Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia Wymiana doświadczeń, porady

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-02-12, 14:04   #1
lato95
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 2
Wink zwalczanie tradziku...

hej dziewczyny ! mam pytanie wiem ze było już pełno postów tego typu ale muszę się dowiedzieć..
Wiec mam prawie 18 lat i trądzik lub pozostałości po trądziku (ciężko określić ponieważ nawet jedna krostka potrafi mnie przyprawić o kolejny kompleks) biorę tabletki diane 35 od 6 miesięcy i bardzo mi pomogły, ale boje się je odstawić ponieważ przeczytałam dużo negatywnych komentarzy m.in trądzik wraca z podwójna siłą.. ja nie mam żadnych skutków ubocznych ale wolałabym się zabezpieczyć na przyszłość i kupić lampę "medlight 630PRo" czy któraś z was ją ma i stosuje ? wiem ze jest to mało znany produkt w Polsce ale naprawdę to może być moja ostatnia nadzieje na piękną cerę.. Pozdrawiam
lato95 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-14, 23:51   #2
Milu Milu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 57
Dot.: zwalczanie tradziku...

Moja rada - mikrodermabrazja+kwasy. Kilka serii (w zależności od stanu skóry) i potem regularnie powtarzać w zależności od potrzeb 2,3,4 razy w roku...
Milu Milu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-15, 21:17   #3
MalyKtos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 8
Dot.: zwalczanie tradziku...

Droga autorko tematu ... Lek "diana 35" jest lekiem który działa antykoncepcyjnie i przeciw trądzikowo , jeżeli go stosujesz to odstaw !!
na ten lek się umiera , we Francji i innych krajach są już pierwsze osoby które właśnie zmarły od stosowania "Diany 35"
Proszę - http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-sw...ny,303545.html

Myślę że moja odpowiedź da ci wiele do myślenia.
MalyKtos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-16, 16:36   #4
shiral
Zadomowienie
 
Avatar shiral
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: płock/Wrocław/Poznań
Wiadomości: 1 868
Smaczny profil shiral
Smaczne przepisy5
Dot.: zwalczanie tradziku...

Cytat:
Napisane przez MalyKtos Pokaż wiadomość
Droga autorko tematu ... Lek "diana 35" jest lekiem który działa antykoncepcyjnie i przeciw trądzikowo , jeżeli go stosujesz to odstaw !!
na ten lek się umiera , we Francji i innych krajach są już pierwsze osoby które właśnie zmarły od stosowania "Diany 35"
Proszę - http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-sw...ny,303545.html

Myślę że moja odpowiedź da ci wiele do myślenia.
W pełni zgadzam się z powyższą wypowiedzią.
Osobiście znam parę osób, które od stosowania Diane35 mają nie lada problemy z funkcjonowaniem narządów wewnętrznych czy wystąpieniem licznych guzków na ich powierzchni.

Zdrowiej dla Ciebie będzie jeśli udasz się do dobrego dermatologa w celu ustalenia co wywołuje u Ciebie trądzik, co można z tym zrobić i jakich antybiotyków używać.
__________________
Kocham Cię Pawełku

Zapraszam na wspólne pieczenie i gotowanie
Obecnie na blogu
Bogaty Tort Truskawkowo-malinowy z białą czekoladą
shiral jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-18, 22:09   #5
lato95
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 2
Dot.: zwalczanie tradziku...

kurcze tylko chodzi o to ze nie mieszkam w Polsce i dermatolodzy tutaj nie za bardzo przejmują się twoja skora tylko z każda kolejna wizyta przypisują nowy droższy lek który i tak nie pomaga dlatego postanowiłam iść do ginekologa po tabletki zależało mi na tym żeby były na trądzik ale także anty wiec nie mam pojęcia co robić.. stan mojej skory poprawił się po nich i nie mam żadnych skutków ubocznych.. nic mnie nie boli, nie przytyłam a biorę je już pół roku ale umówiłam się na kolejna wizytę u ginekologa powiem mu wszystko co mnie trapi i zobaczymy co mi powie.. zawsze znajdzie się przecież jakiś sposób prawda ? pozdrawiam was ciepło i dziękuje za każdą odpowiedz a jeśli chodzi o ta lampę o której wspominałam to co uważacie ?
lato95 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Dermatologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:30.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj