Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :) - Strona 28 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-02-17, 13:35   #811
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Kupiłam dawno temu jedno opakowanie kulek i powiem, że ciągle nie mogę zrozumieć ich fenomenu. Dlatego nic mnie w tym zakresie nie interesuje i może być sobie sto nowych kolekcji, rozmiarów, kolorów i wzorków na opakowaniu - nic mnie nie rusza .
A bo kulki suck . Ten woal to taki "ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie" .

Ja kulki Paradisowe z przeznaczeniem na roz kupilam.
------------------------------------------------------------------------
Propo's wlosow to ja zlotowlosa. Rudy mi sie marzy. Taki dokladnie.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 13:51   #812
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Fajnie. Ja nigdy nie mialam zwierzaka.

W sumie to jak bylam mala ojciec kupil papuge. Nie znosilam jej. Nie cierpialam jak wypuszczal ja z klatki. Raz otworzylam, wiec drzwi do kuchni, gdzie bylo otarte okno i poleciala w cholere. No to kupil druga. Drugiej tez sie "ucieklo". Dal juz se spokoj.

Jakos do zwierzat mnie nigdy nie ciagnelo. Kiedys chcialam malego krokodyla. Potem malego lwa. Potem chow chow (chcialam zaplatac mu warkocze) Potem delfina. Potem orke. Potem pande. Na fali Harry'ego Pottera zachcialo mi sie sowy. A od dluzszego czasu jaram sie pingwinami.
Ze zwierzat bardziej dostepnych () ewentualnie moze sie kiedys na kota odwaze. Psa bym nie chciala; obslinione to, glosne, skaczace. Juz wole sfochowanego kota .

btw: sie pochwale zywieniowym sukcesem, ze pomelo zjadlam pierwszy raz w zyciu. Grejpfrutowe. Nawet nie najgorsze.
Za psami nie przepadam, bo strasznie mi smierdza jak są mokre, mi jest od razu niedobrze, nienawidze tego zapachu Podejrzewam, ze po prostu dlatego, ze nie jestem przyzwyczajona

Pomelo dobre jest, nie za gorzkie

Ja tylko chcialam napisac, ze koktail nie doszedł jeszcze do skutku, bo nie mieli wczoraj pietruszki w sklepie

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Jak diabel .
Cat-evil.
Co do "evil" to polecam obejrzec ten filmik :P

http://www.youtube.com/watch?v=APMheQP3pgU (tylko do końca)
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2013-02-17, 14:00   #813
felicity
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Suwałki
Wiadomości: 309
GG do felicity
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Dziewczyny.moglabym prosic o pomoc ktoras uczynna dusze z kontem na ebay.uk? Wypatrzylam sobie 1 rzecz,ale nie mam tam konta i obsluga jakos malo intuicyjna jak dla mnie
felicity jest offline  
Stary 2013-02-17, 14:11   #814
Solciuchna
Zakorzenienie
 
Avatar Solciuchna
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 9 666
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez felicity Pokaż wiadomość
Dziewczyny.moglabym prosic o pomoc ktoras uczynna dusze z kontem na ebay.uk? Wypatrzylam sobie 1 rzecz,ale nie mam tam konta i obsluga jakos malo intuicyjna jak dla mnie
Ja mogę pomóc, jestem "oblatana" w tej kwestii, uwielbiam ebay Piszę na PW
__________________
Odpisuj zawsze u mnie, proszę.
Solciuchna jest offline  
Stary 2013-02-17, 15:36   #815
misianka
kosmita jakiś normalnie
 
Avatar misianka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: po trzeciej stronie lustra
Wiadomości: 19 343
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez Solciuchna Pokaż wiadomość
... No i jestem zbyt leniwa i niesystematyczna, chodziłam z brzydkimi odrostami

...Olivia Wilde też są naturalnie blondynkami - o wiele lepiej wyglądają w ciemnych odcieniach
ano, blond odrosty przy brązie są koszmarne, nawet jak jeszcze nie miałam siwych swoich, to i tak wyglądały na siwe
co do Olivii (przepiękna kobieta zresztą) też mnie zatkało, jakoś nigdy nie sądziłam, że blondi
drugiej pani nie kojarzę, ale na fotkach wychodzi, że też lepiej

---------- Dopisano o 15:36 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ----------

Cytat:
Napisane przez Solciuchna Pokaż wiadomość
Ja mogę pomóc, jestem "oblatana" w tej kwestii, uwielbiam ebay Piszę na PW
dobrze wiedzieć
__________________
Przeproście i Spieprzajcie






Kot też człowiek. Zazwyczaj zresztą bardziej.
misianka jest offline  
Stary 2013-02-17, 15:45   #816
misianka
kosmita jakiś normalnie
 
Avatar misianka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: po trzeciej stronie lustra
Wiadomości: 19 343
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

eeee, chciałam coś Wam pokazać, miały się ruszać obrazki, ale nie chcą, buuuu
__________________
Przeproście i Spieprzajcie






Kot też człowiek. Zazwyczaj zresztą bardziej.

Edytowane przez misianka
Czas edycji: 2013-02-17 o 15:47
misianka jest offline  
Stary 2013-02-17, 15:55   #817
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość

Co do "evil" to polecam obejrzec ten filmik :P

http://www.youtube.com/watch?v=APMheQP3pgU (tylko do końca)
A to widzialas?

Cytat:
Napisane przez misianka Pokaż wiadomość
eeee, chciałam coś Wam pokazać, miały się ruszać obrazki, ale nie chcą, buuuu

Popsulas .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 16:01   #818
misianka
kosmita jakiś normalnie
 
Avatar misianka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: po trzeciej stronie lustra
Wiadomości: 19 343
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
...




Popsulas .
wizażsamozuo popsuł - u mnie na lapku się rusza
__________________
Przeproście i Spieprzajcie






Kot też człowiek. Zazwyczaj zresztą bardziej.
misianka jest offline  
Stary 2013-02-17, 16:01   #819
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
A to widzialas?

.
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2013-02-17, 16:04   #820
misianka
kosmita jakiś normalnie
 
Avatar misianka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: po trzeciej stronie lustra
Wiadomości: 19 343
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

używała któraś z Was Smashbox Yellow Halo Powder?
__________________
Przeproście i Spieprzajcie






Kot też człowiek. Zazwyczaj zresztą bardziej.
misianka jest offline  
Stary 2013-02-17, 16:34   #821
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez misianka Pokaż wiadomość
wizażsamozuo popsuł - u mnie na lapku się rusza
A co ladnego chcialas nam wyslac?

btw: ale sie usmialam. Ktos zalozyl temat o wodzie termalnej. Cuda wianki tam leca doslownie. Jednen post to taki jest, ze sie prawie ze smiechu posikalam .
Koniec jednak chichrow. Wracam do roboty .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 16:44   #822
misianka
kosmita jakiś normalnie
 
Avatar misianka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: po trzeciej stronie lustra
Wiadomości: 19 343
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
A co ladnego chcialas nam wyslac?

...
a takie tam, koty oczywiście
__________________
Przeproście i Spieprzajcie






Kot też człowiek. Zazwyczaj zresztą bardziej.
misianka jest offline  
Stary 2013-02-17, 16:50   #823
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez misianka Pokaż wiadomość
a takie tam, koty oczywiście
To na pocieszenie .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 17:02   #824
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez Solciuchna Pokaż wiadomość
Dziękuję, i za komplement i za linki Kosmetyki lądują na liście zakupowej
A może chciałabyś wymienić się na tyci odlewki do spróbowania?

pewnie.
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline  
Stary 2013-02-17, 17:02   #825
misianka
kosmita jakiś normalnie
 
Avatar misianka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: po trzeciej stronie lustra
Wiadomości: 19 343
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
To na pocieszenie .
a to ja dziękuję i ... nawzajem:

http://www.youtube.com/watch?v=DQbhtZzHsbE
__________________
Przeproście i Spieprzajcie






Kot też człowiek. Zazwyczaj zresztą bardziej.
misianka jest offline  
Stary 2013-02-17, 17:09   #826
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez misianka Pokaż wiadomość
a to ja dziękuję i ... nawzajem:

http://www.youtube.com/watch?v=DQbhtZzHsbE
Dziekuje. Jaram sie tym filmikiem srednio raz w tygodniu .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 17:31   #827
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez ddiana Pokaż wiadomość
co do kulek byłam na nie,ale Corii je tak zachwaliła,że chętnie bym przetestowała,ale w tym miesiącu nie kupię
Ja też zaczynam się łamać, ale pocieszam się, że w tym miesiącu nie będę miała już raczej okazji pojechać do Sephory. A później będą już zapewne wykupione Poza tym dumam też ciągle nad Bobikowym pudrem z wiosennej kolekcji. Wiem, że obu nie wezmę na pewno
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2013-02-17, 17:57   #828
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Dziewczyny, poleccie jakies swietnie filmy. Przegladam Filmweb i albo nic mi sie nie podoba, albo to juz widzialam.

Nie wiem co sie ostatnio dzieje, ale nic mnie nie interesuje i nawet chwili sie na filmie skupic nie moge.
Nie robi mi roznicy czy sensacja, czy komedia czy romansidlo. Ma urywac dupe z wrazenia .

Znacie cos takiego?
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 17:59   #829
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Dziewczyny, poleccie jakies swietnie filmy. Przegladam Filmweb i albo nic mi sie nie podoba, albo to juz widzialam.

Nie wiem co sie ostatnio dzieje, ale nic mnie nie interesuje i nawet chwili sie na filmie skupic nie moge.
Nie robi mi roznicy czy sensacja, czy komedia czy romansidlo. Ma urywac dupe z wrazenia .

Znacie cos takiego?
ja byłam wczoraj na Django; bardzo dobry nawet trochę urywa teraz mam grypę za to, pewnie przywlekłam ale nie żałuję
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2013-02-17, 18:03   #830
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
ja byłam wczoraj na Django; bardzo dobry nawet trochę urywa teraz mam grypę za to, pewnie przywlekłam ale nie żałuję
Szukam filmow na kompa.
Do kina niedlugo sie wybieram swoja droga.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 18:07   #831
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 107
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
Ja też zaczynam się łamać, ale pocieszam się, że w tym miesiącu nie będę miała już raczej okazji pojechać do Sephory. A później będą już zapewne wykupione Poza tym dumam też ciągle nad Bobikowym pudrem z wiosennej kolekcji. Wiem, że obu nie wezmę na pewno
Kulki to juz są wykupione bo w żadnej S w okolicy ich dostać nie moge ...
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 107 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2013-02-17, 18:08   #832
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Propo's wlosow to ja zlotowlosa. Rudy mi sie marzy. Taki dokladnie.
a Ty wiesz, że ja w mlodości farbowałam włosy na tako szamponetką do kilku myć (na moich to chwytało prawie na pół roku kolor nazywał się mahagoni coś tam coś tam

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Szukam filmow na kompa.
Do kina niedlugo sie wybieram swoja droga.
to wejdź na filmweb i wypełnij ankietę (oceniasz 50 filmów wg swe go gustu) i filmweb Ci podsuwa propozycje... to oczywiście tylko program, więc nie można się cudów spodziewać, ale jakoś +/- trafia
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2013-02-17, 18:34   #833
kasia68
Zadomowienie
 
Avatar kasia68
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 1 756
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Dziewczyny, poleccie jakies swietnie filmy. Przegladam Filmweb i albo nic mi sie nie podoba, albo to juz widzialam.

Nie wiem co sie ostatnio dzieje, ale nic mnie nie interesuje i nawet chwili sie na filmie skupic nie moge.
Nie robi mi roznicy czy sensacja, czy komedia czy romansidlo. Ma urywac dupe z wrazenia .

Znacie cos takiego?
'Sinister' horror
'Compliance' dramat
kasia68 jest offline  
Stary 2013-02-17, 18:52   #834
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Szukam filmow na kompa.
Do kina niedlugo sie wybieram swoja droga.
tydzień temu Poradnik pozytywnego myślenia widziałam i też fajny
Naprawde pozytywny film nie taka jatka jak Django
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2013-02-17, 19:00   #835
misianka
kosmita jakiś normalnie
 
Avatar misianka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: po trzeciej stronie lustra
Wiadomości: 19 343
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Szukam filmow na kompa.
...
ciut stare, ale może nie widziałaś: Dzikie żądze - thiller/kryminał, nie znudzi
__________________
Przeproście i Spieprzajcie






Kot też człowiek. Zazwyczaj zresztą bardziej.
misianka jest offline  
Stary 2013-02-17, 19:08   #836
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Kulki to juz są wykupione bo w żadnej S w okolicy ich dostać nie moge ...
Zawsze można próbować na all, właśnie widziałam jedne za 220 zł w kup teraz...
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2013-02-17, 19:11   #837
elizabarbara
Zakorzenienie
 
Avatar elizabarbara
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: far far east ...
Wiadomości: 6 814
GG do elizabarbara
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Kulki to juz są wykupione bo w żadnej S w okolicy ich dostać nie moge ...
aledrogo Ci kochana pozostaje
__________________
25.II.2014. Emilka i Natalka
30.X.2012 [*]Aleksander


WYMIANKA
elizabarbara jest offline  
Stary 2013-02-17, 19:20   #838
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez kasia68 Pokaż wiadomość
'Sinister' horror
'Compliance' dramat
Dziekuje .


Jestem sama w mieszkaniu, wiec Sinister to nie ma moje nerwy.
Lubie horrory, ale potem boje sie nawet do lazienki chodzic . Poczekam az wspollokatorki wroca.

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
tydzień temu Poradnik pozytywnego myślenia widziałam i też fajny
Naprawde pozytywny film nie taka jatka jak Django
Zadnej dobrej kopii Poradnika nie ma .

Django chetnie obejrze.
Za to do kina sie niedlugo na Lincolna i w koncu na Die Hard wybieram.

Cytat:
Napisane przez misianka Pokaż wiadomość
ciut stare, ale może nie widziałaś: Dzikie żądze - thiller/kryminał, nie znudzi
Nie ogladam. Chetnie obejrze

---------- Dopisano o 19:20 ---------- Poprzedni post napisano o 19:19 ----------

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
aledrogo Ci kochana pozostaje
Online w sklepach bez problemu sa dostepne .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-02-17, 19:20   #839
tiniaczek
Zakorzenienie
 
Avatar tiniaczek
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 287
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Nie ma za co .

Co do bronzerkow Guerla to Temptalia napisala, ze w burzujskich sklepach w USA beda na poczatku marca.
U Ciebie pewnie pare tygodni pozniej. U nas jeszcze pozniej.
Czytlam to, myslalam, ze moze juz cos wiecej wiecie, bo nie moglam znalezc.
Niemniej jednak dziekuje bardzo

Puszek

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
A bo kulki suck . Ten woal to taki "ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie" .

Ja kulki Paradisowe z przeznaczeniem na roz kupilam.
------------------------------------------------------------------------
Propo's wlosow to ja zlotowlosa. Rudy mi sie marzy. Taki dokladnie.
Tez mnie kulki nie przekonuja

O, Donna

Co do filmow polecam Lawless Bardzo fajny

Solcia, piekne wlosy

Cholera, walcze ze soba czy kliknac czy nie podlad ysl touche eclat
tiniaczek jest offline  
Stary 2013-02-17, 19:24   #840
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Douglasie, Sephorze, Marionnaud + OT, część VII :)

Cytat:
Napisane przez tiniaczek Pokaż wiadomość
O, Donna

Co do filmow polecam Lawless Bardzo fajny



Cholera, walcze ze soba czy kliknac czy nie podlad ysl touche eclat
Kliknij .

Lawless mam u siebie. Jeszcze nie ogladalam.
Mam tez Anne Karenine, ale tradycyjnie wydymajaca usta Keira Knightley skutecznie obrzydzila mi chec obejrzenia filmu.

btw: widzialas to zdjecie? Kapciuszki spadaja.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:29.