Czym osiagnac gladka twarz po tradziku?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-26, 13:30   #1
marta_v
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 266

Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??


HAjka wszystkim!!JAk sadzicie co jest najlepsze na wygladzenie twarzy gdy ma sie dziurki po tradziku(na policzkach najbardziej).Wiem ze przedewszystkim trzeba porzadnie oczyscic twarz.Ja stosuje serie z TOŁPY strefa T maseczka oczyszczajaca zel do twarzy toniki itd oraz pije herbatki przeciwtradzikowe.Ale co zrobic aby te wstretne dziurki znikneły:/??Czy ktos z was zna jakis niedrogi sposob??Wiem ze wizyty u kosmetyczki sa dobre ale tez bardzo drogie??Mosi byc jakis inny i nie drogi sposob!!A wiec drogie dziewuszki i nie tylko


POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam
marta_v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 13:35   #2
zuziunia13
Rozeznanie
 
Avatar zuziunia13
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 613
Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

Te dziurki to chyba rozszerzone pory. Powinnaś kupić kosmetyk zwężający pory, np. maseczka typu peel of albo żele do mycia twarzy. Ja też mam trądzikową cerę i raz w tygodniu stosuję peeling lub właśnie maseczkę sciągającą pory i codziennie myję twarz żelem oczyszczającym zwężającym pory. Spróbuj, może Ci pomoże, pozdrawiam
zuziunia13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:28   #3
marta_v
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 266
Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

nie nie to nie sa rozszerzone pory(chodz tez mam) tylko hmm takie blizny po tradziku. a zele maseczki i te sprawy to uzywam codziennie bardzo dbam o swoja cere mimo to od czasu do czasu cos wyskoczy tylko martwi mnie moja cere ktora nie jest gladka ale dzieki za rade
moze ktos jeszcze mi pomoze???????????????
marta_v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:35   #4
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Wink Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

Polecam moją odpowiedz do tego postu http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=67618
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:37   #5
marta_v
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 266
Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

heheh okiska dzieki
marta_v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:41   #6
marta_v
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 266
Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

Milka a wiesz moze po jakim czasie uzywania np.tego kwasu azelainowego widac jakies efekty??
marta_v jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:50   #7
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Wink Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

Używałam go jakiś czas temu. U mnie efekty były widoczne od razu po nałożeniu Skóra była taka miła, gładka, matowa... ( i czasami trochę szczypała, ale szybko to uczucie przechodziło) ale po jakimś czasie w ciągu dnia znowu robiła się "normalna" czyli zaczynała się lekko świecić. Nie stosowałam go przez dłuższy czas, ponieważ zaczęły mi wyskakiwać ropne krostki. Teraz już wiem dlaczego. Zawsze smarowałam się zaraz po nałożeniu acne dermu innymi kremami i to był błąd, nie używałam również żadnych filtrów więc stan mojej cery się pogorszył i dlatego go odstawiłam. Wiele osób chwali działanie acne dermu, więc sądzę, że na jesień przeprowadzę sobię małą kuracje tym specyfikiem. Ogólnie zadowolona byłam z faktu, że rozjasnił mi parę przebarwień pozostałych po pryszczach. Pozdrawiam
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:56   #8
ann217
Raczkowanie
 
Avatar ann217
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: Portsmouth
Wiadomości: 169
GG do ann217
Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

hej. to moze ja cos pomoge. probowalas juz zluszczania kwasami? nie chodzi mi o te drogie zabiegi w gabinecie kosmetycznym czy u dermatologa ale w domu kremami. nie sa to tanie kremy (ok 50-60 zl) ale w porownaniu do zabiegow kosm. w salonie (ok.200zl) to jednak nieduzy wydatek. Ja bylam dosyc zadowolona z Lysanel Active firmy SVR ale to juz dosyc mocne kwaski. Mozesz zaczac np. od Diacneal firmy Avene. na temat kwasow bylo juz duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz o watkow tu na forum takze moszesz sobie poczytac. jak cos to pytaj. pozdrawiam
ann217 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 17:22   #9
nayhde
Rozeznanie
 
Avatar nayhde
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 780
Dot.: Czym osiagnac gladka twarz po tradziku??

Polecam żel złuszczający do codziennego oczyszczania skóry z niedoskonałościami "NORMADERM" VICHY może nie jest najtańszy (ja kupiłam za 46 zł) ale za to doskonale odblokowuje i oczyszcza pory a takze wygladza skórę. Radzi sobie z takimi problemami jak zaskórniki, zaczerwienienia, rozszerzone pory, nadmierne błyszczenie, nierówna powierzchnia skóry. Ja moze nie mam bardzo duzych problemow z cera ale i tak co jakis czas mi cos wyskakuje, strasznie mnie to denerwuje :/ Wydaje mi sie, ze zaczeriwnione miejsca stały sie mniej widoczne a skora rzeczywiscie jest gladsza Niestety narazie posiadam tyko zel z tej seri ale jest tez tonik Pozdrawiam
__________________
i can fly
but I want his wings...

i can love
but I need his heart...

my angel gabriel


http://suwaczki.waszslub.pl/img-2008071900400430.png

nasz aniołek 22.06.2009[*]


Nasz kochany syneczek 12.12.2011
http://www.suwaczki.com/tickers/0d1yyx8dra3yoqgo.png
nayhde jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:27.