Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII - Strona 7 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-02-28, 18:18   #181
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
a u mnie ta czerwona mocno sie trzyma, nawet jak ja zetre chusteczka to tak jakby barwnik zostaje na ustach na inne odcienie sie nie skusilam, bo zaden mi nie pasowal

a rzeski fajna sprawa
Barwnik moze i tak, ale jakoś mi ta szminka nie do konca pasuje.

Rzesy sa super, ja odkad je mam mam fazę wlasnie na ladna buzie i cere. Troszke sie bawie tym, ale uzywam tego samego.
Podklad max factor 3 w 1-ale miejscowo jak korektor tylko na poliki i brode jak mnie zsyfi
Na to lekko sypki Clinique almost powder zeby utrwalic.
I Dandelion benefitu na pucki
A na koniec meteorytki wiosenneswiece sie po tym jak baranie jajcakocham ten efekt
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:21   #182
201606240916
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 463
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Pilos zdaje sie
Znam i tez lubie.


---------- Dopisano o 18:06 ---------- Poprzedni post napisano o 18:04 ----------

Wiecie co, a ja jak KITKA pisala na blogu, podobnie chcialam tez malować sobie kreski na powiekach, powieki itd. Ale odkad mam te rzesy to w ogole nic nie maluje na oku. I w ogole wstaje rano, robię tylko buzię i juz gotowe. Jestem strasznie zadowolona, nie czuje sie przemalowana, a te rzesy tak fajnie otwieraja oko. Dawno tylu komplementów nie słyszałam co słyszę odkąd mam te rzesy,aż sama sie dziwie że taki szczegół a tyle wokół tego szumu

---------- Dopisano o 18:10 ---------- Poprzedni post napisano o 18:06 ----------

I jeszcze chciałam napisac, pokusilam się na te błyszczyki Rimmela Apocalips jak szalona, chyba 4 mam. O w sumie co-no sa calkiem fajne ale ani jakos trwałe (powiedzialabym ze mniej trwałe niż zwykly blyszczyk). I matowe-to mi akurat pasuje. No ale jakos tak sama nie wiem usta po nich są takie białawe, dziwne. Polecilabym wypróbować bo są ciekawe. Mi pasuje taki kolor jasny róz, nazwy nie pamietam. A mam jeszcze czerwony, fuksja i nude. Jakby sie dluzej trzymaly bylyby ok. Ale ta trwalosc a raczej jej brak.
Tak, Pilos. Ja go stosuję do wszystkiego. Do zup, sosów, no i samego też pochłaniam W ogóle mają tam pyszny nabiał.
201606240916 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:22   #183
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
Tak, Pilos. Ja go stosuję do wszystkiego. Do zup, sosów, no i samego też pochłaniam W ogóle mają tam pyszny nabiał.
Wszystko do jedzenia jest pyszne, ale ja jestem STARAM SIE raczej być na diecie:P
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:29   #184
201606240916
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 463
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Wszystko do jedzenia jest pyszne, ale ja jestem STARAM SIE raczej być na diecie:P
Ja aż tak się nie katuję Lubię nabiał, tj jogurty, sery żółte i twarogi, i akurat z tego nie rezygnuję.
201606240916 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:30   #185
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
Ja aż tak się nie katuję Lubię nabiał, tj jogurty, sery żółte i twarogi, i akurat z tego nie rezygnuję.
Ale moze nie masz AŻ tyle do zrzucenia
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:35   #186
201606240916
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 463
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ale moze nie masz AŻ tyle do zrzucenia
Trochę mam, zostało mi po ciąży. Ale staram się odżywiać różnorodnie i raczej zdrowo A z tego co lubię, to chyba nigdy nie zrezygnuję

Lecę z synkiem się pobawić
Do jutra
201606240916 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:36   #187
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
Trochę mam, zostało mi po ciąży. Ale staram się odżywiać różnorodnie i raczej zdrowo A z tego co lubię, to chyba nigdy nie zrezygnuję

Lecę z synkiem się pobawić
Do jutra
Bo diety sa ciezkie i dla mnie chyba dieta jest na cale zycie, bo ja łatwo i szybko tyje. No ale nic to, jakos sie staram.

Milego wieczoru
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:39   #188
beautygosiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Stalowa Wola
Wiadomości: 297
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Ninedin Pokaż wiadomość
A ja zafundowałam sobie zielone, jak położyłam popiel na rozjaśnione Może to kwestia firmy, z której jest farba
no kładłam alfaparf, sklepowej bym się nie odważyła
ale wiadomo że bezpieczniej po rozjaśniaczu kłaść naturę
beautygosiek jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:44   #189
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Hej

Ja juz w domu.
Malowalam Revlonem poziomy 5,6 i 8.
Moja fryzjerka powiedziala ze w bobie mnie nie widzi i ze zanim obetne to ona mi doczepi kilka taśm wlosow zagesci mi i sie zgodzilam takze zagescilam sobie wlosy na tasmy takie silikonowe przezroczyste

Ja to Was zawsze zaskocze

kolor w kazdym swietle inny, taki cieply brazik czekolada oczywiscie z jasnymi pasami.

ale grzywke obcielam
I w takim kolorze cie lubie
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Princesska o fuuuuu ja też mam koleżankę w solarium, długo bardzo już pracuje i takich akcji to tam nie ma i mają wszystko zdezynfekowane... Nie wiem, mnie się wydaje, że nie wszędzie tak jest
A słyszałyście o tym że lampy solaryjne sie same dezynfekują? Ostatnio mi jeden lekarz o tym gadał. Ze któreś z promieni mają właściwości dezynfekujące więc siłą rzeczy wiadomo, a dezynfekować trzeba bo nie wszędzie światło pada, ale jak ktoś mówi że np grzybicy w solarium dostał to zazwyczaj nie jest od tego że coś tam było, tylko że przegrzał organizm. Wszelkie sauny, solaria itd sprzyjają.
No ale nie wiem

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
u mnie już wiosna pazurkowa

nie wyszło idealnie, ale dojdę do wprawy mam nadzieję
Ładnee
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Wszystko do jedzenia jest pyszne, ale ja jestem STARAM SIE raczej być na diecie:P
Ja to mam ciezko z dieta bo taaak kocham jesc I ile mi tŻ na talerz nałoży to tyle zjem zawsze Nie umiem zostawic
czekoladowoo jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:44   #190
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Bo diety sa ciezkie i dla mnie chyba dieta jest na cale zycie, bo ja łatwo i szybko tyje. No ale nic to, jakos sie staram.

Milego wieczoru
odezwał się prosiaczek co ma do zrzucania słoninkę

a ja poszłam pobiegać, ale zadzwonił Tata, że jest gotowy skopać mi tyłek w monopol więc pobiegłam tylko po batonika do sklepu na około tak ich ogrywam, że mi nie wierzą i już straciłam fuchę bankiera, a naprawdę nie kantowałam

Dziewczyny wrzuciłam na blo okulary, tak w razie co piszę
kitkulka jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:47   #191
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

CZEKOLADOWO
dzieki i czuje sie super
A to nie wella tym razem a revlon

KITKA
noo mam mam uwierz. Tłuszczu co niemiara:/

to pobiegalas
ale super, batoniktez chce
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-02-28, 18:53   #192
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 212
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Barwnik moze i tak, ale jakoś mi ta szminka nie do konca pasuje.

Rzesy sa super, ja odkad je mam mam fazę wlasnie na ladna buzie i cere. Troszke sie bawie tym, ale uzywam tego samego.
Podklad max factor 3 w 1-ale miejscowo jak korektor tylko na poliki i brode jak mnie zsyfi
Na to lekko sypki Clinique almost powder zeby utrwalic.
I Dandelion benefitu na pucki
A na koniec meteorytki wiosenneswiece sie po tym jak baranie jajcakocham ten efekt
to faktycznie, efekt musi byc super
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
odezwał się prosiaczek co ma do zrzucania słoninkę

a ja poszłam pobiegać, ale zadzwonił Tata, że jest gotowy skopać mi tyłek w monopol więc pobiegłam tylko po batonika do sklepu na około tak ich ogrywam, że mi nie wierzą i już straciłam fuchę bankiera, a naprawdę nie kantowałam

Dziewczyny wrzuciłam na blo okulary, tak w razie co piszę
pieknie wygladasz w tych okularach
aaa i mam takie samo lusterko, tylko szkoda ze je zbilam
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2013-02-28 o 18:55
buahhot jest offline  
Stary 2013-02-28, 19:44   #193
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Lososia z patelni teflonowej taki jak na grillu i warzywa z patelni mieszanka:P u mnie co obiad robie to samo
A Ty?
Ale pyszności !! Będzie pomysł na kolejny obiad :3 a ja poszłam na łatwiznę i pizza, ale dieta

Agatka, ja do wszystkiego dodaje jogurt naturalny albo grecki, jak Nine mówi (nawet, jak nie jest zalecany) i wychodzi
A z tym greckim uwielbiam robić muesli banany, kiwi, płatki owsiane, otręby granulowane, pychotka!

Rzęsy super opcja, bo wstajesz rano i wyglądasz pięknie od razu

Infa
Oooomnomnomnom, pyszności Zrobię też niebawem na pewno!
Ale śliczne szpilki jaka szkoda, że odzwyczaiła mi się noga i bolii jak dłużej chodzę. A chodzę dużo i też trochę niepraktyczne. Chlip, cudne!
A kalosze elegancja pierwsza klasa!
A pazury super !
Ninedin
Jej, ja tak lubię chodzić po lumpach, ale bardzo rzadko jestem w stanie upolować coś fajnego. Przeważnie jakieś wymiętolone te rzeczy i w ogromnych rozmiarach. Co do tego powielania się rzeczy na ulicach to fakt. W zeszłym sezonie jesiennym wszyscy łazili w tych cholernych koturnach. Żeby to to jeszcze jakieś piękne było, ale nie kurde, przyszedł nowy trend i wszyscy to mają.
Też lubię taki klasyczny, prosty styl. Moja mummy też się tak ubiera, eleganckie sukienki, spódnice iii wyrwałabym ją.
A ja właśnie nie wiem w czym chodzę, zawsze zapominam,okaże się w tę wiosnę. Może sobie jakieś bucisze kupię, ale zupełnie nie mam koncepcji jakie.
Póki co choruję na czerwony płaszczyk
-Mi mamuśka proponuje mokasyny każdego możliwego rodzaju, tak samo jak swojemu mężowi tak samo jak kowbojki .

Rozumiem Twój ból odrastających włosów, jak ja się opitoliłam na krótko (tak do połowy brody), to szlag mnie już po miesiącu trafiał, bo takie ni w kij ni w oko te kłaki były. Ale warto się przemęczyć.


Kylie
Ja bym spróbowała, wydaje mi się, że będzie fajnie. Mam koleżankę z urody bardzoo do Ciebie podobną (a przynajmniej mi się tak zdaje) i fajnie jej z grzywką


Ankaa

O, te pierwsze mi się podobają zastanowię się nad nimi!


ale spam niewyraźny , nieskładny
__________________
01.03-Palette c10

Edytowane przez novelove
Czas edycji: 2013-02-28 o 19:46
novelove jest offline  
Stary 2013-02-28, 20:09   #194
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
CZEKOLADOWO
dzieki i czuje sie super
A to nie wella tym razem a revlon

KITKA
noo mam mam uwierz. Tłuszczu co niemiara:/

to pobiegalas
ale super, batoniktez chce
hahahahahahaha najpierw o tłuszczu a później o batoniku, kocham Cię marsa kupiłam, mój ulubiony chociaż może powinnam Snickersa, bo dostałam tyle komplementów nt. okularów, że chyba zaczynam gwiazdorzyć
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
to faktycznie, efekt musi byc super

pieknie wygladasz w tych okularach
aaa i mam takie samo lusterko, tylko szkoda ze je zbilam
dziękuję ja muszę kupić nowe, bo te się chybocze
kitkulka jest offline  
Stary 2013-02-28, 20:12   #195
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hahahahahahaha najpierw o tłuszczu a później o batoniku, kocham Cię marsa kupiłam, mój ulubiony chociaż może powinnam Snickersa, bo dostałam tyle komplementów nt. okularów, że chyba zaczynam gwiazdorzyć
:d HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAH
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2013-02-28, 20:19   #196
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Nove a ja kocham mokasyny kiedyś nie lubiłam, ale od jakiegoś czasu mi się podobają, a latem kupiłam w Reserved na wyprzedaży jedne za 79 zł z prawdziwego zamszu, wygodne jak kapcie, kocham je skóra przez nie oddycha, super i pasują do wszystkiego o takie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0366.jpg (41,1 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0418.jpg (38,2 KB, 67 załadowań)
kitkulka jest offline  
Stary 2013-02-28, 20:20   #197
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 212
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hahahahahahaha najpierw o tłuszczu a później o batoniku, kocham Cię marsa kupiłam, mój ulubiony chociaż może powinnam Snickersa, bo dostałam tyle komplementów nt. okularów, że chyba zaczynam gwiazdorzyć

dziękuję ja muszę kupić nowe, bo te się chybocze
hahahah
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2013-02-28, 20:22   #198
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
:d HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAH
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
hahahah
aaaaaahahahahaha no!


a wiecie co znowu w monopol Rodzice dostali wpierdenko i już nie chcą w ogóle ze mną grać, teraz tylko Scrabble uprawiam agresywny biznes
kitkulka jest offline  
Stary 2013-02-28, 20:49   #199
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Ninedin Pokaż wiadomość
A inne dziewczyny?
Jak dzielicie buty?
na kozaki,botki,baleriny,na obcasie,na płaskim,koturny ,sandały,klapki ,japonki ,sportowe
Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
Wpisałam w przeglądarce i zobaczyłam. Nawet niektóre modele mogą być


Wstawiam fotki po garnierze naturals 111. A, i po poprawce boba

1,2 - przed malowaniem
3,4,5,6 - po
7,8 - po, w sztucznym świetle
no ładnie ochłodziło
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
już daję nic skomplikowanego naprawdę, szybko i smacznie

potrzebujemy:
4-5 ząbków czosnku
1 cebulka
pierś z kurczaka
250gr makaronu penne
2 szklanki brokułów (ja miałam mrożonki)
3/4 szklanki śmietany 18%
starty ser żółty wg uznania
pieprz,sól
2 łyżki oliwy

i tak:
cebulke i czosnek siekamy drobno i wrzucamy na patelnię, jak cebulka się zeszkli to dodajemy pokrojonego w kosteczkę kurczaka i podsmażamy.
następnie dodajemy śmietanę i mieszamy aż się zrobi taka kremowa konsystencja.
ugotowane wcześniej brokuły kroimy w 'różyczki' i też wrzucamy, opcjonalnie można teraz też dodać trochę żółtego sera(pysznie się ciąągnie ), przyprawiamy i na koniec dodajemy ugotowany makaron. Wszystko mieszamy
Po nałożeniu na talerze posypujemy na wierzch żółtym serem i gotowe

ps.brokuły wrzucałam do garnka z wodą i trzymałam na ogniu, się rozmroziły, wcale nie gotowały nie mogą być za miękkie, najlepiej takie a'la makaron al dente
fajny przepis, muszę kiedys wypróbować
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
u mnie już wiosna pazurkowa

nie wyszło idealnie, ale dojdę do wprawy mam nadzieję
jakie fajniutkie
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
odezwał się prosiaczek co ma do zrzucania słoninkę

a ja poszłam pobiegać, ale zadzwonił Tata, że jest gotowy skopać mi tyłek w monopol więc pobiegłam tylko po batonika do sklepu na około tak ich ogrywam, że mi nie wierzą i już straciłam fuchę bankiera, a naprawdę nie kantowałam

Dziewczyny wrzuciłam na blo okulary, tak w razie co piszę
gdzie ten Twój blog ? musze poszukać
edit już widziałam bosko wyglądasz
wróciłam z aero i tez padam wycisk nieziemski ,ale od razu czuje się lepiej jak się tak poruszam
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała

Edytowane przez asiabb1983
Czas edycji: 2013-02-28 o 20:57
asiabb1983 jest offline  
Stary 2013-02-28, 21:00   #200
Nowa M
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 4
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

[QUOTE=kitkulka;39502282]tak, był odrobinę ciepławy.
Beże to farby z ,13 lub ,31 po przecinku. Proporcje Majirela to 1:1,5

Dziękuję za odpowiedź.Hmmm może źle zadałam pytanie .Czy farby 7 i 8.13 Majirel mam wymieszac pol na pol czy może zastosować jakieś inne proporcje ?
Gdybym jednak zdecydowała się na sklepową to były zmieszane całe obie farby czy też proporcje były inne ?
Przepraszam ze tak marudzę ale pierwszy raz będę mieszać farby
Nowa M jest offline  
Stary 2013-02-28, 21:08   #201
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Dziewczyny chodzcie na blo

---------- Dopisano o 21:08 ---------- Poprzedni post napisano o 21:05 ----------

Na te moje sprawy.
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-02-28, 22:44   #202
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ja też, ja też!

ehhh gdzie wy macie ta wiosne tez chce u mnie szaro i ponuro na dworku i co z tego ze temp dodatnia, ale ja w ogole nie odczuwam, ze juz marzec

---------- Dopisano o 22:41 ---------- Poprzedni post napisano o 22:41 ----------

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
I ja się witam w nowej części

Ale wam zazdroszczę tej pogody, u mnie rano było tak wstrętnie, że nie poszłam na wykład (każdy argument jest dobry!). Teraz już coś się przejaśniło, ale nadal smuteczek.

EJ. Mam co roku ten sam problem, bo za każdym razem zapominam, jakie buty się nosi/ja nosiłam na wiosnę. Tak gadam z mamą ostatnio, no i przecież w adidasach cały czas nie latam, na baleronki za zimno, kozaki za ciepło. Ona mówi 'półbuty', czym są do cholery półbuty .
Co roku to samo ((
polbuty to cos ala botki

---------- Dopisano o 22:43 ---------- Poprzedni post napisano o 22:41 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
odezwał się prosiaczek co ma do zrzucania słoninkę

a ja poszłam pobiegać, ale zadzwonił Tata, że jest gotowy skopać mi tyłek w monopol więc pobiegłam tylko po batonika do sklepu na około tak ich ogrywam, że mi nie wierzą i już straciłam fuchę bankiera, a naprawdę nie kantowałam

Dziewczyny wrzuciłam na blo okulary, tak w razie co piszę
idealnie dobrane te okularki pasuja ci do buzki

---------- Dopisano o 22:44 ---------- Poprzedni post napisano o 22:43 ----------

Cytat:
Napisane przez exclusivee Pokaż wiadomość
Hej.

U mnie dzisiejszy dzień jest totalnie do dupy, mam doła jak cholera Chcę już wiosnę

to witaj w klubie


Ja dzis caly dzien zdycham..rano obudzilam sie z takimi mdlosciami ze prawie zwymiotowalam....do tego goraczki dostalam 38,5 ;/i caly dzien tak mialam. najpierw myslalam ze to jelitowka, ale chyba sie po prostu czyms zatrulam i zoladek nie mogl tego strawic....ale bol masakra. Nic mi nie pomagalo na to bralam dzis rozne leki, krople zoladkowe, miete, a teraz godzine temu napilam sie siemienia lnianego i jakby mi lepiej troche. Mam nadzieje ze jutro juz obudze sie zdrowa bo mam seminarium mgr na ktorym musze byc.... trzymajcie sie
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA

Edytowane przez Lavia15
Czas edycji: 2013-02-28 o 22:47
Lavia15 jest offline  
Stary 2013-02-28, 22:49   #203
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny chodzcie na blo

---------- Dopisano o 21:08 ---------- Poprzedni post napisano o 21:05 ----------

Na te moje sprawy.
ok.
Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
ehhh gdzie wy macie ta wiosne tez chce u mnie szaro i ponuro na dworku i co z tego ze temp dodatnia, ale ja w ogole nie odczuwam, ze juz marzec

---------- Dopisano o 22:41 ---------- Poprzedni post napisano o 22:41 ----------



polbuty to cos ala botki

---------- Dopisano o 22:43 ---------- Poprzedni post napisano o 22:41 ----------



idealnie dobrane te okularki pasuja ci do buzki

---------- Dopisano o 22:44 ---------- Poprzedni post napisano o 22:43 ----------




to witaj w klubie


Ja dzis caly dzien zdycham..rano obudzilam sie z takimi mdlosciami ze prawie zwymiotowalam....do tego goraczki dostalam 38,5 ;/i caly dzien tak mialam. najpierw myslalam ze to jelitowka, ale chyba sie po prostu czyms zatrulam i zoladek nie mogl tego strawic....ale bol masakra. Nic mi nie pomagalo na to bralam dzis rozne leki, krople zoladkowe, miete, a teraz godzine temu napilam sie siemienia lnianego i jakby mi lepiej troche. Mam nadzieje ze jutro juz obudze sie zdrowa bo mam seminarium mgr na ktorym musze byc.... trzymajcie sie
oj to wracaj do zdrówka

mój Tż też dziś zdycha gorączka i ból żołądka tak jak u Ciebie

dziewczyny znjadźcie mi tą piosenke z reklamy filmów(zmierzch,madagaska r i inne) na wiosne co leci w tvn przeszukałam wszystko i nigdzie nieznalazłam ,a zakochałam się w niej
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała

Edytowane przez asiabb1983
Czas edycji: 2013-02-28 o 23:10
asiabb1983 jest offline  
Stary 2013-02-28, 23:46   #204
shizaxa
Wtajemniczenie
 
Avatar shizaxa
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Infa super przepis, wykorzystam ja tam jestem na diecie ale jak jest w przepisie smietana to daję 12% albo 10% spalam to na zajęciach

Agatko ile Ty masz do zrzucenia? tzn ile wazysz przy jakim wzroście? o ile to nie tajemnica?

Ex ja tez się z tz pokłóciłam dziś...

Ale teraz news:
zrobiłam włosy tym garnierem nowym 102 (a miałam jutro robić ale dziewczyna brata przyjechała specjalnie mi wieczorem nałożyć)i włosy jak u mnie po garnierze sa super w kondycji dotyku itpwysuszyłam suszarką by zobaczyć efekt i sie troche puszą kolor jak na żarówkowe światło spoko, odrost się nie odcina, ale moje włosy łatwo sie rozjaśniają...no i pojaśniało o 2 tony chyba, a kładłam na alfe 9.21 tylko ona chyba ciemniejsza niz poziom 9 była albo ten garniez jaśniejszy niż 10 wyszedł jutro fotki w świetle dziennym


---------- Dopisano o 23:46 ---------- Poprzedni post napisano o 23:45 ----------

Lavia zdrówka
__________________
"Adoptując jednego psa nie zmienisz całego świata, ale zmienisz świat tego psa"


Zapuszczam włosy:
było (styczeń '13)-40cm
jest (październik'13)-50cm
będzie-55cm

Farbuję: wella koleston 12/89
shizaxa jest offline  
Stary 2013-03-01, 01:21   #205
exclusivee
Zakorzenienie
 
Avatar exclusivee
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 3 195
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hahahahahahaha najpierw o tłuszczu a później o batoniku, kocham Cię marsa kupiłam, mój ulubiony chociaż może powinnam Snickersa, bo dostałam tyle komplementów nt. okularów, że chyba zaczynam gwiazdorzyć


Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Nove a ja kocham mokasyny kiedyś nie lubiłam, ale od jakiegoś czasu mi się podobają, a latem kupiłam w Reserved na wyprzedaży jedne za 79 zł z prawdziwego zamszu, wygodne jak kapcie, kocham je skóra przez nie oddycha, super i pasują do wszystkiego o takie
To chyba jedyne mokasyny jakie mi się podobają

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A tam takie kłotnie prawie jak malzenskie u Was to zadne klotnie
Kochana sprzeczki sa chyba wpisane w zycie. A u Was to ewidentnie chyba o nic powaznego bo widać ze sie szanujecie
Ta dzisiejsza to w sumie o nic, nawet nie wzięłam jej na poważnie i w sumie zaraz byliśmy pogodzeni Najbardziej mnie dobija pogoda, i chyba też się skuszę na solarium

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Pilos zdaje sie
Znam i tez lubie.

---------- Dopisano o 18:06 ---------- Poprzedni post napisano o 18:04 ----------

Wiecie co, a ja jak KITKA pisala na blogu, podobnie chcialam tez malować sobie kreski na powiekach, powieki itd. Ale odkad mam te rzesy to w ogole nic nie maluje na oku. I w ogole wstaje rano, robię tylko buzię i juz gotowe. Jestem strasznie zadowolona, nie czuje sie przemalowana, a te rzesy tak fajnie otwieraja oko. Dawno tylu komplementów nie słyszałam co słyszę odkąd mam te rzesy,aż sama sie dziwie że taki szczegół a tyle wokół tego szumu

---------- Dopisano o 18:10 ---------- Poprzedni post napisano o 18:06 ----------

I jeszcze chciałam napisac, pokusilam się na te błyszczyki Rimmela Apocalips jak szalona, chyba 4 mam. O w sumie co-no sa calkiem fajne ale ani jakos trwałe (powiedzialabym ze mniej trwałe niż zwykly blyszczyk). I matowe-to mi akurat pasuje. No ale jakos tak sama nie wiem usta po nich są takie białawe, dziwne. Polecilabym wypróbować bo są ciekawe. Mi pasuje taki kolor jasny róz, nazwy nie pamietam. A mam jeszcze czerwony, fuksja i nude. Jakby sie dluzej trzymaly bylyby ok. Ale ta trwalosc a raczej jej brak.
Ale kusisz tymi rzęsami Miesiąc Ci się trzymały, tak?
__________________
Instagram

Jasny popielaty brąz
exclusivee jest offline  
Stary 2013-03-01, 01:57   #206
Skarb90
Zadomowienie
 
Avatar Skarb90
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 476
GG do Skarb90
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Nove a ja kocham mokasyny kiedyś nie lubiłam, ale od jakiegoś czasu mi się podobają, a latem kupiłam w Reserved na wyprzedaży jedne za 79 zł z prawdziwego zamszu, wygodne jak kapcie, kocham je skóra przez nie oddycha, super i pasują do wszystkiego o takie

identyczne kupiłam w wakacje w jakiejs sieciówce za 25 zł, normalnie identiko
wygodne , fakt
Skarb90 jest offline  
Stary 2013-03-01, 06:29   #207
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
OMG! Ale buty

Mnie się podobają w takim stylu. Muszę sobie jakieś zakupić, ale większość jest na obcasach, i to dość wysokich. A ja wolę na płaskiej podeszwie, ewentualnie bardzo malutki obcasik. A jak już coś znajdę, to się okazuje, że za szerokie na mnie. Mam duży rozmiar stopy, i na dodatek jest ona bardzo wąziutka/chudziutka. A buty w dużym rozmiarze są takie szerokie, że mogłabym dwie stopy zmieścić
fajne Ja też nie noszę na obcasie. Chyba, że na specjalne okazje.

Cytat:
Napisane przez ankaa86 Pokaż wiadomość
Ja jogurt naturalny grecki kupuję w Lidlu. Pyszny jest, i nadaje się do wszystkiego
Nie próbowałam z Lidla. W Krakowie kupowałam w Galerii krakowskiej, taki na wagę.

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Pilos zdaje sie
Znam i tez lubie.

---------- Dopisano o 18:06 ---------- Poprzedni post napisano o 18:04 ----------

Wiecie co, a ja jak KITKA pisala na blogu, podobnie chcialam tez malować sobie kreski na powiekach, powieki itd. Ale odkad mam te rzesy to w ogole nic nie maluje na oku. I w ogole wstaje rano, robię tylko buzię i juz gotowe. Jestem strasznie zadowolona, nie czuje sie przemalowana, a te rzesy tak fajnie otwieraja oko. Dawno tylu komplementów nie słyszałam co słyszę odkąd mam te rzesy,aż sama sie dziwie że taki szczegół a tyle wokół tego szumu

---------- Dopisano o 18:10 ---------- Poprzedni post napisano o 18:06 ----------

I jeszcze chciałam napisac, pokusilam się na te błyszczyki Rimmela Apocalips jak szalona, chyba 4 mam. O w sumie co-no sa calkiem fajne ale ani jakos trwałe (powiedzialabym ze mniej trwałe niż zwykly blyszczyk). I matowe-to mi akurat pasuje. No ale jakos tak sama nie wiem usta po nich są takie białawe, dziwne. Polecilabym wypróbować bo są ciekawe. Mi pasuje taki kolor jasny róz, nazwy nie pamietam. A mam jeszcze czerwony, fuksja i nude. Jakby sie dluzej trzymaly bylyby ok. Ale ta trwalosc a raczej jej brak.
Też przydałby mi się jakiś nowy błyszczyk. Tylko ciężko mi dobrać kolor
Na rzęsy też się wybieram, ale bliżej lata. Te, co nakłada moja kosmetyczka nie mogą być malowane tuszem, a ni nawet odżywką.

Cytat:
Napisane przez beautygosiek Pokaż wiadomość
no kładłam alfaparf, sklepowej bym się nie odważyła
ale wiadomo że bezpieczniej po rozjaśniaczu kłaść naturę
ja już więcej tak nie zrobiłam Fryzjerka czasami mi tak nakładała, zimny na ciepły i odwrotnie. Może dodawała natury do tego? Może inne farby? Niestety ostatnie farbowanie u niej nie wyszło

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
odezwał się prosiaczek co ma do zrzucania słoninkę

a ja poszłam pobiegać, ale zadzwonił Tata, że jest gotowy skopać mi tyłek w monopol więc pobiegłam tylko po batonika do sklepu na około tak ich ogrywam, że mi nie wierzą i już straciłam fuchę bankiera, a naprawdę nie kantowałam

Dziewczyny wrzuciłam na blo okulary, tak w razie co piszę
bardzo ładnie dobrane

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Ninedin
Jej, ja tak lubię chodzić po lumpach, ale bardzo rzadko jestem w stanie upolować coś fajnego. Przeważnie jakieś wymiętolone te rzeczy i w ogromnych rozmiarach. Co do tego powielania się rzeczy na ulicach to fakt. W zeszłym sezonie jesiennym wszyscy łazili w tych cholernych koturnach. Żeby to to jeszcze jakieś piękne było, ale nie kurde, przyszedł nowy trend i wszyscy to mają.
Też lubię taki klasyczny, prosty styl. Moja mummy też się tak ubiera, eleganckie sukienki, spódnice iii wyrwałabym ją.
A ja właśnie nie wiem w czym chodzę, zawsze zapominam,okaże się w tę wiosnę. Może sobie jakieś bucisze kupię, ale zupełnie nie mam koncepcji jakie.
Póki co choruję na czerwony płaszczyk
-Mi mamuśka proponuje mokasyny każdego możliwego rodzaju, tak samo jak swojemu mężowi tak samo jak kowbojki .

Rozumiem Twój ból odrastających włosów, jak ja się opitoliłam na krótko (tak do połowy brody), to szlag mnie już po miesiącu trafiał, bo takie ni w kij ni w oko te kłaki były. Ale warto się przemęczyć.
Rzeczy z lumpeksu czy all przerabiam na swoją modłę. Mam super krawcową, celowo kupuję za duże- żeby było z czego poprawić i dopasować. Mam trudną figurę
Kowbojek to nie lubię Kiedyś miałam były modne- ale to chyba były ostatnie lata podstawówki. Ale to były czasy kiedy bez makijażu nawet śmieci nie wyniosłam
Włosy mam koszmarne Muszę do września JAKOŚ wytrzymać

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Nove a ja kocham mokasyny kiedyś nie lubiłam, ale od jakiegoś czasu mi się podobają, a latem kupiłam w Reserved na wyprzedaży jedne za 79 zł z prawdziwego zamszu, wygodne jak kapcie, kocham je skóra przez nie oddycha, super i pasują do wszystkiego o takie
Podobają mi się Na takie bieganie nie ma wygodniejszych butów
W nowej kolekcji Re ma fajne- tylko nie nazywają się mokasyny, a jakoś inaczej
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2013-03-01, 06:46   #208
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Czesc Dziewczynki, rzesy sie trzymaly u mnie miesiac i malo co wypadaly ale ja mialam efekt naturalny, długość jak moje, tylko zagęszczone. Więc i ubytków nie bylo widac.
Teraz jestem zapisana na koniec marca dopiero, na poniedzialek przed Świetami.


A błyszczyków mam tysiace wiec moge sluzyc konstruktywną radą w tej kwestii


Ide na zajecia, miłego dnia dla Was
Agatau88 jest offline  
Stary 2013-03-01, 07:12   #209
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Czesc Dziewczynki, rzesy sie trzymaly u mnie miesiac i malo co wypadaly ale ja mialam efekt naturalny, długość jak moje, tylko zagęszczone. Więc i ubytków nie bylo widac.
Teraz jestem zapisana na koniec marca dopiero, na poniedzialek przed Świetami.


A błyszczyków mam tysiace wiec moge sluzyc konstruktywną radą w tej kwestii


Ide na zajecia, miłego dnia dla Was
Miłego
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2013-03-01, 07:48   #210
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy - część XXIII

Hej

ja również się witam i lecę na uczelnię, mam zajęcia do 16, więc wpadnę późniejszym popołudniem buziaki, miłego dnia
kitkulka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farba blond wydajna, farbowanie, koloryzacja blond, koloryzacja pozostałości, rozjaśniacz, rozjaśnianie, włosy, włosy blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:38.