Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-01-18, 21:27   #151
marchewkasuper
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4
Dot.: Poznan i genialny fryzjer :) Gdzie to ??

moka84 daj mi prosze jej namiary i napisz ile kosztuje takie sciecie z modelowaniem i prostowaniem!!!!
marchewkasuper jest offline  
Stary 2006-01-20, 20:56   #152
a1n2i3a
Raczkowanie
 
Avatar a1n2i3a
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Fryzjer Poznan

witam ,mam pytanko -mianowicie na jakich kosmetykach pracuje pan Grzegorz Superson?
a1n2i3a jest offline  
Stary 2006-01-23, 10:26   #153
Jaga55
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 3
Wink Dot.: Fryzjer Poznan

Polecam Salon Urody 5 Avenue, pracuje tam świetna fryzjerka i stylistka p. Asia potrafi dobrać modne, naturalne fryzury. Salon znajduje się na ul.Dąbrowskiego 50 róg Kraszewskiego nr. tel 061 8480220
Jaga55 jest offline  
Stary 2006-01-23, 10:35   #154
Jaga55
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 3
Dot.: Sprawdzony Fryzjer Stylista - Poznań

Polecam Salon Urody 5 AVENUE pracuje tam p. ASIA, to świetna fryzjerka i stylistka, potrafi dobrać naturalne modne fryzury . Salon znajduje się na ul. Dąbrowskiego 50 róg Kraszewskiego nr.tel. 061 8480220
Jaga55 jest offline  
Stary 2006-01-25, 07:42   #155
voodoo_diva
Raczkowanie
 
Avatar voodoo_diva
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Mordor
Wiadomości: 36
Talking Dot.: Fryzjer Poznan

W takim razie i ja wybiore się do pana Grzegorza ... skoro jest tutaj tak bardzo zachwalany w sumie wybrałam juz sobie konkretną fryzurkę ale jestem zawsze otwarta na propozycje Dzięki za inf. Pokaże fotko : przed i po Pozdrówki
__________________
Ja to ta z obrazka...
Ja to ta co krzyczy...
Ta co ciągle sobie drwi...

Ja znów kogoś gryze....
Ja kogoś obrażam..........
Niegrzeczna i grzeszna taaak....
voodoo_diva jest offline  
Stary 2006-01-25, 10:44   #156
Lena :)
Rozeznanie
 
Avatar Lena :)
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wielkopolska :)
Wiadomości: 818
Dot.: Fryzjer Poznan

w takim razie czekam na rezultat metamorfozy
__________________


tęsknię za wiosną....

wizaż weekendami, jeśli w ogóle.

moja biżuteria
1989



Lena :) jest offline  
Stary 2006-01-27, 18:14   #157
sylka86
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 31
Smile Dot.: Fryzjer Poznan

Voodoo diva koniecznie podziel się wrażeniami. Ten Pan Grzegorz jest tak zachwalany, że też może się skuszę Bo tak wybieram się powoli do fryzjera i nie mogę się zdecydować. Byłam w pażdzierniku w Kupcu w Laurencie na dole i pamiętam, że byłam szalenie zadowolona. Fryzjerka była super miła i świetnie mi wycieniowała włoski. Te najdłuższe były prawie do pasa a no to warstwa do ramion krótszych, z przodu wycieniowane i fajna grzyweczka. Niestety przed świętami nie wiem co mnie skusiło i poszłam do Lovely look w M1. Tragedia nikomu nie polecam, fryzjerka sztucznie podtrzymywała rozmowe,średnio miła atmosfera...No i chciałam tylko podciąć końcówki i grzywkę bo mi odrosła. To zamiast grzywki ładnie cieniowanej mialam nie wiem co?? Miałam buzie okrągłą jak patelnia chociaż naturalnie mam pociągła. Myślałam, że się poryczę i zawału dostane.
No i teraz nie wiem czy iść do Pana Grzegorza czy do Laurenta. Hmm czekam jeszcze na wasze wypowiedzi dziewczyny i może się wreszcie zdecyduje
sylka86 jest offline  
Stary 2006-01-29, 12:11   #158
shyleta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

Helou helou
Widze, ze jakies zmiany zaszly w tym watku . Otoz skorzystalam z uslug tak zachwalanego tutaj salon Laurent, mieszczacego sie na II p. Kupca Poznanskiego. Wczesniej umowilam sie telefonicznie z zaznaczeniem, ze ma to byc pan Mariusz, po czym mila pani mnie poinformowala, ze Mariusz od pol roku tam nie pracuje :|. Szkoda. Ale wybralam sie tam i.... nie polecam :/. Obcinala mnie niejaka Dorota i jestem strasznie niezadowolona. Raz, ze za krotko, dwa - niedokladnie, trzy - mimo ze bylo -10 na zewnatrz nie dosuszyla mi wlosow, nie ulozyla jak na lezy... Zdecydowanie nie polecam.
shyleta jest offline  
Stary 2006-01-31, 13:31   #159
KasiaB5
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 50
Dot.: Fryzjer Poznan

Też słyszałam o tym Grzegorzu z ul.Mielżyńskiego,moja klientka do niego chodzi i jest zadowolona i faktyczni włosy ma świetne.Ja też się do niego niedługo wybieram.Pozdrawiam
KasiaB5 jest offline  
Stary 2006-01-31, 14:36   #160
lillyblue
Raczkowanie
 
Avatar lillyblue
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 101
GG do lillyblue
Pana Grzegorza juz nie ma;(

Slyszalam tyle dobrego o panu Grzegorzu ze tez sie postanowilam do niego wybrac!!!zadzwonilam dzisiaj i sie okazalo ze pana Grzegorza nie ma bo ma problemy zdrowotne i nie wiadomo kiedy jesli wogole bedzie!!!!
moj problem dobrego fryzjera stylisty nadal pozostaje nierozwiazany!!!
lillyblue jest offline  
Stary 2006-02-02, 21:24   #161
ania_jas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 11
Dot.: Pana Grzegorza juz nie ma;(

Niestety potwierdzam pan Grzegorz nie przyjmuje
ania_jas jest offline  
Stary 2006-02-03, 16:22   #162
Lena :)
Rozeznanie
 
Avatar Lena :)
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wielkopolska :)
Wiadomości: 818
Dot.: Fryzjer Poznan

qrcze niepokoi mnie to... dlaczego jak ja znajde juz fryzjera ktory z moim koszmarnych włosów robi "coś" to jakoś to się musi skomplikować?

dziewczyny a wiecie może kiedy będzie znów przyjmował?
__________________


tęsknię za wiosną....

wizaż weekendami, jeśli w ogóle.

moja biżuteria
1989



Lena :) jest offline  
Stary 2006-02-07, 22:28   #163
lillyblue
Raczkowanie
 
Avatar lillyblue
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 101
GG do lillyblue
Dot.: Fryzjer Poznan

niestety z tego co sie dowiedzialam to te prblemy zdrowotne p.Grzegorza sa na tyle powazne ze moze szybko nie wrocic!!! ja przestudiowalam forum jeszcze raz i w koncu wybralam p. Magde z salonu Destiny na Garncarskiej. wybor okazal sie swietny i musze potwierdzic wczesniejsze opinie ze to doskonala fryzjerka!!!pierwszy raz od nie wiem kiedy w rozmowie z fryzjerka czulam sie rozumiana!!po pierwsze slucha klienta a po drugie potrwfi doradzic!!ja z blondynki zostalam brunetka i nie zaluje!!
lillyblue jest offline  
Stary 2006-02-08, 16:13   #164
ankagostyn
Raczkowanie
 
Avatar ankagostyn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: gostyń wlkp
Wiadomości: 67
Dot.: Fryzjer Poznan

A może ktoś był w salonie/galerii ( nie wiem dokładnie jak to się nazywa ) Da Vinci? To na ul. Piłsudskiego 100 (chyba). Podobno pan Kuba jest świetny i niezła jest pani Beata, ale hmm nic więcej nie wiem, o cenach takze.

Może któraś z Was ma doświadczonko w tej sprawie?? Będę wdzieczna za każde info

PS Dobre rzeczy słyszałam też o jakimś salonie na Kanałowej, o Destiny na Garncarskiej ( ale mnie nie stać ) i o Pacykarnii na Owsianej.
Co do złych doświaczeń to byłam niezadowolona ze ścięcia w Laurencie ( na parterze Kupca), choć masaż głowy był milusi , ale atmosfera nieciekawa - czułam się jak kopciuch i prowincjonalny matołek, który nie wie, że to miejsce dla lepszych od niego...
ankagostyn jest offline  
Stary 2006-02-08, 17:38   #165
karciula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

pytanko do lillyblue, hej czy możesz podać jakiś telefon do Salonu Destiny na Garcarskiej bo nie moge nic o nim znaleźć w internecie ani w książce tel. ??? jak mam iść do fryzjera to sie boje bo jeszcze nigdy nie wyszło mi dokładnie to co chciałam wiec chce isc wreszcie do kogoś dobrego. help

Edytowane przez karciula
Czas edycji: 2006-02-08 o 17:40 Powód: zapomniałam o czyms
karciula jest offline  
Stary 2006-02-08, 17:46   #166
karciula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Unhappy Dot.: Fryzjer Poznan

masz jakiś telefon do tego destiny na Garncarskiej, czy tam faktycznie drogo, wiesz może ile kosztuje zwykłe ścięcie. kto mi pomoże w tym temacie?

Edytowane przez karciula
Czas edycji: 2006-02-08 o 17:48 Powód: i need help
karciula jest offline  
Stary 2006-02-08, 17:54   #167
ankagostyn
Raczkowanie
 
Avatar ankagostyn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: gostyń wlkp
Wiadomości: 67
Dot.: Fryzjer Poznan

karciula, dla mnie ciut za drogo - za strzyżenie i farbowanie (jeden kolor) wyszłoby mnie jakieś 150/160 zł ( już ze zniżką 10% dla studentów), a włosy mam takie za łopatki troszkę

a to telefon do Destiny: 500833088 lub 886121121
ankagostyn jest offline  
Stary 2006-02-08, 18:00   #168
karciula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

dzięki za info. ale cena faktycznie niemała. ja co prawda nie chcę się farbować- sama to zrobie w domku jak zwykle, ale za samo ścięcie pewnie by wyszło coś koło 100. jak liczyłam że zmieszczę się z tym w 50, ale może powinnam się skusić żeby wreszcie mieć na głowie to co chcę albo choć to co mi pasuje skoro ta pani Magda umie doradzic jak słyszałam. Znasz kogoś kto tam był?
karciula jest offline  
Stary 2006-02-08, 18:11   #169
ankagostyn
Raczkowanie
 
Avatar ankagostyn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: gostyń wlkp
Wiadomości: 67
Dot.: Fryzjer Poznan

osobiście nie znam ale ja mam w ogóle taki problem, że jak ktoś osobiście mi poleca jakiś salon , reklamując go swoją fryzurą, to najczęsciej mnie zniechęca, bo ta fryzura mi się raczej nie podoba.. ale to takie moje skrzywienie
panie w Destiny są bardzo miłe, gdyby nie cena, pewnie bym tam poszła, ale może samo strzyzenie nie wyjdzie drogo? jeśli się wybierzesz tam, to zdaj relację
ankagostyn jest offline  
Stary 2006-02-08, 18:27   #170
karciula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

jutro tam zadzwonie i jeśli nie powalą mnie ceną albo odległym terminem to sie wybiorę zależy mi żeby iść jak najszybciej. jak mi sie uda to dam znac co mi wyszło. chciałabym coś w stylu grazyny wolszczak w "ja wam pokażę" od dawna mi się podoba taka fryzura a teraz przynajmniej mogę pokazać o co mi chodzi mam nadzieje że z moich włosów da sie zrobić coś podobnego , choć nie mam tak bujnej czupryny jak pani Wolszczak .
pozdrawiam
karciula jest offline  
Stary 2006-02-09, 12:00   #171
ankagostyn
Raczkowanie
 
Avatar ankagostyn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: gostyń wlkp
Wiadomości: 67
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez ankagostyn
A może ktoś był w salonie/galerii ( nie wiem dokładnie jak to się nazywa ) Da Vinci? To na ul. Piłsudskiego 100 (chyba). Podobno pan Kuba jest świetny i niezła jest pani Beata, ale hmm nic więcej nie wiem, o cenach takze.

Może któraś z Was ma doświadczonko w tej sprawie?? Będę wdzieczna za każde info

PS Dobre rzeczy słyszałam też o jakimś salonie na Kanałowej, o Destiny na Garncarskiej ( ale mnie nie stać ) i o Pacykarnii na Owsianej.
Co do złych doświaczeń to byłam niezadowolona ze ścięcia w Laurencie ( na parterze Kupca), choć masaż głowy był milusi , ale atmosfera nieciekawa - czułam się jak kopciuch i prowincjonalny matołek, który nie wie, że to miejsce dla lepszych od niego...
a ja dalej ponawiam prośbę o opinie i głosy na temat powyższy, zostało mi jeszcze półtora tygodnia na wybór fryzjera
ankagostyn jest offline  
Stary 2006-02-09, 16:41   #172
karciula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

hej zapisałam się dziś do pani Magdy z destiny na garncarskiej byłam zdziwiona ze udało mi się juz na jutro, będe mogła przez weekend oswoić sie z fryzurą zanim się w pracy pokaże Za samo strzyżenie mam zapłacic koło 30 i mam nadzieję że się nie przesłyszałam niech nawet byłoby 50 to zawsze to jeszcze normalna cena.
A o da vinci spróbuje popytać bo ja niestety nawet niewiem jak to z wierzchu wygląda
jutro dam znać czy ta cena okazała się ostateczna i czy fryzurka wyszła jak marzenie
karciula jest offline  
Stary 2006-02-10, 21:30   #173
karciula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

wróciłam do domku i fryzurka wszystkim sie podoba , moge polecić salon destiny. Masaż głowy -bajka , pani Magda bardzo miła.na bazie tego co jej pokazałam zrobiła mi coś od siebie i wyszło fajnie .zapłaciłam tylko 35zł za scięcie. zobaczymy jak mi sie będą układać po myciu ale teraz nie miałam nic nałożone tylko suszarką wysuszone na szczotkę i jest ok. następnym razem też tam pójdę.
karciula jest offline  
Stary 2006-02-11, 09:21   #174
gosiau
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1
Dot.: Fryzjer Poznan

hej ludziska! ja tez wlasnie szukam dobrego fryzjera - stylisty w Poznaniu. Dzwonilam do tak zachwalanego tutaj Pana Grzegorza ale nikt nie odbiera, pewnie ciagle ma klopoty ze zdrowiem. Slyszalam ze dobry jest salon La Grand - tez zadzwonilam ale ceny bardzo wysokie, za balejaz i sciecie ok 270 zl (nie chcialabym az tyle wydawac) A czy zna ktos i moze polecic lub nie Hair Bazaar Studio - Darek & Piotr? Salon wyglada bardzo ladnie, miesci sie na Krysiewicza - tam za to samo zaplace ok 150 zl ale nie widze na tym forum zadnych wypowiedzi na ich temat. Jesli cos wiedzie to pomozcie prosze.
gosiau jest offline  
Stary 2006-02-11, 17:43   #175
Suenos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1
Dot.: Fryzjer Poznan

Witam. Chciał bym sobie zrobić baleyage. I teraz pytanko w jakim salonie?? Moeże jesteście wstanie mi coś polecić...
Suenos jest offline  
Stary 2006-02-11, 22:17   #176
ania_jas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 11
Dot.: Fryzjer Poznan

Witam, osobiście do Hair Bazaar Studio nie chodzę, ale chodzi moja sąsiadka która ma blond włosy - długość za ucho. Za kazdym razem ma inną fryzurkę i wygląda bardzo fajnie. Dodam że ma cieniutkie włoski. Ja osobiście chodzę na Jawornicką, <farba+baleyage+ strzyżenie -włosy do ramion 130 zl> Pani baleyage wykonuje szybciutko i ma pomysły na kolory -u strzyżenia jeszcze tam nie byłam, bo narazie zapuszczam włosy
ania_jas jest offline  
Stary 2006-02-14, 10:44   #177
ankagostyn
Raczkowanie
 
Avatar ankagostyn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: gostyń wlkp
Wiadomości: 67
Dot.: Fryzjer Poznan

karciula to super, że Ci się podobało i cena faktycznie jak na ścięcie w porządeczku tylko, że ja muszę też się pofarbować - dwie rzeczy za jednym zamachem, a to mnie chyba faktycznie drogo wyjdzie

a tak poza tym, żadna poznanianka nie zna tych salonów z Piłsudzkiego, Kanałowej albo Pacykarni? a może jeszcze jakiś inny fryzjer w Poznaniu cieszy się popularnością, jest dobry i w miarę niedrogi?
ankagostyn jest offline  
Stary 2006-02-15, 09:45   #178
ligia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 335
Dot.: Fryzjer Poznan

dziewczyny, ja również mam za sobą rajdy po różnego rodzaju salonach, ale polecić mogę na pewno:
1.Da vinci- rzeczywiście bardzo ładnie dobierają fryzurki i kolorki(byłam raz, ale bardzo zadowolona),
2. teraz w ślad za moją fryzjerką chodzę do kenzo na ratajczaka - do Sylwii, dziewczyna jest ekstra, nie boi się ciąć włosów(bo jak widzę takich niezdecydowanych, co udają, że strzyżą, a jak kładą farbę to jej nie widać- to mnie krew zalewa ), ostatnio zmieniła mnie o 180st.
3. i trzecia fryzjerka jest na dolinie -dolna wilda, Joasia, świetnie dobiera fryzurki, pracuje na dobrych kosmetykach, ona pokazała mi jak powinien wyglądać balayage
ligia jest offline  
Stary 2006-02-15, 09:48   #179
ankagostyn
Raczkowanie
 
Avatar ankagostyn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: gostyń wlkp
Wiadomości: 67
Dot.: Fryzjer Poznan

ligia, a ceny w Da Vinci mniej wiecej jakie są? chodzi mi o - strzyżenie i farbowanie (lub balayage)
ankagostyn jest offline  
Stary 2006-02-15, 09:53   #180
ligia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 335
Dot.: Fryzjer Poznan

aha, napiszę (ulżę przy okazji sobie, a was może uchronię) gdzie nie polecam;
- salon trendy na ul katowicka - jest tam jeden chłopak, weszłam z lepszą fryzurą niż wyszłam i zapłaciłam słono.
- salon lovely look w m1, trafiłam tam bo byłam w nagłej potrzebie, porażka, kolory były tak położone, jakbym położyła sobie odżywkę.
- fryzjerki na palacza, zapłaciłam na prawdę dużo a efekt mało zadowalający, zwyklaście bez wyrazu, przyznaję że nie wiem jak tnie sam właściciel, ale i tak tam nie wrócę by to sprawdzić
ligia jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzjer, fryzura, poznań, regeneracja

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:05.