Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-12-15, 14:52   #541
gizela
Raczkowanie
 
Avatar gizela
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 92
Dot.: Fryzjer Poznan

Dziewczyny to ja znowu mam pytanko- gdzie w Poznaniu i w którym salonie fryzjerskim dobrze i porządnie przedłużają naturalnymi włosami?
Z góry dzięki za odpowiedź
gizela jest offline  
Stary 2006-12-15, 16:37   #542
anna_net
Rozeznanie
 
Avatar anna_net
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 583
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez nafie Pokaż wiadomość
a dzis.. no po prostu szok ! jestem ogromnie zadowolona!!! bylam w salonie Trendy na bukowskiej, polecam Kasię - ścięła mnie fantastycznie ! czuje sie o wiele lepiej niz jak bylam u innych fryzjerow
i na pewno tam wroce kto wie moze maja kolejna stałą klientke naprawde Wam polecam, super atmosfera, bardzo czysto estetycznie,no po prostu bombka !
świetna fryzurka powiedz ile zapłaciłaś?
__________________
pozdrawiam
A.


Stop rzezi fok w Kanadzie!
Podpisz petycję, zamów pakiet kampanii...działaj !!

http://www.ratujfoki.pl/
anna_net jest offline  
Stary 2006-12-15, 17:38   #543
gizela
Raczkowanie
 
Avatar gizela
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 92
Dot.: Fryzjer Poznan

Dziewczyny z Poznania- ponawiam pytanie o przedłużanie włosów naturalnymi pasemkami włosów! i prosze o odpowiedź.
gizela jest offline  
Stary 2006-12-15, 17:41   #544
nafie
Wtajemniczenie
 
Avatar nafie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: okolice Warszawy
Wiadomości: 2 070
GG do nafie
Dot.: Fryzjer Poznan

juz odpowiadam
zaplacilam 35 zl - znizka studencka

bardzo mila obsluga, masazyk glowki (krociutki ale zawsze :P) i super higiena

niestety wloski musze dlugo ukladac, bo z natury mam puszyste i falowane wloski, wiec prostownica poszla w ruch, kupilam sobie tez spray do prostowania babyliss jest naprawde dobry. (w salonie uzywali Welli Flat Iron czy jakos tak ale wielkiej roznicy nie ma
zreszta od dwoch lat prostuje bo inaczej ciagle nosilabym kitke hehe ;P wiec ANIS i BERRY - nie martwcie sie nie Wy jedne macie problemik z ukladaniem wloskow ale czego sie nie robi, prawda
__________________
"Gdybyśmy tylko mogli dostać to, co chcemy, gdy uważamy, że tego potrzebujemy, życie nie przedstawiałoby żadnego problemu, żadnej tajemnicy i żadnego znaczenia."

Henry Miller

nafie jest offline  
Stary 2006-12-16, 13:22   #545
MoniaK
Zakorzenienie
 
Avatar MoniaK
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 12 991
Dot.: Fryzjer Poznan

Nafie, bardzo ładnie wyglądasz

Ja chodziłam do:
salonu na Garncarskiej: Pani Magda bodajże, bardzo sympatyczna umie doradzić, robią boski masaż głowy Ceny: balejaż, cięcie ok. 130 zł. na włosach do ramion. Polecam.
Laurent na górze: średnio sympatycznie, zależy na jaką panią się trafi
Laurent na górze: drożej, komfortowo, fajny masaż. Z fryzury byłam zadowolona ale żadna rewelacja
MoniaK jest offline  
Stary 2006-12-16, 13:52   #546
anis24
Raczkowanie
 
Avatar anis24
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 42
Dot.: Fryzjer Poznan

Ja także byłam ostatnio u pani Magdy ale...bez rewelacji tzn p. Magda jest bardzo miła, masaż głowy boski ale efekt taki, że muszę chodzić z związanymi włosami, bo sama już sobie ich tak nie ułoże jak w salonie więc szukam dalej...
PS Jak macie jakieś doświadczenia w Emistyle to piszcie, bo mnie korci żeby tam spróbować
anis24 jest offline  
Stary 2006-12-17, 16:29   #547
moka84
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 8
Dot.: Fryzjer Poznan

Hej!
Ja od 4 czy 5lat chodze do tej samej osoby mianowicie do pani Magdy<salon Destiny na ul.Garncarskiej>. kiedys czesto zmienialam fryzjerow, zawsze cos mi sie nie podobalo, bylam niezaodowolona. od momentu gdy trafilam do p.Magdy nie bylo takiej sytuacji ze wychodzilam z salonu niezadowolona. kiedy siadam na fotelu wiem ze moge sie odprezyc i niczym nie przejmowac, wiem ze bede wygladac pieknie. mam do niej takie zaufanie ze calkowicie zdaje sie na kreatywnosc p.Magdy jesli chodzi o ciecie i o kolor zawsze jest super do tego fryzura scieta przez p.Magde jest tak dobrze wykonana ze po umyciu wlosow i zwyklym wysuszeniu <bez ukladania> wygladam w niej dobrze bardzo polecam ten salon i p.Magde

ps. ktos tu pytal o przedluzanie i zageszczanie wlosow... ostatnio dowiedzialam sie ze wlasnie w salonie u p.Magdy mozna sobie przedluzyc wlosy wiec w imieniu p.Magdy zapraszam

Pozdrawiam!
moka84 jest offline  
Stary 2006-12-17, 19:39   #548
anna_net
Rozeznanie
 
Avatar anna_net
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 583
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez moka84 Pokaż wiadomość
Hej!
Ja od 4 czy 5lat chodze do tej samej osoby mianowicie do pani Magdy<salon Destiny na ul.Garncarskiej>. kiedys czesto zmienialam fryzjerow, zawsze cos mi sie nie podobalo, bylam niezaodowolona. od momentu gdy trafilam do p.Magdy nie bylo takiej sytuacji ze wychodzilam z salonu niezadowolona. kiedy siadam na fotelu wiem ze moge sie odprezyc i niczym nie przejmowac, wiem ze bede wygladac pieknie. mam do niej takie zaufanie ze calkowicie zdaje sie na kreatywnosc p.Magdy jesli chodzi o ciecie i o kolor zawsze jest super do tego fryzura scieta przez p.Magde jest tak dobrze wykonana ze po umyciu wlosow i zwyklym wysuszeniu <bez ukladania> wygladam w niej dobrze bardzo polecam ten salon i p.Magde

ps. ktos tu pytal o przedluzanie i zageszczanie wlosow... ostatnio dowiedzialam sie ze wlasnie w salonie u p.Magdy mozna sobie przedluzyc wlosy wiec w imieniu p.Magdy zapraszam

Pozdrawiam!
Napewno Twoje zachwalanie salonu na Garncarskiej jest bardzo bezinteresowne
2 wypowiedzi po pewnym czasie, a wszystkie dotyczą tego samego.A może mamy do czynienia z samą panią Magdą ?
__________________
pozdrawiam
A.


Stop rzezi fok w Kanadzie!
Podpisz petycję, zamów pakiet kampanii...działaj !!

http://www.ratujfoki.pl/
anna_net jest offline  
Stary 2006-12-17, 20:19   #549
natalli
Zadomowienie
 
Avatar natalli
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: **Poznań**
Wiadomości: 1 450
GG do natalli
Dot.: Fryzjer Poznan

hej dziewczyny
przeglądałam sobie wątek i nie znalazłam inf. na temat salonu na ul.Szkolnej (albo umkneło mi )ale nie wiem jak on sie nazywa pracuja na L`orealu (bodajże) . Była może tam ktoś? Zawsze kusi mnie żeby tam wejść :P
natalli jest offline  
Stary 2006-12-17, 22:37   #550
AniaBrunetka
Rozeznanie
 
Avatar AniaBrunetka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 631
Dot.: Fryzjer Poznan

czy robilyscie sobie w poznaniu w kadusie trwala prostujaca? lub w trendy czy gdzies tam jeszcze? wybieram sie do kadusa, ale nie wiem jaki bedzie efekt... mecze tym we wszystkich watkach ale mi zalezy dlatego napiszcie prosze swoje opinie
__________________
Zapuszczam włosy!
AniaBrunetka jest offline  
Stary 2006-12-17, 23:40   #551
anis24
Raczkowanie
 
Avatar anis24
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 42
Dot.: Fryzjer Poznan

hmmm... mam to same wrażenie
anis24 jest offline  
Stary 2006-12-17, 23:43   #552
anis24
Raczkowanie
 
Avatar anis24
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 42
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez anna_net Pokaż wiadomość
Napewno Twoje zachwalanie salonu na Garncarskiej jest bardzo bezinteresowne
2 wypowiedzi po pewnym czasie, a wszystkie dotyczą tego samego.A może mamy do czynienia z samą panią Magdą ?
hmm..mam to same wrażenie
anis24 jest offline  
Stary 2006-12-18, 11:49   #553
Szczypta Chili
Zadomowienie
 
Avatar Szczypta Chili
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: ezoteryczny Poznań
Wiadomości: 1 416
GG do Szczypta Chili
Dot.: Fryzjer Poznan

Ja dzisiaj wybieram sie ponownie do Destiny, nie wiem właściwie dlaczego... Osatnio Pani Magda nie do końca zaspokoiła moje poczekiwania, a włosy uładała mi asystentka Poza tym włoski w ogóle mi się nie uładały, chociaż z kolorku byłam zadowolona. Postanowiłam dać jej ostatnią szansę. Ponadto umawiając się nie zaznaczyłam, że chciałabym się umówić do P. Magdy, ale też nigdy tego nie robiłam, myślałam poprostu, że to oczywiste. No niekoniecznie pokrywało się to z rzeczywistością Dzwoniąc do salonu aby potwierdzić moją rezerwację, uśwaidomiono mnie, że włoskami zajmie się niejaka P.Asia Cóż wyboru nie miałam ponieważ raczej każdy lepszy salona ma przed świętami full klientów. Boję się tylko, ze zostanę potraktowana seryjnie z powodu napiętego grafiku obu fryzjerek i wyjdę stamtąd z płaczem Dzisiaj się okaże czy Destiny jest rzeczywiście czegoś warte...
__________________
Jesteśmy średnimi dziećmi historii.
Nie mamy celu ani miejsca.
Nie mamy Wielkiej Wojny.
Wielkiej Depresji.
Naszą wielką wojną jest wojna duchowa.
Naszą wielką depresją jest życie.

Szczypta Chili jest offline  
Stary 2006-12-18, 12:36   #554
kasiag-01
Wtajemniczenie
 
Avatar kasiag-01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 912
Dot.: Fryzjer Poznan

OMG!!!!
to trzyman kciuki
kasiag-01 jest offline  
Stary 2006-12-18, 15:49   #555
MoniaK
Zakorzenienie
 
Avatar MoniaK
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 12 991
Dot.: Fryzjer Poznan

szczypta chili, ja także gdy wybrałam się tam pierwszy raz nie zaznaczyłam że chcę iść do tejże Pani Magdy i oczywiście obcinała mnie inna fryzjerka
Nie było źle całe szczęście ale wydarzenie to miało miejsce ok. 1,5 roku temu i sądzę że od tej pory asystentki napewno się zmieniły. Później, zapisywałam się już tylko do P. Magdy.
Uważam że nie jest zła, ale także nie rewelacyjna. Bardzo sympatyczna, do każdego klienta podchodzi bardzo indywidualnie, z koloru byłam średnio zadowolona, z cięcia nawet nawet
MoniaK jest offline  
Stary 2006-12-18, 19:09   #556
Szczypta Chili
Zadomowienie
 
Avatar Szczypta Chili
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: ezoteryczny Poznań
Wiadomości: 1 416
GG do Szczypta Chili
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez MoniaK Pokaż wiadomość
szczypta chili, ja także gdy wybrałam się tam pierwszy raz nie zaznaczyłam że chcę iść do tejże Pani Magdy i oczywiście obcinała mnie inna fryzjerka
Nie było źle całe szczęście ale wydarzenie to miało miejsce ok. 1,5 roku temu i sądzę że od tej pory asystentki napewno się zmieniły. Później, zapisywałam się już tylko do P. Magdy.
Uważam że nie jest zła, ale także nie rewelacyjna. Bardzo sympatyczna, do każdego klienta podchodzi bardzo indywidualnie, z koloru byłam średnio zadowolona, z cięcia nawet nawet

A ja właśnie wróciłam i zdaje relacje:
Otóż musze wam powiedzieć, że jestem strasznie .... zadowolona!!!!! Pani Asia może mniej oblegana ale na pewno nie gorsza fryzjerka niż P. Magda, doradziła mi, wysłuchała, wyjaśniła. Czasem co prawda musiałam o tą uwagę się ubiegać lecz jeżeli chodzi o konsultacje w sprawie samego ścięcia to naprawdę nie mam na co narzekać Na początku miałam całkiem inną koncepcję fryzury, niewielka zmiana, nie za dużo z długości. Jednak przeglądając gazetki z farbą na łbie ( śliczny kolorek- dokładnie taki jaki chciałam) widząc jedno ze zdjęć przypomniało mi się, iż chciałam sobie, swego czasu zrobić proste włoski do ramion, opadające na twarz. Zapytałam się wiec czy mi by to pasowało, a P.Asia odpowiedziała, ze byłby to niezły pomysł tylko aby urozmaicić tą fryzurę poprzez zrobienie dłuższych pasem na przodzie a krótszych na tyle. I tak z połączenia mojej i jej wizji powstał naprawdę ciekawy efekt Nie jest to żadna rewolucja, ale zmiana widoczna i jakaś dla mnie nowość Cieszę się bardzo, P.Asię polecam, nademną stała 2 godziny, dopieszczała cały czas fryzurke i raczej ciężko mi na cokolwiek narzekać. Cena tgeż przystępna za ściecie+ malowanie zapłaciłam 138zł, a mam bardzo grube i gęste włosy (przed ścięciem śięgały daleko za ramiona).
Acha i tym razem od początku do końca (oprócz mycia) obsługiwana byłam prze 1 fryzjerke
__________________
Jesteśmy średnimi dziećmi historii.
Nie mamy celu ani miejsca.
Nie mamy Wielkiej Wojny.
Wielkiej Depresji.
Naszą wielką wojną jest wojna duchowa.
Naszą wielką depresją jest życie.

Szczypta Chili jest offline  
Stary 2006-12-18, 20:40   #557
moka84
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 8
Dot.: Fryzjer Poznan

czesc dziewczyny heh rozbawila mnie troche wasza podejzliwosc nie, nie jestem p.Magda. znam ja juz dlugo i zawsze jestem zadowolona z tego co mi stworzy na glowie dlatego ja zachwalam i polecam przeciez o to chodzi na tym forum nigdy sie na niej nie zawiodlam wiec nie mam powodu by pisac cos negatywnego.
pozdrawiam
moka84 jest offline  
Stary 2006-12-18, 21:23   #558
diary2006
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 3
Dot.: Fryzjer Poznan

hej, bylabym wdzieczna za podanie adresu /ow salonow w poznaniu wykonujacych trwale prostowanie wlosow!
diary2006 jest offline  
Stary 2006-12-19, 13:52   #559
Cathas
Wtajemniczenie
 
Avatar Cathas
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: ポーランド
Wiadomości: 2 552
GG do Cathas
Dot.: Fryzjer Poznan

Ja się przyłączam do jednego z poprzednich postów z pytaniem, gdzie w Poznaniu można przedłużyć sobie włosy?
Cathas jest offline  
Stary 2006-12-19, 20:18   #560
MoniaK
Zakorzenienie
 
Avatar MoniaK
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 12 991
Dot.: Fryzjer Poznan

szczypta chili, cieszę się że wszytko poszło dobrze i jesteś zadowolona
MoniaK jest offline  
Stary 2006-12-21, 14:22   #561
oda
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 1
Dot.: Fryzjer Poznan

hej mam pytanie. Ostatnio dwa razy byłam w hair bazaar studio i bylam bardzo zadowolona zajmowałą sie mna pani Gosia, ostatnio chcialam znów do niej iść ale okazało sie ze juz tam nie pracuje ;( czy ktos cos wie na temat pani Gosi gdzie ja moge znalesc ?? pomocy
oda jest offline  
Stary 2006-12-21, 16:24   #562
variete
Raczkowanie
 
Avatar variete
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 82
Dot.: Fryzjer Poznan

bylam dwa razy w lovely look w poznaniu w m1. pierwszy raz na strzyzeniu. wyszlam nawet zadowolona bo babka byla mila kontaktowa i obciela mnie tak jak chcialam czyli tylko koncowki bo zapuszczam wlosy. po jakims czasie skuszona niskimi cenami zdecydowalam sie znow odwiedzic lovely look tym razem aby rozjasnic wlosy. po jakichs 10 minutach stamtad wyszlam rezygnujac z uslugi bo trafilam na jakas kretynke ktora nie miala zielonego pojecia o farbowaniu. na dodatek traktowala mnie jakby laske robila mi udzielajac info na temat uslugi. sytuacje probowala ratowac fryzjerka ktora strzygla obok jakas dziewczyne, mowila co mozna zrobic zeby osiagnac pozadany efekt. zabralam sie stamtad bo wizyta u fryzjera ma byc relaksem a nie spotkaniem z opryskilwym prostakiem :/ wiecej moja noga tam nie postanie bo brak zapisow powoduje ze nie wiadomo w czyje rece sie trafi.
variete jest offline  
Stary 2006-12-24, 23:26   #563
variete
Raczkowanie
 
Avatar variete
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 82
Dot.: Fryzjer Poznan

a co sadzicie o salonie Bronek 2 na ulicy 27 grudnia ?
variete jest offline  
Stary 2006-12-25, 17:05   #564
ktotowie
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2
Dot.: Fryzjer Poznan

Widzę, że ten wątek poznański już dawno przysnął, ale jestem pod wrażeniem wizyty u fryzjera i chcę się tym z Wami podzielić. Polecam szczerze fryzjera Emi na ul. Mickiewicza w Poznaniu (mają niezłą stronę www). Miałam niewątpliwą przyjemność być tam u p. Anity i naprawdę nigdy dotąd nie byłam tak fachowo i starannie obsłużona. Koloryzacja bardzo dokładna, strzyżenie staranne i z pomysłem. Do tego sympatyczna i nienachalna osługa. Perfekcyjnie. Nawet cena mnie mile zaskoczyła. Dodam, że do fryzjera chodzę co dwa miesiące i wiele "sław" poznańskich już odwiedziłam. A trafiłam tam przypadkiem. Znalazłam w necie ich dość dobrą stronę www.emistyle.pl
pozdrawiam!
ktotowie jest offline  
Stary 2007-01-01, 20:34   #565
anna_net
Rozeznanie
 
Avatar anna_net
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 583
Dot.: Fryzjer Poznan

Nad Emistyle się zastanawiam, bo do Destiny napewno nie zajrzę już ...
Z tego co widze, ceny też są ok ( w porównaniu do Kenzo czy LeGrand Salon)

Moze wiecej opinii na ich temat ?
__________________
pozdrawiam
A.


Stop rzezi fok w Kanadzie!
Podpisz petycję, zamów pakiet kampanii...działaj !!

http://www.ratujfoki.pl/
anna_net jest offline  
Stary 2007-01-03, 12:32   #566
fiszunia
Raczkowanie
 
Avatar fiszunia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 163
GG do fiszunia
Dot.: Fryzjer Poznan

ja też już raczej będę omijać Destiny i Kenzo na podgórnej...a ten Emistyle mnie kusi...chyba się przejdę żeby przetestować
__________________
You're The First, The Last, My Everything
fiszunia jest offline  
Stary 2007-01-03, 12:33   #567
anna_net
Rozeznanie
 
Avatar anna_net
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 583
Dot.: Fryzjer Poznan

Fiszunia to koniecznie daj znać jak będzie
__________________
pozdrawiam
A.


Stop rzezi fok w Kanadzie!
Podpisz petycję, zamów pakiet kampanii...działaj !!

http://www.ratujfoki.pl/
anna_net jest offline  
Stary 2007-01-03, 14:51   #568
ptaszynka80
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2
Dot.: Fryzjer Poznan

Witajcie, musiałam się zarejestrować by podzielić się z Wami swoją opinią.
po wizycie na stronce Emi style i wasych opiniach zapisałam się przed świętami na wizytę i szczerze żałuję bo popsuła mi ona całe swięta i sylwestra!!!
szefowa całego owego saloniku bardzo nie uprzejma i tylko mysli jak by tu oskubać klientki.
Generalnie opowiedziałam co chcę miec zrobione jak ściete i jak pofarbowane i podano mi kwote jaka za to miałabym zapłacić, ale jak się okazało wyszło zupełnie inaczej, bez dodatkowych opcji zrobiono to co wcześniej zaplanowałam.
ale jakie było moje zdziwienie jak zawołano ode mnie ponad połowę większą kwote niż ustalono wcześniej.( i w cale nie zużyto dużo farby)
i co miałam zrobić, wkurzona z fryzurą na glowie zapłaciłam i wyszłam!!!!!
okropieństwo, gdybym wiedziała napewno bym nie poszła do tego saloniku!!!!
Cóż chyba trzeba być wiernym nadal Piasecckim!!!!!!!!!!!!!

Pracownikom Emi Style proponuję więcej rzetelności i profesjonalizmu!!!!!!!!!! !!!

A osobą które chcą zarezykować radzę o wszystko dokładnie dopytać!!!!
ptaszynka80 jest offline  
Stary 2007-01-04, 09:32   #569
bonheur
Rozeznanie
 
Avatar bonheur
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 673
GG do bonheur
Dot.: Fryzjer Poznan

Ja już wcześniej wypowiadałam się na temat salonu Emi style i jestem bardzo zaskoczona opinią ptaszynki80. Wg mnie jest to świetny salon, odkryłam go stosunkowo niedawno, ale z pewnością pozostanę jego wierną klientką. Ostatnio nawet zaciągnęłam tam moją mamę i też była bardzo zadowolona.
Strzyżenie jest profesjonalne i dokładne, farba też w porządku i w pożądanym kolorze, a do tego obsługa miła i bardzo kontaktowa, można porozmawiać, zasięgnąć porady czy skonfrontować własne pomysły z rzeczywistością i kondycją własnych włosów.
Ja już drugi raz byłam u Pani Pauliny, natomiast mama była u wspomnianej już P. Anity. Obie polecam.
A co do cennika, to nie spotkała mnie jeszcze żadna niespodzianka. Rzeczywiście, są pewnie tańsze salony, ale ceny w Emi style nie są aż tak wygórowane i nie odbiegają od innych.

P.S. Do tej pory chodziłyśmy do Łukasza Nowickiego na Wierzbięcicach oraz Metamorfozy.
__________________
Zawiadamiam, że znudził mi się ser na pierogi. Pokażę rogi, za walutę. - Ślimak


bonheur jest offline  
Stary 2007-01-04, 10:19   #570
big-grey-point
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

Ja polecam Salon Maestro na ul. Górna Wilda 83c.Pracuje tam swietny fryzjer-stylista Bartek...co prawda ma on zawsze swoja wizje fryzury ale wychodze od niego zadowolona i zupelnie zmieniona.za sciecie trzeba zaplacic ok 100zl ale wedlug mnie warto!
big-grey-point jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzjer, fryzura, poznań, regeneracja

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:31.