Czy pasemka nadal są modne? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-23, 15:23   #1
juwil1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 18

Czy pasemka nadal są modne?


Dziewczyny mam generalnie ciemne wlosy ale od 2 lat robie sobie ciemny blond z jasnymi pasemkami ( jak kto woli balejaż) jutro wybieram sie do fryzjera i zastanawiam sie czy nadal farbuje sie tak włoski ( jasne z ciemnymi)prosze doradźcie mi
__________________
JUWIL1
juwil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 19:41   #2
Melissanka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 11
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Mam ten sam problem i coraz częściej myślę o jednolitym kolorku. Znudziły mi się pasemka.
Melissanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 19:47   #3
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Mi niestety pozostaja tylko pasemka, bo mam troche siwych wlosow a w pasemkach one gina.
daphne81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 19:48   #4
Katiusia
Zakorzenienie
 
Avatar Katiusia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 723
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Moim zdaniem pasemka modne są, tylko moze zmieniłabyś jakieś klorki, zeby cos odmienic?
__________________
Jedyna droga do przemian to przestać bać się wyzwań.
Katiusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 20:05   #5
RaBiNka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 218
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Ale z was "Modne" kobitki

Ja tam nie patrze co jest modne a co nie tylko w czym sie dobrze czuje i co mi sie podoba tez mam blad pasemka.Slyszalam ze ciemne kolorki sa teraz w modzie
RaBiNka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 20:09   #6
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Cytat:
Napisane przez Katiusia
Moim zdaniem pasemka modne są, tylko moze zmieniłabyś jakieś klorki, zeby cos odmienic?
Wg najnowszych trendów pasemka NIE są modne.Teraz odchodzi się od pasemek na rzecz jednolitego koloru.Ponoć na jesień modne są brązy,kasztany,ciemne odcienie blondu.

Jednak jeżeli chodzi o włosy to czy to ważne co jest modne? Najważniejsze,że Twoja fryzura do Ciebie pasuje i się dobrze czujesz
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 20:35   #7
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

nie przejmuj się modą-lubisz je, dobrze wygladasz więc rób.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 21:33   #8
Izus86
Raczkowanie
 
Avatar Izus86
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 482
GG do Izus86
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Cytat:
Napisane przez agabil1
nie przejmuj się modą-lubisz je, dobrze wygladasz więc rób.
W pełni sie zgadzam tak woguleto zauwazyłam ze moda jest mniej wiecej taka sama przewaznie na jesien i zime robi sie kasztany i rózne jego odcienie a na lato juz powraca sie do róznych odcieni blondów...
Izus86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 21:42   #9
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

dziewczyny juz taki watek lub podobny byl, opisane jest co jest modne w tym sezonie
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 23:09   #10
juwil1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 18
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Tak właściwie to nie chodzi o to co jest modne tylko poprostu czasem czuje sie potrzebe odmiany- chyba wiekszość kobiet tak ma, czasem tylko brakuje takiego "kopa" z potwierdzeniem tego czego chce sie usłyszeć.... Więć co próbować???
P.S.Aczkolwiek np. w TV nie widzi sie żadnych kobitek w pasemkach..
__________________
JUWIL1
juwil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 23:25   #11
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

poniewaz modne sa zdecydowane kolory, o głebokiej nucie, do łask wrociły rudości , jednak nie ostre, ni erażace, wszekie odcienie czekolady,chlodne i cieple, bursztynowe , bezowe , orzechowe blondy,nie platynowe i nie biale
balejeze, wykonywane technika,pzrenikania kolorow, czesto kilku tych samych odcieni, co daje melanz i mozliwosci uzyskania ciekawch odcieni
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-23, 23:48   #12
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Czy pasemka nadal są modne?

Najważniejsze żeby dobrze sie czuc w danej fryzurce i oczywiscie dobrze w niej wygladac.Moda co do fryzur to wg mnie przesada!Jak naszla moda na grzywki,wszyscy ciachali sobie grzywki,lecz nie kazdemu to pasowalo,ale przeciez TAKA BYLA MODA!Przesylam jedno zdjatko pasemek,śliczne
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-07, 12:23   #13
sexy7ona
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 82
Thumbs up czy pasemka nadal modne

Witam mam ciemne włosy czarny z brązem
Chciałabym wygladać modnie
Myślałam o pasemkach blond na przemian z ciemnymi ale zastanawiam się czy są one modne?
Zauważyłam że teraz dużo znanych Pań ma włośy jednolitego koloru co wy o tym sądzicie?
sexy7ona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-07, 12:43   #14
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: czy pasemka nadal modne

Moim zdaniem pasemka sa nadal modne i zawsze beda. Zmienia sie tylko kolorystyka. Nie sa juz modne duze kontrasty (czyli chyba takie o jakich wlasnei mowisz)- raczej naturalne, subtelne kolory i to w podobnej tonacji.
Fakt faktem modne sa bardzo jednolite kolory, ale to chyba zalezy glownie od tego co komu pasuje i w czym sie lepiej czuje :p.

Szczerze mowiac nie rozumiem takiego dostosowywania sie na sile do mody- wazne zeby ktos ladnie wygladal w takich wlosach, a to czy jakis kolor/kolory sa modne w danej chwili to juz jest mniej wazne .

Bycie modnym to wg mnie w 70% kwestia gustu, a nie kopiowanie tego co maja inni .
lea88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-07, 13:35   #15
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: czy pasemka nadal modne

Nie ma co patrzeć na mode tylko na to co Ci się podoba i przede wszystkimw czym się dobrze czujesz.
Ja mam śliczny balejaż: jasny blond, ciemny blond (mój naturalny) + ciemny brąz, który wyszedł trochę jak czerń.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-07, 13:43   #16
lolala
Raczkowanie
 
Avatar lolala
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 44
Dot.: czy pasemka nadal modne

pasemka zdecydowanie passe, zwłaszcza takie, gdzie wyrażnie widać kontrasty między kolorami, pozatym (przynajmniej dla mnie) kojarzą sie ze sztucznością, ładne są jednolite kolory, a teraz wszedł jakis nowy sposób farbowania trójwymiarowego czy jakoś tak, chodzi o to ze jest stosowany jeden kolor ale w wielu odcieniach, przez co sprawia wrażenie jeszcze bardziej naturalnego
lolala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-07, 14:10   #17
lady goddess
Rozeznanie
 
Avatar lady goddess
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z lapka ;)
Wiadomości: 508
Dot.: czy pasemka nadal modne

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
Nie ma co patrzeć na mode tylko na to co Ci się podoba i przede wszystkimw czym się dobrze czujesz.
Ja mam śliczny balejaż: jasny blond, ciemny blond (mój naturalny) + ciemny brąz, który wyszedł trochę jak czerń.

Zgadzam się z Tobą w 100% nie ma co sugerować się modą kupować i robić rzeczy tylko dlatego , ze są trendy Należy oczywiście się orientować co jest na topie ale bez przesady, należy zawsze umiar zachować
A co do włosów to sa nadal modne pasemka ale w stonowanych kolorkach
__________________
. . . A w oczach odbija się strach . . .
Bo od miłości nie ma odwrotu jest tylko zapomnienie . . .
lady goddess jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 12:51   #18
ala888
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 14
Czy blond pasemka są jeszcze modne?

Kiedyś miałam blond pasemka teraz farbowane na brąz.Jednak ostatnimi czasy coraz bardziej zastanawiam sie nad powrotem do pasemek .Czy jest to jeszcze modne?
ala888 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 13:51   #19
Eyna
Zadomowienie
 
Avatar Eyna
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Kraków/Monachium
Wiadomości: 1 259
GG do Eyna
Dot.: Czy blond pasemka są jeszcze modne?

Raczej nie Słyszałam, że w modzie jest jednolity kolor. Zresztą ja też nie lubię wybijających się, wyraźnych pasemek - jak już delikatny, rozświetlający balejaż.
__________________
Zapuszczam włosy
Najdłuższy punkt: 72 cm.
Będzie: ...e, nie będzie
Eyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 17:09   #20
yasminuuum
Zakorzenienie
 
Avatar yasminuuum
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: LC
Wiadomości: 8 981
Dot.: Czy blond pasemka są jeszcze modne?

Też słyszałam że w modny jest jednoloty kolor... ale jeśli Ci si e podobały i dobrze się w nich czułaś to czemu nie!!! Pozdrawiam
yasminuuum jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 19:24   #21
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 1 787
Dot.: Czy blond pasemka są jeszcze modne?

postaw raczej na tzw włosy muśnięte słońcem czyli delikatne refleksy które wyglądają bardzo naturalnie .Zgadzam sie z poprzedniczkami jednolite naturalnie wyglądające włosy są bardziej w modzie
__________________
48 kg! 23kg lzejsza

walka o zdrowe wlosy

26 grudzien 2011 ostatnie farbowanie
13 luty 2012- rozwod z suszarka i prostownica!
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-05, 13:31   #22
Fiolka013
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 11
Dot.: Czy blond pasemka są jeszcze modne?

Pasemka i baleyage są już nie modne. Teraz najlepiej zrobić jakąś ciekawą fryzure i jeden kolor... POZDRAWIAM
Fiolka013 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-09, 09:01   #23
Jagosza8
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 6
pasemka : modne czy nie ?

gdzieś przeczytałam tytuł "czy pasemka są dalej modne?" i sama zaczęłam się nad tym zastanawiać. sama mam pasemka ale sa cieniutkie i jasne i nie jest ich dużo , mi się to podoba ale zastanawiam się czy to nie wygląda juz trochę kiepskawo , a wy co uważacie o pasemkach ?
Jagosza8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-09, 09:55   #24
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: pasemka : modne czy nie ?

moim zdaniem nie ma znaczenia czy sa modne czy nie.
to tak samo jak z trwala.
zalezy u kogo i zalezy jaka.
u starszej babci bedzie wygladala jak typowa trwala , a u mlodej laski, na dlugich wlosach moze wygladac super.
to samo z pasemkami.
jesli sa zrobione dozbrze, z wyczuciem, to efektem moze byc obledny kolor, ktory wyglada jak wlosy rozjasnione sloncem.
__________________

laudik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-09, 13:01   #25
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: pasemka : modne czy nie ?

zalezy na jakim kolorze jakie chcesz pasemka powinny byc delikatne i nie rzucac sie w oczy niemodne napewno jest robienie na ciemnych wlosach bialych pasemek badz odwrotnie
ja mam pasemka blond bardzo geste i nie wygladaja jak pasemka a raczej jak rozjasnione cale wlosy nie chcialam niszczyc calych wlosow wiec zdecydowalam na pasemka teraz jak robie odrost to tylko z pasemek nie niszcze sobie w ten sposob wloskow
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-09, 17:18   #26
klaudynkaa91
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 38
GG do klaudynkaa91
Dot.: pasemka : modne czy nie ?

Moim zdaniem pasemka są niemodne
Np. blond pasemka na czarnych włosach wyglądają okropnie
Delikatne refleksy przybliżone do obecnego są jak najbardziej
Pozdrawiam
klaudynkaa91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-09, 18:01   #27
izabelka_bb
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 20
Dot.: pasemka : modne czy nie ?

No ja np. kompletnie się z Wami nie zgadzam, dlaczego niby są takie okropne te blond pasemka na czarnych włosach bo nie bardzo rozumiem. Powiem tak mam 25 lat i niestety sporo siwych włosów, od 2 lat mam właśnie czarno białe cieniutkie pasemka i każda moja koleżanka mówi że są super dodam że mam długie włosy. Poza tym te blond pasemka świetnie maskuję mi te siwe i nie musze tak często farbować, nie wyobrażam sobie teraz mieć jednego koloru bo chyba co 2 tygodnie musiałabym farbować włosy,a tak 3 miesiące mam spokój.
izabelka_bb jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-10, 11:45   #28
Cieniaska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 6
Dot.: pasemka : modne czy nie ?

A jakim sposobem robicie pasemka i czy same ?
Cieniaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-10, 12:31   #29
klaudynkaa91
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 38
GG do klaudynkaa91
Dot.: pasemka : modne czy nie ?

Na to wychodzi że w Twoim przypadku - musisz je mieć.
Blond pasemka na czarnych włosach nie dość że są niemodne to jeszcze do tego wyglądają tandetnie
Ale to już moje osobiste zdanie
klaudynkaa91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-13, 14:19   #30
Jagosza8
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 6
Dot.: pasemka : modne czy nie ?

moim zdaniem wygląd pasemek zależy tez od fryzury jak ma się ładną dopasowaną do siebie i w odpowiednim stylu to pasemka mogą ją ładnie podkreślić a jak ktoś ma fatalna fryzurę taka "przylizaną " z przedziałkiem na środku i do tego takie grupe pasemka to moim zdanie troszkę nieefektownie wygląda
Jagosza8 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
pasemka

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:04.