Makijaż poraz setny.. :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-26, 00:06   #1
Ollga
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 38
GG do Ollga

Makijaż poraz setny.. :)


Widze ze wiekszosc pyta sie o odpoweidni makijaz.... tak wiec ja sie nie bede wyrozniac.... Ostatnio mam straszne problemy ze swoim wygladem... Mysle ze makijaz jest podstawa zeby to zmienic... tak wiec jabyscie mogly to pomozcie mi dobrac cos fajowego ... najlepiej jakbyscie zalaczyly jakies fotki z ladnym makijazem. Chcialbym sie zobaczyc w jakims ladnym makijazu codziennym i wyjsciowym... Z gory dziekuje! I pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (41,8 KB, 90 załadowań)
Ollga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 13:06   #2
Ollga
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 38
GG do Ollga
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

Myslalam ze pomagacie kazdemu...... widocznie sie pomylilam.... trudno...
Ollga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 13:15   #3
ank@
Rozeznanie
 
Avatar ank@
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 896
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

Hejka,
Dziewczyny, które się znja na pewno Ci pomogą, tylko potrzebne by było:
1.Zdjęcie twarzy z bliska - na tym niewiele widać - z odgarniętymi włoskami,
2.Troszkę cierpliwości
ank@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 16:34   #4
Alithia
Zadomowienie
 
Avatar Alithia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 337
GG do Alithia Send a message via Skype™ to Alithia
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

Moim zdaniem powinnaś zacząć od zmiany kolorku włosów, na bardziej popielaty, a nie żółtawy jak ten a buzia nabierze łaniejszego i delikatniejszego wyrazu. Jeśli mozesz to wrzuc tu jakies zdjątko samej buzi , to coś z makijazem sie wymysłi, bo po tym zdjęciu trudno cos powiedziec i zaproponowac.....
__________________
Skąd wiesz jak smakuje jabłko, jeśli patrzysz tylko na drzewo.
Skąd wiesz jak smakuje miód, kiedy patrzysz tylko na pszczoły.
Nie oceniaj mnie....


Moje blogowanie:
http://okiemidlonmi.blogspot.com/




Alithia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 16:52   #5
Roxy
Rozeznanie
 
Avatar Roxy
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 646
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

Cytat:
Napisane przez Alithia
Moim zdaniem powinnaś zacząć od zmiany kolorku włosów, na bardziej popielaty, a nie żółtawy jak ten a buzia nabierze łaniejszego i delikatniejszego wyrazu. Jeśli mozesz to wrzuc tu jakies zdjątko samej buzi , to coś z makijazem sie wymysłi, bo po tym zdjęciu trudno cos powiedziec i zaproponowac.....
Ja sadze, ze wlosy masz bardzo ladne i nie powinnas ich farbowac na jakis sztuczny blond, ten jest naprawde bardzo ladny.
Roxy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 17:22   #6
fascynacja25
Raczkowanie
 
Avatar fascynacja25
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Wiadomości: 467
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

Dziewczyny mają rację, niwiele widać na tej fotce wklejam jednak kilka makijaży dla blond włosków...Może sobie coś upatrzysz
__________________
Kocham Cię nie za to jaki jesteś lecz za to jaka jestem ja kiedy jestem zTobą...


fascynacja25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 17:32   #7
Ollga
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 38
GG do Ollga
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

No to teraz troszke bardziej wyrazne zdjecia.... Chyba najbardziej denerwuje mnie moja "papusna" twarz... :P (troszke mi sie ostatnio przytylo) .. macie moze jakis sposob zeby to jakos zatuszowac??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wizaz.jpg (120,1 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wizaz 2.jpg (120,3 KB, 29 załadowań)
__________________
Boisz sie nas? I slusznie, bo powinienes. W srodku mamy potepienie dla Ciebie i Twoich bliskich. Wybacz mi swoj strach... Jestem tylko noca.... Powstala w konkretnym celu... By gasic gwiazdy... Przepraszam ze gasze Twoja. Zabilam Cie.... Wybacz mi te chwile slabosci.........
Ollga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 17:51   #8
Alithia
Zadomowienie
 
Avatar Alithia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 337
GG do Alithia Send a message via Skype™ to Alithia
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

hmmm...Mnie sie jakoś dalej wydaje ze lepiej byłoby i w popielatym odcieniu na główce...Hmmm...nie wiem.

Co do makijazu to kolorki do niebieskich oczków znajdziesz na forum, strasznie dużo tego, zwłaszcza w wątku o oczach.
Jesli chodzi o wyszczuplenie buzi to polecam watrek o modelowaniu twarzy. Tam sa setki porad.
Miom zdanie powinnaś nanieść róz o jakimś neutralnym odcieniu(brzoskwiniowo-cglasty) tuz ponizej kości policzkowych, skośnie w kierunku skronii(lub uzyc do tego pudru brązującego).
Wrzucam kilka fotek, które powinny Ci jakoś chyba pasowac, moze coś sobie wybierzesz.
__________________
Skąd wiesz jak smakuje jabłko, jeśli patrzysz tylko na drzewo.
Skąd wiesz jak smakuje miód, kiedy patrzysz tylko na pszczoły.
Nie oceniaj mnie....


Moje blogowanie:
http://okiemidlonmi.blogspot.com/




Alithia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 18:03   #9
Alithia
Zadomowienie
 
Avatar Alithia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 337
GG do Alithia Send a message via Skype™ to Alithia
Dot.: Makijaż poraz setny.. :)

idą zdjątka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ciemnyroz.jpg (101,2 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fajny.jpg (74,9 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fiolet.jpg (29,2 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg orange.jpg (18,6 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czerwony.jpg (17,4 KB, 9 załadowań)
__________________
Skąd wiesz jak smakuje jabłko, jeśli patrzysz tylko na drzewo.
Skąd wiesz jak smakuje miód, kiedy patrzysz tylko na pszczoły.
Nie oceniaj mnie....


Moje blogowanie:
http://okiemidlonmi.blogspot.com/




Alithia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:05.