dziewczyny poradzcie prooooooszę :-) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-02-12, 15:18   #1
PtAsiek
Raczkowanie
 
Avatar PtAsiek
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 101

dziewczyny poradzcie prooooooszę :-)


Kochane dziewuszki proszę Was doradzcie mi coś w sprawie makijażu.Konkretnie chodzi mi o dobor koloru cieni.Do tej pory uzywałam cieni szarych i białych.Na zdjeciu tego nie widac,ale mam bardzo bladą buzię i niebieskie oczy.Włoski mam krotsze, sciete asymetrycznie.Naturalnie jestem blondynką,ale jasne wlosy zdecydowanie w moim wypadku odpadają, wyglądam wtedy strasznie niemrawo.Napiszcie mi jak mogłabym ladnie podkreslic oczy??
Bede bardzo wdzieczna za wszelkie porady i podpowiedzi.
Sciskam mocno buziaki.
PtAsiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-12, 16:54   #2
PtAsiek
Raczkowanie
 
Avatar PtAsiek
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 101
Re: dziewczyny poradzcie prooooooszę :-)

chlip chlip podciągam sobie wątekBadzcie kochane i doradzcie plizzzz
PtAsiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-13, 15:02   #3
Szyszka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 101
Re: dziewczyny poradzcie prooooooszę :-)

Oj, tylko nie plakusiaj Nie znam sie specjalnie na doborze cieni, ale i tak dorzuce tu swoje trzy grosze Masz przepiekne usteczka!! Powinnas je podkreslac blyszczykiem, beda jeszcze pelniejsze i jeszcze bardziej sexy Moze powinnas troszke przyciemnic brwi? Ale zdjecie nie jest zbyt wyrazne, wiec specjalnie sie przy tym upierac nie bede Pozatym wydaje mi sie, ze masz tzw. opadajace powieki, a ze ten temat byl walkowany juz wiele razy, napewno cos znajdziesz. Moze dolaczylabys jakies wyrazniejsze zdjecie? To jest malutkie i nie widac dokladnie jakie masz oczy, wiec moje porady moga byc chybione Ale co do ust napewno mam racje
Szyszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-13, 15:16   #4
PtAsiek
Raczkowanie
 
Avatar PtAsiek
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 101
Re: dziewczyny poradzcie prooooooszę :-)

dziękuję Ci ślicznie za odpowiedż !!! zastosuję się do tego co napisałaś i poszukam większego zdjęcia. buuuuziaki
PtAsiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-13, 15:22   #5
PtAsiek
Raczkowanie
 
Avatar PtAsiek
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 101
Re: dziewczyny poradzcie prooooooszę :-)

jupi ! dzięki Ci kochana szyszeczko znalazłam wątek dotyczacy opadającej powieki.Coś w tym może być
pozdrówka
PtAsiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-13, 16:05   #6
Szyszka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 101
Re: dziewczyny poradzcie prooooooszę :-)

Cala przyjemnosc po mojej stronie, ciesze sie, ze moglam pomoc Mam nadzieje, ze Aga podpowie Ci jak malowac powieki i podeslesz jakies wieksze zdjecie, moze juz w makijazu Bedziemy Cie mogly podziwiac Buziaki.
Szyszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-13, 21:38   #7
Lee
Wtajemniczenie
 
Avatar Lee
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 121
Re: dziewczyny poradzcie prooooooszę :-)

Hej PtAsieńku!
Faktycznie chyba coś nie tak ze zdjątkiem bo ja u Ciebie widze ciemne oczka i b. ciemną karnację. Myslę sobie,że masz śliczną cere, tylko odrobinkę możesz użyć korektora pod oczkami, do tego róż - hm nie wiem teraz jaki bo jeśli masz taką cere jak na zdjęciu to bardziej brzoskwinkowy, albo puder brązujący, no ale skoro jasna to nie wim Może jasny ale ciepły róż? Usta oczywiście podkreślaj bo to Twoj niewiarygodny atut. Do tego mocniej zaznaczaj oczy bo utoną w Twojej slicznej twarzy. Może eyeliner i mocno wytuszowane rzęski? Kolory cieni wdg. mnie :złota i brązy, zielone, czerwono-różowe.

Pozdrawiam serdecznie
Jak znajdziesz inną fotkę to podrzuć, bo chce widziec tą Twoją jasną cere
__________________
if i'm not wasted, then the day is.
Lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-02-13, 22:32   #8
PtAsiek
Raczkowanie
 
Avatar PtAsiek
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 101
Mam już zdjęcie:-)

Dzięki dziewczyny za rady !! Jestescie kochane !!! Daję Wam do wglądu inne zdjęcie, tak wygląda kolor mojej buzi na co dzień, gdy nie jestem opalona.Teraz włosy mam dłuższe ( do brody)i dużo ciemniejsze (ciemny brąz) W blond mi zdecydowanie źle.Kupilam dzis cienie w odcieniu ciemnej czekolady, mam jeszcze szare i biale.Czy myslicie ze będą ok? Poruszam się w kręgu zimnej kolorystyki ...
Proszę o wszelkie sugestie.Buźkaaaa
PtAsiek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:07.