W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII - Strona 39 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2013-01-22, 21:14   #1141
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Ninedin Poka wiadomo嗆
Kotka jutro wrzuc
no ja my郵e

Cytat:
Napisane przez Ninedin Poka wiadomo嗆
Dziewczyny czy po Calcium Panthotenicum mia造軼ie jakie md這軼i czy co podobnego?
A bra豉 w trakcie posi趾u? przy takich suplemantach trzeba co zje嗆 bo inaczej mo瞠 zemdli, mi tylko po skrzypovicie hydro odbija這 sie choink a tak to zawsze z jedzeniem jem i jest ok

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
hejjjjjj

zaliczy豉m dzisiaj najci篹sze, najgorsze kolokwium i mog i嗆 w poniedzia貫k na egzamin
ale teraz mam jakiego sesyjnego do豉 i normalnie mam ochot si rozp豉ka, bo na jutro musz napisa prac zaliczeniow i mam jeszcze jeden egzamin, nie wiem w co r璚e w這篡

pisa zacz窸am, mam jedno zdanie i gapi si w ekran i nie mam poj璚ia jak mam zacz望, jak dobra s這wa tak mi si ju nie chce
oj wytrwa這軼i kiteczko 篡cz! bo wiem co to znaczy taki le, napewno dasz rade
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2013-01-22, 21:15   #1142
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 711
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
ok dzi瘯i ,
czyli og鏊nie podobne bo mam tez timoteje ,pinio ,od篡wke z dove ,garniera mam tego owocowego i jeszcze jakie 5 zi馧 czy jako tak bez silikon闚 , wax mam , serum z mariona te mam czyli podobne mniej wi璚ej gliss kur ,maske z ziaji ,resztke scandica i jeszcze troche innych smarowide i te bez sp逝kiwania te ze 3 s o matko chyba jestem gorszym chomikiem od Ciebie
Spoko, ja kilka moich zchomikowanych wyko鎍zy豉m, a jak pr鏏uje kupi nowe to T zawsze "jeste pewna 瞠 ci to potrzebne?" No to co mam zrobi

Cytat:
Napisane przez necia84 Poka wiadomo嗆
ok postaram si, tylko robi si ciemno. A nie boisz si 瞠 ta 10/8 wyjdzie ci fioletowo na d逝go軼i? bo moje zawsze 豉pia takie barwniki

w ulotce od londy napisali, 瞠 z tych odcieni 10/8, 10/1 czy 10/38 i ni窺zych mo積a zrobi pi瘯ne pastele, miesza sie 1:2 z wod 1,9 i na 15 minut, to dzia豉 jak toner. Nie pr鏏owa豉m nigdy ale sama jestem ciekawa, mo瞠 wtedy w這sy nie wyjd fioletowe?

A tak poza tym to jestem pod wra瞠niem Twoich w這s闚 郵edz od czasu do czasu wasz w徠ek i pamietam Twoje w這si皻a. Piekne
W豉郾ie nie wiem jak to wychodzi... nigdy per這wym samym nie robi豉m,
a chce w豉郾ie po這篡 co z poziomu 10 瞠by troche zr闚na kolor, nada kolor tym bialawym pasmom, no og鏊nie wiadomo o co chodzi Mia豉m k豉嗆 z 6 % wod na 15-20 minut.
Ale w豉郾ie nie wiem, albo to 10/8, albo 10/81 ale z tych farb tonuj帷ych http://allegro.pl/londa-color-intens...950564313.html tylko czy ona 豉dnie pokryje? I nie zmyje sie od razu jak szamponetka?

Wiem 瞠 moje w這sy wszelkie takie barwniki w豉郾ie mocno 豉pia - te bia豉we pasma przynajmniej, a chcia豉bym 瞠by te bia豉we nie by造 bia豉we tylko takie kremowe o

Dzi瘯uje Dbam o te kud造 i czasem je przeklinam 瞠 bardziej ja jestem dla nich ni one dla mnie

Cytat:
Napisane przez Irisfeal Poka wiadomo嗆
Zaufa豉m wam i kupi豉m Palette


Hm.. kupi豉m Palette C10 "Mro幡y srebrny blond" widzia豉m, 瞠 kilka dziewczyn poleca這..jeszcze nie nak豉da豉m, Llepiej szuka czego z 1 czy spr鏏owa tym?
Nie wiem czy ci r闚no pokryje .. czy czasem odrost ja郾iej nie z豉pie. To jest jasna farba, rozja郾iaj帷a. Trudno powiedzie, nie wiem jaki masz poziom aktualnie.
Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
12/61 - tez jestem ciekawa Mysle, ze to dobre dla wlosow, co zolto wychodza.
Wlasnie skojarzylam, ze to Twoje fotki dlugasnych wloskow. Ladne, takie prosciutkie. A kolor niestandardowy, ten 12/96. Tak mi sie kojarzy z jasnym truskawkowym blondem, ale moge sie mylic.

Kupilam sobie tonery fioletowe Fudge Paintbox. 2 sztuki. Jutro poloze sobie na calosc, to tylko taki krem na pol godziny bez zadnych dodatkow. I cykne foty A pojemnosc to 150 ml i wystarczy na kilka uzyc.
12/96 -r騜owy be Ma co z truskawkowego blondu Fajny kolorek naprawde.

Aczkolwiek ta Londa mnie kusi
Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
hejjjjjj

zaliczy豉m dzisiaj najci篹sze, najgorsze kolokwium i mog i嗆 w poniedzia貫k na egzamin
ale teraz mam jakiego sesyjnego do豉 i normalnie mam ochot si rozp豉ka, bo na jutro musz napisa prac zaliczeniow i mam jeszcze jeden egzamin, nie wiem w co r璚e w這篡

pisa zacz窸am, mam jedno zdanie i gapi si w ekran i nie mam poj璚ia jak mam zacz望, jak dobra s這wa tak mi si ju nie chce
Gratuluje

Porobi豉m jakies tam byle jakiefotki ale z lamp i w sztucznym 鈍ietle, zaraz do albumu wstawie. Waham si ci庵le z tym przyciemnianiem ale do jednego wniosku dosz豉m - p鎩de z tym do fryzjera


Ok wstawione Sorry za jako嗆 i za t豉 ale robi豉m kom鏎k i pr鏏owa豉m gdziekolwiek co uchwycic

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2013-01-22 o 21:23
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-01-22, 21:35   #1143
Hebe19
Przyczajenie
 
Avatar Hebe19
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 28
GG do Hebe19
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Dziewczyny! Z takiego koloru w這s闚 i z takimi odrostami, chcia豉m przej嗆 w jaki blondzik. Kupi豉m dzi Perfect Mousse 1000 per這wy blond i jestem zrospaczona, bo odrost闚 nie chwyci這 w og鏊e, mo瞠 lekko przy skalpie, a te rude lekko si zmieni造 na dosy ciemny blond z rudymi refleksami... Jak mam doj嗆 do do嗆 jasnego blondu, czy musz si璕a po rozja郾iacz? Dlaczego farba nie chwyci豉? Nie mia豉 szans? Prosz o pomoc... Aaa, dodam, ze napisane by這, by piank nak豉da na sucho, zrobi豉m to jednak na wilgotne w這sy, bo przy moich loczkach by這by ci篹ko. Trzyma豉m jak w instrukcji- 30 min...
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 531663_441916349162430_1351792660_n.jpg (103,5 KB, 40 za豉dowa)
Hebe19 jest offline  
Stary 2013-01-22, 21:38   #1144
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

kitka gratki i trzymam kciukasy


Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆

Porobi豉m jakies tam byle jakiefotki ale z lamp i w sztucznym 鈍ietle, zaraz do albumu wstawie. Waham si ci庵le z tym przyciemnianiem ale do jednego wniosku dosz豉m - p鎩de z tym do fryzjera


Ok wstawione Sorry za jako嗆 i za t豉 ale robi豉m kom鏎k i pr鏏owa豉m gdziekolwiek co uchwycic
no 豉dnie jest
mo瞠 wstrzymaj si jeszcze z tym przyciemnianiem
wypr鏏uj jeszcze jak捷 farbke a jak nie wyjdzie to wtedy przyciemnisz i juz

kupi豉m sobie na all botki takie kopytka po atrakcyjnej cenie

---------- Dopisano o 21:38 ---------- Poprzedni post napisano o 21:36 ----------

Cytat:
Napisane przez Hebe19 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny! Z takiego koloru w這s闚 i z takimi odrostami, chcia豉m przej嗆 w jaki blondzik. Kupi豉m dzi Perfect Mousse 1000 per這wy blond i jestem zrospaczona, bo odrost闚 nie chwyci這 w og鏊e, mo瞠 lekko przy skalpie, a te rude lekko si zmieni造 na dosy ciemny blond z rudymi refleksami... Jak mam doj嗆 do do嗆 jasnego blondu, czy musz si璕a po rozja郾iacz? Dlaczego farba nie chwyci豉? Nie mia豉 szans? Prosz o pomoc... Aaa, dodam, ze napisane by這, by piank nak豉da na sucho, zrobi豉m to jednak na wilgotne w這sy, bo przy moich loczkach by這by ci篹ko. Trzyma豉m jak w instrukcji- 30 min...
no to po pierwsze rozcie鎍zy豉 oks mocz帷 w這sy i dlatego niez豉pa這 tak jak powinno ,a po drugie pianki s zas豉be wed逝g mnie jak na taki kolor podk豉dowy jak Tw鎩
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2013-01-22, 22:25   #1145
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Hebe19 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny! Z takiego koloru w這s闚 i z takimi odrostami, chcia豉m przej嗆 w jaki blondzik. Kupi豉m dzi Perfect Mousse 1000 per這wy blond i jestem zrospaczona, bo odrost闚 nie chwyci這 w og鏊e, mo瞠 lekko przy skalpie, a te rude lekko si zmieni造 na dosy ciemny blond z rudymi refleksami... Jak mam doj嗆 do do嗆 jasnego blondu, czy musz si璕a po rozja郾iacz? Dlaczego farba nie chwyci豉? Nie mia豉 szans? Prosz o pomoc... Aaa, dodam, ze napisane by這, by piank nak豉da na sucho, zrobi豉m to jednak na wilgotne w這sy, bo przy moich loczkach by這by ci篹ko. Trzyma豉m jak w instrukcji- 30 min...
Zgadzam sie z Asia Poza tym masz loczki. Przesliczne Loczki pija wiecej farby, bo maja bardziej porowata strukture.
Masz naturalnie dosc jasne wlosy. Kup sobie farbe, farbe, nie pianke czy maske. I licz sie z tym, ze zuzyjesz wiecej niz opakowanie farby. A jesli chcesz jasniutki blondzik, wybierz farbe rozjasniajaca i wode przynajmniej 9tke w proporcji: czesc farby - 2 czesci wody.
Farba jasna popielata lub popielato fioletowa. Wpierw nakladasz na naturalki, potem na farbowane.
guacamole jest offline  
Stary 2013-01-22, 22:39   #1146
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 711
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Kurcze, taki bym chcia豉 odcie na ca這軼i

http://www.milenaclub.ru/catalog/1150/
Tylko to jest ze z這tem farba... jakbym zrobi豉 odrost 12/89 albo 12/61 i na這篡豉 potem na ca這sc 10/38 to pewnie by mi glon jaki wylaz?
No i te pasma ktore mam 鄴速awego blondu zamiast och這dzi pewnie by ociepli....
---------- Dopisano o 22:39 ---------- Poprzedni post napisano o 22:38 ----------

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
kitka gratki i trzymam kciukasy



no 豉dnie jest
mo瞠 wstrzymaj si jeszcze z tym przyciemnianiem
wypr鏏uj jeszcze jak捷 farbke a jak nie wyjdzie to wtedy przyciemnisz i juz

kupi豉m sobie na all botki takie kopytka po atrakcyjnej cenie

---------- Dopisano o 21:38 ---------- Poprzedni post napisano o 21:36 ----------



no to po pierwsze rozcie鎍zy豉 oks mocz帷 w這sy i dlatego niez豉pa這 tak jak powinno ,a po drugie pianki s zas豉be wed逝g mnie jak na taki kolor podk豉dowy jak Tw鎩
Chyba sie wstrzymam Teraz kombinuje jak kolor na ca這軼i stonowa zeby troche zr闚na ale nic mi nie pasuje
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-01-22, 22:57   #1147
necia84
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomo軼i: 142
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

wstawie jutro fotki po tej 12/89 ale wg mnie w swietle 瘸r闚kowym jest miodzio to co by這 delikatnie z這to-rudawe stonowa這 si (pod spodem wychodza mi p馧 tonu ciemniej)robi豉m 9% ale naprawde 豉dnie rozja郾i豉, wydaje si ch這dny odrost. Trzyma豉m 50 minut

Z wierzchu mam ja郾iejsze i we wrze郾iu spr鏏owa豉m loreal dialight 9,03 i nie do嗆, 瞠 trzyma豉m 10minut to tak r闚nego koloru d逝go wcze郾iej nie mia豉m, wszystkie by造 jednolite pod spodem i z wierzchu, ale szybko sie zmy這(na szcz窷cie bo wol chyba ja郾iejsze), jakie 2 tyg i by這 po kolorze

te mnie kiedy wkurza造 te ja郾iejsze pasma i zrobi豉m pigmentacje matrixem 9N a na to 9AV, kolor si trzyma ale wydawa si bury, sam 9G te mia豉m ale wchodzi w rudy wi璚 nie wiem czym by nasyci te ja郾iejsze pasma. Ja narazie je zostawiam, trzeba sie pogodzi z tym, 瞠 nie jest idealnie ale nikt opr鏂z mnie tego nie widzi

Czeko a mo瞠 ten 10/38 na d逝go嗆 wcale by sie nie pogryz z 12/89 czy 12/61?
Bo to taki jakby be, z這ty i per豉, tak jak z這ty i popiel

Edytowane przez necia84
Czas edycji: 2013-01-22 o 23:00
necia84 jest offline  
Stary 2013-01-22, 22:59   #1148
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Kurcze, taki bym chcia豉 odcie na ca這軼i

http://www.milenaclub.ru/catalog/1150/
Tylko to jest ze z這tem farba... jakbym zrobi豉 odrost 12/89 albo 12/61 i na這篡豉 potem na ca這sc 10/38 to pewnie by mi glon jaki wylaz?
No i te pasma ktore mam 鄴速awego blondu zamiast och這dzi pewnie by ociepli....
---------- Dopisano o 22:39 ---------- Poprzedni post napisano o 22:38 ----------



Chyba sie wstrzymam Teraz kombinuje jak kolor na ca這軼i stonowa zeby troche zr闚na ale nic mi nie pasuje
no kolorek 豉dny
ja tonowa豉m cebul ale by這 mega 鄴速o wtedy
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:05   #1149
Hebe19
Przyczajenie
 
Avatar Hebe19
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 28
GG do Hebe19
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Dzi瘯uj bardzo, kochane!
Hebe19 jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:17   #1150
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 711
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez necia84 Poka wiadomo嗆
wstawie jutro fotki po tej 12/89 ale wg mnie w swietle 瘸r闚kowym jest miodzio to co by這 delikatnie z這to-rudawe stonowa這 si (pod spodem wychodza mi p馧 tonu ciemniej)robi豉m 9% ale naprawde 豉dnie rozja郾i豉, wydaje si ch這dny odrost. Trzyma豉m 50 minut

Z wierzchu mam ja郾iejsze i we wrze郾iu spr鏏owa豉m loreal dialight 9,03 i nie do嗆, 瞠 trzyma豉m 10minut to tak r闚nego koloru d逝go wcze郾iej nie mia豉m, wszystkie by造 jednolite pod spodem i z wierzchu, ale szybko sie zmy這(na szcz窷cie bo wol chyba ja郾iejsze), jakie 2 tyg i by這 po kolorze

te mnie kiedy wkurza造 te ja郾iejsze pasma i zrobi豉m pigmentacje matrixem 9N a na to 9AV, kolor si trzyma ale wydawa si bury, sam 9G te mia豉m ale wchodzi w rudy wi璚 nie wiem czym by nasyci te ja郾iejsze pasma. Ja narazie je zostawiam, trzeba sie pogodzi z tym, 瞠 nie jest idealnie ale nikt opr鏂z mnie tego nie widzi

Czeko a mo瞠 ten 10/38 na d逝go嗆 wcale by sie nie pogryz z 12/89 czy 12/61?
Bo to taki jakby be, z這ty i per豉, tak jak z這ty i popiel
W豉郾ie kurcze nie wiem... bo np odrost zawsze mi ciut cieplej pod spodem wychodzi, tak samo na d逝gosci mam takie cieplejsze tez na dole, i tak my郵e czy 10/38 znowu np nie podbije cieplejszego odcienia a zale篡 mi raczej na stonowaniu i lekkim ochlodzeniu
Znowu nie wiem czy 10/8 nie za zimno.
A 10/81 to tylko z toner闚 jest, a nie wiem czy on mi da co wog鏊e

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
no kolorek 豉dny
ja tonowa豉m cebul ale by這 mega 鄴速o wtedy
Cebula, koncentrat pomidorowy, same hity na wiza簑
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:43   #1151
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Kurcze, taki bym chcia豉 odcie na ca這軼i

http://www.milenaclub.ru/catalog/1150/
Tylko to jest ze z這tem farba... jakbym zrobi豉 odrost 12/89 albo 12/61 i na這篡豉 potem na ca這sc 10/38 to pewnie by mi glon jaki wylaz?
No i te pasma ktore mam 鄴速awego blondu zamiast och這dzi pewnie by ociepli....
---------- Dopisano o 22:39 ---------- Poprzedni post napisano o 22:38 ----------



Chyba sie wstrzymam Teraz kombinuje jak kolor na ca這軼i stonowa zeby troche zr闚na ale nic mi nie pasuje
W pierwszej chwili jak przeczyta豉m milena club i do tego ru po kropce my郵a豉m 瞠 na stronie jakiego rosyjskiego klubu siedzisz Kolor pi瘯nyyyy !!
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:48   #1152
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez exclusivee Poka wiadomo嗆
W pierwszej chwili jak przeczyta豉m milena club i do tego ru po kropce my郵a豉m 瞠 na stronie jakiego rosyjskiego klubu siedzisz Kolor pi瘯nyyyy !!
dzieki za link do bb musze sie jeszcze zastanowic, jestem sklonna ku oriental gold, ale to jeszcze musze przemyslec i poprosic Tzta zeby mi zamowil


Wkleje Wam jedno zdjecie moich wlosow, szkoda ze nie pamietam co to byl za kolor ale chyba ten n&e 542 nie mam pewno軼i kurde


ok klade sie spac, dobranoc
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 100_1218.jpg (22,9 KB, 50 za豉dowa)
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:48   #1153
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Kitka gratki i powodzenia przy pisaniu
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:54   #1154
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 2 011
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
hejjjjjj

zaliczy豉m dzisiaj najci篹sze, najgorsze kolokwium i mog i嗆 w poniedzia貫k na egzamin
ale teraz mam jakiego sesyjnego do豉 i normalnie mam ochot si rozp豉ka, bo na jutro musz napisa prac zaliczeniow i mam jeszcze jeden egzamin, nie wiem w co r璚e w這篡

pisa zacz窸am, mam jedno zdanie i gapi si w ekran i nie mam poj璚ia jak mam zacz望, jak dobra s這wa tak mi si ju nie chce
Kitka kaka趾o magnez wspomaga my郵enie
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Spoko, ja kilka moich zchomikowanych wyko鎍zy豉m, a jak pr鏏uje kupi nowe to T zawsze "jeste pewna 瞠 ci to potrzebne?" No to co mam zrobi


W豉郾ie nie wiem jak to wychodzi... nigdy per這wym samym nie robi豉m,
a chce w豉郾ie po這篡 co z poziomu 10 瞠by troche zr闚na kolor, nada kolor tym bialawym pasmom, no og鏊nie wiadomo o co chodzi Mia豉m k豉嗆 z 6 % wod na 15-20 minut.
Ale w豉郾ie nie wiem, albo to 10/8, albo 10/81 ale z tych farb tonuj帷ych http://allegro.pl/londa-color-intens...950564313.html tylko czy ona 豉dnie pokryje? I nie zmyje sie od razu jak szamponetka?

Wiem 瞠 moje w這sy wszelkie takie barwniki w豉郾ie mocno 豉pia - te bia豉we pasma przynajmniej, a chcia豉bym 瞠by te bia豉we nie by造 bia豉we tylko takie kremowe o

Dzi瘯uje Dbam o te kud造 i czasem je przeklinam 瞠 bardziej ja jestem dla nich ni one dla mnie


Nie wiem czy ci r闚no pokryje .. czy czasem odrost ja郾iej nie z豉pie. To jest jasna farba, rozja郾iaj帷a. Trudno powiedzie, nie wiem jaki masz poziom aktualnie.

12/96 -r騜owy be Ma co z truskawkowego blondu Fajny kolorek naprawde.

Aczkolwiek ta Londa mnie kusi


Gratuluje

Porobi豉m jakies tam byle jakiefotki ale z lamp i w sztucznym 鈍ietle, zaraz do albumu wstawie. Waham si ci庵le z tym przyciemnianiem ale do jednego wniosku dosz豉m - p鎩de z tym do fryzjera


Ok wstawione Sorry za jako嗆 i za t豉 ale robi豉m kom鏎k i pr鏏owa豉m gdziekolwiek co uchwycic
Czeko 郵iczne masz te w這sy. Teraz jak mam Ci w znajomych to z czystym sercem moge powiedzie 瞠 w takich ja郾iejszych Ci lepiej ma這 wida te nier闚no軼i o kt鏎ych m闚isz ja si nie znam na kolorach, musisz chyba metod pr鏏 i b喚d闚 robi, albo i嗆 do fryzjera, niech zr闚na kolor i napisze Ci dok豉dnie jakie farby k豉d豉
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
kitka gratki i trzymam kciukasy



no 豉dnie jest
mo瞠 wstrzymaj si jeszcze z tym przyciemnianiem
wypr鏏uj jeszcze jak捷 farbke a jak nie wyjdzie to wtedy przyciemnisz i juz

kupi豉m sobie na all botki takie kopytka po atrakcyjnej cenie

---------- Dopisano o 21:38 ---------- Poprzedni post napisano o 21:36 ----------



no to po pierwsze rozcie鎍zy豉 oks mocz帷 w這sy i dlatego niez豉pa這 tak jak powinno ,a po drugie pianki s zas豉be wed逝g mnie jak na taki kolor podk豉dowy jak Tw鎩
ja te swego czasu polowa豉m na kopytka
Cytat:
Napisane przez Hebe19 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny! Z takiego koloru w這s闚 i z takimi odrostami, chcia豉m przej嗆 w jaki blondzik. Kupi豉m dzi Perfect Mousse 1000 per這wy blond i jestem zrospaczona, bo odrost闚 nie chwyci這 w og鏊e, mo瞠 lekko przy skalpie, a te rude lekko si zmieni造 na dosy ciemny blond z rudymi refleksami... Jak mam doj嗆 do do嗆 jasnego blondu, czy musz si璕a po rozja郾iacz? Dlaczego farba nie chwyci豉? Nie mia豉 szans? Prosz o pomoc... Aaa, dodam, ze napisane by這, by piank nak豉da na sucho, zrobi豉m to jednak na wilgotne w這sy, bo przy moich loczkach by這by ci篹ko. Trzyma豉m jak w instrukcji- 30 min...
Po pierwsza-farba normalna nie w piance
po drugie-musisz oxy da 9% albo jak捷 farb z takim oxy kupi
Po trzecie-na rudy najlepsze odcienie popiel i be, 1 i 2 po przecinku
Po czwarte- 50min odrost, 10min reszta w這s闚

---------- Dopisano o 23:54 ---------- Poprzedni post napisano o 23:52 ----------

buahhot tak chcia豉by przyciemni? 豉dny kolorek tylko ju nie blond
__________________
"Adoptuj帷 jednego psa nie zmienisz ca貫go 鈍iata, ale zmienisz 鈍iat tego psa"


Zapuszczam w這sy:
by這 (stycze '13)-40cm
jest (pa寮ziernik'13)-50cm
b璠zie-55cm

Farbuj: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:56   #1155
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
dzieki za link do bb musze sie jeszcze zastanowic, jestem sklonna ku oriental gold, ale to jeszcze musze przemyslec i poprosic Tzta zeby mi zamowil

Wkleje Wam jedno zdjecie moich wlosow, szkoda ze nie pamietam co to byl za kolor ale chyba ten n&e 542 nie mam pewno軼i kurde

ok klade sie spac, dobranoc
Nie ma za co Ja zdecydowa豉m si ju na lioele Nic z drogeryjnych nie spe軟ia moich oczekiwa, niestety My郵a豉m te o revlonie airbrush, podobno do嗆 wydajny i z tego co widzia豉m po tutorialach youtubowych fajnie kryje
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-01-22, 23:58   #1156
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Kurcze, taki bym chcia豉 odcie na ca這軼i

http://www.milenaclub.ru/catalog/1150/
Tylko to jest ze z這tem farba... jakbym zrobi豉 odrost 12/89 albo 12/61 i na這篡豉 potem na ca這sc 10/38 to pewnie by mi glon jaki wylaz?
No i te pasma ktore mam 鄴速awego blondu zamiast och這dzi pewnie by ociepli....
---------- Dopisano o 22:39 ---------- Poprzedni post napisano o 22:38 ----------
Piekny ten kolorek na wzorniku, ale w zyciu moze wyjsc inaczej. Ja sobie taki 10.38 polozylam na wodzie 9 i mialam strasznego jasnego kurczaka, ale sie za to blyszczal jak neon . Chyba, ze uzywa sie go jako tonera na slabszej wodzie
guacamole jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:02   #1157
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez shizaxa Poka wiadomo嗆
[/COLOR]buahhot tak chcia豉by przyciemni? 豉dny kolorek tylko ju nie blond
Na razie nie, juz kupilam sobie dwie farby na kolejne farbowania, ale chyba podoba mi sie ten kolor ktory kiedys mialam. Sama nie wiem.


Exclusivee a probowalas revlon cs albo manhattan powder matt make up? Bo Tobie chodzi o dobre krycie?
Ten airbrush to nic innego jak revlon photoready tylko z innym atomizerem/pompk- te jest rozswietlaj帷y ale tak jak m闚isz, dobrze kryje. Z reszt dla mnie ten airbrush smierdzi jakos tak dziwnie... u mnie w sp sa testery do kazdego, oczywiscie przetestowalam je sobie na dloniach mam zwykly photoready (resztke), ale teraz wzielam sobie klasyczny revlon cs 180.

Dobra lec spa, bo jutro jestem logistykiem w sp mam co robi
dobranoc!
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:24   #1158
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 711
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez shizaxa Poka wiadomo嗆
Kitka kaka趾o magnez wspomaga my郵enie

Czeko 郵iczne masz te w這sy. Teraz jak mam Ci w znajomych to z czystym sercem moge powiedzie 瞠 w takich ja郾iejszych Ci lepiej ma這 wida te nier闚no軼i o kt鏎ych m闚isz ja si nie znam na kolorach, musisz chyba metod pr鏏 i b喚d闚 robi, albo i嗆 do fryzjera, niech zr闚na kolor i napisze Ci dok豉dnie jakie farby k豉d豉

ja te swego czasu polowa豉m na kopytka

Po pierwsza-farba normalna nie w piance
po drugie-musisz oxy da 9% albo jak捷 farb z takim oxy kupi
Po trzecie-na rudy najlepsze odcienie popiel i be, 1 i 2 po przecinku
Po czwarte- 50min odrost, 10min reszta w這s闚

---------- Dopisano o 23:54 ---------- Poprzedni post napisano o 23:52 ----------

buahhot tak chcia豉by przyciemni? 豉dny kolorek tylko ju nie blond
A bo jako super nier闚nego koloru nie mam Raczej taka drobnostka kosmetyczna Spokojnie per這wy barwnik to przygasi Po prostu z farbowania na farbowanie coraz mocniej mi sie chlodny barwnik w te dolne w這sy wpija, a ten 鄴速awy blond na dole pozosta troszke, ale tak naprawde r騜nica jest do wychwycenia tylko w 鈍ietle dziennym na 篡wo, na zdjeciach ci篹ko uchwycic
Na upartego mog豉bym to zostawi ale chce mie na ca這軼i ten per這wy blond, a koloru ca造ch w這s闚 chyba od roku nie od鈍ie瘸豉m Malaksuje tylko co jaki czas.
Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
Piekny ten kolorek na wzorniku, ale w zyciu moze wyjsc inaczej. Ja sobie taki 10.38 polozylam na wodzie 9 i mialam strasznego jasnego kurczaka, ale sie za to blyszczal jak neon . Chyba, ze uzywa sie go jako tonera na slabszej wodzie
No w豉郾ie sie troche obawiam tego 10/38, dlatego chyba zostane przy opcji 12/89 na odrost + 10/8 na d逝gosc. 12/89 na wodzie 12 %, 10/8 na 6 %. Chce per這wy to bede mie, najwy瞠j wyjdzie mocno ch這dno to pomyje przeciw逝pie穎wym, wezme timotei do blondu w obroty sie wymyje. I juz
Jak to 12/89 wyjdzie ok to wtedy spr鏏uje nast瘼nym razem wode na 9 % obni篡 a n騜 da rade


Bo瞠 drogi teraz jeszcze co dla mamy wymy郵e Ona akurat chce cieplejszy blond, taki 10/38 by豚y ok, ale nie wiem jak jej odrost chwyci... bo jej to rudy i 鄴速y non stop wybija przy ka盥ej farbie... Chyba 瞠 te 12/89 na odrost Skubana t璚ze ma na g這wie niez陰 bo d逝go軼i ma bardzo ch這dne, wr璚z srebrne miejscami, ciemny odrost i pare cm starego zrudzia貫go odrostu A sie zobowi您a豉m 瞠 zrobie mamu軼e pi瘯ny blond i jeszcze po kosztach i teraz kombinuje
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:24   #1159
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
Exclusivee a probowalas revlon cs albo manhattan powder matt make up? Bo Tobie chodzi o dobre krycie?
Ten airbrush to nic innego jak revlon photoready tylko z innym atomizerem/pompk- te jest rozswietlaj帷y ale tak jak m闚isz, dobrze kryje. Z reszt dla mnie ten airbrush smierdzi jakos tak dziwnie... u mnie w sp sa testery do kazdego, oczywiscie przetestowalam je sobie na dloniach mam zwykly photoready (resztke), ale teraz wzielam sobie klasyczny revlon cs 180.

Dobra lec spa, bo jutro jestem logistykiem w sp mam co robi
dobranoc!
Revlon CS owszem, mia豉m, by fajny ale to jednak nie to. Manhattanu PMM nie mia豉m bo ze zdj耩 jakie kitka pokazywa豉 i por闚nywa豉 go do revlona by豚y dla mnie za ciemny Dlatego teraz sko鎍z ten podk豉d co mam a potem chc pr鏏owa lioele
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:26   #1160
vermicelli
Raczkowanie
 
Avatar vermicelli
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: .sw鎩 鈍iat.
Wiadomo軼i: 193
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
Sluchaj, jezeli masz sciagany kolor, lepiej wez farbe nierozjasniajaca.
Zwlaszcza jezeli sciaganie bylo bez rozjasniacza, a za pomoca dekoloru co tylko sciaga sztuczny barwnik.
Gdyby wlosy byly naturalne lub jakis odcien blond, wtedy rozjasniajaca ok.
Poszukaj farby Koleston 9.16 - to wlasnie taka mieszanka popieli z fioletem - opal, albo 9.8 - perla - czyli mieszanka popieli z opalem. Ta druga moze wyjsc nieco cieplej, ale nie szkodzi.

Prosze

Dzi瘯uj
Wybawicielka

Na pewno uda mi si t farb sch這dzi odcie? Jak wod na ca這嗆?
__________________

.pomi璠zy "zostaj", a "nigdy wi璚ej" | <3



..and watchin you walk away..


WYMIANKA

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post41491354
vermicelli jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:26   #1161
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 711
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
Na razie nie, juz kupilam sobie dwie farby na kolejne farbowania, ale chyba podoba mi sie ten kolor ktory kiedys mialam. Sama nie wiem.


Exclusivee a probowalas revlon cs albo manhattan powder matt make up? Bo Tobie chodzi o dobre krycie?
Ten airbrush to nic innego jak revlon photoready tylko z innym atomizerem/pompk- te jest rozswietlaj帷y ale tak jak m闚isz, dobrze kryje. Z reszt dla mnie ten airbrush smierdzi jakos tak dziwnie... u mnie w sp sa testery do kazdego, oczywiscie przetestowalam je sobie na dloniach mam zwykly photoready (resztke), ale teraz wzielam sobie klasyczny revlon cs 180.

Dobra lec spa, bo jutro jestem logistykiem w sp mam co robi
dobranoc!
Airbrush podobno mocniej 鈍ieci ni photoready

Ja teraz tez bede musia豉 nied逝go znale潭 jaki podk豉d o kryciu chocia瘺y 鈔ednim, nie podkre郵aj帷y sk鏎ek, nie wysuszaj帷y itd...
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:28   #1162
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez exclusivee Poka wiadomo嗆

Palette nie jest z陰 farb A za to jest trwa豉 i fajnie pokrywa w這sy Gdyby z palette ICC by jasny popielaty blond to bym si nawet nie zastanawia豉!
Tyle ze palette nie ma chyba duzo popieli, co??

Przepraszam ze takd逝go mnie nie by這
Dziewczyny, w鏎ci豉m od fryzjera, jestem zaskoczona, bo mam 豉dne pasemka, wprawdzie s strrrrasznie ciep貫, ale prawie jestem juz blondi. Ide pojutrze na kolejne wyci庵anie pasemek i wtedy si Wam poka輳, bo siedze z maska na w這sach i regeneruje j, chociaz nie zauwa篡豉m zniszczenia. P o tym co zobaczycie b璠 prosi豉 o finalne podanie mi farb jakie mog kupi , bo efekt jest ju o wiele ja郾iejszy od moich oczekiwa. Tyle 瞠 jest z馧to, co mi osobi軼ie na razie nie przeszkadza. Generalnie wygl康a ten kolor bardzo oryginalnie- przynajmniej tak sobie wmawiam No nie , ale tak naprawd , to nie jest brzydko, tyle ze b璠 za tydzie to chcia豉 definitywnie wych這dzi . Przez to ze mia豉m pasemka- oczywiscie odrost nie jest zrobiony " przy sk鏎ze".

Emilia1 jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:28   #1163
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 711
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez vermicelli Poka wiadomo嗆
Dzi瘯uj
Wybawicielka

Na pewno uda mi si t farb sch這dzi odcie? Jak wod na ca這嗆?
Spr鏏uj na ca這嗆 na wodzie 6 % ζdnie stonuje i och這dzi kolor, nawet jak z pocz徠ku wyjdzie o p馧 tonu ciemniej to sie wymyje raz dwa. Na odrost raczej 9 % ale nie wiem jakie naturale masz.
Jak nie koleston 9.16 to alfaparf 9.21 - to jest mistrz ch這dno軼i Wydaje mi si nawet 瞠 wychodzi zimniej ni koleston ale nie dam sobie r瘯i uci望.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:29   #1164
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Airbrush podobno mocniej 鈍ieci ni photoready

Ja teraz tez bede musia豉 nied逝go znale潭 jaki podk豉d o kryciu chocia瘺y 鈔ednim, nie podkre郵aj帷y sk鏎ek, nie wysuszaj帷y itd...
Ja mog Ci polecic z czystym sercem podk豉dy AA, zw豉szcza ten rozswietlaj帷y- daje ladny efekt rozswietlenia ( mozesz go przypudrowa jak za bardzo b璠zie CI wkurza ) i 豉dnie kryje. Do tego niedrogi
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:33   #1165
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 711
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Tyle ze palette nie ma chyba duzo popieli, co??

Przepraszam ze takd逝go mnie nie by這
Dziewczyny, w鏎ci豉m od fryzjera, jestem zaskoczona, bo mam 豉dne pasemka, wprawdzie s strrrrasznie ciep貫, ale prawie jestem juz blondi. Ide pojutrze na kolejne wyci庵anie pasemek i wtedy si Wam poka輳, bo siedze z maska na w這sach i regeneruje j, chociaz nie zauwa篡豉m zniszczenia. P o tym co zobaczycie b璠 prosi豉 o finalne podanie mi farb jakie mog kupi , bo efekt jest ju o wiele ja郾iejszy od moich oczekiwa. Tyle 瞠 jest z馧to, co mi osobi軼ie na razie nie przeszkadza. Generalnie wygl康a ten kolor bardzo oryginalnie- przynajmniej tak sobie wmawiam No nie , ale tak naprawd , to nie jest brzydko, tyle ze b璠 za tydzie to chcia豉 definitywnie wych這dzi . Przez to ze mia豉m pasemka- oczywiscie odrost nie jest zrobiony " przy sk鏎ze".

Palette jest dobr farb ale ju dla jasnego blondu wg mnie. Tzn jak si ma w miare r闚ny kolorek i chce sie np och這dzi, robi odrosty + malaks.
Bo jak jest nier闚ny to odrost na pewno z豉pie ja郾iej a d馧 ciemniej.
Ale to m闚ie bardziej na w豉snym do鈍iadczeniu P鏦i nie zr闚na豉m koloru to nawet jak zrobi豉m a10 to nie by這 to czego oczekiwa豉m, bo g鏎a owszem i 豉dna jasna, a d馧 ciemniejszy. A jak sie po這篡 jaki poziom 9 to wcale ciemno nie jest a i sensownie to wygl康a

---------- Dopisano o 00:33 ---------- Poprzedni post napisano o 00:31 ----------

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Ja mog Ci polecic z czystym sercem podk豉dy AA, zw豉szcza ten rozswietlaj帷y- daje ladny efekt rozswietlenia ( mozesz go przypudrowa jak za bardzo b璠zie CI wkurza ) i 豉dnie kryje. Do tego niedrogi
Ja sie roz鈍ietlenia nie boje Bo nawet mam puder roz鈍ietlaj帷y z drobinkami i na ca陰 twarz daje Z mollonu, fajne cacko
Ca趾iem matuj帷ych podk豉d闚 nie lubie, wole w豉郾ie taki satynowy efekt.
Teraz mam Smooth effect z MF ale krycie ma kiepskie i nietrwa造 jest...

Z AA nic nie mia豉m jeszcze a kolory jasne maj? Bo ja mega bladzioch jestem i zazwyczaj musze mie najja郾iejszy z najja郾iejszych
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:41   #1166
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomo軼i: 5 927
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Palette jest dobr farb ale ju dla jasnego blondu wg mnie. Tzn jak si ma w miare r闚ny kolorek i chce sie np och這dzi, robi odrosty + malaks.
Bo jak jest nier闚ny to odrost na pewno z豉pie ja郾iej a d馧 ciemniej.
Ale to m闚ie bardziej na w豉snym do鈍iadczeniu P鏦i nie zr闚na豉m koloru to nawet jak zrobi豉m a10 to nie by這 to czego oczekiwa豉m, bo g鏎a owszem i 豉dna jasna, a d馧 ciemniejszy. A jak sie po這篡 jaki poziom 9 to wcale ciemno nie jest a i sensownie to wygl康a

---------- Dopisano o 00:33 ---------- Poprzedni post napisano o 00:31 ----------



Ja sie roz鈍ietlenia nie boje Bo nawet mam puder roz鈍ietlaj帷y z drobinkami i na ca陰 twarz daje Z mollonu, fajne cacko
Ca趾iem matuj帷ych podk豉d闚 nie lubie, wole w豉郾ie taki satynowy efekt.
Teraz mam Smooth effect z MF ale krycie ma kiepskie i nietrwa造 jest...

Z AA nic nie mia豉m jeszcze a kolory jasne maj? Bo ja mega bladzioch jestem i zazwyczaj musze mie najja郾iejszy z najja郾iejszych
kurcze nie wiem jak z jasnymi odcieniami wygl康a w AA, Oni maj r闚nie podk陰dy do cery t逝stej, ale nie daj one ca趾owitego matu, z tym 瞠 mam i ten i ten o tej samej nazwie- a ten dla cery t逝stej jest ciemniejszy.


Revlon colorstay jest fajny - oni to maj bogat gam te dla bladzioszk闚. Revlon fajnie kryje.


Co do palette to tez widzialam te a10 i c10- baardzo jasne juz s. Pokaze si Wam na dniach to ocenicie . ale jak piszesz - pozostane w konwencji 9.

zmykam spac - jutro do Was zajrze DObranoc
Emilia1 jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:42   #1167
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Palette jest dobr farb ale ju dla jasnego blondu wg mnie. Tzn jak si ma w miare r闚ny kolorek i chce sie np och這dzi, robi odrosty + malaks.
Bo jak jest nier闚ny to odrost na pewno z豉pie ja郾iej a d馧 ciemniej.
Ale to m闚ie bardziej na w豉snym do鈍iadczeniu P鏦i nie zr闚na豉m koloru to nawet jak zrobi豉m a10 to nie by這 to czego oczekiwa豉m, bo g鏎a owszem i 豉dna jasna, a d馧 ciemniejszy. A jak sie po這篡 jaki poziom 9 to wcale ciemno nie jest a i sensownie to wygl康a

---------- Dopisano o 00:33 ---------- Poprzedni post napisano o 00:31 ----------



Ja sie roz鈍ietlenia nie boje Bo nawet mam puder roz鈍ietlaj帷y z drobinkami i na ca陰 twarz daje Z mollonu, fajne cacko
Ca趾iem matuj帷ych podk豉d闚 nie lubie, wole w豉郾ie taki satynowy efekt.
Teraz mam Smooth effect z MF ale krycie ma kiepskie i nietrwa造 jest...

Z AA nic nie mia豉m jeszcze a kolory jasne maj? Bo ja mega bladzioch jestem i zazwyczaj musze mie najja郾iejszy z najja郾iejszych
Ja w豉郾ie chce trwa造, mocno kryj帷y podk豉d Nie lubi za bardzo zmatowionej cery. I ten wydaje mi si 瞠 b璠zie idealny KLIK
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Stary 2013-01-23, 00:55   #1168
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
A
No w豉郾ie sie troche obawiam tego 10/38, dlatego chyba zostane przy opcji 12/89 na odrost + 10/8 na d逝gosc. 12/89 na wodzie 12 %, 10/8 na 6 %. Chce per這wy to bede mie, najwy瞠j wyjdzie mocno ch這dno to pomyje przeciw逝pie穎wym, wezme timotei do blondu w obroty sie wymyje. I juz
Jak to 12/89 wyjdzie ok to wtedy spr鏏uje nast瘼nym razem wode na 9 % obni篡 a n騜 da rade
Chyba tak bedzie najlepiej. Wiesz, jest jeszcze 12/81, ale moze go nie byc w PL. No chyba, ze klikniesz . Bo ten 12/89 ciekawie sie zapowiada, ja nawet mam w szufladzie, ale ten rozyk Choc ok, nie jest taki dominujacy jak w 12.96 Pokazuj foty, jak juz sobie zrobisz wloski

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Bo瞠 drogi teraz jeszcze co dla mamy wymy郵e Ona akurat chce cieplejszy blond, taki 10/38 by豚y ok, ale nie wiem jak jej odrost chwyci... bo jej to rudy i 鄴速y non stop wybija przy ka盥ej farbie... Chyba 瞠 te 12/89 na odrost Skubana t璚ze ma na g這wie niez陰 bo d逝go軼i ma bardzo ch這dne, wr璚z srebrne miejscami, ciemny odrost i pare cm starego zrudzia貫go odrostu A sie zobowi您a豉m 瞠 zrobie mamu軼e pi瘯ny blond i jeszcze po kosztach i teraz kombinuje
Prosilby sie ten 12.16 by te zolte rudosci wytluc Ale skoro mama lubi cieple, to moze dac jej 12.03 (jasny lekko zlocisty) czy ten 12.89, ktory pewnie i tak wyjdzie na lekko cieplo, skoro mamie wszystko wylazi cieplo .
Spadam w kimonko

---------- Dopisano o 00:55 ---------- Poprzedni post napisano o 00:50 ----------

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Tyle ze palette nie ma chyba duzo popieli, co??

Przepraszam ze takd逝go mnie nie by這
Dziewczyny, w鏎ci豉m od fryzjera, jestem zaskoczona, bo mam 豉dne pasemka, wprawdzie s strrrrasznie ciep貫, ale prawie jestem juz blondi. Ide pojutrze na kolejne wyci庵anie pasemek i wtedy si Wam poka輳, bo siedze z maska na w這sach i regeneruje j, chociaz nie zauwa篡豉m zniszczenia. P o tym co zobaczycie b璠 prosi豉 o finalne podanie mi farb jakie mog kupi , bo efekt jest ju o wiele ja郾iejszy od moich oczekiwa. Tyle 瞠 jest z馧to, co mi osobi軼ie na razie nie przeszkadza. Generalnie wygl康a ten kolor bardzo oryginalnie- przynajmniej tak sobie wmawiam No nie , ale tak naprawd , to nie jest brzydko, tyle ze b璠 za tydzie to chcia豉 definitywnie wych這dzi . Przez to ze mia豉m pasemka- oczywiscie odrost nie jest zrobiony " przy sk鏎ze".

Bedzie dobrze i sie schlodzi
A jak ewentualnie troszke podstopniujesz koncowki, tak kilka cm w gore, to szybciej bedziesz miala powrot do dosc rownomiernego koloru i zatrzesz granice miedzy kolorami

Pa! tez lece, nim sasiad zacznie walic w klawiature, bo dran malolat uaktywnia sie noca i wyje do skajpa Chce zasnac szybciej, niz on zacznie swoje...

Edytowane przez guacamole
Czas edycji: 2013-01-23 o 00:58
guacamole jest offline  
Stary 2013-01-23, 02:06   #1169
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 2 011
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Spr鏏uj na ca這嗆 na wodzie 6 % ζdnie stonuje i och這dzi kolor, nawet jak z pocz徠ku wyjdzie o p馧 tonu ciemniej to sie wymyje raz dwa. Na odrost raczej 9 % ale nie wiem jakie naturale masz.
Jak nie koleston 9.16 to alfaparf 9.21 - to jest mistrz ch這dno軼i Wydaje mi si nawet 瞠 wychodzi zimniej ni koleston ale nie dam sobie r瘯i uci望.
9,21 alfaparfu a taki ch這dny?? bardziej od 9,1? bo ja jutro go b璠 k豉嗆
Cytat:
Napisane przez Emilia1 Poka wiadomo嗆
Ja mog Ci polecic z czystym sercem podk豉dy AA, zw豉szcza ten rozswietlaj帷y- daje ladny efekt rozswietlenia ( mozesz go przypudrowa jak za bardzo b璠zie CI wkurza ) i 豉dnie kryje. Do tego niedrogi
ja tez musz podk豉d dobrze kryj帷y i matuj帷y kupi...
__________________
"Adoptuj帷 jednego psa nie zmienisz ca貫go 鈍iata, ale zmienisz 鈍iat tego psa"


Zapuszczam w這sy:
by這 (stycze '13)-40cm
jest (pa寮ziernik'13)-50cm
b璠zie-55cm

Farbuj: wella koleston 12/89

Edytowane przez shizaxa
Czas edycji: 2013-01-23 o 02:10
shizaxa jest offline  
Stary 2013-01-23, 02:15   #1170
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 3 195
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz窷 XXII

Shizaxa widz 瞠 te nie masz spania, kolejny raz z rz璠u mijamy si p騧n por
Czeko wiiiidz Ci Co Ci niewiasto nie daje spa po nocach?
__________________
Instagram

Jasny popielaty br您
exclusivee jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farba do w這s闚, koloryzacja, koszmar, proble, rozjasnianie wlosow, rozja郾iacz, rozja郾ianie, rozja郾ianie w這s闚, rudy, w這sy, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:28.