dylematy ma這laty heheh:) - Strona 7 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2005-08-27, 01:31   #181
Ariadna86
Raczkowanie
 
Avatar Ariadna86
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomo軼i: 211
GG do Ariadna86
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Qrcze za duze s te fotki:/ musze je zmniejszyc wiec jutro je wkleje... buzki
Ariadna86 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 10:21   #182
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 9 487
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Cytat:
Napisane przez Puniax
Wax poprawi napewno kondycj w這s闚, szampon i od篡wka do w這s闚 wypadaj帷ych te si przyda, ale je郵i ci rzeczywi軼ie wypadaj gar軼iami, to koniecznie musisz jeszcze wspom鏂 je od wewn徠rz (jakie kapsu趾i np. wyci庵 ze skrzypu polnego, Humavit, Skrzypovita, ... jest ich bardzo duzo), a je郵i ci finanse na to pozwalaj, to kup te odzywk w ampu趾ach (to taka kilkunastodniowa kuracja wzmacniaj帷a w這sy). Dobre s ampu趾i Seboradin, kuracja trwa 14 dni.

A mojej kole瘸nce nie pomaga這 nic, ani 瘸dne tabletki, ani 瘸dne kosmetyki, i kto jej poleci ampu趾i Vichy. Kosztowa造 ok. 150 z, ale twierdzi, 瞠 lepiej uzbiera i przeprowadzi jedn, cho drog kuracj i mie problem z g這wy, ni ci庵le kupowa r騜ne specyfiki. By mo瞠 ma racj, ale ba豉bym si ryzykowa tak sum. A jakby nie pomog造...???
Dzi瘯i, Puniax
Kupi sobie dzisiaj jakie kapsu趾i.. Tylko kt鏎e? Nie wiem, kt鏎e najbardziej si op豉caj, no i kt鏎e s najskuteczniejsze? Pozatym rozejrz si za tymi ampu趾ami Seboradin.. Tylko czy to nie jest co podobnego do toniku do w這s闚 Neril?
A wax, to mo瞠 za jaki czas, jak ju fundusze pozwol
Mam nadziej, 瞠 do tej pory co mi na g這wie zostanie
A na dodatek - w豉郾ie teraz moje w這sy przechodz okres tego wzmo穎nego wypadania po Nerilu, podobno pobudzone, zdrowe cebulki wypychaj te w這sy, kt鏎e i tak by wypad造...
Nie orietuje sie kto... ILE TO JESZCZE MA TRWA ?
beoneself jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 10:39   #183
deska123
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Ireland
Wiadomo軼i: 2 113
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Davi ja takie d逝uugie mia豉m, ale je 軼i窸am. Fryzjerka pyta豉 Mnie si 3 razy czy napewno chc 軼i望 w這ski, a ja by豉m zdecydowana i powiedzia豉m "tak". A teraz troch 瘸逝j, 瞠 s 軼iete. Teraz mam w這ski za ramiona, czyli poczekam sobie jeszcze jaki czas i te sobie zetn na jak捷 fajn fryzurk, ale nie do ramion
__________________
dieta!
56...54...53...52...51...50

21.08.09 - zdane prawko.
deska123 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 10:44   #184
ewka.mnk
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 2 052
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Tak sobie czytam wasze posty i... kurcze... tez chce miec d逝gie w這sy!
W tej chwili mam do ramion, mocno wycieniowane z g瘰t, prosta grzywk. Jeszcze w zesz造m tygodniu szuka豉m kr鏒kiej fryzury, ale teraz juz nie chce. Zapuszczam!
Musze si zaopatrze w te wszystkie specyfiki na porost w這s闚.
Chciaz moje w這sy nie s w z貫j kondycji.
Zaczn mo瞠 od 造kania Skrzypovity, albo czego podobnego.
Noseknosek - to wszystko przez Ciebie i to zdj璚ie, kt鏎e zamie軼i豉! :P
ewka.mnk jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 11:45   #185
Ariadna86
Raczkowanie
 
Avatar Ariadna86
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomo軼i: 211
GG do Ariadna86
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

oki, to moje fotki - przed sci璚iem i po
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg d逝gie.jpg (28,2 KB, 148 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg kr鏒kie.jpg (54,9 KB, 169 za豉dowa)
__________________
Moja bi簑http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=255652

...generalnie w 篡ciu chodzi o to, by by troch niemo磧iwym...

MY http://www.suwaczek.pl/cache/93484f56c1.png

NASZ 印UBhttp://www.suwaczek.pl/cache/3ee3399489.png
Ariadna86 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 12:05   #186
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 9 487
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Cytat:
Napisane przez Ariadna86
oki, to moje fotki - przed sci璚iem i po
Nowa fryzurka - 郵iczna!!
beoneself jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 12:57   #187
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

oj oj cos sie opuscilam w odpowiedziach w moim ulubionym watku co do zdjecia to niestety nie mam i nie bede miala niestety.. co do wypadajacych wloskow to widze ze Puniax sie wszystkim zajela hihi dziewczyny dzisiaj bede robila plukanke skrzypemj i pokrzywa i zdam wam relacje wide ze mamy juz dluga liste zapuszczajacych bardzo fajnie....
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 14:06   #188
Ariadna86
Raczkowanie
 
Avatar Ariadna86
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomo軼i: 211
GG do Ariadna86
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Cytat:
Napisane przez beoneself
Nowa fryzurka - 郵iczna!!
dzieki teraz chce troszke zapuscic wlosy, ale grzywke zostawie
__________________
Moja bi簑http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=255652

...generalnie w 篡ciu chodzi o to, by by troch niemo磧iwym...

MY http://www.suwaczek.pl/cache/93484f56c1.png

NASZ 印UBhttp://www.suwaczek.pl/cache/3ee3399489.png
Ariadna86 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 15:47   #189
dagusia89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 46
Smile Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

witam grono zapuszczaaczek wlasnie kupilam sobie WAX i mam zamiar go zaraz sprobowac jak tylko skoncze to napisze wam jak sie sprawdzil na moich wloskach Limonko koniecznie napisz jak tam twoje wloski po plukance bo mam zamiar sobie kupic takie ziola ze skrzypu i pokrzywy i napisz czy taka plukanka jest lepsza od tyych tabletek Skrzypowita
dagusia89 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 16:07   #190
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Cytat:
Napisane przez dagusia89
witam grono zapuszczaaczek wlasnie kupilam sobie WAX i mam zamiar go zaraz sprobowac jak tylko skoncze to napisze wam jak sie sprawdzil na moich wloskach Limonko koniecznie napisz jak tam twoje wloski po plukance bo mam zamiar sobie kupic takie ziola ze skrzypu i pokrzywy i napisz czy taka plukanka jest lepsza od tyych tabletek Skrzypowita
ja plukanki bede stosowala razem ze skrzypowita. wiecie co dziewczyny juz stracilam nadzieje na to ze mi sie od tych tabletek wzmacnia cebulki wlosow a tu ostatnio chcialam wyrwac jakiegos nieswornego wloska i jak go pociagnelam to az mi lzy z oczu poszly...tak mi sie zmocnily cebulki ze za nic nie moge ich wyrywac teraz jedynie musze zalatwic probelm lamilywch wloskow szamponem pantene . teraz postawilam na naturalne sposoby pielegnacji i bede coraz mniej uzywala chemii. mam nadzieje ze te plunkanki takze wzmocnia moj naturalny kolorek wloskow bo po lecie troszke wyblakl oczywiscie zdam relacje jak moje wloski zachowuja sie po plukance
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 20:00   #191
noseknosek
lipiec na maksa!!! :)
 
Avatar noseknosek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 14 563
Cool Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

widze,ze nas przybywa super, bardzo sie ciesze,ze mozemy sie jakos tam wspierac

ewka.mnk witamy a ta fryzura dziala motywujaco (dolujaco?:P) na wszystkich hehehe. miejmy nadzieje ze na wlosy tez podziala i beda szybciej rosly.

wunia, swieta racja z ta pania Edytka sliczne ma wloski i takie dluga郾e ale mysle,ze to dobrze jesli chodzi o podcinanie koncowek u niej - zrozumie zapuszczaczke

ariadna, bardzo fajnie,ze wkleilas fotke a dokad chcesz miec wloski??

limonko, czekamy na relacjeeee

dagunia, zdaj relacje jak Wax sie sprawdzil


ale super, super, super...
__________________
what defines us is how well we rise after falling

biegam
noseknosek jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 20:10   #192
dagusia89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 46
Talking Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

tak wiec po uzyciu Waxu moje wloski staly sie takie mieciutkie, sypkie jak nigdy dotad jednak na poprawe wloskow bede musiala poczekac nie wiem jak wy ale ja zauwazylam roznice i na pewno po kilku uzyciach moje wloski bede zdrowe wedlug mnie jest to kosmetyk godny polecenia
dagusia89 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 20:26   #193
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 3 392
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Cytat:
Napisane przez maxi82
te fryzurki tez mi si podobaj
MNIE TESH!! S 郵iczne ... ! Widze 瞠 mamy podobny gust
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 20:52   #194
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

a wiec obiecana przeze mnie relacaj : umlam wloski szamponem pantene pro-v wieksza puszystosc, splukalam go zimna wodaa nastepnie zaczelam polewac wloski delikatnie sporzadzonym wczeniej wywarem ze skrzypu i pokrzyw. polewalam wlosy i robilam ktotkie przerwy aby plukanka dotarla we wszystkie miejsca. nastepnie wycisnelam lekko wloski i owinelam je recznikiem. chodzuilam tak przez jakies 20 minut, potem rozczeslam wloski bez problemu i poczekalam chwilke az wyschna. efekt : puszyste i lekkie wloski bardzo mi sie spodobala ta plukanka i bede jej uzywac przy kazdym myciu wloskow

Oto przepisna plukanke skrzypowo-pokrzywowa: 2,5 szklanki wody wlalam do garnka i doprowadzilam do wrzenia, dosypalam po lyzeczce skrzypu i pokrzywy i gotowlam chwilke az wywar zmienil kolor i potem wylaczylam czekajac az wystygnie. za pomoca lejka i sitka odcedzilam pluknake i byla juz gotowa do uzycia

P.S : Nosek a co ty robisz w Belgi ??
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 21:07   #195
wunia83
Zadomowienie
 
Avatar wunia83
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 1 133
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Nosku, ja jednak spietra豉m przed nowym, niesprawdzonym fryzjerem i um闚i豉m si na poniedzia貫k do pani Edytki... A tak btw, to jakie inne salony w Lublinie odwiedzi豉? No i ...z jakim skutkiem?

To jest chyba najgorsze w zapuszczaniu w這s闚 po tak zwanej fryzjerskiej katastrofie - kiedy spontaniczna wizyta u fryzjera sprawia豉 mi frajd, a dzi mam prawie paranoj - meble do pokoju wybiera豉m kr鏂ej i mniej starannie ni salon fryzur... A to przecie o g逝pie podci璚ie grzywki i ko鎍闚ek chodzi! Wy te tak macie???
__________________
"Sticks and stones may break my bones, but words can never hurt me"
wunia83 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 21:23   #196
Ariadna86
Raczkowanie
 
Avatar Ariadna86
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomo軼i: 211
GG do Ariadna86
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

heh marz mi sie w這sy tak do po這wy plecow, ale nie wiem czy wystarczy mi cierpliwosci:P
__________________
Moja bi簑http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=255652

...generalnie w 篡ciu chodzi o to, by by troch niemo磧iwym...

MY http://www.suwaczek.pl/cache/93484f56c1.png

NASZ 印UBhttp://www.suwaczek.pl/cache/3ee3399489.png
Ariadna86 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 21:36   #197
okretka
U篡tkownik ma klikn望 w link aktywuj帷y (mail)
 
Avatar okretka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Gliwice :)
Wiadomo軼i: 1 032
GG do okretka
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Ojej, ale macie pi瘯ne w這ski, Dziewczyny... takie l郾i帷e i zdrowe... ja te takie chc
okretka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 21:43   #198
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Cytat:
Napisane przez okretka
Ojej, ale macie pi瘯ne w這ski, Dziewczyny... takie l郾i帷e i zdrowe... ja te takie chc
to nie jest takie trudne wystarczy naprawde sie spiac i zaczac o nie naprawde dbac. wiele osob popelnia podstawowe bledy i nie dobiera nawet odpowiednich szamponow do swoich wloskow. warto zaintwestowac w odzywke, tabletki ze skrzypem a poproawa bedzie zauwazalana. powodzenia na drodze do pieknych wloskow
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 21:49   #199
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 9 487
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Dizewczyny... Dzisiaj w ramach kuracji "od 鈔odka" kupi豉m sobie tabletki... Wyci庵 ze skrzypu polnego +witaminy i mikroelementy. B璠 bra豉 dwa razy dziennie jedn kapsu趾.
Czy mia豉 ju kt鏎a z Was do czynienia ze skrzypem Polnym? Skuteczne jest ? pomog這 cokolwiek?

Albo napiszcie jakie inne skuteczne kapsu趾i bra造軼ie
beoneself jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 22:22   #200
okretka
U篡tkownik ma klikn望 w link aktywuj帷y (mail)
 
Avatar okretka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Gliwice :)
Wiadomo軼i: 1 032
GG do okretka
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

beoneself => tak, mia造鄉y do czynienia ze skrzypem ju gdzie tu pisa豉m o tych tabletkach bior od kilku dobrych tygodni... w這ski chyba szybciej rosn, paznokcie s mocniejsze ale potrzeba czasu, 瞠by efekty przysz造... /heh, moja mama te te tabletki bra豉,ale musia豉 przesta, bo... w這sy jej za szybko uros造! Ona nosi sta陰, kr鏂iutk fryzurk i regularnie chodzi do fryzjera... A po tych tabletkach musia豉 i嗆 sporo wcze郾iej ni zazwyczaj /
okretka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 22:38   #201
noseknosek
lipiec na maksa!!! :)
 
Avatar noseknosek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 14 563
Smile Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

wunia

a bylam ciekawa sprawozdania z nowego fryzjera a tu prosze ale moze to lepiej dla wlosow

wiec tak:
1. sciecie to u osiedlowego fryzjera za 10 z, na prosto idealnie, wiec trudno ocenic tu zdolnosc p.Eli jakkolwiek, no w kazdym razie bylo r闚no

nastepnie - salon Megan (najpierw na Pilsudskiego) na Narutowicza, mila pani Malgosia, wymyslila mi pare fajnych fryzurek,ale za kazdym razem wydawalo mi sie,ze robi mi to samo na glowie co innym pannom, albo po prostu nie ma juz na mnie koncepcji - ogolnie bylam bardzo zadowolona, bo to ona pierwsza zrobila mnie na bostwo

potem - "Babski swiat" to chyba fryzjerki z Afrodyty ktora kiedys byla na Krotkiej, scinala mnie pani Ala i za pierwszym razem bylam bardzo zadowolona, sliczny br您ik, a do tego pelna polotu fryzurka z grzywka, niestety za drugim razem klapa, prawie nic nie podciela, nic nie zmienila, chyba trafilam na jej zly humor :/

no i ostatnio - pani Edytka mysle ze fajnie sciela, ale najbardziej podoba mi sie kwestia kolorku.. smialo poszlabym tam w ciemno, bo sluchala mnie raczej

no teraz Ty
__________________
what defines us is how well we rise after falling

biegam
noseknosek jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 23:18   #202
fifka007
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomo軼i: 32
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

gdzie ta p. Edytka pracuje?
fifka007 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 23:22   #203
noseknosek
lipiec na maksa!!! :)
 
Avatar noseknosek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 14 563
Smile Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

w salonie Pro Arte na ul. Spadochroniarzy, wejscie od Raclawickich, tak jakby za przystankiem w Lublinie
__________________
what defines us is how well we rise after falling

biegam
noseknosek jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 23:22   #204
Julie_K
Wtajemniczenie
 
Avatar Julie_K
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: z domu;)
Wiadomo軼i: 2 414
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Beoneself, ja zjad豉m dwa opakowania skrzypu i musz powiedzie, 瞠 razem z Waxem sprawi, 瞠 w這sy troch przystopowa造 z wychodzeniem Teraz zamieni豉m skrzyp na silic, bo mnie m璚zy這 branie czterech tabletek dziennie Zobaczymy co b璠zie Dziewczyny mam te pytanko- czy mo瞠 kt鏎a z Was bra豉 Vitapil? Czyta豉m o nim ostatnio w gazecie i tam by這 napisane, 瞠 w這s wyrasta grubszy w miar za篡wania...Wiem, 瞠 瘸dne tabletki nie sprawi, 瞠 moje w這sy nagle stan si grube jak nigdy, ale wci捫 mam nadziej, 瞠 co cho troszeczk je zmieni...A tak poza tym to w poniedzia貫k id do fryzjera nada jak捷 lini moim w這som, bo ju kompletnie si nie uk豉daj Pozdrowionka
Julie_K jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 23:38   #205
noseknosek
lipiec na maksa!!! :)
 
Avatar noseknosek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 14 563
Post Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

ja nie bralam, ale zachecona Twoim opisem, pobuszowalam i znalazlam to( moze juz czytalas?):

http://www.holbex.pl/index.php?optio...d=19&Itemid=19

a jako ze nie mam jeszcze zadnych tabletek na pomoc wloskom to moze moze
__________________
what defines us is how well we rise after falling

biegam
noseknosek jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-27, 23:46   #206
wunia83
Zadomowienie
 
Avatar wunia83
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 1 133
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Nosku:

przez dobre 4 lata: pani Ania w salonie za Galeri Centrum w podw鏎zu - salon nie prezentuje si zbyt zach璚aj帷o, ale pani Ania to czarodziejka :czarodzie (teraz jest na macierzy雟kim)

z braku pani Ani: Gosia w Oazie Urody na Jana Sawy oraz fatalny pan Karol w Laurencie na Hipotecznej

teraz: wiadomo - pani Edytka

Julie:

na forum Gazety jest troch opinii o Vitapilu - niestety dziel si one r闚no p馧 na p馧 tak瞠 ci篹ko co wywnioskowa
__________________
"Sticks and stones may break my bones, but words can never hurt me"
wunia83 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-28, 00:03   #207
Julie_K
Wtajemniczenie
 
Avatar Julie_K
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: z domu;)
Wiadomo軼i: 2 414
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

Wuniu- przejrza豉m w徠ki na gazecie, ale nie dowiedzia豉m si czy Vitapil rzeczywi軼ie dzia豉 "zag瘰zczaj帷o"...( Ehhhhhhhh...Chyba ju zawsze b璠 mie cienkie w這ski...(
Julie_K jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-28, 00:10   #208
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 9 487
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

O, fajnie, 瞠 skrzyp ma tak dobr "opini", mam nadziej, 瞠 mi te pomo瞠
A do do Vitapilu... bardzo mni zainteresowa豉 ta stronka! Nie wiecie gdzie mo積a to dosta?
Wunia, poda豉by na linka do dyskusji na ten temat na tamtym forum?
beoneself jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-28, 00:14   #209
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

co do vitapliu to nie jestem przekonana ... cena zbyt wysoka (widzialam w aptekach powyzej 40 zl), sklad taki jak inne tabletki ze skrzypem .....wydaje mi sie ze nie ma sensu przeplacac jezeli mamy inne, tansze srodki...oczywiscie kazdemu co innego pomaga....ja kiedys bralam zwykly skrzyp i byam zadowolona..teraz humavit i skrzypovite i efekt jest identyczny wiec nie widze powodow aby kupowac drogie srdoki...najwazniejsza jest cierpliwosc...ja juz jem tabletki ponad 2 miesiace i dopiero teraz zauwazylam roznice
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-28, 00:40   #210
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 9 487
Dot.: dylematy ma這laty heheh:)

A zbieraj帷 wszystko o tabletkach do kupy...
Wyczyta豉m, 瞠 s np. Skrzyp polny, Revalid, Vitapil, Silica, Marz Special, Humavit... Czym to si w豉軼iwie od siebie r騜ni Kt鏎e najskuteczniejsze?
beoneself jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:41.