podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-20, 18:13   #1
guia
Zadomowienie
 
Avatar guia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Północ-Południe ;)
Wiadomości: 1 120
GG do guia
Question

podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych


Uprzejmie zwracam sie z pytaniem- czy któraś z Pań Wizażanek mogłaby polecić mi jakieś kremy, maści, które załagodziłyby podrażnienia wywołane przez brevoxyl? Jest to jedyny specyfik, który na mnie działa, ale jednocześnie zostawia po sobie jakby poparzoną skórę, co średnio mi się podoba I tak w chwili obecnej udało mi się powybijać krostki, ale zostały zaczerwienienia, które nie wiem czy nie wyglądają gorzej od samych syfków
Bardzo proszę o jakieś porady
Pozdrawiam
guia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-20, 18:23   #2
lydiam
Raczkowanie
 
Avatar lydiam
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 177
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Moze sprobuj Dermaliboura? (na KWC mnostwo pozytywnych komentarzy)
lydiam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-20, 18:35   #3
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Od razu pomyślałam to samo - Dermalibour albo Epitheliale A Dermy.

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=2679
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=2680
Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-20, 19:20   #4
guia
Zadomowienie
 
Avatar guia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Północ-Południe ;)
Wiadomości: 1 120
GG do guia
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Ha! Ja też myślałam o Dermalibourze, nawet byłam dzisiaj po niego w aptece, ale nie mieli nawet w hurtowni. Smoczyco wiele razy czytałam jak zachwalałaś brevoxyl, więc pytanie- czy u Ciebie też powoduje takie podrażnienia? Jak tak, to Dermalibour Ci pomagał? Boję się kupować kolejne apteczne kremy, bo nieustannie katuję nimi skórę, której średnio niektóre służą.. dlatego wolę mieć pewność czy wiem co ładuję
a tak w ogóle to dziękuję za odpowiedź
guia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-20, 19:25   #5
marta_v
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 266
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

chcialam sie dowiedziec jakiego podkladu uzywac do cery tradzikowej(blizny po tradziku)??
marta_v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-20, 19:33   #6
guia
Zadomowienie
 
Avatar guia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Północ-Południe ;)
Wiadomości: 1 120
GG do guia
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Marta v- uważaj, bo to nie pod ten wątek i może ktoś Cię opierniczyć Sprawdź podkłady na KWC tam jest ich obszeeerna lista, na pewno coś dla siebie znajdziesz. Trudno mi coś polecić, bo nie wiem jaką masz cerę. Ja dość długo używałam L'oreal Ideal Balance, bo dobrze kryje i miał idealny dla mnie odcień. Z wyższej półki to HL Double Agent jest niezły, ale cenę też ma niezłą Jednak radzę kupić sobie droższy podkład, który nie zrobi Ci krzywdy, a będzie dobrze i długo służyl Same blizny możesz pokryć korektorem. Bardzo sobie chwalę Everfresh Maybelline i paletę 4 korektorów Sephory. Tani (10zł) i dobrze kryjący jest też poczciwy Dermacol
Mam nadzieję, że coś pomogłam
guia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-21, 01:12   #7
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Cytat:
Napisane przez guia
Ha! Ja też myślałam o Dermalibourze, nawet byłam dzisiaj po niego w aptece, ale nie mieli nawet w hurtowni. Smoczyco wiele razy czytałam jak zachwalałaś brevoxyl, więc pytanie- czy u Ciebie też powoduje takie podrażnienia? Jak tak, to Dermalibour Ci pomagał? Boję się kupować kolejne apteczne kremy, bo nieustannie katuję nimi skórę, której średnio niektóre służą.. dlatego wolę mieć pewność czy wiem co ładuję
a tak w ogóle to dziękuję za odpowiedź

Guia, mnie też Brevoxyl podrażniał. Wprawdzie lekko, dużo slabiej niż np. Benzacne. Stosowałam B. raz na parę dni, na zmianę z jakimiś punktowymi preparatami i raczej na mniejsze połacie skóry. Unikałam nakładania B. na policzki bo mam cerę mocno naczynkową i te okolice się najbardziej buntowały. Nakładaj B. na skórę kompletnie suchą - odczekaj trochę po myciu.
Dermalibour i Epitheliale bardzo mi pomogły. W zasadzie najbardziej. I to nie tylko przy Brevoxylu ale także przy lekach o wiele cięższego i bardziej drażniącego kalibru czyli retinoidach.

Pozdrawiam
Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-21, 03:54   #8
Inside
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 6
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Ja uzywam Benzacne razem z tonikiem do cery suchej Nivea Visage. Ktoregos popoludnia zmylam makijaz, posmarowalam sie Benzacne 10% i zasnelam na poltorej godzinki Obudzilam sie z czerwona i okropnie piekaca twarza, juz nie mowie o wysuszeniu na pergamin, wygladalam wlanie tak: Odkad przed posmarowaniem sie tym specyfikiem zawsze przecieram skore wyzej wspomnianym tonikiem nic takiego sie nie zdarza, choc lekkiego wysuszenia skory nie da sie uniknac. Jestem pelna uznania dla Nivei Pozdrawiam!
Inside jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-22, 14:21   #9
guia
Zadomowienie
 
Avatar guia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Północ-Południe ;)
Wiadomości: 1 120
GG do guia
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

a ja właśnie tego nie rozumiem.. używam sporadycznie benzacne 10%, jednak nie pomaga mi on tak jak brevoxyl, ale też tak nie podrażnia! co jest przynajmniej dziwne, bo brevoxyl ma 4% nadtlenku benzoilu, czyli "troszkę'' mniej niż benzacne.

Zaopatrzylam się już w Dermalibour i jest o niebo lepiej! Wreszcie nie widzę na swojej twarzy tylko czerwonych plam
guia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-22, 15:11   #10
miss-k
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 35
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

witam! ja tez mam problem z tradzikiem, używam różnych lekarstw, ktore podobno moga podraznic ale mi to raczej nie grazi
Gdy cera jest przesuszona np. po wspamaganiu przez slonce po prostu odstawiam maść i używam zwykłego kremu. Na suchej buzi raczej nic nie wyskoczy
miss-k jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-22, 23:39   #11
aguuska
Raczkowanie
 
Avatar aguuska
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 180
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Miałam ten sam problem po Benzacne - bardzo podobny skład do brewoxylu i mi pomogł krem (jest swietny!!)-Pharmaceris T (octopirox) Dr Ireny Eris jest to krem kuracja dla skóry łojotokowej ze skłonnościa do łuszczenia się. Polecam gorąco zwłaszcza w takich przypadkach !!
__________________
bo ja i tak zawsze robie swoje...
aguuska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 09:07   #12
Gabi2
Zakorzenienie
 
Avatar Gabi2
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 818
Wpisy w blogu: 6
GG do Gabi2
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

mnie też brevoxyl podrażnił i to bardzo mocno!i wtedy kupiłam polecany Epitheliale A Dermy, pomogło
Gabi2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 18:11   #13
Aneta???
Zakorzenienie
 
Avatar Aneta???
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 6 327
GG do Aneta??? Send a message via Skype™ to Aneta???
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Mnie osobiscie bardzo pomaga pantenol w piance.Wczoraj kupilam sobie krem naprawiajacy szkody po lekarstwach medycznych do cery tlustej, problemowej,ale chyba go w Polsce niestety nie ma.Jest swietny.
Aneta??? jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 19:19   #14
Aneta???
Zakorzenienie
 
Avatar Aneta???
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 6 327
GG do Aneta??? Send a message via Skype™ to Aneta???
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

Dodam jeszcze ze na mocne podraznienia nakladalam na noc Nanobase.Rano skora byla dobrze nawilzona i zero podraznien.
Aneta??? jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-12, 14:29   #15
patrycja77
Raczkowanie
 
Avatar patrycja77
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 322
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

a ja smaruje sie maścia penaten i pomaga choc strasznie jest tłusta
patrycja77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-12, 15:39   #16
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: podrażnienia, zaczerwienienia po preparatach przeciwtrądzikowych

ja dodam sebamedu panthenol, biodermy krem łągodzacy, panthenol żel
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:19.