Skrzypovita. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-01-15, 21:10   #1
ankazranka88
Raczkowanie
 
Avatar ankazranka88
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 162

Skrzypovita.


Zaczełam uażywać skrzypovite, jestem w trakcie drugiego opakowania.
Po niej paznokcie mam super, włosy przestały tez az tak bardzo wypadac ale to co stało sie z moją twarza to masakra(w sumie nie wiem czy to po skrzypovicie ale po tym jak zaczelam jej uzywac zaczeły sie moje problemy).
Mam całr czoło wysypane pryszczami, nigdy ich nie miałm. Miała któraś podobnie po tym suplemencie?
ankazranka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-16, 14:55   #2
Khadaki
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 190
Dot.: Skrzypovita.

Ja również rozpoczęłam zażywanie tabletek ze skrzypem, właściwie od niedzieli, ale strasznie boje się wysypu . Jednak jestem zmuszona, włosy wypadają mi jak szalone, jestem tym załamana (. Nigdy nie miałam większych problemów z włosami. Brałam wcześniej tabletki antykoncepcyjne, później miałam przerwę, teraz ponownie wróciłam do tych samych, biorę od 6 miesięcy i dopiero teraz zaczął się mój problem . Nie wiem już co robić, liczę, że tabletki coś poprawią.
__________________
09.2012 - ... Naturalna pielęgnacja cery!
10.2012 - ... Zapuszczanie włosów, 20 cm i ciągle rosną
11.2012 - ... Odchudzanie (było 55kg, jest 53kg, będzie 48kg)
02.2013 - ... Trening z Ewą Chodakowską (Killer, Turbo spalanie i Skalpel )
Khadaki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-16, 16:26   #3
ankazranka88
Raczkowanie
 
Avatar ankazranka88
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 162
Dot.: Skrzypovita.

Tylko czy ten wysyp kiedys minie?
ankazranka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-16, 21:18   #4
afrodytek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 965
Dot.: Skrzypovita.

Myślę, że minie ale nie jestem jakąś specjalistką, ja miałam takie po jakims innym suplemencie na włosy cere paznokcie. Spowodowane jest to tym, ze któryś składnik wpływa na poprawę cery, oczyszcza ją, oczyszcza też krew, przez co wszytsko ze "środka" wychodzi na wierzch. Kiedy już wyjdzie to powinno być coraz lepiej.
afrodytek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-16, 22:05   #5
julcia_12435
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1
Dot.: Skrzypovita.

hej dziewczyny. ja nie mialam nic takiego w trakcie uzywania skrzypovity. fakt, że uzylam tylko jedno pudelko, no ale to jakby nie bylo 60 tabletek czyli 2 miesiace i musze przyznac ze widzialam roznice ale tylko na wlosach, zrobily sie jakby bardziej geste Afrodytek ma rację co do przyczyny tego wysypu pryszczy. zejdą ale mogą pozostac drobne przebarwienia, jesli masz delikatną cerę.
aaaa i się rozpisalam a mialam inny cel jak tu weszłam: jezeli nie pasuje Ci ta skrzypovita to proponuję tran z rekina grenlandzkiego (takie opakowanie z niebieskim rekinem), moim zdaniem genialny bo nie dosc ze wspomaga prace organizmu, podnosi odpornosc to jeszcze (przynajmniej na moje) wlosy wplynal znakomicie! staly się bardziej lsniace i takie puszyste a do tej pory mialam jakby wiecznie tluste choc myje je codzienie.. no ale przeciez nie od dzis wiadomo ze wszelkie oleje w tym tez tran to niesamowite zrodlo nnkt i mikro czy makro elementow (nie jestem dobra z chemii wiec wybaczcie;p) pozdrawiam i trzymam kciuki za oczyszczanie cery
julcia_12435 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-16, 22:16   #6
_Miko_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 7
Dot.: Skrzypovita.

Ja używałam kiedyś skrzypovity i nie miałam takich problemów. Z tego co słyszałam to te wysypy powoduje witamina A
_Miko_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-17, 14:39   #7
Mo_niczka
Raczkowanie
 
Avatar Mo_niczka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: mazowsze
Wiadomości: 238
Dot.: Skrzypovita.

Też kończę drugie opakowanie Skrzypovity...ciągle coś mi wyskakuje na skórze, w trakcie zażywania Skrzypovity też, ale.....ja mam tak zawsze Czekam, że może to sie zmieni - wierzę , że Skrzypovita mi w tym pomoże.
__________________
blogbezzapachu.blogspot.c om
idealneczterdziestoletnie .blogspot.com
Mo_niczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-17, 16:50   #8
Khadaki
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 190
Dot.: Skrzypovita.

U mnie póki co jedna krostka mega mała spowodowana okresem. Zobaczymy .
__________________
09.2012 - ... Naturalna pielęgnacja cery!
10.2012 - ... Zapuszczanie włosów, 20 cm i ciągle rosną
11.2012 - ... Odchudzanie (było 55kg, jest 53kg, będzie 48kg)
02.2013 - ... Trening z Ewą Chodakowską (Killer, Turbo spalanie i Skalpel )
Khadaki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-17, 17:16   #9
ankazranka88
Raczkowanie
 
Avatar ankazranka88
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 162
Dot.: Skrzypovita.

a ja mam całe czoło wysypane, niektóre nawet bola masakra, mam nadzieje, że skóra szybko sie oczysci i to szybko minie.
ankazranka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-17, 18:00   #10
Nylony
Raczkowanie
 
Avatar Nylony
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 42
Dot.: Skrzypovita.

Polecam Humavit - preparat ze skrzypem, pokrzywa i drozdzami. Dotychczas eksperymentowalam ze Skrzypovita itp. ale po nich tez mialam wysyp. Dodatek drozdzy chyba niweluje ten efekt.
Nylony jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:09.