Najdelikatniejszego żelu do mycia buzi szukam... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-26, 14:28   #1
Pieszczoszka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 180
Smile

Najdelikatniejszego żelu do mycia buzi szukam...


...i nie moge znalezc...esz... mam tradzik..blee i wszystko mnie podraznia...po umyciu zelem antybakteryjnym mam twarz czerwona jak burak, wiec nie moge ich stosowac... co polecicie?? Teraz mam Zel antystress norela i jest calkiem calkiem, ale musze stwierdzic ze to nie to, i szukam dalej...
Na KWC znalazlam (jako bodajze najlepszy w swojej kategorii Łagodzacy Zel Myjacy (lub cos podobnego-przepraszam jesli przekrecilam nazwe) Erisa Seria Phramaceris. Warto?? Do mojej cery wrazliwej tradzikowej?? Wazne zeby nie zapychal porow.. Moze cos innego?
Z gory serdecznie dziekuje za wszystkie porady
Pieszczoszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:41   #2
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Wink Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Ja używam 2 żeli. Jeden mam już chyba z pół roku: erisa do cery naczynkowej. Bardzo fajny i naprawdę delikatny. Ale Ty chyba problemów z naczynkami nie masz za to mogę Ci polecić ten drugi Oceanic z serii young. Jest antybakteryjny ale naprawdę deliktny. Tak się złożyło ostatnio, że nie miałam płynu do demakijażu oczów, a musiałam je czymś zmyć. I zrobiłam to własnie tym żelem. Nie szczypał, dokładnie zmył tusz, nie podrażnił, ani nie ściągnął skóry. Oczywiścnie nie polecam go do demakijażu oczów ale on jest naprawdę bardzo delikatny
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:49   #3
konfitura
Wtajemniczenie
 
Avatar konfitura
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 2 555
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Generalnie delikatne są pianki, używam teraz L'Oreal i jestem zadowolona.

Polecam Ci też ten delikatny żel:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ils&itemid=113
__________________

konfitura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 14:52   #4
~Słoneczko18~
Raczkowanie
 
Avatar ~Słoneczko18~
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 193
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

kiedys mialam pianke do mycia twarzy z Sorayi(bardzo delikatna),zreszta wydaje mi sie ze jesli chcesz czegos delikatnego to szukaj wsrod pianekTeraz juz nie mam az tylu pryszczy wiec uzywam mydelka Dove(tez bardz faje) Pozdrawiam
~Słoneczko18~ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 15:15   #5
Hokus
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 79
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Coś delikatnego, czyli bez silnych detergentów jakim jest SLS, np Lagodny żel myjący do twarzy Lirene.
Kosmetyki przeciwtradzikowe nietstey najczęściej zawierają silne detergenty i mogą podrazniac. Żadnej skórze to nie służy, a już na pewno nie tradzikowej.
Hokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 15:18   #6
Bulba1
Wtajemniczenie
 
Avatar Bulba1
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 2 969
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

A probowalas moze Effaclaru La roche posay ? Bardzo lagodny i niedrazniacy, a moze pianka do cery tradzikowej Pharmareris T ? Ja jej uzywam od pol roku i naprawde jestem bardzo zadowolona, nie ma mowy o zaczerwienieniu,podraznie niu.
Bulba1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 16:09   #7
svenja
Wtajemniczenie
 
Avatar svenja
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Deutschland/Slovenija
Wiadomości: 2 892
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Cytat:
Napisane przez Bulba1
A probowalas moze Effaclaru La roche posay ? Bardzo lagodny i niedrazniacy, a moze pianka do cery tradzikowej Pharmareris T ? Ja jej uzywam od pol roku i naprawde jestem bardzo zadowolona, nie ma mowy o zaczerwienieniu,podraznie niu.
Jeszcze lagodniejszy od Effaclaru jest Toleriane tej samej firmy. Mozna go dostac taniej na allegro.
__________________
Potłuczydło.
svenja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 16:41   #8
koteknaplotek
Zadomowienie
 
Avatar koteknaplotek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 631
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Ja ci szczerze mogę polecić Original skin cream firmy Lander. Mozna to kupic tylko chyba przez internet. Jest naprawde super i do tego jest to cos bardzo uniwersalnego. Ja to stosuje do mycia twarzy, a moze byc jeszcze stosowane jako maseczka. Ma działanie antyseptyczne , zawiera mentol który dodatkowo przyjemnie chłodzi. Naprawde fajne uczucie jest po umyciu tym buźki.
koteknaplotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 19:46   #9
emanna
Raczkowanie
 
Avatar emanna
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 114
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

ja polecam PHYSIOGEL żel hipoalergiczny Stiefel, polecany też do cery trądzikowej, bardzo delikatny
__________________
"A candle loses nothing by lighting another candle"

Erin Majors
emanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 19:50   #10
roksanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: wrocław-właściwie to wieś pod ;/
Wiadomości: 494
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

ja używam eris pharmaceris do cery wrażliwej i alergicznej i powiem ci że warto. jest delikatny, nie przesusza skóry, nieperfumowany i dobrze oczyszcza. do tego niedrogi (coś koło 18 zł) i bardzo wydajny. mysle że warto spróbować
roksanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 19:52   #11
roksanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: wrocław-właściwie to wieś pod ;/
Wiadomości: 494
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Cytat:
Napisane przez Milka19
Ja używam 2 żeli. Jeden mam już chyba z pół roku: erisa do cery naczynkowej. Bardzo fajny i naprawdę delikatny.

Milko - pomaga choć trochę na rozszerzone naczynka bo zastanawiałam sie nad kupnem?
roksanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 20:17   #12
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Wink Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Delikatny jest i na pewno nie podraznia, ani nie przyczynia się do powstawania nowych naczynek. Trochę słabo się pieni, ale to ponoć bardzo dobrze, bo nie zawiera szkodliwej dla skóry substancji SLS (Sodium Laureth Sulfate) Można nim przemywać nawet skórę wokół oczów. Opakowanie jest duże (200ml), a sam żel jest bardzo wydajny. Zapach bardzo słaby, bliżej niezidentyfikowany Ja jestem z niego zadowolona. Oczywiście naczynek nie zlikwiduje ani nawet nie rozjasni.. ale ogólnie warty polecenia. Tylko, że ja nie stosowałam nigdy żelu innej firmy dla cery naczynkowej, więc naprawdę trudno mi powiedzieć. Moze gdzieś tam jest lepszy...
Ps. Jak chcesz mogę skład podać
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 20:19   #13
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Cytat:
Napisane przez roksanka
Milko - pomaga choć trochę na rozszerzone naczynka bo zastanawiałam sie nad kupnem?
preparat do mycia ma za krótki kontakt ze skórą, żeby mógł pomagać na naczynka może jedynie nie szkodzić - nie podrażniać itp. zresztą, czego oczekiwać po żelu do mycia twarzy, skoro nawet kremy niewiele pomagają, może tylko zapobiegają powstawaniu nowych, a efekty na istniejących naczynkach są trudno dostrzegalne.
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 20:56   #14
roksanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: wrocław-właściwie to wieś pod ;/
Wiadomości: 494
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Cytat:
Napisane przez Milka19
Ps. Jak chcesz mogę skład podać
obejdzie się bez.. i tak większości nie zrozumiem. może rzeczywiście spróbuje bo i tak ciągle zmieniem zele a erisy z serii aptecznych sa nie drobie i wydajne.
roksanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-26, 21:39   #15
bambooska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 13
GG do bambooska
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Najdelikatniejszy jest cetaphil i physiogel (tylko w aptekach, ok 30zl), super wydajne i nie kosztuje tyle co z posaya. Uzywam ich zamiennie 3x dziennie i w ciagu miesiaca zuzylam moze 1/6 opakowania.Z erisa nie polecam, chyba ze pod prysznic jesli ktos ma alergie jak dla mnie cera sie po nim po jakims czasie baardziej swieci i jakos 'niedomyta' sie czuje.
bambooska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-27, 08:45   #16
kocie_oko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: katowice
Wiadomości: 72
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Z opinii na KWC: chyba najdelikatniejszy jest Aksamitny żel do mycia twarzy - Erisa. Dziaj wybieram się na zakupy - wieczorem podzielę się wrażeniami po jego zastosowaniu.

pozdrawiam
kocie_oko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-27, 09:55   #17
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Tak jak już napisały dziewczyny, wszelkie żele bez sodium laureth sulfate zaraz na początku składu. Czyli eris Lirene z serii dla wrażliwych, żel Pharmaceris z serii dla wrażliwców, żel Piękno Natury Kolastyny, żel Antystress Norela, aksamitny żel Eris z linii Young and Unique, żele do mycia twarzy Fitomedu.
Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-27, 20:19   #18
gagatek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Galicja
Wiadomości: 123
Wyślij wiadomość przez ICQ do gagatek GG do gagatek Wyślij wiadomość przez Yahoo do gagatek
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Może po prostu odstaw na jakiś czas żele do mycia twarzyalbo uzywaj sporadycznie; spraw sobie wodę micelarną-rewelacyjna jest H2o Sensibio firmy Bioderma. Łagodzi, oczyszcza i tonizuje-wypróbowałam.
gagatek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-27, 22:19   #19
kocie_oko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: katowice
Wiadomości: 72
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Kupiłam, użyłam. Nie ściąga skóry i co bardzo ważne nie podrażnił.
Z napisaniem opinii na KWC muszę poczekać.
kocie_oko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-28, 00:47   #20
Martulaaa
Raczkowanie
 
Avatar Martulaaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 360
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Już ktoś pisał i ja też polecam-Cetaphil
Martulaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 16:23   #21
Pieszczoszka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 180
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

dzieki sliczne za odpowiedzi!! jestescie the best... wlasnie wracam z drogerii i zakupilam sobie Lagodzacy zel myjacy bodajze jesli nie przekrecilam nazwy Eris Pharmaceris... jeszcze nie mylam nim buzki ale mam nadzieje ze bedzie fajny w koncu to wy drogie wizazanki mi go doradzilyscie a to juz do czegos zobowiazuje buziaki!!!!!!!
Pieszczoszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 19:42   #22
misia_bella
Zakorzenienie
 
Avatar misia_bella
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wesołe miasteczko :)
Wiadomości: 3 241
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Dla mnie najlepsze jaest mydło Dove. Mydle ręce, a później delikatnie masuje twarz. Wypróbowalam juz chyba prawie wszystko co jest dostępne w drogeriach i aptekach. Byłam załamama. Pani dermatolog powiedziala mi, że się nie dziwi,że reakcja skóry jest taka skoro moja ingerencja jest tak duża. Od roku myję Dove i nie zamieniłabym go na nic innego.
misia_bella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 20:30   #23
Madx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 8
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Ja tez mam buźke trądzikową i nie moge stosować mocnych środków ze wzgledu na to ze juz same leki sa bardzo wysuszające i podrazniajace.Dlatego zalecane jest zeby myc buziulke czymś do cery skłonnej do tradziku ale co nie zmieni jej naturalnego ph.Seria Pharmacies T,jest przeznaczona do takich problemów.Bardzo delikatna pianka..bogata w składniki łagodzące i antybakteryjne,przy tym nie wysusza i pozostawia buźke milutką mięciutką i dobrze oczyszczonąNa pewno bedziesz zadowolonaWłaśnie mi sie skończyła i zastanawiam sie w co teraz zainwestować słyszałam o serii AA Oceanic -Young tylko ze tam jest kas salicylowy w składzie i nie wiem czy nie bedzie dla mnie za mocny..bo był też w Pure Zone L'Oreal'a i strasznie wysuszył mi buzie ..musiałam szybko odstawic..miałam wrazenie jakby mi po nim wiecej krostek przybywało Nie miałam jeszcze nic z serii Eris >> Under 20 ..jest oparty na kwasach owocowych,delikatny ale czy napewno skuteczny?? Czy ktoś miał już ten produkt??
Madx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 20:42   #24
konfitura
Wtajemniczenie
 
Avatar konfitura
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 2 555
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Cytat:
Napisane przez Madx
Nie miałam jeszcze nic z serii Eris >> Under 20 ..jest oparty na kwasach owocowych,delikatny ale czy napewno skuteczny?? Czy ktoś miał już ten produkt??
Poszukaj na KWC, oceniono tam już wiele kosmetyków z tej serii
__________________

konfitura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 20:46   #25
konfitura
Wtajemniczenie
 
Avatar konfitura
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 2 555
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Podaję linki:

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=11197

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=10737

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=10623
__________________

konfitura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 15:19   #26
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

Cytat:
Napisane przez kocie_oko
Z opinii na KWC: chyba najdelikatniejszy jest Aksamitny żel do mycia twarzy - Erisa. Dziaj wybieram się na zakupy - wieczorem podzielę się wrażeniami po jego zastosowaniu.

pozdrawiam
Ja używam tego żelu od jakichś 2 tyg. Fajny.
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 15:27   #27
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 369
Dot.: Najdelikatniejszego czegoś do mycia buzi szukam...

ja myje buzie mydłem antybakteryjnym Protex , no i jakos moja buzia sie trzyma , czasem mam napady suchosci ale sobie radze z tym
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:03.