Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia Wymiana doświadczeń, porady

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-23, 11:50   #1
vanilla83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: bełchatów
Wiadomości: 39
Sumamed, antybiotyk,czy warto???

ostatnio leczy mnie tym dermatolog,ale robi to juz 4 lata ogólnie i sa tylko chwilowe poprawy, czy ktoś kompetentny mógłby mi doradzic, antybiotyk jest szkodliwy,nie chce sie tak szprycowaćostatnio własnie przepisała mi ten Sumamed, zaczynam druga serie, 3 dni, przerwa 4 dni i znowu . nie wiem czy wykupywac recepte,poprawa jest lekka.
vanilla83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 12:29   #2
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

chyba chodzimy do tej samej pani dermatolog, widzę,że też jestes z Bełchatowa...
ja też jestem jeszcze w trakcie kuracji, teraz bedę brała ostatnie 6 tabletek, razem chyba 7 takich cykli po 3 tabletki.
mnie ten antybiotyk pomógł, do smarowania dała mi jeszcze Isotrexin, zobaczymy co będzie po zakończeniu kuracji...uprzedziła, że trądzik lubi wracać, ale powiedziała też,że po leczeniu antybiotykami może wrócić, ale juz mniejszy. oby! moim problemem były bolące gule na brodzie i jeśli o to chodzi, to jest dobrze - tfu, tfu, żeby nie zapeszyć))
zgaduję: pani Michalak...?
joasiak1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 13:01   #3
vanilla83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: bełchatów
Wiadomości: 39
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

o jak miło chyba zmienię panią doktor ja chodze do Wawrzaszek, wlasnie mam brac 2 opakowanie,a dostales osłaniajaca Nystatyne na to? bo mi ppowiedziala jak poprosilam, ze to jest delikatny i nie trzeba,ale wątpię. do tego do smarowania aknemycin i aknemycin plus ,dzien i noc.
nie mam okropnych problemów,powraca czasami, czasami jest super,ale jak juz mi wysypie na twarzy to koszmar, mamjakies ropne ,az okropnie boli,teraz wydaje mi się, ze tak sie stało po nadmiernym opalaniu,mam taka wrazliwa skóre,ze ciagle musze eksperymentowac. Takze u tej pani doktor "mojej" to jestem królikiem doświadczalnym. Zastanawialam sie czy nie zaczac chodzic prywatnie własnie do Michalak. moze bardziej sie wtedy ktos zainteresuje.

a mam pytanko przez caly czas leczenia antybiotykiem nie wypilas np. ani jednego piwka?? ja kiedys sie zapomnialam jak bralam Unidox( nigdy wiecej tego świństwa) i to na mnie zadzialalo podobno jakbym się naćpała (chociaz nie wiem jak wtedy jest).
vanilla83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 13:13   #4
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

chyba zdarzyło mi sie coś wypić, ale nic się nie działo.
ja chodzę do Michalakowej do przychodni w szpitalu, bo te leki są takie drogie,że gdybym miała jeszcze jej płacić, to chyba z torbami bym poszła. sama Michalakowa nie ma dobrych opinii, więc nie wiem, czy warto zmieniać lekarza...mnie Sumamed pomógł chyba po drugiej dawce (najpierw brałam po 500 3 tabletki, potem juz 250).
ja dobre rzeczy słyszałam, ale i tak tylko ogólnie, o tej lekarce, która jest ordynatorem dermatologii w B., ona nazywa się jakoś na G, ale przyjmuje nie tak często jak Michalakowa i kiedy ja się zapisywałam, bo wpadałam w depresję po 5 pryszczu w tym samym miejsu na brodzie, to była tylko ona.
ps a osłonowego nic mi nie dała, też mnie to zdziwiło. może mi poradzisz coś, co można kupić bez recepty...?
joasiak1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 13:51   #5
vanilla83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: bełchatów
Wiadomości: 39
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

Co do leków osłonowych to nie wiem, jak byłam u ginekologa mówiła mi tylko o Nystatynie wiec nie znam innych,ale o receptę na to nie moglam sie doprosic. W ogóle ciezko idzie sie o cokolwiek doprosic, szczerze to chodze tam tylko bo zaczelam ten antybiotyk, chyba musze poszukac od pazdziernika dobrego dermatologa w łodzi. na pewno,a nie chyba a ten dermatolog ordynator to chyba Galińska,jesli sie ni emyle przyjmuje teraz obok Michalakowej, od niedawna tak jest.
własnie pije bratka polnego, podobno pomaga
vanilla83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 15:53   #6
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

hej.

tak czytam te wasze wypowiedzi na temat kuracji antybiotykowej na obiekty, ze az mi sie wlos jezy na glowie. ja bralam summamed i powiem wam, ze to nie prawda, ze po skonczonej kuracji tradzik jesli powroci to w mniejszym stopniu. nie dajcie sie na to naciagac. naprawde szkoda zdrowia, wierzcie mi!!! dopoki bralam to gow.. to bylo dobrze, a potem to juz wiadomo, co bylo - nawrot tych paskudnych,wkurzajacych, doprowadzajacych do szalu kropek na twarzy.

pzdr
AaniaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 16:58   #7
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

ale to chyba nie szczególna cecha Sumamedu,że tradzik ci wrócił, bo o ile dobrze wiem, to tak naprawdę po wszystkich antybiotykach, ba!nawet po roaccutanie, trądzik lubi wracać.
a propos dermatologa w Łodzi - słyszałam świetne opinie o dr Waszczykowskiej, przyjmuje ponoć na Radwańskiej i w jakiejś klinice na Krzemienieckiej. dokładny adres znajdziesz na forum Uroda GW, wklep w wyszukiwarkę, jest też chyba na tej białej liście dermatologów.
pozdrawiam
joasiak1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 17:24   #8
vanilla83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: bełchatów
Wiadomości: 39
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

dzieki wielkie, na pewno ja znajdę
mam dosyc naszej poradni,w kółko to samo. co do antybiotykow to wlasnie slyszalam,ze one powinny byc ostatecznoscią, i obeicalam,ze nie wezme juz, ale jednak jeszcze sie tym faszeruje,bo bylam zdesperowana .
pozdarwiam
vanilla83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-24, 10:24   #9
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

masz racje joasiek, ze po wszystkich antybiotykach tradzik lubi wracac. jednak chodzi mi o to, ze naprawde szkoda waszego zdrowia. antybiotyk pomaga na jedno i to do czasu, ale szkodzi na wiele innych rzeczy. tylko wam radzilam...
AaniaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-24, 10:31   #10
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

dzięki za troskę))
ja juz na szczęście kończę terapię i biorę kilka ostatnich tabletek. przerzucę się chyba na metody naturalne...
joasiak1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-24, 10:49   #11
milunia18
Raczkowanie
 
Avatar milunia18
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Środa Śląska
Wiadomości: 51
GG do milunia18
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

hej tak czytam sobie i napisałaś ze urzywasz Aknemycin Plus mój dermatolog mi to przepisał też na trądzik zaskórnikowy i jestem w szoku.Z zaskórników mam jakieś ropne,ty też tak napisałaś czyz by to była wina tego leku?Jestem po prostu załamana a wizyta dopiero za 2 tygodnie.Czy na początku leczenia też pojawił ci sie trądzik ropny?Boje sie ze przez to bede mieć pełno przebarwień
milunia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-25, 16:44   #12
vanilla83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: bełchatów
Wiadomości: 39
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

hej, ja stosuje aknemycin plus,ale raczej mi pomaga na zmiany ropne,i dzieki niemu nie mam przebarwien,bo on podobno ma tez takie zastosowanie . w sumie juz mam ladna cere.
vanilla83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 23:42   #13
ROla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 65
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

Mam pytanie - Vanilla83 czy zanim dermatolog przepisał Ci Aknemycin plus używałaś isotrexinu? Bo ja się właśnie zastanawiam, czy warto kupować ten Aknemycin( kiedyś używałam Isotrexinu,ale moja skóra się uodporniła,a jedno i drugie ma chyba te same substancje czynne )
Nie wiem co zrobić z moją receptą na Aknemycin - wyrzucić czy wykorzystać
ROla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-27, 12:23   #14
milunia18
Raczkowanie
 
Avatar milunia18
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Środa Śląska
Wiadomości: 51
GG do milunia18
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

Teraz widze poprawe,może w inny sposób nie da sie pozbyć zakórników wprawdzie jakos to musi z pod tej skóry "wyjśc",licze na znaczna poprawe pozostało mi tylko czekanie,pozdrawiam
milunia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-27, 13:36   #15
vanilla83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: bełchatów
Wiadomości: 39
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

nigdy nie uzywałam Isotrexinu.
dzisiaj mam dola, juz nie moge wymyslic skad sie bierze to cholerstwo, co sie polepszy to znowu sie spieprzy((
vanilla83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-27, 13:44   #16
ROla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 65
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

To tak jak u mnie..i kompletnie nie wiem, co mam robić z tymi lekami...nie wiem, czy w końcu zadziałają czy nie i czy przeżucając się na inny nie skończe kuracji poprzednim zbyt szybko strasznie mnie to wszystko wkurza - ja mogę płacić za te wszystkie specyfiki tylko niech one w końcu zadziałają!
ROla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-28, 12:44   #17
vanilla83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: bełchatów
Wiadomości: 39
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

rozumiem Cie, ja tez dalabym kazda cene, a pijesz moze bratka polnego?? ja moze od tygodnia i nie wiem czy to od tego,ale podobno na poczatku wszystko musi wyjsc na zewnatrz,wlasnie zauwazylam,ze tak sie dzieje, ale po jakims czasie skora ma byc juz ladna.okaze sie.
vanilla83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-28, 14:46   #18
ROla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 65
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

No piłam piłam...ale potem zaprzestałam, bo nie widziałam jakichś powalających efektów...nie wiem, może to też dlatego,że nie piłam go o okreśłonych porach tylko jak mi się przypomniało znaczy rano to ok, nie zapominałam,ale po południu...różnie bywało
ROla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-28, 21:30   #19
milunia18
Raczkowanie
 
Avatar milunia18
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Środa Śląska
Wiadomości: 51
GG do milunia18
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

Mnie juz też te pryszcze dobijaja, co jeden zejdzie nastepny wyskoczyZanim nie urzywałam Aknemycin Plus sama dobrze dawałam sobie rade z twarza i było lepiej niż teraz.Mam przez to duże kompleksy ponieważ moja twarz kiedys była gładziutka.Jak ja bym chciała znowu taka miećHmm pomażyć
milunia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 10:47   #20
ROla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 65
Dot.: Sumamed, antybiotyk,czy warto???

A mnie denerwuje,że dermatolodzy, z którymi się zetknęłam (aż dwie panie) nie leczą przyczyn tylko objawy - ja się faszeruję lekami, a potem i tak wszystko wraca...niby mniej nasilone,ale wraca!I kiedy myślę,że lek zaczyna działać, to znowu coś się pojawia na mej gebusi i znowu popadam w chwilowa depresje
ROla jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Dermatologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:09.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra