Br您owow這se farbowane Cz.V - Strona 144 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2013-11-01, 19:47   #4291
Kachula82
Zakorzenienie
 
Avatar Kachula82
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomo軼i: 4 573
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Poka wiadomo嗆
lekka po鈍iata jest ale jest okej
Super!!! Idealna 7!

Cytat:
Napisane przez ifrit Poka wiadomo嗆
Widze ze akcja jasniejszych braz闚, blond闚 trwa
Ja stch鏎zy豉m mia豉m juz zamawiac dekolor z allegro ale odpusci豉m sobie bo w這sy od篡造 i sa naprawde super nawilzone, g豉dkie i b造szczace a po dekolorce pewnie by by造 jak miot豉 o czym duzo wczesniej sie juz przekona豉m , obawy czy kolor z豉pie i ze pojawia sie rudosci kt鏎ych nie lubie
Ja pofarbowa豉m sam odrost i tak juz robie od ok 4 miesiecy kolor na d逝gosci si wyp逝ka po olejach i maskach ktore czesto stosowa豉m ostatnio i wyszed fajny braz
zdjecia w swietle dziennym
I dobrze, ja 瘸逝j blondu bo mia豉m takie fajne w這sy a teraz miot豉. Masz pi瘯ne zdrowe w這sy i tego si trzymaj
__________________
http://zwyczajnienic.blogspot.com
o w這sach, kosmetykach i takich tam


Aby mi si tak chcia這 jak mi si nie chce...

Kachula82 jest offline  
Stary 2013-11-01, 20:08   #4292
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Ekhm... ogl康am sobie filmiki na YT. O rozja郾ianiu
Trafi豉m na jeden z ciekaw informacj, to zrobi豉m screen shota i przet逝maczy豉m co by這.

Takie fajne przedstawione podsumowanie. przynajmniej dla mnie

poziomy i bazowe pigmenty.jpg
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-01, 20:11   #4293
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: 堯dzkie
Wiadomo軼i: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez ifrit Poka wiadomo嗆
Widze ze akcja jasniejszych braz闚, blond闚 trwa
Ja stch鏎zy豉m mia豉m juz zamawiac dekolor z allegro ale odpusci豉m sobie bo w這sy od篡造 i sa naprawde super nawilzone, g豉dkie i b造szczace a po dekolorce pewnie by by造 jak miot豉 o czym duzo wczesniej sie juz przekona豉m , obawy czy kolor z豉pie i ze pojawia sie rudosci kt鏎ych nie lubie
Ja pofarbowa豉m sam odrost i tak juz robie od ok 4 miesiecy kolor na d逝gosci si wyp逝ka po olejach i maskach ktore czesto stosowa豉m ostatnio i wyszed fajny braz
zdjecia w swietle dziennym
Masz pi瘯ne zdrowe w這sy ale dla mnie za czarne

---------- Dopisano o 20:11 ---------- Poprzedni post napisano o 20:08 ----------

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Poka wiadomo嗆
I dobrze, ja 瘸逝j blondu bo mia豉m takie fajne w這sy a teraz miot豉. Masz pi瘯ne zdrowe w這sy i tego si trzymaj
Zawsze mo瞠sz wr鏂i do br您u
Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
Ekhm... ogl康am sobie filmiki na YT. O rozja郾ianiu
Trafi豉m na jeden z ciekaw informacj, to zrobi豉m screen shota i przet逝maczy豉m co by這.

Takie fajne przedstawione podsumowanie. przynajmniej dla mnie

Za陰cznik 5464848
oooo fajne toto dodaj post do zak豉dek

Qrde a ja sobie chyba przeproteinowa豉m w這sy bo mi si dzi troch ci庵n窸y po myciu pierwszy raz od baaaardzo dawna Troch bez sensu zrobi豉m bo mia豉m dobre w這sy po garnierze ale stwierdzi豉m 瞠 je b璠 traktowac niemal codziennie maskami i taki efekt jest
Wracam do vatiki bo u mnie si rewelacyjnie sprawdza.
MorganLeFay jest offline  
Stary 2013-11-01, 20:22   #4294
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Poka wiadomo嗆
oooo fajne toto dodaj post do zak豉dek

Qrde a ja sobie chyba przeproteinowa豉m w這sy bo mi si dzi troch ci庵n窸y po myciu pierwszy raz od baaaardzo dawna Troch bez sensu zrobi豉m bo mia豉m dobre w這sy po garnierze ale stwierdzi豉m 瞠 je b璠 traktowac niemal codziennie maskami i taki efekt jest
Wracam do vatiki bo u mnie si rewelacyjnie sprawdza.
Prosz bardzo i do us逝g Ja od razu widz, 瞠 czeka mnie pomara鎍zka jak ju si zdecyduj na 100%

A to przy przeproteinowaniu w這sy nie powinny by sztywne, zamiast ci庵n帷e?

Moje po nadmiarze protein by造 sztywnawe i nie mog豉m ich rozczesa. Z reszt po "nawil瘸j帷ym" glutku z siemienia lnianego mia豉m tak sam akcj. Suchawe i sztywne ju przy odciskaniu w這s闚 po zmyciu glutka. Nie mog豉m rozczesa, wi璚 suszy豉m tak zbit w str彗i mas
Niech mi teraz kto wyja郾i czemu ja tak mam
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-01, 20:31   #4295
NinaSimone
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomo軼i: 5 836
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
A mo瞠sz przypomnie co mia豉 wcze郾iej? Wstawia豉 gdzie fotki? Bo zupe軟ie nie kojarz z jakim problemem si boryka豉

Jak dla mnie 軼i庵anie koloru to to samo co dekoloryzajcia, bo wyci庵a si sztuczny barwnik z farby, a ten naturalny z w這sa zostaje nie ruszony.
Teoretycznie po dekoloryzacji powinno si na這篡 dla wyr闚nania farb o kilka ton闚 ja郾iejsz (2-3 tony), bo po takim zabiegu mo瞠 za bardzo naci庵n望 kolorem przy ciemniejszej farbie i wr鏂isz do punktu wyjscia:
Gdzies fotki byly.
Od poczatku bylo tak: mialam ciemne blond dlugie wlosy. Mam duzo czerwonego pigmentu. Chcialam uzyskac ciemny chlodny braz, wpadajacy w czern. Kupilam Joanne Palona kawa- nie starczylo mi farby. I wyszlo plamiasto jakby z odrostem juz. Przyszlam tutaj i poradzono mi Inebrye 5.0- zrobilam i nadal byla ruda poswiata. Po ok miesiacu (chyba) poradzono mi 5.00. Poszlam do fryzjera. Kobieta nakladala mi farbe przeczesujac pasmo po pasmie.. ale mam wrazenie, ze przod byl trzymany 10 min krocej i zostal splukany w tym samym czasie co reszta wlosow. Mialo nie wyjsc za ciemno. I kobieta tak mi mowila, ze nie jest za ciemno, ale to po prostu farba wcale nie chwycila i wygladam zalosnie. U g鏎y blond, srodek sprany braz, a konce czarne (prawie). Mam dosc. Ona zle to zrobila.. nie mialam sil sie klocic. Mam dosc.
Chce albo wyrownac kolor (da sie?) albo sciagnac go.

A sciaganie koloru to rozjasniacz? Tzn myslalam, ze to srodek sciagajacy farbe(nie rozjasniacz), I przywraca naturalny kolor- od razu(czy stopniowo). Zaden kurczak?
A dekoloryzacja to rozjasnianie i nakladanie farby w zblizonym kolorze?(bo jest, zolty wytrawiony wlos?)

Czy w pierwszym czy w drugim przypadku nie obedzie sie bez koloryzacji?I tu i tu bd wpierw zolta?

Mam zdrowe wlosy i chce uniknac siana..czy rozjasniania.
NinaSimone jest offline  
Stary 2013-11-01, 20:52   #4296
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

NinaSimone, nie wiem co ta fryzjerka ci wycudowa豉, ale powinna zmiesza po這w farby i po這篡 na pocz徠ek na odrost, a nast瘼nie zmiesza reszt i pokry d逝go嗆 na ostatnie 10-15 minut czasu farbowania.

Dekoloryzator to nie to samo co rozja郾iacz i dzia豉 na innej zasadzie.

Rozja郾iacz 軼i庵a ka盥y barwnik - i sztuczny i naturalny bez r騜nicy.

Dekoloryzaror 軼i庵a tylko sztuczny barwnik, ale trzeba po nim zwykle na這篡 farb, bo ka盥e poprzednie farbowanie pozbawia w這s cz窷ci naturalnego barwnika i zast瘼uje sztucznym z farby. Dlatego po wyp逝kaniu dekoloryzatorem barwnika sztucznego w這sy nie b璠 mia造 w 100% naturalnego koloru. W豉snie dlatego nale篡 stonowa kolor farb o 2-3 tony ja郾iejsz (ale nie wiem, czy w odcieniu natura, czy mo瞠 by inny dowolny odcie).
A to dlatego, 瞠 po dekoloryzatorze w這sy mog mocniej chwyta barwnik i jak we幟iesz za ciemn farb (np. 1 ton ja郾iejsz ni masz naturalnie) to w efekcie mo瞠sz wr鏂i do punktu wyj軼ia.

Najlepiej poszukaj w google post闚 o dekoloryzacji i wtedy zobaczysz jak dziewczynom wychodzi.
Ja wi璚ej ci nie powiem, bo zwyczajnie nie robi豉m nigdy dekoloryzacji i nie wiem.

Wyr闚na kolor pewnie te si da, tylko jak ogarni皻y fryzjer zabierze si za to z g這w, a nie od dupy strony
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-01 o 20:56
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-01, 20:53   #4297
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: 堯dzkie
Wiadomo軼i: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
Prosz bardzo i do us逝g Ja od razu widz, 瞠 czeka mnie pomara鎍zka jak ju si zdecyduj na 100%

A to przy przeproteinowaniu w這sy nie powinny by sztywne, zamiast ci庵n帷e?

Moje po nadmiarze protein by造 sztywnawe i nie mog豉m ich rozczesa. Z reszt po "nawil瘸j帷ym" glutku z siemienia lnianego mia豉m tak sam akcj. Suchawe i sztywne ju przy odciskaniu w這s闚 po zmyciu glutka. Nie mog豉m rozczesa, wi璚 suszy豉m tak zbit w str彗i mas
Niech mi teraz kto wyja郾i czemu ja tak mam
Tak mog by sztywne i przesuszone ale to kiedy s suche. Na mokro przeproteinowane w這sy si ci庵n...
MorganLeFay jest offline  
Stary 2013-11-01, 20:59   #4298
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Poka wiadomo嗆
Tak mog by sztywne i przesuszone ale to kiedy s suche. Na mokro przeproteinowane w這sy si ci庵n...
To ja chyba moich nie przeproteinowa豉m, a tylko by豉m blisko
Bo moje si nigdy nie ci庵n窸y, a tylko by造 sztywne.

A ja tak siedz i jak ta g逝pia szukam i ogl康am r騜ne recenzje od篡wek z silikonami, bo moje w這sy jednak potrzebuj wi璚ej silikonu do ujarzmienia
S zdrowe i 豉dnie b造szcz, ale nie s g豉dkie bez dawki silikon闚, a jedwabiu codziennie na ca貫 w這sy nie b璠 nak豉da
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-01 o 21:01
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-01, 21:25   #4299
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wiza瘸nkowo
Wiadomo軼i: 35 290
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

okej, to na taki kolor juz moge klasc cos innego??



Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
To ja chyba moich nie przeproteinowa豉m, a tylko by豉m blisko
Bo moje si nigdy nie ci庵n窸y, a tylko by造 sztywne.

A ja tak siedz i jak ta g逝pia szukam i ogl康am r騜ne recenzje od篡wek z silikonami, bo moje w這sy jednak potrzebuj wi璚ej silikonu do ujarzmienia
S zdrowe i 豉dnie b造szcz, ale nie s g豉dkie bez dawki silikon闚, a jedwabiu codziennie na ca貫 w這sy nie b璠 nak豉da
polecam aussie

---------- Dopisano o 20:25 ---------- Poprzedni post napisano o 20:25 ----------

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Poka wiadomo嗆
Super!!! Idealna 7!



I dobrze, ja 瘸逝j blondu bo mia豉m takie fajne w這sy a teraz miot豉. Masz pi瘯ne zdrowe w這sy i tego si trzymaj
Idealna ale troche nudno
__________________
好ij, piesku 郾ij…
w snach jest zawsze pi瘯nie
Ciep造 dom, miejsca do嗆
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotka si
potarmosi uszy
lub razem na spacer znowu gdzie wyruszy
Lecz dzi sobie 郾ij



Ma造mi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-11-01, 21:44   #4300
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Poka wiadomo嗆
okej, to na taki kolor juz moge klasc cos innego??

polecam aussie

Idealna ale troche nudno
No zastrzel zaraz
Je郵i nie przebija ci ju rudo嗆 to mo積a pr鏏owa k豉嗆 co innego kolejnym razem. Chocia ja sama bym dla pewno軼i jeszcze raz zrobi豉 natur i dopiero odcie zmienia.
Ale ja to paranoidalnie chc unikn望 rudo軼i, wi璚 nie zwracaj na mnie uwagi


Aussie to kt鏎 polecasz? Bo niestety w Polsce s nowo軼i i ceny maj bardzo nie za fajne jeszcze 28-30 z za 250 ml... A miniaturki bodaj瞠 75 lub 100 ml za prawie 20 z
Dlatego teraz czaj si na jakiego Gliss Kur'a lub co z L'Oreala, bo s ponad po這w ta雟ze, a je郵i nie podpasuj to nie szkoda wywali.
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-01 o 21:46
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-01, 21:47   #4301
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wiza瘸nkowo
Wiadomo軼i: 35 290
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
No zastrzel zaraz
Je郵i nie przebija ci ju rudo嗆 to mo積a pr鏏owa k豉嗆 co innego kolejnym razem. Chocia ja sama bym dla pewno軼i jeszcze raz zrobi豉 natur i dopiero odcie zmienia.
Ale ja to paranoidalnie chc unikn望 rudo軼i, wi璚 nie zwracaj na mnie uwagi

Aussie to kt鏎 polecasz? Bo niestety w Polsce s nowo軼i i ceny maj bardzo nie za fajne jeszcze 28-30 z za 250 ml... A miniaturki bodaj瞠 75 lub 100 ml za prawie 20 z
Dlatego teraz czaj si na jakiego Gliss Kur'a lub co z L'Oreala, bo s ponad po這w ta雟ze.
no co, nudny taki kolor nie pasi do mojego charakteru~
za to znowu moge nosic czerwone rzeczy

u篡wam tej do zniszczonych, suchych wlosow i jest swietna
aktualnie mam szampon do suchych i 3min rekonstruktor
duuuzo rzeczy probowalam i moim zdaniem to jedne z najlepszych odzywek u mnie kosztuje zwykle 3-4f wiec troche taniej
__________________
好ij, piesku 郾ij…
w snach jest zawsze pi瘯nie
Ciep造 dom, miejsca do嗆
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotka si
potarmosi uszy
lub razem na spacer znowu gdzie wyruszy
Lecz dzi sobie 郾ij



Ma造mi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-11-01, 21:59   #4302
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Poka wiadomo嗆
no co, nudny taki kolor nie pasi do mojego charakteru~
za to znowu moge nosic czerwone rzeczy

u篡wam tej do zniszczonych, suchych wlosow i jest swietna
aktualnie mam szampon do suchych i 3min rekonstruktor
duuuzo rzeczy probowalam i moim zdaniem to jedne z najlepszych odzywek u mnie kosztuje zwykle 3-4f wiec troche taniej
No we, u ciebie jest prawie 10 z ta雟za
Nie ma co, kocham Polsk i nasze kosmiczne ceny za ka盥e nowo軼i
3-4 funty...
http://3.bp.blogspot.com/-vaDs4gYJKr...1600/zooey.gif

No nic. Chyba najpierw kupi bia貫go Glis Kura, albo 鄴速ego jak jakim cudem znajd Je郵i moje w這sy zareaguj dobrze na takie od篡wki i je郵i nie dostan na nowo lekkiego 逝pie簑 jak mia豉m przed odstawieniem silikon闚 i SLS, to wtedy mo瞠 szarpn si na Aussie.


Odno郾ie koloru - proponuj fioletowy, fio趾owy. ζdny, 篡wy kolorek
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-01 o 22:01
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-01, 22:21   #4303
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wiza瘸nkowo
Wiadomo軼i: 35 290
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
No we, u ciebie jest prawie 10 z ta雟za
Nie ma co, kocham Polsk i nasze kosmiczne ceny za ka盥e nowo軼i
3-4 funty...
http://3.bp.blogspot.com/-vaDs4gYJKr...1600/zooey.gif

No nic. Chyba najpierw kupi bia貫go Glis Kura, albo 鄴速ego jak jakim cudem znajd Je郵i moje w這sy zareaguj dobrze na takie od篡wki i je郵i nie dostan na nowo lekkiego 逝pie簑 jak mia豉m przed odstawieniem silikon闚 i SLS, to wtedy mo瞠 szarpn si na Aussie.


Odno郾ie koloru - proponuj fioletowy, fio趾owy. ζdny, 篡wy kolorek
Nooo, akurat wczoraj kupilam w promocji za 3 taniej nie ma i sa naprawde super

Nieee, ja chce zwykly ale ladny!!

---------- Dopisano o 21:21 ---------- Poprzedni post napisano o 21:19 ----------

moze sobie walne 7.31? http://www.palety-farb-do-wlosow.pl/...oreal-majirel/
__________________
好ij, piesku 郾ij…
w snach jest zawsze pi瘯nie
Ciep造 dom, miejsca do嗆
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotka si
potarmosi uszy
lub razem na spacer znowu gdzie wyruszy
Lecz dzi sobie 郾ij



Ma造mi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-11-01, 22:28   #4304
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Poka wiadomo嗆
Nooo, akurat wczoraj kupilam w promocji za 3 taniej nie ma i sa naprawde super

Nieee, ja chce zwykly ale ladny!!
Ej, no we mnie nie ku i nie dobijaj t od篡wka
Mi naprawd jest szkoda wywali prawie 30 z na od篡wk, kiedy moja ulubiona i prawie idealna granat i aloes z Alterry kosztuje nieca貫 10 z, a teraz jest w promocji za 6 z...
Musze chyba poczeka, a ten sza nowo軼i Aussie minie, albo b璠zie jaka zno郾a promocja w Rossmannie na ni

Zdefiniuj "zwyk造, ale 豉dny"

Edit:
Taki kolor u ciebie b璠zie dobry i bezproblemowy, bo nawet je郵i rudo嗆 spod spodu przy sp逝kiwaniu si przebije to i tak ze z這to-popielatym odcieniem si nie pogryzie
Ale to za jaki czas, teraz daj w這som odpocz望, od篡wiaj i nawil瘸j i za 3-4 tygodnie si pokolorujesz znowu
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-01 o 22:31
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-01, 22:38   #4305
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wiza瘸nkowo
Wiadomo軼i: 35 290
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
Ej, no we mnie nie ku i nie dobijaj t od篡wka
Mi naprawd jest szkoda wywali prawie 30 z na od篡wk, kiedy moja ulubiona i prawie idealna granat i aloes z Alterry kosztuje nieca貫 10 z, a teraz jest w promocji za 6 z...
Musze chyba poczeka, a ten sza nowo軼i Aussie minie, albo b璠zie jaka zno郾a promocja w Rossmannie na ni

Zdefiniuj "zwyk造, ale 豉dny"

Edit:
Taki kolor u ciebie b璠zie dobry i bezproblemowy, bo nawet je郵i rudo嗆 spod spodu przy sp逝kiwaniu si przebije to i tak ze z這to-popielatym odcieniem si nie pogryzie
Ale to za jaki czas, teraz daj w這som odpocz望, od篡wiaj i nawil瘸j i za 3-4 tygodnie si pokolorujesz znowu
Hej, jakby u mnie byla alterra to bym kupowala j wi璚 nie wybrzydzaj !!

Zwyk造 ale 豉dny to znaczy taki, ktory sie nie wyroznia a ja lubi si wyr騜nia

κee za 3-4 tygodnie nie bedzie mial kto mi pokolorowac ;(
__________________
好ij, piesku 郾ij…
w snach jest zawsze pi瘯nie
Ciep造 dom, miejsca do嗆
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotka si
potarmosi uszy
lub razem na spacer znowu gdzie wyruszy
Lecz dzi sobie 郾ij



Ma造mi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2013-11-01, 22:47   #4306
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Poka wiadomo嗆
Hej, jakby u mnie byla alterra to bym kupowala j wi璚 nie wybrzydzaj !!

Zwyk造 ale 豉dny to znaczy taki, ktory sie nie wyroznia a ja lubi si wyr騜nia

κee za 3-4 tygodnie nie bedzie mial kto mi pokolorowac ;(
Ja potrzebuj tak Alterr+ Czyli jako嗆 Alterry, ale jednak z odrobin silikonu, bo sama nie jest w stanie w 100% mi dobrze w這s闚 wyg豉dzi. Po Alterrze (kurde, jak to-to odmienia? ) b璠 b造szcze jak szalone, b璠 mi璚iutkie i g豉dkie, ale nie b璠 tak wygl康a
Wizualnie to jest wiecznie lekkie sianko, bo na ca貫j d逝go軼i mi wystaj takie kr鏒sze w這ski, jakby podro郾i皻e baby hair

Kochaniutka, sama sobie zaprzeczasz To w ko鎍u chcesz zwyk造 i 豉dny, czy wyr騜niaj帷y si kolor? Zdecyduj si

Uwierz, jak b璠ziesz chcia豉 to znajdziesz kogo do pomocy. W najgorszym wypadku przekupisz jednego ze wsp馧lokator闚

Dobra, id my kud造 i wypr鏏owa to male雟two:
http://www.rossnet.pl/Produkt/Schwar...ch-,96829,1836
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-01 o 22:48
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-02, 13:27   #4307
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Poka wiadomo嗆
To czuj si obra穎na Nosi豉m ch這dne 6



My郵 intensywnie. Na kompie moich rodzic闚 jest pi瘯nie ch這dno i ciep這. Idealnie na ombre od g鏎y
Ja obawialabym sie ze na w這sach rozjasnianych mog這by wyj嗆 ciemno i buro
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2013-11-02, 13:30   #4308
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: 堯dzkie
Wiadomo軼i: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

S逝chajcie, posz豉m dzi do sklepu po pomidory i wysz豉m z palette e20
A jeszcze odno郾ie przeproteinowania w這s闚- wyczytalam 瞠 po farbowaniu trzeba w這sy przede wszystkim zakwasic a nie od razu nawilzac i pakowa ton masek jak ja to zrobi豉m traktowalam je min lorealem extreme mask, a tam proteiny mleka, przenicy... g逝pota
Teraz kupilam maske loreala czerwona do farbowanych i nie zamierzam nic innego u篡wa.
MorganLeFay jest offline  
Stary 2013-11-02, 13:45   #4309
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez ibyza Poka wiadomo嗆
no c騜, w ko鎍u



hahah dobre



ja chyba farbowa豉m tym kolorem, tzn kolorem z takim oznaczeniem albo 7.43 nie pami皻am

znalaz豉m zdj璚ie,jednak 7.34 : http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=340

jutro wstawi zdj璚ia, bo teraz nie mia豉m jak zrobi, a w sztucznym 鈍ietle nie uchwyc koloru
Pomyli造 mi sie numery :-P
Chodzi o 7.34 tak jak m闚isz
Dzi瘯i za fotk

---------- Dopisano o 14:34 ---------- Poprzedni post napisano o 14:32 ----------

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
to jest 7,34? W 篡ciu bym nie powiedzia豉, 瞠 tam jest cokolwiek miedzianego. Jak dla mnie to wygl康a na jaki 7, 31.
Normalnie szok teraz prze篡豉m, 瞠 miedziane nie wygl康a na miedziane

A na foty poczekamy, lepsze zawsze w 鈍ietle dziennym wychodz. Teoretycznie
Bo te odcienie nie wychodz rudo tylko jak br您y z miedzianym refleksem

---------- Dopisano o 14:37 ---------- Poprzedni post napisano o 14:34 ----------

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Poka wiadomo嗆
Z mieszanek podoba mi si jeszcze to zdj璚ie



Goldika m鎩 t m闚i to samo co napisa豉
Ale ja lubi takie umi窷nione brzuszki
Ale piekny kolor na tym zdj璚iu

---------- Dopisano o 14:38 ---------- Poprzedni post napisano o 14:37 ----------

Cytat:
Napisane przez ibyza Poka wiadomo嗆
o wstawiam zdj璚ia

Wella Koleston 6/75

w rzeczywisto軼i s ciemniejsze i wygl康aj dos這wnie jak na tym zdj璚iu 6/75
http://static1.tradoro.pl/2790/kolestondeepbrown2.jpg
Pi瘯nie i jaka grzywa

---------- Dopisano o 14:45 ---------- Poprzedni post napisano o 14:38 ----------

Cytat:
Napisane przez ifrit Poka wiadomo嗆
Widze ze akcja jasniejszych braz闚, blond闚 trwa
Ja stch鏎zy豉m mia豉m juz zamawiac dekolor z allegro ale odpusci豉m sobie bo w這sy od篡造 i sa naprawde super nawilzone, g豉dkie i b造szczace a po dekolorce pewnie by by造 jak miot豉 o czym duzo wczesniej sie juz przekona豉m , obawy czy kolor z豉pie i ze pojawia sie rudosci kt鏎ych nie lubie
Ja pofarbowa豉m sam odrost i tak juz robie od ok 4 miesiecy kolor na d逝gosci si wyp逝ka po olejach i maskach ktore czesto stosowa豉m ostatnio i wyszed fajny braz
zdjecia w swietle dziennym
Piekne wlosy, jak zawsze z reszt
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2013-11-02, 14:05   #4310
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Poka wiadomo嗆
S逝chajcie, posz豉m dzi do sklepu po pomidory i wysz豉m z palette e20
A jeszcze odno郾ie przeproteinowania w這s闚- wyczytalam 瞠 po farbowaniu trzeba w這sy przede wszystkim zakwasic a nie od razu nawilzac i pakowa ton masek jak ja to zrobi豉m traktowalam je min lorealem extreme mask, a tam proteiny mleka, przenicy... g逝pota
Teraz kupilam maske loreala czerwona do farbowanych i nie zamierzam nic innego u篡wa.
Moje reakcje po kolei:

1 http://vmulher5.vila.to/interacao/96...-259008-10.gif
2 http://31.media.tumblr.com/02eadfd1d...v75ko1_400.gif
3 http://media.tumblr.com/tumblr_lzlarsISYJ1r1llez.gif
4 http://i1091.photobucket.com/albums/...ps2c5a49a6.gif
5 http://28.media.tumblr.com/tumblr_m1...q8cfo1_500.gif ("moje" ch這paki z SHINee - no musia豉m ich wcisn望 )

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
Bo te odcienie nie wychodz rudo tylko jak br您y z miedzianym refleksem
Ale ja w豉郾ie 瘸dnego miedzianego refleksu tam nie widz Albo m鎩 laptop przek豉muje kolor zdj璚ia
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-02, 14:09   #4311
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: 堯dzkie
Wiadomo軼i: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

mcromance nr 3 wymiata

na razie si nie farbuj , musz si ogarn望 z piel璕nacj a w sumie to nie wiem czy u篡j tej farby, bo gdzie wyczyta豉m 瞠 ma w sk豉dzie rozja郾iacz hmmmm tzn kiedy mia豉 w pude趾u farb, emulsje i saszetk z rozj. a teraz jej nie ma.... to ja ju nie wiem......

Dziewczyny macie jakie strony gdzie mo積a sprawdzi sk豉dy FARB do w這s闚? nie konkretnej farby ale 瞠by skladniki by造 opisane

Edytowane przez MorganLeFay
Czas edycji: 2013-11-02 o 14:14
MorganLeFay jest offline  
Stary 2013-11-02, 14:32   #4312
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Poka wiadomo嗆
mcromance nr 3 wymiata

na razie si nie farbuj , musz si ogarn望 z piel璕nacj a w sumie to nie wiem czy u篡j tej farby, bo gdzie wyczyta豉m 瞠 ma w sk豉dzie rozja郾iacz hmmmm tzn kiedy mia豉 w pude趾u farb, emulsje i saszetk z rozj. a teraz jej nie ma.... to ja ju nie wiem......

Dziewczyny macie jakie strony gdzie mo積a sprawdzi sk豉dy FARB do w這s闚? nie konkretnej farby ale 瞠by skladniki by造 opisane
Fajny jest ten pan, prawda
Matko, kupi豉 i nie wie, czy u篡je

Odno郾ie sk豉du farby, to nie wiem czy istnieje ju co z gotowymi uzupe軟ionymi. Mam tak stronk, gdzie mo瞠sz wklei sk豉d i ci zanalizuje. Ale je郵i nie znajdziesz w necie ju przepisanego sk豉du tej farby, to b璠ziesz musia豉 sama bazgra

http://www.cosdna.com/eng/ingredients.php
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-02, 14:49   #4313
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomo軼i: 12 963
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Morgan kupuje, a ja gubie 30zl zgubilam dzis po wyjsciu ze sklepu ale spotkalam znajomego i przekazal mi tak super wiadomosc, ze az sie trzeslam z radosci

Asmenaa ladnie Ci wyszlo po farbowaniu!
__________________

Panna M這da'13







goldika jest offline  
Stary 2013-11-02, 14:54   #4314
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez goldika Poka wiadomo嗆
Morgan kupuje, a ja gubie 30zl zgubilam dzis po wyjsciu ze sklepu ale spotkalam znajomego i przekazal mi tak super wiadomosc, ze az sie trzeslam z radosci

Asmenaa ladnie Ci wyszlo po farbowaniu!
Ja kiedy my郵a豉m, 瞠 50 z zgubi豉m. Okaza這 si, ze zahaczy造 si o wystaj帷y kawa貫k materia逝 w kieszeni jeans闚 i utkn窸y, a jak wk豉da豉m r瘯 do kieszeni to nie czu豉m "papierka"

A mo積a z grubsza wiedzie jaka nowina od znajomego, bo mnie zaciekawi豉? Jaki 郵ub, ci捫a, mega wygrana w lotka, czy co innego?
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-02, 16:05   #4315
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
Moje reakcje po kolei:

1 http://vmulher5.vila.to/interacao/96...-259008-10.gif
2 http://31.media.tumblr.com/02eadfd1d...v75ko1_400.gif
3 http://media.tumblr.com/tumblr_lzlarsISYJ1r1llez.gif
4 http://i1091.photobucket.com/albums/...ps2c5a49a6.gif
5 http://28.media.tumblr.com/tumblr_m1...q8cfo1_500.gif ("moje" ch這paki z SHINee - no musia豉m ich wcisn望 )



Ale ja w豉郾ie 瘸dnego miedzianego refleksu tam nie widz Albo m鎩 laptop przek豉muje kolor zdj璚ia
No co ty u mnie wida

---------- Dopisano o 17:05 ---------- Poprzedni post napisano o 17:00 ----------

Dziewczyny, polecam serum sesa
Na mojej g這wie nie ma juz sterczacych w這s闚 na ca貫j d逝go軼i
S g豉dkie i nawilzone
I to do nast瘼nego mycia
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2013-11-02, 16:20   #4316
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomo軼i: 12 963
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
Ja kiedy my郵a豉m, 瞠 50 z zgubi豉m. Okaza這 si, ze zahaczy造 si o wystaj帷y kawa貫k materia逝 w kieszeni jeans闚 i utkn窸y, a jak wk豉da豉m r瘯 do kieszeni to nie czu豉m "papierka"

A mo積a z grubsza wiedzie jaka nowina od znajomego, bo mnie zaciekawi豉? Jaki 郵ub, ci捫a, mega wygrana w lotka, czy co innego?
zaproponowal czy nie chcialabym jezdzic u niego konno za free bo ma kilka koni, a dziewczyna ktora je jezdzila odeszla do innej stajni a do jego stajni mam 5min autem. a sam nie ma czasu na kazdym codziennie jezdzic.
__________________

Panna M這da'13







goldika jest offline  
Stary 2013-11-02, 17:12   #4317
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
No co ty u mnie wida

Dziewczyny, polecam serum sesa
Na mojej g這wie nie ma juz sterczacych w這s闚 na ca貫j d逝go軼i
S g豉dkie i nawilzone
I to do nast瘼nego mycia
Ja w豉郾ie by豉m w sklepie i kupi豉m od篡wk z Gliss Kura z jedwabiem (ta r騜owa), bo tylko 10 z, wi璚 nie b璠zie szkoda wywali jak zaszkodzi.
Zobaczymy, czy mi nab造szczy co i wyg豉dzi, bo od篡wia nie musi. Oby pomog這, trzymaj

Cytat:
Napisane przez goldika Poka wiadomo嗆
zaproponowal czy nie chcialabym jezdzic u niego konno za free bo ma kilka koni, a dziewczyna ktora je jezdzila odeszla do innej stajni a do jego stajni mam 5min autem. a sam nie ma czasu na kazdym codziennie jezdzic.


http://i3.photobucket.com/albums/y60...0gifs/AYFS.gif
http://i1291.photobucket.com/albums/...ps2c4df449.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_mbyvyrsoQH1rnymtz.gif
http://candyforears.files.wordpress....-wow.gif?w=490

Ja chc teeeeee
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-02 o 17:14
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-02, 19:10   #4318
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: 堯dzkie
Wiadomo軼i: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
Fajny jest ten pan, prawda
Matko, kupi豉 i nie wie, czy u篡je

Odno郾ie sk豉du farby, to nie wiem czy istnieje ju co z gotowymi uzupe軟ionymi. Mam tak stronk, gdzie mo瞠sz wklei sk豉d i ci zanalizuje. Ale je郵i nie znajdziesz w necie ju przepisanego sk豉du tej farby, to b璠ziesz musia豉 sama bazgra

http://www.cosdna.com/eng/ingredients.php
Jednak chyba nie u篡j 奸epa jestem i nie zauwa篡豉m 瞠 ta farba MA dwie saszetki z rozja郾iaczem
Jakby nie dodawa tego proszku to pewnie nic z tego nie wyjdzie nie?
Fajna stronka z tymi sk豉dnikami
MorganLeFay jest offline  
Stary 2013-11-02, 19:31   #4319
mcromance
Zakorzenienie
 
Avatar mcromance
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: D瞠mowe Zag喚bie
Wiadomo軼i: 4 284
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez MorganLeFay Poka wiadomo嗆
Jednak chyba nie u篡j 奸epa jestem i nie zauwa篡豉m 瞠 ta farba MA dwie saszetki z rozja郾iaczem
Jakby nie dodawa tego proszku to pewnie nic z tego nie wyjdzie nie?
Fajna stronka z tymi sk豉dnikami
Nie wiem jak z tym rozja郾iaczem. Ja bym si ba豉 tak kombinowa, bo choroba wie jak oni "projektuj" dzia豉nie farb i czy w tej saszetce te czego "niezb璠nego" nie ma

A stronka fajna rzeczywi軼ie Czasem sama z niej korzystam.
Teraz sprawdzi豉m t od篡wk r騜ow z Gliss Kura, kt鏎 kupi豉m dzisiaj na zasadzie "a chrzani to, za 10 z bior" i sk豉dowo okaza豉 si ok. Zobacz jutro jak z dzia豉niem b璠zie
__________________
Powa積e uzale積ienie od k-popu i k-dram.
Na szcz窷cie jedyne.


Nie udzielam 瘸dnych porad przez PW, prosz nie pisa.

Edytowane przez mcromance
Czas edycji: 2013-11-02 o 19:32
mcromance jest offline  
Stary 2013-11-02, 19:46   #4320
MorganLeFay
Wtajemniczenie
 
Avatar MorganLeFay
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: 堯dzkie
Wiadomo軼i: 2 783
GG do MorganLeFay
Dot.: Br您owow這se farbowane Cz.V

Cytat:
Napisane przez mcromance Poka wiadomo嗆
Nie wiem jak z tym rozja郾iaczem. Ja bym si ba豉 tak kombinowa, bo choroba wie jak oni "projektuj" dzia豉nie farb i czy w tej saszetce te czego "niezb璠nego" nie ma

A stronka fajna rzeczywi軼ie Czasem sama z niej korzystam.
Teraz sprawdzi豉m t od篡wk r騜ow z Gliss Kura, kt鏎 kupi豉m dzisiaj na zasadzie "a chrzani to, za 10 z bior" i sk豉dowo okaza豉 si ok. Zobacz jutro jak z dzia豉niem b璠zie
Z gliss kura mia豉m czarn i 鄴速 i 瘸dna mi nie odpowiada豉, ale Ty masz zupe軟ie inne w這sy wi璚 mo瞠 by ok.
A ja mam taki plan 瞠by upro軼i moj piel璕nacj do b鏊u.... bo przesadzam ostatnio w drug stron. Na pewno vatika dwa razy w tyg i jaka maska ale nie wiem jeszcze jaka, nic mi ostatnio nie przypasowa這 zobacz jutro tego loreala color vive (mask).
Odno郾ie tej farby - mog zrobi test na pasemku bez tego proszku (sk豉d to potassium persulfate - rozja郾iacz prawda? i silica). Z proszkiem ci篹ko bo jak tu proporcje odmierzy
MorganLeFay jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
br您 loreal w這sy, ciemny br您, farbowanie

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:52.