Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :) - Strona 132 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-04-21, 13:33   #3931
Lukardis
Zaczytanie
 
Avatar Lukardis
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 8 470
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

pin3ska kurcze b.dużo daliście za te okulary. Po cichu liczyłam na to, że będą za te 600zł miały już polaryzację, ale z tego co widzę to nie mają.. Moja lista zakupowa ciąąąągle się wydłuża i na chwilę obecną na 4-5 rzeczy z tej listy potrzebowałabym jakieś 10tysi
Lukardis jest offline  
Stary 2013-04-21, 13:47   #3932
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Ja się nie znam na modzie z Hollywood, ale czy on nie ma czasem za małych tych okularów?
Moim zdaniem nie. On po prostu nosi dziwny model okularow; miks lenonek i aviatorow. Wolalam go lata temu w klasycznych aviatorach.

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
no wiem wlasnie, ze cena odstrasza. Ja mam szkła plastikowe. No i początkowo chcialam bez antyrefleksu, ale babka mi powiedziala, ze zwykłe beda tylko 60 zł tansze na jednej soczewce, a w połaczeniu z innymi anty szkła nie beda przciagały kurzu. No i ogolnie reklamowała, ze to jakies najnowsze super hiper wypas, wzmocnione, odporne na zarysowania, woda sie ich nie trzyma, kurz tez i ze ona ma takie same i ze bede zadowolona bla bla bla. No to wziełam, choc nie byłam najszczesliwsza .
Tez takie mialam i jednak po jakims czasie zaczely sie brudzic.

Dziekuje za foto . Okulary TZta bardzo fajne, ale nie tego szukam . Chce ciemniejsze szkla (cos a'la butelkowa zielen).
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-04-21, 14:14   #3933
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Moim zdaniem nie. On po prostu nosi dziwny model okularow; miks lenonek i aviatorow. Wolalam go lata temu w klasycznych aviatorach.



Tez takie mialam i jednak po jakims czasie zaczely sie brudzic.


Dziekuje za foto . Okulary TZta bardzo fajne, ale nie tego szukam . Chce ciemniejsze szkla (cos a'la butelkowa zielen).
Nie strasz, a po jakim czasie zaczeły byc problemy?

Butelkowej nie widziałam, ale bede miec na uwadze w razie czego.
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2013-04-21, 15:51   #3934
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 872
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
Fajnie miec taka skarbnicę wiedzy jak Ty

No wlasnei P&R nie smierdzi na początku wcale, dopiero po jakims czasie poczułam.
Czyli tak czy siak ten balsam nie bedzie za dobry? Wlasnie dlatego szukałam czegos naturalnego, bo słyszalam, ze zwykłe sa niezdrowe, ale nie wiedziałam o co konkretnie chodzi.
oj tam
Właśnie w tym problem - nie ma w pełni eko samoopalacza. Nie ma takiego, który byłby całkiem nieszkodliwy. Tak jak pisałam, im tłuściejsza formuła tym mniejsza szansa na szkodliwe skutki uboczne (Skutki uboczne właśnie z kina wróciłam
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2013-04-21, 16:39   #3935
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
oj tam
Właśnie w tym problem - nie ma w pełni eko samoopalacza. Nie ma takiego, który byłby całkiem nieszkodliwy. Tak jak pisałam, im tłuściejsza formuła tym mniejsza szansa na szkodliwe skutki uboczne (Skutki uboczne właśnie z kina wróciłam

to niedobrze to czym ja sie mam teraz przyciemniac
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2013-04-21, 16:45   #3936
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
Nie strasz, a po jakim czasie zaczeły byc problemy?
Pare miesięcy.

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
to niedobrze to czym ja sie mam teraz przyciemniac
Sama ze zrob.

__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2013-04-21 o 16:47
jamestown jest offline  
Stary 2013-04-21, 16:47   #3937
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Pare miesięcy.



Sama ze zrob.
a to spoko, mam chyba 3 lata gwarancji

A co mam sobie zrobic? samoopalacz?

edit: juz widze, filmik sie mi nie załadowal
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)

Edytowane przez pin3ska
Czas edycji: 2013-04-21 o 16:51
pin3ska jest offline  
Stary 2013-04-21, 16:58   #3938
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
a to spoko, mam chyba 3 lata gwarancji

A co mam sobie zrobic? samoopalacz?

edit: juz widze, filmik sie mi nie załadowal
Tu masz jeszcze cos:



Jeszcze jest trik z kawa i z sokiem z orzechow wloskich (to jest najmocniejsze, wiec uwaga).
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2013-04-21 o 17:00
jamestown jest offline  
Stary 2013-04-21, 16:58   #3939
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 872
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
to niedobrze to czym ja sie mam teraz przyciemniac
wybierz coś tłustego, w formie olejku i w małej pojemności, żeby zminimalizować ryzyko. Ekologiczne marki mają samoopalacze, acz wszyst
kie oparte na DHA.
Ja będe testować ten olejek marchewkowy, może coś podziała a i można pić dużo soków z marchwi... tylko nie za dużo, bo ten teges... wątroba
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2013-04-21, 18:17   #3940
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Tu masz jeszcze cos:





Jeszcze jest trik z kawa i z sokiem z orzechow wloskich (to jest najmocniejsze, wiec uwaga).
sok z włoskich orzechów smierdzi

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
wybierz coś tłustego, w formie olejku i w małej pojemności, żeby zminimalizować ryzyko. Ekologiczne marki mają samoopalacze, acz wszyst
kie oparte na DHA.
Ja będe testować ten olejek marchewkowy, może coś podziała a i można pić dużo soków z marchwi... tylko nie za dużo, bo ten teges... wątroba
Piłam juz kiedys duzo soku marchewkowego. Kolor cery sie raczej nie zmienił zauwazalnie, za to pomaranczowe zrobiły mi sie wnetrza dloni
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2013-04-21, 19:50   #3941
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 230
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

nabrałam ochoty na jakiś fajny bronzer... czekałam na guerlain ale opinie średnie, więc pomyślałam o Armanim - o tym co Hola Ola zachwalała

ale na stronie Douglasa jest tylko sheer bronzer
a Ola pisała o bronze mania - nie mogę go znaleźć na stronie Douglasa - on jest na stałe dostępny czy tylko sezonowo? ile kosztuje
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2013-04-21, 21:40   #3942
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość

Tez mi sie wydaje, ze za małe ma

tez bym zrobila, ale nie jestem gotowa psychicznie zeby mi ktos przy oczach grzebał


nadaje?

Moje oczy przestały tolerować soczewki kontaktowe, więc nie miałam wyjścia

---------- Dopisano o 21:40 ---------- Poprzedni post napisano o 21:38 ----------

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Moim zdaniem nie. On po prostu nosi dziwny model okularow; miks lenonek i aviatorow. Wolalam go lata temu w klasycznych aviatorach.

).
Czyli jednak się nie znam na trendach Hollywood
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2013-04-21, 21:59   #3943
misyz_m
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 88
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Nie wiem dokładnie jakie tam są sieciówki, ale tam zachodnie kosmetyki (ciuchy, sprzęt itp) mogą być bardzo drogie, o wiele droższe niż u nas. Co prawda w Kijowie bylam z pięć lat temu, więc może to się zmieniło

Dzięki za odpowiedz! Z tego co się orientowałam to właśnie korzystne ceny i teraz nie wiem zupełnie czego się spodziewać
misyz_m jest offline  
Stary 2013-04-21, 22:12   #3944
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Chyba wybielanie nie jest mi pisane. Dzis odwazylam sie nalozyc paski po raz drugi. Znow boli jak cholera. Nazelowalam sie juz Elmexem. Zapobiegawczo dwa dni temu tez to zrobilam. Nic nie pomaga .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-04-21, 22:18   #3945
Lukardis
Zaczytanie
 
Avatar Lukardis
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 8 470
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Chyba wybielanie nie jest mi pisane. Dzis odwazylam sie nalozyc paski po raz drugi. Znow boli jak cholera. Nazelowalam sie juz Elmexem. Zapobiegawczo dwa dni temu tez to zrobilam. Nic nie pomaga .
Też tak z paskami miałam.. Nie każdy mi "robił" nadwrażliwość, ale nie dało się 3 dni pod rząd ich stosować. Dlatego wolę z dwojga złego białą perłę, po niej nic takiego się nie pojawiało, a efekt u mnie był nawet lepszy
Lukardis jest offline  
Stary 2013-04-21, 23:14   #3946
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Jakby którąś z Was interesowało to jest promocja -30% na książki w merlinie :

Z okazji Światowego Dnia Książki zapraszamy do zakupu książek w supercenach!

Użyj kodu DZIENKSI2013 otrzymasz 30% rabatu na całą ofertę w Dziale Książki

*Promocja nie dotyczy kategorii podręczniki
* Promocje nie sumują się
* Promocja trwa od 19 kwietnia od godz.9:00 do 23 kwietnia do godz. 23:55 lub do wyczerpania zapasów.
milka-pilka jest offline  
Stary 2013-04-22, 07:11   #3947
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez misyz_m Pokaż wiadomość
Dzięki za odpowiedz! Z tego co się orientowałam to właśnie korzystne ceny i teraz nie wiem zupełnie czego się spodziewać
ale ja nie jestem ekspertem, po prostu pamiętam szokująco wysokie ceny w sklepach sprzed kilku lat ale wszystko mogło się zmienić
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2013-04-22, 07:50   #3948
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Ostatnio byla tu mowa o soczewskach w promo w SP. Jak ostatni glupek kupilam je (mnostwo pozytywnych ocen w sieci) i zapomnialam sprawdzic specyfikacje. Maja inny promiec krzywizny i srednice niz te, ktorych uzywam od lat . Czuje sie jakbym spodeczki od herbaty w oczach miala. Gniota, kuja i caly czas je czuje .
Pomine fakt, ze cala noc nie spalam. Cresty kontra Jamestown: 2:0.
A jakby mej radosci bylo malo zostawilam kawalek skory z palca na grzalce od piekarnika wczoraj .

Gdyby wiec ktos sie dowiedzial o promocji Flowerbombki za 2 zlote w S. to prosze powiedziec. Przyda mi sie dzis dobra wiadomosc .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2013-04-22 o 07:51
jamestown jest offline  
Stary 2013-04-22, 08:44   #3949
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Ostatnio byla tu mowa o soczewskach w promo w SP. Jak ostatni glupek kupilam je (mnostwo pozytywnych ocen w sieci) i zapomnialam sprawdzic specyfikacje. Maja inny promiec krzywizny i srednice niz te, ktorych uzywam od lat . Czuje sie jakbym spodeczki od herbaty w oczach miala. Gniota, kuja i caly czas je czuje .
Pomine fakt, ze cala noc nie spalam. Cresty kontra Jamestown: 2:0.
A jakby mej radosci bylo malo zostawilam kawalek skory z palca na grzalce od piekarnika wczoraj .

Gdyby wiec ktos sie dowiedzial o promocji Flowerbombki za 2 zlote w S. to prosze powiedziec. Przyda mi sie dzis dobra wiadomosc .
James uważaj z tymi soczewkami, niby to sie wydaje takie wygodne i bezproblemowe, a ja po wielu latach noszenia soczewek ( a żeby nie było, kiedyś soczewki mozna było kupić tylko u okulisty/optyka ) mialam tak zmasakrowane oczy ze moglam mieć na gałce ocznej przyczepioną rzęsę a oko w ogóle na to nie reagowało
nie mowiąc o powrastanych naczynkach krwionośnych
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2013-04-22, 08:52   #3950
moniq_c
Zakorzenienie
 
Avatar moniq_c
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: W-wa i okolice
Wiadomości: 3 297
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

zemszczę się za to wszystko, czym tu kusicie
takie coś sobie w piątek zrobiłam , dziś juz prawie nie ma
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0616.jpg (162,6 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0620.jpg (189,6 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_3968.jpg (164,7 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_3967.jpg (165,1 KB, 31 załadowań)
__________________
moniq_c jest offline  
Stary 2013-04-22, 09:05   #3951
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 872
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
Jakby którąś z Was interesowało to jest promocja -30% na książki w merlinie :
w empiku internetowym też -30% na książki ( i ponoć w Matrasie

---------- Dopisano o 09:05 ---------- Poprzedni post napisano o 08:59 ----------

Cytat:
Napisane przez moniq_c Pokaż wiadomość
zemszczę się za to wszystko, czym tu kusicie
takie coś sobie w piątek zrobiłam , dziś juz prawie nie ma
nie no, zawstydzacie mnie ja taka kura domowa, nigdy jeszcze chlea nie piekłam
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2013-04-22, 09:07   #3952
damon
Zakorzenienie
 
Avatar damon
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: The Frosty Far North
Wiadomości: 4 647
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez moniq_c Pokaż wiadomość
zemszczę się za to wszystko, czym tu kusicie
takie coś sobie w piątek zrobiłam , dziś juz prawie nie ma
Zemsta okrutna A jak te ziarenka sobie spozierają z chlebka. I żurawinka mniamniusnie się roztopiła
__________________


insta

It's gonna be a good day
damon jest offline  
Stary 2013-04-22, 09:09   #3953
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez damon Pokaż wiadomość
Zemsta okrutna A jak te ziarenka sobie spozierają z chlebka. I żurawinka mniamniusnie się roztopiła
ja też się nie spodziewałam takiego ciosu od rana
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2013-04-22, 09:12   #3954
Lukardis
Zaczytanie
 
Avatar Lukardis
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 8 470
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Zaburczało mi w brzuchu na widok tego chleba
Lukardis jest offline  
Stary 2013-04-22, 09:23   #3955
moniq_c
Zakorzenienie
 
Avatar moniq_c
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: W-wa i okolice
Wiadomości: 3 297
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
nie no, zawstydzacie mnie ja taka kura domowa, nigdy jeszcze chlea nie piekłam
no to wesprzemy Cię raz dwa duchowo , zakasuj rekawy i do dzieła to jest naprawdę 5 minut roboty (ten mój)

---------- Dopisano o 09:22 ---------- Poprzedni post napisano o 09:21 ----------

Cytat:
Napisane przez Lukardis Pokaż wiadomość
Zaburczało mi w brzuchu na widok tego chleba
zapraszam głodnego trzeba nakarmić przecież, nie?

---------- Dopisano o 09:23 ---------- Poprzedni post napisano o 09:22 ----------

Cytat:
Napisane przez damon Pokaż wiadomość
Zemsta okrutna A jak te ziarenka sobie spozierają z chlebka. I żurawinka mniamniusnie się roztopiła
bo ja złom kobietom jezdem i nękac lubię
a ziarenka i żurawinka pyszności!!! uwielbiam
__________________
moniq_c jest offline  
Stary 2013-04-22, 09:29   #3956
damon
Zakorzenienie
 
Avatar damon
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: The Frosty Far North
Wiadomości: 4 647
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez moniq_c Pokaż wiadomość
bo ja złom kobietom jezdem i nękac lubię
a ziarenka i żurawinka pyszności!!! uwielbiam
Tak tyz ja myślała
__________________


insta

It's gonna be a good day
damon jest offline  
Stary 2013-04-22, 09:38   #3957
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez moniq_c Pokaż wiadomość
zemszczę się za to wszystko, czym tu kusicie
takie coś sobie w piątek zrobiłam , dziś juz prawie nie ma
Ładne coś

na zakwasie?
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2013-04-22, 10:50   #3958
moniq_c
Zakorzenienie
 
Avatar moniq_c
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: W-wa i okolice
Wiadomości: 3 297
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

tak, pierwszy raz w życiu zakwas sama robiłam, bo dotąd miałam "dostany" z przepisem
__________________
moniq_c jest offline  
Stary 2013-04-22, 11:03   #3959
Soso
Zakorzenienie
 
Avatar Soso
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 10 626
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez moniq_c Pokaż wiadomość
zemszczę się za to wszystko, czym tu kusicie
takie coś sobie w piątek zrobiłam , dziś juz prawie nie ma
Cytat:
Napisane przez moniq_c Pokaż wiadomość
tak, pierwszy raz w życiu zakwas sama robiłam, bo dotąd miałam "dostany" z przepisem
Też planuję zakwas wyhodować , dojrzałam do tego z chwilą, kiedy dotarło do mnie, że nie dość, że płacimy za chleb srednio 7 - 10 złotych (mały bochenek!), to jeszcze wcale nie smakuje nam on jakos wyjątkowo Ja nie wiem, gdzie się podziało pieczywo z mojego dzieciństwa
__________________

Soso jest offline  
Stary 2013-04-22, 11:11   #3960
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 872
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez Soso Pokaż wiadomość
Ja nie wiem, gdzie się podziało pieczywo z mojego dzieciństwa
Poszło... razem z truskawkami, gruszkami i resztą towarzystwa

Laski, gdzie kupię fajne dżinsy

ale nie bardzo drogie, bo mam swoje zasady i drogich ciuchów nie kupuję.

Byłam w sklepach: Levis, Wrangler, Big Star i ni ma

Kiedyś kupowałam męskie 501, ale jakoś teraz nie ma małych rozmiarów męskich
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:19.