bym do niej wrocila na pewno. Ale wiem ze jak mi sie cos schrzani to a10 i c10 moge brac w ciemno bo to mega farby
W sumie jak patrze na zdjecia to za cholere nie wiem co mi w c10 nie pasowalo bo wychodzilo pieknie jasno, czysty chlodny blondzik
Jak mi londa nie wyjdzie a moje wlosy dojda do siebie to chyba do niej wroce

I wyluzuj, ja schodzilam z czarnych tez i zobacz, jakos zyje

Ja jak mialam takie jak ty to nalozylam gdzies tak od ucha (bo od tego miejsca mialam ciemniejsze), garniera e0. Pasemkami g瘰tymi bardziej. Potem 2 dni pozniej dalam c10 na odrost na bodajze 40-50 minut i na calosc pod koniec na 15 minut, I voila. Potem juz tylko same odrosty robilam w wiekszosci.

Ale twoje wlosy wiecej byly rozjasniane niz moje chyba. Chociaz nie wiem, bo mi w sumie raz wyszla dekolorka + potem 2 k徙iele, + potem juz farby i ten manewr z garnierem e0 On ma proszek rozjasniajacy wiec dlugosci ci na pewno bardziej ruszy niz normalna farba.

Twoj wybor - musisz wziazc pod uwage ze wlosy moga ucierpiec dosc znacznie i bedzie trzeba pare cm obciac. U mnie bylo tak ze jakos super kondycja nie poleciala i tylko z cieniowania systematycznie co jakis czas podcinalam 2 cm i tyle.

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2013-02-06 o 00:18
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:18   #3163
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 2 011
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

zazdroszcz Wam tego szybkiego wzrostu w這s闚 u mnie to tak 鈔ednio idzie mimo, 瞠 si suplementuje i zdrowo jem pomijaj帷 mi瘰o za kt鏎ym nie przepadam i rzadko jem...
__________________
"Adoptuj帷 jednego psa nie zmienisz ca貫go 鈍iata, ale zmienisz 鈍iat tego psa"


Zapuszczam w這sy:
by這 (stycze '13)-40cm
jest (pa寮ziernik'13)-50cm
b璠zie-55cm

Farbuj: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:18   #3164
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Ex mam zastosowac farb z 12 %???? mam po這篡 j na ca這嗆 od razu????
Ex te kajdankimaj do siebie to ze s豉be s. my asze tez przy pierwszej zabawie rozwalilismy. ale nie mialam z pepco.
A z tym pytaniem to ju najlepiej do bunny

No my je rozwalili鄉y niechc帷y bo t zapi掖 sobie na jednej r璚e po czym stwierdzi 瞠 jednak jest mu za ciasno i w nerwach pr鏏owali鄉y to odpi望 bo go coraz mocniej cisn窸o i w rezultacie nie wytrzyma i wyrwa si陰 to zapi璚ie
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:22   #3165
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 2 011
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

ciekawe jaki oxy jest w tym garnierze mro幡e blondy 102...
__________________
"Adoptuj帷 jednego psa nie zmienisz ca貫go 鈍iata, ale zmienisz 鈍iat tego psa"


Zapuszczam w這sy:
by這 (stycze '13)-40cm
jest (pa寮ziernik'13)-50cm
b璠zie-55cm

Farbuj: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:23   #3166
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Asiabb wialsnie ogl康am efekty u Bunny po londzie. 豉dnie wysz這, a mialas utleniacz9 . patrz 瞠 z鏊tawe mia豉 przed aplikacj tych farb.

---------- Dopisano o 00:10 ---------- Poprzedni post napisano o 00:09 ----------

aha, rozumiem, czyli Exclusiwku , jak彗olwiek farb nie na這瞠, nawet najjasniejszy blond zawsze wyjdzie mi ciemniej tak??
Te najja郾iejsze blondy wyjd jasno Syoss to akurat poziom 8 wi璚 do嗆 ciemno, i nie liczy豉bym na efekt na pude趾u
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:27   #3167
Black_Rose
Zadomowienie
 
Avatar Black_Rose
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: UK
Wiadomo軼i: 1 001
GG do Black_Rose
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
a wiecie jaka jestem z豉??/ Wiecie???? mysla豉m 瞠 ok - moze 3 farbowania- w闚czas czytalam forum i sie zastanawialam czy przejsc na blond i co chwila bylo na forum ze farb, ze farb. porem wyszlo ze musze rozjasnic, ale ja z moimi wlosami nie zamierzam si rozstawac, dlatego chodzilam czterokrotnie na pasemka. myslalam ze dac na to farbe i sajo nara! b璠zie platyna. teraz jak juz mam naprawde jasne te k豉ciska, to jeszcze daleka droga... ja pierdziele... juz chyba wiecej na ciemne nie pofarbuje bo potem 軼i庵aj to cholerstwo!!!!!

no, musialam wyla swoje 瘸le bo juz od dawna ros豉m w sobie 瞠 nie mog mie platyny od razu.....

zdecydowanie nie chce stracic wlos闚. dlatego teraz waln jak御 per這wo popielat i na razie je zostawie, potem b璠 mysle jak przejsc na wyzszy poziom, chociaz wiem jedno- rozjasniac juz nie b璠.

---------- Dopisano o 00:00 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:59 ----------

Ex, na opakowaniu jest mega jasny ten kolor i generalnie taki bym chciala docelowo uzyskac, to po nalozeniu na ten co mam podklad to tez moze nawet ten odcien przyciemnic???
tak, jak pisalam, wracalam do blondu 3-6m-cy, a i tak trzeba bylo obciac ciemniejsze koncowki (3-4cm). Rozjasniacz plus platynowa farba, ew fryzjerskie czary-mary czyli pasemka co trzy tygodnie...
Bedac platynowa blondynka z wlosami do pasa odbilo mi i zmienilam kolor na oberzyne.
Do blondu wrocilam pasemkami, ale fryzjerka obciela (z czego sama ukruszyla sie polowa) jakies 30cm (!) wlosow. Z bardzo dlugich, stalam sie posiadaczka fryki ala Jennifer Aniston`95. Potem nalozylam rozjasniacz, platyne i tak co m-c, do dzis A teraz mam wlosy ultrablond do polowy plecow conajmniej i fryzjera unikam od 4 lat
Black_Rose jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:29   #3168
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 748
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Kurde mam 2 opcje i nie wiem

Albo Londa 12/89 na odrost i na dlugosc 10/8
Albo na odrost palette c10 i na dlugosc ten perlowy n9? Ale nie wiem jakby to wyszlo... Bunny?
Albo Delia per這wy blond? Bo chce na dlugosci zgasic te takie pasma bardziej zoltawego blondu, i nadac im per這wego odcienia.

Teraz w sumie nie powiem, kupujac farby z drogerii mam 20 zl w kieszeni a teraz mam finansowo kiepsko

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2013-02-06 o 00:34
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:31   #3169
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
'

Mi a10 z 219 wyszlo ciemniej i o wiele cieplej niz kazda z tych farb osobno. 219 mi wychodzi bezowo i sie do rudawego ociepla. a10 jasniutko i ociepla sie do bezu.
Ale, je郵i chodzi o wychlodzenie na calosci to ja bym kladla c10
Na odrost z 12 %, na dlugosc z 6 %.

Bo wychodzi ch這dniej - ale w opakowaniu ma utleniacz 9 % - i tylko dlatego z niej zrezygnowalam bo nie chcialo mi sie utleniacza podmieniac. Teraz jakbym nie miala ochoty na cos perlowego to bym do niej wrocila na pewno. Ale wiem ze jak mi sie cos schrzani to a10 i c10 moge brac w ciemno bo to mega farby
W sumie jak patrze na zdjecia to za cholere nie wiem co mi w c10 nie pasowalo bo wychodzilo pieknie jasno, czysty chlodny blondzik
Jak mi londa nie wyjdzie a moje wlosy dojda do siebie to chyba do niej wroce

I wyluzuj, ja schodzilam z czarnych tez i zobacz, jakos zyje

Ja jak mialam takie jak ty to nalozylam gdzies tak od ucha (bo od tego miejsca mialam ciemniejsze), garniera e0. Pasemkami g瘰tymi bardziej. Potem 2 dni pozniej dalam c10 na odrost na bodajze 40-50 minut i na calosc pod koniec na 15 minut, I voila. Potem juz tylko same odrosty robilam w wiekszosci.


Ale twoje wlosy wiecej byly rozjasniane niz moje chyba. Chociaz nie wiem, bo mi w sumie raz wyszla dekolorka + potem 2 k徙iele, + potem juz farby i ten manewr z garnierem e0 On ma proszek rozjasniajacy wiec dlugosci ci na pewno bardziej ruszy niz normalna farba.

Twoj wybor - musisz wziazc pod uwage ze wlosy moga ucierpiec dosc znacznie i bedzie trzeba pare cm obciac. U mnie bylo tak ze jakos super kondycja nie poleciala i tylko z cieniowania systematycznie co jakis czas podcinalam 2 cm i tyle.

Dzieki za wyczerpuj帷 odpowiedz.

W這sy rozjasnialam pasemkami, dzisiaj zrobilam to osatni raz, nie chcialam k徙iel, ani niczego k豉嗆 na raz na w這sy. chcialam zrobic raz- od篡wi, drugi - i tak a dosz豉m do dzisiaj. kolor mam jednolity na ca貫j d逝go軼i, nie mam tak ze u g鏎y jasno , na dole kupa. sa jednolite, wiec chociaz jeden pplus w tym wszystkim.

o kupuj c10, musz sk康 kupi 12 % wod na odrost. ta palette dodatkowo mi zgasi te z這te tony???
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:34   #3170
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Black_Rose Poka wiadomo嗆
tak, jak pisalam, wracalam do blondu 3-6m-cy, a i tak trzeba bylo obciac ciemniejsze koncowki (3-4cm). Rozjasniacz plus platynowa farba, ew fryzjerskie czary-mary czyli pasemka co trzy tygodnie...
Bedac platynowa blondynka z wlosami do pasa odbilo mi i zmienilam kolor na oberzyne.
Do blondu wrocilam pasemkami, ale fryzjerka obciela (z czego sama ukruszyla sie polowa) jakies 30cm (!) wlosow. Z bardzo dlugich, stalam sie posiadaczka fryki ala Jennifer Aniston`95. Potem nalozylam rozjasniacz, platyne i tak co m-c, do dzis A teraz mam wlosy ultrablond do polowy plecow conajmniej i fryzjera unikam od 4 lat
Co miesi帷 nak豉dasz rozja郾iacz a na to platynow farb?
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:36   #3171
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Black_Rose Poka wiadomo嗆
tak, jak pisalam, wracalam do blondu 3-6m-cy, a i tak trzeba bylo obciac ciemniejsze koncowki (3-4cm). Rozjasniacz plus platynowa farba, ew fryzjerskie czary-mary czyli pasemka co trzy tygodnie...
Bedac platynowa blondynka z wlosami do pasa odbilo mi i zmienilam kolor na oberzyne.
Do blondu wrocilam pasemkami, ale fryzjerka obciela (z czego sama ukruszyla sie polowa) jakies 30cm (!) wlosow. Z bardzo dlugich, stalam sie posiadaczka fryki ala Jennifer Aniston`95. Potem nalozylam rozjasniacz, platyne i tak co m-c, do dzis A teraz mam wlosy ultrablond do polowy plecow conajmniej i fryzjera unikam od 4 lat
te chc unika 豉瞠nia do fryzjera ale Ty straci豉 z d逝go軼i strasznie duzo....a szkoda, no ale jak baba chce to nie ma... wiem co o tym

Cytat:
Napisane przez exclusivee Poka wiadomo嗆
Te najja郾iejsze blondy wyjd jasno Syoss to akurat poziom 8 wi璚 do嗆 ciemno, i nie liczy豉bym na efekt na pude趾u

no wiem ze jak na pudelku to nie wyjdzie

Dziewczyny nadrobi Was jutro bo id spa.

dobracki
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:36   #3172
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 748
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Dzieki za wyczerpuj帷 odpowiedz.

W這sy rozjasnialam pasemkami, dzisiaj zrobilam to osatni raz, nie chcialam k徙iel, ani niczego k豉嗆 na raz na w這sy. chcialam zrobic raz- od篡wi, drugi - i tak a dosz豉m do dzisiaj. kolor mam jednolity na ca貫j d逝go軼i, nie mam tak ze u g鏎y jasno , na dole kupa. sa jednolite, wiec chociaz jeden pplus w tym wszystkim.

o kupuj c10, musz sk康 kupi 12 % wod na odrost. ta palette dodatkowo mi zgasi te z這te tony???
Nie wiem, moje czepliwe oko (a wtedy bylo mega czepliwe, bardziej niz teraz ) widzialo ze nie wszystko sie zgasilo Ale na pewno bylo dobrze. Jakies tam zoltawe pasma zostaly, ale napewno lepsze to niz ruda marchewa z ktora chodzilam Napewno ochladza fajnie. Przynajmniej u mnie.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:40   #3173
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Nie wiem, moje czepliwe oko (a wtedy bylo mega czepliwe, bardziej niz teraz ) widzialo ze nie wszystko sie zgasilo Ale na pewno bylo dobrze. Jakies tam zoltawe pasma zostaly, ale napewno lepsze to niz ruda marchewa z ktora chodzilam Napewno ochladza fajnie. Przynajmniej u mnie.

Dobrze wiedzie mo瞠 te si w przysz這軼i skusz
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-02-06, 00:53   #3174
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 748
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Takie cos mialam po c10, gdzieniegdzie jeszcze widac jakies tam zoltawe pasma ale bylo dobrze
I potem teraz w sierpniu koncowki same nim robilam


Ochladza przynajmniej u mnie ladnie. Kurcze chyba nia zrobie teraz Tylko nie wiem czy na dlugosc ja tez, czy cos perlowego
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg c10.jpg (59,9 KB, 24 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 23sierpnia.jpg (83,7 KB, 19 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 23sierpnia3.jpg (89,7 KB, 20 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 23sierpnia2.jpg (77,9 KB, 28 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 23sierpnia5.jpg (61,9 KB, 15 za豉dowa)
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-02-06, 01:04   #3175
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

To jest tak-im jasniejsze wlosy tym droga bardziej kreta do jasnego ladnego koloru. Masz ciemne-chcesz tylko mie jasniejsze, nic wiecej.
Masz jasne-tu ju odcie zaczyna si liczy. I drazysz drazysz, zazwyczaj przy tym niszczysz wlosy, nie da sie inaczej.
Kiedy osiagasz upragmiony odcien-zazwyczaj ogarniasz si 瞠 masz zniszczone wlosy.
Cudujesz wiec z od篡wkami olejami-czesto od tego wlosy 鄴趾n.
Potem jednak wolisz bardziej naturalne-masz glona.
A potem rozk豉dasz r璚e-taka droga za Tob, a tu OOO glon
I znowu do blondu. A wlosy obcinamy albo same sie krusza.
I co by nie bylo-po這wa z nas z tego watku ptrzez to przechodzi豉. Mniej czy bardziej tak jak napisa豉m, ale co w ten dese.

---------- Dopisano o 01:04 ---------- Poprzedni post napisano o 01:02 ----------

Syossa nie polecam.
Ale infatuated ma po nim piekne wlosy.
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-02-06, 02:09   #3176
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
To jest tak-im jasniejsze wlosy tym droga bardziej kreta do jasnego ladnego koloru. Masz ciemne-chcesz tylko mie jasniejsze, nic wiecej.
Masz jasne-tu ju odcie zaczyna si liczy. I drazysz drazysz, zazwyczaj przy tym niszczysz wlosy, nie da sie inaczej.
Kiedy osiagasz upragmiony odcien-zazwyczaj ogarniasz si 瞠 masz zniszczone wlosy.
Cudujesz wiec z od篡wkami olejami-czesto od tego wlosy 鄴趾n.
Potem jednak wolisz bardziej naturalne-masz glona.
A potem rozk豉dasz r璚e-taka droga za Tob, a tu OOO glon
I znowu do blondu. A wlosy obcinamy albo same sie krusza.
I co by nie bylo-po這wa z nas z tego watku ptrzez to przechodzi豉. Mniej czy bardziej tak jak napisa豉m, ale co w ten dese.

---------- Dopisano o 01:04 ---------- Poprzedni post napisano o 01:02 ----------

Syossa nie polecam.
Ale infatuated ma po nim piekne wlosy.
Nobla tej Pani!
Uniwersalna w這sowa historia
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2013-02-06, 06:25   #3177
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzesz闚
Wiadomo軼i: 6 886
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Hejka

Emila poka foto po tych pasemkach
Aniu witam w klubie Moje w這sy w bobie te si tak uk豉daj Jeste zadowolona z obci璚ia?
Czekoladowoo w sumie nie wiem czy te Allwaves s takie rewelacyjne Po alfie mam lepsze w這sy- nie m闚i o kolorze, a o kondycji w這s闚
Agata fajne te blondy Mnie niestety w takim ca趾iem bia造m jest brzydko I to 鄴趾ni璚ie
__________________
Umys w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2013-02-06, 07:20   #3178
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 657
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
mam mam ju wys豉豉m co trzeba

Cytat:
Napisane przez exclusivee Poka wiadomo嗆
Princeska r鏏 tym czym ja b璠 robi po garnierze, tzn lond 12/9
tylko ja ju nie chc ja郾iutkiego blondu teraz zastanawiam si nad mieszank wellaton闚 8,1 i 9,1
Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Asiabb masz efekt farbowania syossem?? to chodzi o tem mro幡y per這wy blond?? nie wychodzi ciemno???ani jak 軼iera???

---------- Dopisano o 23:22 ---------- Poprzedni post napisano o 23:20 ----------

Ex, a we mi raz a porz康nie wyt逝macz do czego s te rozja郾iaj帷e???? skoro farbowalam a10 z 219 i nic mi nie da造 ( a to by造 rozja郾iaj帷e) to jak mam przejsc do wy窺zego poziomu??

skoro syoss nie jest rozjasniaj帷y to znaczy ze mi przyciemni w這sy??

ja tego nei kumam i chce zeby mi ktos to wyt逝maczyl raz a porz康nie

czyli przy tak jasnym poziomie jaki ja juz osiagnelam mam waln帷 na klaki normalna farbe, tego syosa, tak????

poniszczyc ich nie chce , bo jak wyschna to nie wygladaja na przem璚zone, jak wezme suszark i szczotk to w og鏊e ok. boj sie przyciemnienia, ale opakowanie jest jasne

http://www.henkel.pl/plp/content_ima..._425H_425W.jpg

---------- Dopisano o 23:26 ---------- Poprzedni post napisano o 23:22 ----------

og鏊nie Syossy polecacie???

---------- Dopisano o 23:32 ---------- Poprzedni post napisano o 23:26 ----------

CHolera jak czytam opinie, to cz瘰to po niej s sianowate w這sy i wypadaj...

Ja juz nie wiem co na這篡c , rozk豉dam r璚e.... ta rozjasniaj帷a to tej nie , ta wychodzi jak 軼iera, ta moze wyjsc zielono, po tej wypadaj k豉ki....

CO ja mam wzi望 ....
Emilka to nie jest tak,瞠 na這篡sz farb blond i b璠ziesz mia豉 blond. Te wszystkie pr鏏niki itp. tycz si w這s闚 naturalnych, nie farbowanych !!!
I co nie na這篡sz, mo瞠 bedzie odrobin ja郾iej,ale nie uzyskasz platyny do tego musia豉by na這篡 rozja郾iacz na ca貫 w這sy i Bunny ju Ci to pisa豉. Ale od tego zniszczysz w這sy i pami皻aj,瞠 zniszczenia nie wychodz odrazu tylko mog Ci si po czasie wykrusza w這sy. R鏏 jak uwa瘸sz, albo przystopuj farbuj sukcesywnie co 3 tygodnie jak捷 farb ca貫 w這sy i z czasem b璠 ja郾iejsze,ale nie ma nic od razu
Cytat:
Napisane przez shizaxa Poka wiadomo嗆
Princeskodzi瘯uj za opini tego mi by這 trzeba z帳 jest do odbudowania najpierw musz wyczy軼i kana造 po poprzednim kana這wym tzn te stare wype軟ienia i p鏦i co mam za這穎ny jaki lek zmi瘯czaj帷y to wi璚 koszt kana堯w u mojej dentystki 130z za kana. My郵a豉m 瞠 5 ma 4 kana造 i potem na tego zrobionego z瑿a korony 560z plus 100z cos tam (obudowa,wype軟ienie??:co nfused
Mysla豉m tez 瞠 do takiego pojedynczego z瑿a tez trzeba pi這wac...dobrze, 瞠 jednak nie
czyli teraz pozostaje mi czeka czy uda si kana造 wyczy軼i(mam strasznie w御kie i ci篹kie do robienia kana造) bo mam stan zapalny pod spodem, zaleczy to i wtedy mog nadbudowa z瑿a
Co do kana這w je郵i masz zdj璚ie RTG (musisz mie) to na nim wida ile jest kana堯w , mo瞠 przejd si jeszcze po innych gabinetach i zapytaj tam o ceny. Ja pracuj w gabinecie na nfz i tam masz lepiej z tego wzgl璠u,瞠 wszystkie opatrunki itp. s darmowe no i cz瘰to takie gabinety maj ni窺ze ceny, a jako嗆 jest taka sama, bo ci lekarze pracuj r闚nie w gabinetach prywatnych . Do korony musisz spi這wa tylko ten z帳, 瞠by na這篡 t koron, no chyba,瞠 Tw鎩 dentysta m闚i o mo軼ie i tutaj musisz dopyta, bo je瞠li tak to most kosztuje 600 z za punkt czyli jakby nak豉da Ci go na z瑿y obok to koszt 1800 z . Ale ja bym jeszcze popyta豉 u innych lekarzy
Cytat:
Napisane przez exclusivee Poka wiadomo嗆
Dziewczyny a tak w og鏊e to te kajdanki kt鏎e kupi豉m dla mnie i t na walentynki zd捫yli鄉y przed walentynkami ju rozwali



Mi貫go dnia, lec do pracy ;*
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2013-02-06, 07:37   #3179
Justi___
Raczkowanie
 
Avatar Justi___
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: 奸崆k
Wiadomo軼i: 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
O a co to za nowa seria Nie slyszalam nic nawet

---------- Dopisano o 19:49 ---------- Poprzedni post napisano o 19:47 ----------

Znalaz豉m na blogu jakiejs dziewczyny efekty

http://sensuallangel.blogspot.com/20...urals-102.html

郵iczne te efekty farby ...

---------- Dopisano o 07:24 ---------- Poprzedni post napisano o 07:20 ----------

Cytat:
Napisane przez Skarb90 Poka wiadomo嗆
Garnier Color Sensation 111, polecam

bardzo 豉dny kolor, a jaki mia豉 przed farbowaniem ?? masz mo瞠 zdj璚ia ???

---------- Dopisano o 07:35 ---------- Poprzedni post napisano o 07:24 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
To jest tak-im jasniejsze wlosy tym droga bardziej kreta do jasnego ladnego koloru. Masz ciemne-chcesz tylko mie jasniejsze, nic wiecej.
Masz jasne-tu ju odcie zaczyna si liczy. I drazysz drazysz, zazwyczaj przy tym niszczysz wlosy, nie da sie inaczej.
Kiedy osiagasz upragmiony odcien-zazwyczaj ogarniasz si 瞠 masz zniszczone wlosy.
Cudujesz wiec z od篡wkami olejami-czesto od tego wlosy 鄴趾n.
Potem jednak wolisz bardziej naturalne-masz glona.
A potem rozk豉dasz r璚e-taka droga za Tob, a tu OOO glon
I znowu do blondu. A wlosy obcinamy albo same sie krusza.
I co by nie bylo-po這wa z nas z tego watku ptrzez to przechodzi豉. Mniej czy bardziej tak jak napisa豉m, ale co w ten dese.



niestety i Ja musz si pod tymi s這wami podpisa
鈍iete s這wa...
c騜 zrobi kobieta zmienn jest ...

---------- Dopisano o 01:04 ---------- Poprzedni post napisano o 01:02 ----------

Syossa nie polecam.
Ale infatuated ma po nim piekne wlosy.
..

---------- Dopisano o 07:37 ---------- Poprzedni post napisano o 07:35 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Takie cos mialam po c10, gdzieniegdzie jeszcze widac jakies tam zoltawe pasma ale bylo dobrze
I potem teraz w sierpniu koncowki same nim robilam


Ochladza przynajmniej u mnie ladnie. Kurcze chyba nia zrobie teraz Tylko nie wiem czy na dlugosc ja tez, czy cos perlowego

eh pi瘯ny efekt po tej farbie


Bunny wys豉豉m ci maila z histori w這s闚 prosz o rad ... niechcia豉m tu dziewczyn w徠ku za鄉ieca ilo軼i zdj耩
__________________
odchudzam si od zawsze
75...74....73....72....71...70...69......... ... 65

M鎩 Tygrysek 31.07.2010

Edytowane przez Justi___
Czas edycji: 2013-02-06 o 07:38
Justi___ jest offline  
Stary 2013-02-06, 07:41   #3180
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Nobla tej Pani!
Uniwersalna w這sowa historia
Kochana, sama przyznasz, co z tym jest, i to calkiem sporo

Nobra przyjmuje Blondasowego
Agatau88 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farba do w這s闚, koloryzacja, koszmar, proble, rozjasnianie wlosow, rozja郾iacz, rozja郾ianie, rozja郾ianie w這s闚, rudy, w這sy, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:55.