Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII - Strona 18 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-03-05, 00:36   #511
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Ex
Ale Ty kombinatorka jesteś !
Rimellowe szminki dla mnie są do bani. Strasznie wysuszają :[
Uuu serio? A tak mnie kusi ta od kate moss No nic, zobaczymy. Może znajdę coś innego? Mi usta catrice strasznie wysusza, więc chciałam spróbować słynnego rimmela

Nie kombinujesz nie żyjesz Nie mogę się już doczekać farbowania, a jak na złość muszę czekać jeszcze na pieniążki Ja chcę już być poooo
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz
exclusivee jest offline  
Stary 2013-03-05, 06:53   #512
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Hej

Ja mam dzis na pozniej wiec ide sie pouczyc ale bede do Was zagladac.

Pytalyscie o wlosy-lekko je pofalowałam lokowka,zeby zobaczyc czy sie kreca. Dzis sie obudzilam i mam takie same falki jak wczorajszok

Ale ja dzialam, w zyciu by mi nie przyszło do głowy zrobic sobie doczepy. Znaczy nie-inaczej. Nosilam sie z tym kilka lat! A tak wyszło spontanicznie, nagle moja Monia fryzjerka mowi doczepiamy a ja ok I jestem zadowolona. A gdyby nie taka nagła niespodziewana sytuacja w zyciu bym nie doczepiła
Takie figle od losu to ja lubię :P

---------- Dopisano o 06:53 ---------- Poprzedni post napisano o 06:52 ----------

Ale wlasnie sobie pomyslalam jak wysłałam juz tego posta, ze jednak nie wszystko co nieoczekiwanie sie dzieje jest ok...
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-03-05, 07:42   #513
201606240916
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 463
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Witajcie
Ale piękna pogoda


Cytat:
Napisane przez Ninedin Pokaż wiadomość
Aniu, ja drożdżowych na słodko nie lubię. Wolę takie na ostro ostatnio zaczęłam kruche na ostro piec, takie do barszczyku. Aż się glodna robię ;-)
A ja lubię każdą wersję A taki na słono to podsmażam na masełku


Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hej!



o ciekawa jestem jaki efekt wyjdzie

pięknie

o jakie ładne gęste

ja również

wróciłam z aero i padam najpierw musiałam coś przekąsić bo ostatnio zmniejszyłam porcje i byłam głodna jak wilk, a teraz idę się wykąpać
ale był czad
Ja również. Aż mnie korci żeby pomalować. Ale przecież dopiero co malowałam Więc się powstrzymuję
Ale wam fajnie, że chodzicie na siłownię i fitness. Ja nie mam z kim zostawić synia. Ale od dzisiaj zaczynam trening w domu


Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Agatka
Jednoczę się z Tobą w diecie i zjadłam tabliczkę czekolady
A ja mam Papieskie Kremówki, i też wcinam. A co tam


Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny!
Wczoraj wieczorem pofarbowałam włosy Londą w zeszłym tygodniu slonce piekne wyszlo to i mi zachcialo sie zmian

piekne masz wlosy, po c12 tez pieknie
A którą Londą? I pochwal się
Już doczytałam ;-)


Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
witajcie dziewuszki wpadłam na chwilę
piękną pogodę mamy w końcu
okulary na nos, trenczyk wiosenny założyłam dzisiaj i szpilki (czółenka) a co do auta tylko i tu i siam to nie nachodziłam się za dużo

---------- Dopisano o 20:00 ---------- Poprzedni post napisano o 19:58 ----------

Agatko fajne włoski widzę lekko pofalowane

zaraz będę w lidlu jakieś zamówienia? mogę zerknąć czy są jakieś rozmiary
W szpilkach kierujesz? Wychodzi ci to?

Edytowane przez 201606240916
Czas edycji: 2013-03-05 o 07:45
201606240916 jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:12   #514
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
mi jest wlasnie zle w takim slonecznym jak sie opale taki mam typ urody, bo opalam sie najpierw na czerwono a potem dopiero na brzoskwiniowo stopniowo....

---------- Dopisano o 22:54 ---------- Poprzedni post napisano o 22:53 ----------



wiesz co miałam teraz jakoś niedługo, ale jednak sie jeszcze wstrzymam i chyba dopiero pod koniec marca zadziałam zobacze ile wytrzymam a w domu mam jeszcze pudło Castinga 1010 jasny lodowy blond więc kolejna pokusa :P

właśnie szukam jakiś fot żeby ci wysłać z aktualnym, spranym majrelem


Infa zajrzyj do albumu :P
ja tak samo po kilku dniach opaleznizna przyjmuje właśnie taki brzoskwiniowy złoty kolorek
te castingi chyba mocno wysuszają Agatka chyba nim robiła?
ale masz boski kolorek na tych zdjęciach, ja tam ocieplenia nie widzę

a pytałaś o londę 18, po tych 3 tyg trochę żółkła..ale co 3 tyg w sumie już robilam znowu odrost wiec tragedii nie bylo
wychodziła mi jak na pudełku-nawet foto kiedyś cyknęłam dla porównania no i z farbowania na farbowanie jaśniejsze, z tego co pamiętam potem znowu było mi za jasno i walnęłam Loreal Baikal (2 fotka) dla ocieplenia i przyciemnienia kurcze..napaliłam się na ten jaśniejszy kolor


Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Ex
Ja byłam w kinie i w sumie szału na mnie nie zrobił. Znaczy fajne efekty, fabuła też całkiem (taka pocahontas trochę), ale bez jakiegoś wielkiego WOW.


Ale sobie dzisiaj szminkę kupiłam ! Z Catrice nr 130 Ketch-mi-up. Zarąbista
http://i179.photobucket.com/albums/w..._shine_02b.jpg
Wpada w taką cegiełkę, ale jest tak SOCZYSTY kolor, że jakbym mogła, to sama bym się całowała
W ogóle to uwielbiam nazwy szminek i lakierów. Pamiętam essence jedną pomadkę 'all about cupcake'
ale fajnaaaa
ja bym brała też 140

Cytat:
Napisane przez exclusivee Pokaż wiadomość

Ale kolor Ja na spróbusa chyba wezmę z miss sporty, też mają taką fajną czerwień. Jak mi będzie do twarzy to się skuszę na rimmelka czerwonego Bo w sumie to nie wiem jak mi będzie w czerwieni
z miss sporty jest fajna 'read my lips'
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pudelko.jpg (66,8 KB, 69 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sierpien12.jpg (94,9 KB, 70 załadowań)
infatuated jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:21   #515
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
W szpilkach kierujesz? Wychodzi ci to?
a co Ty nie umiesz? ja jestem zbyt leniwa, aby zmieniać buty w aucie chyba, że mam takie zapinane wokół kostki to wtedy muszę, bo jak naciskam pedał to mi się ten pasek wżyna w girę i nie idzie wytrzymać z bólu


dzień dobry

trzymajcie kciuki za mnie od 10, cooo? bo będę potrzebowała trochę mocy


Ex mnie też Rimmel wysusza usta dość ciężko się go rozprowadza, trzeba mieć naprawdę dobrze nawilżone usta, aby nie podkreślał suchych skórek. Rimmel to tylko (u mnie) jak na noc wysmaruję się grubą warstwą Carmexu - wtedy rano mogę użyć Rimmela

Edytowane przez kitkulka
Czas edycji: 2013-03-05 o 08:22
kitkulka jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:35   #516
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Ex spróbuj Rimmela, ja mam kilka szminek Rimmela i mi nie wysuszają ust, a wiem, że dziewczyny skarżą się, że właśnie wysuszają, może Tobie jednak też przypasuje ja mam też Kate Moss i ona jest taka kremowa fajna, ładnie rozprowadza się, trwała jest zwłaszcza czerwień

Lavia spoko

---------- Dopisano o 08:32 ---------- Poprzedni post napisano o 08:30 ----------

ankaa86 daję radę

---------- Dopisano o 08:32 ---------- Poprzedni post napisano o 08:32 ----------

Infuś ślicznie było Ci w C12

---------- Dopisano o 08:35 ---------- Poprzedni post napisano o 08:32 ----------

nigdy nie miałam suchych ust bo co chwilę smaruję usta, zawsze mam jakiś błyszczyk albo pomadkę ochroną pod ręką, w kieszeniach, torebce może dlatego te kolorówki nie wysuszają mi ust
xLADYx jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:42   #517
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cześć
Moje wlosy po farbowaniu Londą 12/9
przepraszam za nielad na glowie, ale dopiero co wstalam i korzystam z tego ze jest dobre swiatlo jeszcze
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC_0784.jpg (27,6 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0783.jpg (32,4 KB, 26 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0777.jpg (40,8 KB, 49 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0781.jpg (30,2 KB, 39 załadowań)
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:45   #518
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć
Moje wlosy po farbowaniu Londą 12/9
przepraszam za nielad na glowie, ale dopiero co wstalam i korzystam z tego ze jest dobre swiatlo jeszcze
ładne włoski
ta londa wychodzi tak chłodno- popielato?

---------- Dopisano o 08:44 ---------- Poprzedni post napisano o 08:43 ----------

Kitka

---------- Dopisano o 08:45 ---------- Poprzedni post napisano o 08:44 ----------

polecam też szminki revlon
ja gustuję w kremowych, matowych, bez żadnych drobinek

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2013-03-05 o 08:46
xLADYx jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:51   #519
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Lady-
szkoda, że wycofaaaali

ja wczoraj u koleżanki pomalowałam się jej nowym Apocalips od Rimmel kolor Apocalyptyc, daje po oczach http://accordingtogem.com/2013/01/29...calyptic-nova/
i tak jak Buahhot mówiła-nawet jak się zetrze, to zostaje pigment na ustach, bardzo fajna sprawa chyba sobię sprawię
a tu są wszystkie kolorki http://www.katiesbeautyblog.com/2012...es-review.html jaka ta dziewczyna śliczna

---------- Dopisano o 08:51 ---------- Poprzedni post napisano o 08:47 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć
Moje wlosy po farbowaniu Londą 12/9
przepraszam za nielad na glowie, ale dopiero co wstalam i korzystam z tego ze jest dobre swiatlo jeszcze

a jak odrost wychodzi? na fotce trochę bardziej beżowy się wydaje?

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2013-03-05 o 08:49
infatuated jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:54   #520
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Lady-
szkoda, że wycofaaaali

ja wczoraj u koleżanki pomalowałam się jej nowym Apocalips od Rimmel kolor Apocalyptyc, daje po oczach http://accordingtogem.com/2013/01/29...calyptic-nova/
i tak jak Buahhot mówiła-nawet jak się zetrze, to zostaje pigment na ustach, bardzo fajna sprawa chyba sobię sprawię
a tu są wszystkie kolorki http://www.katiesbeautyblog.com/2012...es-review.html jaka ta dziewczyna śliczna

---------- Dopisano o 08:51 ---------- Poprzedni post napisano o 08:47 ----------




a jak odrost wychodzi? na fotce trochę bardziej beżowy się wydaje?
szkoda ale jakieś zastępstwo jest Bunny mówiła o N12?

kupiłam ten błyszczyk przez Buahhot i nie żałuję uwielbiam go i dziwię, że Agatce tak nie pasują one ale wiadomo, to co dla jednego dobre, dla drugiego niekoniecznie...
xLADYx jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:55   #521
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ładne włoski
ta londa wychodzi tak chłodno- popielato?

---------- Dopisano o 08:44 ---------- Poprzedni post napisano o 08:43 ----------

Kitka

---------- Dopisano o 08:45 ---------- Poprzedni post napisano o 08:44 ----------

polecam też szminki revlon
ja gustuję w kremowych, matowych, bez żadnych drobinek
tak, na poczatku wychodzi dosc srebrzyscia, ale pozniej sie ladnie zmywa na zdjeciu sa wlosy po drugim myciu
dziekuje
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Lady-
szkoda, że wycofaaaali

ja wczoraj u koleżanki pomalowałam się jej nowym Apocalips od Rimmel kolor Apocalyptyc, daje po oczach http://accordingtogem.com/2013/01/29...calyptic-nova/
i tak jak Buahhot mówiła-nawet jak się zetrze, to zostaje pigment na ustach, bardzo fajna sprawa chyba sobię sprawię
a tu są wszystkie kolorki http://www.katiesbeautyblog.com/2012...es-review.html jaka ta dziewczyna śliczna

---------- Dopisano o 08:51 ---------- Poprzedni post napisano o 08:47 ----------




a jak odrost wychodzi? na fotce trochę bardziej beżowy się wydaje?
nowy odrost wyszedl dobrze, ale jednak mam na starych odrostach pozostalosci po majirel 8,2, po wellatonie 10/0.. więc... wyrowna sie pewnie przy kolejnym farbowaniu, na zywo teraz nie widac jakiegos mocnego odciecia, jeszcze to sreberko sie doplucze i bedzie spoczi
edit: aaa i po illuminie, ktora troche zrudziala na odroscie... na poczatku mialam fioletowe wlosy, a pozniej jednak na odroscie bylo rudawo
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2013-03-05 o 08:58
buahhot jest offline  
Stary 2013-03-05, 08:58   #522
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

http://www.katiesbeautyblog.com/2013...es-review.html

boskie te szminki różowa i pomaranczka mega

a te....wow! http://www.katiesbeautyblog.com/2013...lipsticks.html

---------- Dopisano o 08:58 ---------- Poprzedni post napisano o 08:56 ----------

[/COLOR]
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
tak, na poczatku wychodzi dosc srebrzyscia, ale pozniej sie ladnie zmywa na zdjeciu sa wlosy po drugim myciu
dziekuje

nowy odrost wyszedl dobrze, ale jednak mam na starych odrostach pozostalosci po majirel 8,2, po wellatonie 10/0.. więc... wyrowna sie pewnie przy kolejnym farbowaniu, na zywo teraz nie widac jakiegos mocnego odciecia, jeszcze to sreberko sie doplucze i bedzie spoczi
dzięki hmmm to może 12/1 spróbuję
a włosy jak zwykle mega masz..

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2013-03-05 o 09:01
infatuated jest offline  
Stary 2013-03-05, 09:02   #523
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
http://www.katiesbeautyblog.com/2013...es-review.html

boskie te szminki różowa i pomaranczka mega

a te....wow! http://www.katiesbeautyblog.com/2013...lipsticks.html

---------- Dopisano o 08:58 ---------- Poprzedni post napisano o 08:56 ----------

[/COLOR]

dzięki hmmm to może 12/1 spróbuję
a włosy jak zwykle mega masz..
dziekuje
ta pomadke z bourjois tez mam, ale w kolorze 04 jak balsamik do ust naprawde, pomadka w formie masełka
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2013-03-05, 09:10   #524
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
\


dzień dobry

trzymajcie kciuki za mnie od 10, cooo? bo będę potrzebowała trochę mocy


Ex mnie też Rimmel wysusza usta dość ciężko się go rozprowadza, trzeba mieć naprawdę dobrze nawilżone usta, aby nie podkreślał suchych skórek. Rimmel to tylko (u mnie) jak na noc wysmaruję się grubą warstwą Carmexu - wtedy rano mogę użyć Rimmela
Dobry
Bede trzymac kciukolce

Miałam pomadke z Rimmela "Nude Delight" ale to nie moja bajka
Bardzo wysuszyła mi usta i takie smugi zostawiała
gdzies ja jeszcze mam ale bede musiała wyrzucic, bo juz dawno chyba jej termin minał

U mnie dzis takie słońce wali do okien,że spac nie mogłam rano
ale wiem ,że szykuje sie wyzwanie...mycie okien, nie ma przebacz
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2013-03-05, 09:29   #525
201606240916
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 463
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a co Ty nie umiesz? ja jestem zbyt leniwa, aby zmieniać buty w aucie chyba, że mam takie zapinane wokół kostki to wtedy muszę, bo jak naciskam pedał to mi się ten pasek wżyna w girę i nie idzie wytrzymać z bólu


dzień dobry

trzymajcie kciuki za mnie od 10, cooo? bo będę potrzebowała trochę mocy


Ex mnie też Rimmel wysusza usta dość ciężko się go rozprowadza, trzeba mieć naprawdę dobrze nawilżone usta, aby nie podkreślał suchych skórek. Rimmel to tylko (u mnie) jak na noc wysmaruję się grubą warstwą Carmexu - wtedy rano mogę użyć Rimmela
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Ex spróbuj Rimmela, ja mam kilka szminek Rimmela i mi nie wysuszają ust, a wiem, że dziewczyny skarżą się, że właśnie wysuszają, może Tobie jednak też przypasuje ja mam też Kate Moss i ona jest taka kremowa fajna, ładnie rozprowadza się, trwała jest zwłaszcza czerwień

Lavia spoko

---------- Dopisano o 08:32 ---------- Poprzedni post napisano o 08:30 ----------

ankaa86 daję radę

---------- Dopisano o 08:32 ---------- Poprzedni post napisano o 08:32 ----------

Infuś ślicznie było Ci w C12

---------- Dopisano o 08:35 ---------- Poprzedni post napisano o 08:32 ----------

nigdy nie miałam suchych ust bo co chwilę smaruję usta, zawsze mam jakiś błyszczyk albo pomadkę ochroną pod ręką, w kieszeniach, torebce może dlatego te kolorówki nie wysuszają mi ust
Mi to jakoś nie wychodzi. Zawsze zmieniam, bo się boję. Ale może to z tego, że ja młody kierowca jestem Na koturnie jakoś daję radę, a na szpilkach tak jakoś dziwnie.
Kciuki będą zaciskane


Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Ex spróbuj Rimmela, ja mam kilka szminek Rimmela i mi nie wysuszają ust, a wiem, że dziewczyny skarżą się, że właśnie wysuszają, może Tobie jednak też przypasuje ja mam też Kate Moss i ona jest taka kremowa fajna, ładnie rozprowadza się, trwała jest zwłaszcza czerwień

Lavia spoko

---------- Dopisano o 08:32 ---------- Poprzedni post napisano o 08:30 ----------

ankaa86 daję radę

---------- Dopisano o 08:32 ---------- Poprzedni post napisano o 08:32 ----------

Infuś ślicznie było Ci w C12

---------- Dopisano o 08:35 ---------- Poprzedni post napisano o 08:32 ----------

nigdy nie miałam suchych ust bo co chwilę smaruję usta, zawsze mam jakiś błyszczyk albo pomadkę ochroną pod ręką, w kieszeniach, torebce może dlatego te kolorówki nie wysuszają mi ust
Bardzo ładnie wyszło Ja w tamtym roku malowałam Londą. I to cały sezon wiosenno letni, i byłam z nich zadowolona. A teraz kombinuję z innymi


Idę robić Skalpel z Ewą Ch. Mam nadzieję, że wytrwam. Synek deklaruje, że będzie ze mną ćwiczył. Kochany
201606240916 jest offline  
Stary 2013-03-05, 09:32   #526
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
tak, na poczatku wychodzi dosc srebrzyscia, ale pozniej sie ladnie zmywa na zdjeciu sa wlosy po drugim myciu
dziekuje

nowy odrost wyszedl dobrze, ale jednak mam na starych odrostach pozostalosci po majirel 8,2, po wellatonie 10/0.. więc... wyrowna sie pewnie przy kolejnym farbowaniu, na zywo teraz nie widac jakiegos mocnego odciecia, jeszcze to sreberko sie doplucze i bedzie spoczi
edit: aaa i po illuminie, ktora troche zrudziala na odroscie... na poczatku mialam fioletowe wlosy, a pozniej jednak na odroscie bylo rudawo
kusi mnie ta londa

---------- Dopisano o 09:32 ---------- Poprzedni post napisano o 09:30 ----------

Infa fajne te szminki sleek wzięłabym wszystkie nawet te bordo
xLADYx jest offline  
Stary 2013-03-05, 10:02   #527
madziarushoffa
Raczkowanie
 
Avatar madziarushoffa
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: eL
Wiadomości: 53
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
o mamoo, aż nie wiem co powiedzieć
dziękuję za tak miłe słowa

---------- Dopisano o 21:51 ---------- Poprzedni post napisano o 21:40 ----------




Twoje po c12 też pamiętam, takie perłowe nam wychodziły
teraz garnier jest godnym następcą?

oglądałam tę maskę dziś w rossku, nie powiem, kolor niezły
ale w tym linku efekt mi się nie podoba odrost się mega odcina
Witaj, co w takim razie poleciłabyś na ten mega odcinający się odrost, bez użycia rozjaśniacza?
madziarushoffa jest offline  
Stary 2013-03-05, 10:15   #528
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
dziekuje
ta pomadke z bourjois tez mam, ale w kolorze 04 jak balsamik do ust naprawde, pomadka w formie masełka
super te pomadki wyglądają muszę je obejrzeć na żywo

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
kusi mnie ta londa

---------- Dopisano o 09:32 ---------- Poprzedni post napisano o 09:30 ----------

Infa fajne te szminki sleek wzięłabym wszystkie nawet te bordo
nooo fajne


Cytat:
Napisane przez madziarushoffa Pokaż wiadomość
Witaj, co w takim razie poleciłabyś na ten mega odcinający się odrost, bez użycia rozjaśniacza?
a jaki masz poziom naturalnego odrostu?
dobrze rozjaśniają np palette a10, 219, alfaparf 11.10, 11.11, 11.21
infatuated jest offline  
Stary 2013-03-05, 10:57   #529
201606240916
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 463
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Ja już po treningu. OMG, myślałam, że się zasapię. Ale się nie poddałam, i robiłam wszystko. A jak się cieszyłam, jak dotrwałam do końca Ale nogi mam jak z waty, i czuję wszystkie mięśnie, nawet te, o których nie miałam pojęcia

---------- Dopisano o 10:39 ---------- Poprzedni post napisano o 10:32 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
tak, na poczatku wychodzi dosc srebrzyscia, ale pozniej sie ladnie zmywa na zdjeciu sa wlosy po drugim myciu
dziekuje

nowy odrost wyszedl dobrze, ale jednak mam na starych odrostach pozostalosci po majirel 8,2, po wellatonie 10/0.. więc... wyrowna sie pewnie przy kolejnym farbowaniu, na zywo teraz nie widac jakiegos mocnego odciecia, jeszcze to sreberko sie doplucze i bedzie spoczi
edit: aaa i po illuminie, ktora troche zrudziala na odroscie... na poczatku mialam fioletowe wlosy, a pozniej jednak na odroscie bylo rudawo
U mnie też wychodziła srebrzyście. Ale to tylko zaraz po malowaniu. Z czasem się zmywał, i miałam taki ładny perłowy kolor.

---------- Dopisano o 10:57 ---------- Poprzedni post napisano o 10:39 ----------

Dziewczyny a jakich filtrów używacie do twarzy? Macie jakieś swoje ulubione, co nie bielą i nie przetłuszczają twarzy?
201606240916 jest offline  
Stary 2013-03-05, 11:04   #530
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ja tak samo po kilku dniach opaleznizna przyjmuje właśnie taki brzoskwiniowy złoty kolorek
te castingi chyba mocno wysuszają Agatka chyba nim robiła?
ale masz boski kolorek na tych zdjęciach, ja tam ocieplenia nie widzę

a pytałaś o londę 18, po tych 3 tyg trochę żółkła..ale co 3 tyg w sumie już robilam znowu odrost wiec tragedii nie bylo
wychodziła mi jak na pudełku-nawet foto kiedyś cyknęłam dla porównania no i z farbowania na farbowanie jaśniejsze, z tego co pamiętam potem znowu było mi za jasno i walnęłam Loreal Baikal (2 fotka) dla ocieplenia i przyciemnienia kurcze..napaliłam się na ten jaśniejszy kolor




ale fajnaaaa
ja bym brała też 140


z miss sporty jest fajna 'read my lips'

ee tam ja już kiedyś robiłam Castingami i wcale mi mocno nie wysuszały włosków a wrecz przeciwnie chyba miałam je właśnie w lepszej kondycji niż mam teraz noo ta londa 18 swietnie wychodzi taki odcien lubie i jak porównałaś przy włosach to taki sam odcień po Baikalu juz mniej mi sie kolorek podoba - bardziej ci ten chłodny pasuje

---------- Dopisano o 11:03 ---------- Poprzedni post napisano o 11:00 ----------

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
Ja już po treningu. OMG, myślałam, że się zasapię. Ale się nie poddałam, i robiłam wszystko. A jak się cieszyłam, jak dotrwałam do końca Ale nogi mam jak z waty, i czuję wszystkie mięśnie, nawet te, o których nie miałam pojęcia

---------- Dopisano o 10:39 ---------- Poprzedni post napisano o 10:32 ----------


U mnie też wychodziła srebrzyście. Ale to tylko zaraz po malowaniu. Z czasem się zmywał, i miałam taki ładny perłowy kolor.

---------- Dopisano o 10:57 ---------- Poprzedni post napisano o 10:39 ----------

Dziewczyny a jakich filtrów używacie do twarzy? Macie jakieś swoje ulubione, co nie bielą i nie przetłuszczają twarzy?
noo dopiero jutro zobaczysz jakie będą zakwasy- początki najgorsze ale potem z górki

---------- Dopisano o 11:04 ---------- Poprzedni post napisano o 11:03 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć
Moje wlosy po farbowaniu Londą 12/9
przepraszam za nielad na glowie, ale dopiero co wstalam i korzystam z tego ze jest dobre swiatlo jeszcze
ale chłodno i srebrzyście
też nie spodziewałam się że ta londa aż tak ochładza


lece do pracki
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2013-03-05, 11:24   #531
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

no dobrze już się mogę przyznać co zrobiłam i po co były mi Wasze kciuki żebym nie stchórzyła

1 zdjęcie z wczoraj
2 z dzisiaj

znajdźcie różnicę?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_3417.jpg (152,9 KB, 85 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_3422.jpg (120,2 KB, 139 załadowań)
kitkulka jest offline  
Stary 2013-03-05, 11:27   #532
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
a pytałaś o londę 18, po tych 3 tyg trochę żółkła..ale co 3 tyg w sumie już robilam znowu odrost wiec tragedii nie bylo
wychodziła mi jak na pudełku-nawet foto kiedyś cyknęłam dla porównania no i z farbowania na farbowanie jaśniejsze, z tego co pamiętam potem znowu było mi za jasno i walnęłam Loreal Baikal (2 fotka) dla ocieplenia i przyciemnienia kurcze..napaliłam się na ten jaśniejszy kolor

ale fajnaaaa
ja bym brała też 140

z miss sporty jest fajna 'read my lips'
Faktycznie Ci wyszło jak na pudełku
No właśnie na spróbusa wezmę tą z miss sporty, a potem jeśli mi czerwień podpasuje to wtedy rimmel

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
trzymajcie kciuki za mnie od 10, cooo? bo będę potrzebowała trochę mocy

Ex mnie też Rimmel wysusza usta dość ciężko się go rozprowadza, trzeba mieć naprawdę dobrze nawilżone usta, aby nie podkreślał suchych skórek. Rimmel to tylko (u mnie) jak na noc wysmaruję się grubą warstwą Carmexu - wtedy rano mogę użyć Rimmela
Mówisz, masz

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Cześć
Moje wlosy po farbowaniu Londą 12/9
przepraszam za nielad na glowie, ale dopiero co wstalam i korzystam z tego ze jest dobre swiatlo jeszcze
Ale pięknie

---------- Dopisano o 11:27 ---------- Poprzedni post napisano o 11:25 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no dobrze już się mogę przyznać co zrobiłam i po co były mi Wasze kciuki żebym nie stchórzyła

1 zdjęcie z wczoraj
2 z dzisiaj

znajdźcie różnicę?
A jednak!!

Kitka jest cudnie Teraz resztki ombre fajnie wyglądają Zamawiam zdjęcie z fejsem!
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz
exclusivee jest offline  
Stary 2013-03-05, 11:30   #533
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez exclusivee Pokaż wiadomość
A jednak!!

Kitka jest cudnie Teraz resztki ombre fajnie wyglądają Zamawiam zdjęcie z fejsem!
hihihi no mówiłam, w końcu do tego dojrzałam! i wybrałam innego fryzjera w moim salonie - rodzaju męskiego oczywiście pan Gej ale jest boski i go kocham i nigdy nie zdradzę

później wstawię z fejsem, bo zaraz idę z przyjaciółką na spacer

a ombre rzeczywiście wyglądają teraz ekstra, nawet właśnie mój fryzjer powiedział, że jest super i dodał, że widzi mnie tylko w blondach

ale szczerze mówiąc jeszcze nie wiem czy mi się podoba, muszę umyć włosy jutro i ułożyć po swojemu, wtedy zobaczę

Edytowane przez kitkulka
Czas edycji: 2013-03-05 o 11:32
kitkulka jest offline  
Stary 2013-03-05, 11:37   #534
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hihihi no mówiłam, w końcu do tego dojrzałam! i wybrałam innego fryzjera w moim salonie - rodzaju męskiego oczywiście pan Gej ale jest boski i go kocham i nigdy nie zdradzę

później wstawię z fejsem, bo zaraz idę z przyjaciółką na spacer

a ombre rzeczywiście wyglądają teraz ekstra, nawet właśnie mój fryzjer powiedział, że jest super i dodał, że widzi mnie tylko w blondach

ale szczerze mówiąc jeszcze nie wiem czy mi się podoba, muszę umyć włosy jutro i ułożyć po swojemu, wtedy zobaczę
No proszę Czyli przerzucasz się na fryzjera-faceta już na stałe?

Teraz jak ułożysz włoski na szczotce będzie super- takie lekkie, proste włosy Idealne na wiosnę

---------- Dopisano o 11:37 ---------- Poprzedni post napisano o 11:35 ----------

A ja dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby odkładać pieniądze i jak na citeam pojawi się okazja wykupić kupon dla mnie i tż na jakiś weekend nad morzem
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz
exclusivee jest offline  
Stary 2013-03-05, 11:41   #535
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez exclusivee Pokaż wiadomość
No proszę Czyli przerzucasz się na fryzjera-faceta już na stałe?

Teraz jak ułożysz włoski na szczotce będzie super- takie lekkie, proste włosy Idealne na wiosnę

---------- Dopisano o 11:37 ---------- Poprzedni post napisano o 11:35 ----------

A ja dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby odkładać pieniądze i jak na citeam pojawi się okazja wykupić kupon dla mnie i tż na jakiś weekend nad morzem
tak, zdecydowanie! w ogóle był tak super ubrany, że sama chętnie bym wskoczyła w takie ciuchy i taki był delikatny, że oczywiście znowu zasnęłam najpierw jak mył mi włosy przez 15 minut, później podczas suszenia

teraz też są na szczotę wysuszone, ale wiadomo, że nie po mojemu. Mam troszkę dłuższy przód - różnica między przodem a tyłem jest ok. 3 cm, więcej się nie dało, bo miałam mocno wycieniowane włosy no i mam grzywkę, więc aż takiego efektu nie ma, no ale jak się nie ma co się lubi...

dobra idę na spacer do później!
kitkulka jest offline  
Stary 2013-03-05, 12:08   #536
Carolajn
Rozeznanie
 
Avatar Carolajn
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 929
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
hejo

no ja dzisiaj w nocy znów coś spać nie mogłam- wierciłam się, było mi duszno i znów nie za dobrze ale w ciągu dnia od słonka chyba dostalam pozytywnej energii
Oj tak gdyby nie to słonko pewnie nie miałabym kompletnie na nic motywacji.. strasznie się cieszę że robi się cieplej już mnie ta zima dobijała..

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
Ja płyt nie mam, ale na YouTube są filmiki. Znalazłam skalpel, turbo, killer, trening z gwiazdami i szok treningi. I nie wiem który wybrać
Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
jeśli jesteś poczatkujaca to zacznij od Skalpela a jak jesteś już wdrożona w ćwiczenia i jesteś w dobrej kondycji fizycznej to Szok Trening i Killer beda dla Ciebie
Ja pobierałam pierwszą płytę z Chomika a pozostałe mi Tż na Youtube znalazł i poprosiłam Go żeby mi pobrał więc bez problemu możesz z tymi filmikami na Yt ćwiczyć i tak jak pisze Lavia najlepiej zacząć od pierwszej płytki

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
ja teraz robię skalpel 1 na zmianę ze skalpel 2- ale przez to zatrucie miałam chwilową przerwę. Mam nadzieję, że znów wrócę do formy na wiosne trzeba mieć zgrabne ciałko
Ja też sobie od listopada przerwę zrobiłam i miałam od stycznia zacząć ćwiczyć to taka jakaś demotywacja mnie w tym nowym roku złapała i problemów się porobiło że kompletnie zapomniałam o swoich postanowieniach jak tylko się cieplej teraz zrobiło to stwierdziłam że ostatni dzwonek mam żeby do wakacji wyglądać fajnie no i działam.. póki co idzie mi bardzo dobrze i ćwiczę z ochotą a to najważniejsze.
__________________

Zapuszczam włosy


blond <3

Alfaparf
Carolajn jest offline  
Stary 2013-03-05, 12:09   #537
anias2
Zadomowienie
 
Avatar anias2
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: okolice Warszawy
Wiadomości: 1 009
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no dobrze już się mogę przyznać co zrobiłam i po co były mi Wasze kciuki żebym nie stchórzyła

1 zdjęcie z wczoraj
2 z dzisiaj

znajdźcie różnicę?

malo sie tutaj odzywam, tylko podczytuje, ale teraz musze Kitka jak slicznie! i jak te jasne koncowki fajnie wygladaja! pieknie jest...

Duzo scielas. ile cm? z 15?
anias2 jest offline  
Stary 2013-03-05, 12:33   #538
Carolajn
Rozeznanie
 
Avatar Carolajn
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 929
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Mycie włosów
po kazdym treningu musze myc włosy i troche mnie to męczy, bo nie zawsze mam czas, a o checi juz nie wspomne
a ja sobie nie wyobrazam ze spoconym łbem chodzic
Dokładnie ja zawsze staram się wysoki koczek zrobić żeby mi się do szyi nie kleiły włosy ale później i tak są w złym stanie już i nadają się jedynie do umycia niestety ja ćwiczę codziennie więc mycie głowy po każdych ćwiczeniach odpada kiedy tylko mogę bo wiem że w domu siedzę to chodzę tak ze spiętymi ale czuję się jak fleja mimo wszystko



OMG Kitka zrobiłaś to! Pięknie jest i kolor masz cudowny!
__________________

Zapuszczam włosy


blond <3

Alfaparf
Carolajn jest offline  
Stary 2013-03-05, 12:40   #539
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no dobrze już się mogę przyznać co zrobiłam i po co były mi Wasze kciuki żebym nie stchórzyła

1 zdjęcie z wczoraj
2 z dzisiaj

znajdźcie różnicę?
WYDAŁAM Z SIEBIE SKOWYT TYPU : HUHUHUH! Aż współlokator przyszedł, co mi się znowu dzieje.
Kitka! Ślicznie, pięknie, cudownie, wspaniale! A ombre mega przy tym wygląda!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2013-03-05, 12:51   #540
Skarb90
Zadomowienie
 
Avatar Skarb90
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 476
GG do Skarb90
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Zgubilam wlosy na wiosne,to co zniszczone zostalo sciete
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_20130305_124547.jpg (88,9 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_20130305_123735.jpg (39,2 KB, 37 załadowań)
Skarb90 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farba blond wydajna, farbowanie, koloryzacja blond, koloryzacja pozostałości, rozjaśniacz, rozjaśnianie, włosy, włosy blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:15.