Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-03-28, 15:04   #211
dagusia89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46
Talking Dot.: Fryzjer Poznan

hmm. mam zamiar sie wybrac do salonu Laurent i jesli macie jeszcze jakies uwagi co do tego salonu to piszcie bo nie jestem jeszcze pewna czy mam tam isc
dagusia89 jest offline  
Stary 2006-03-28, 15:07   #212
ZuZik GuziK
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 69
Talking Dot.: Fryzjer Poznan

Hej!! Zgadzam sie z tym!!! Pani Kasia jest THE BEST!!!
ZuZik GuziK jest offline  
Stary 2006-03-28, 15:15   #213
shyleta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6
Dot.: Fryzjer Poznan

Do Dagusi: Odradzam Dorotę - fatalnie mnie ścieła - za krotko, wlosy mi sie nie ukladaly, w ogole nic nie doradzila. Nie wiem jak inne fryzjerki z tego salonu ale ta byla fatalna :|
shyleta jest offline  
Stary 2006-03-29, 15:42   #214
natalli
Zadomowienie
 
Avatar natalli
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: **Poznań**
Wiadomości: 1 450
GG do natalli
Dot.: Fryzjer Poznan

ja już to pisałam pani karolina jest bardzo fajna i dobrze tnie zawsze doradzi ..ja chodze zawsze do niej
natalli jest offline  
Stary 2006-03-30, 12:57   #215
olka_22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 30
Dot.: Poznan i genialny fryzjer :) Gdzie to ??

To moj pierwszy post na tym forumi odrazu krytyka. Odradzam salon KENZO na Podgornej! Dziewczyny masakra!
A teraz z czystym sumieniem polecam wam salon Hair Design na ul Słowianskiej! Ja od kilku lat chodze do Michala. Jest bardzo dobrym fryzjerem, polecam. Obcina , farbuje, uklada- pierwsza klasa. Warto. Cena za balejaz, ciecie i prostowanie to ok 160zl.
olka_22 jest offline  
Stary 2006-03-30, 14:05   #216
nafie
Wtajemniczenie
 
Avatar nafie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: okolice Warszawy
Wiadomości: 2 070
GG do nafie
Arrow Dot.: Poznan i genialny fryzjer :) Gdzie to ??

Cytat:
Napisane przez olka_22
To moj pierwszy post na tym forumi odrazu krytyka. Odradzam salon KENZO na Podgornej! Dziewczyny masakra!
A teraz z czystym sumieniem polecam wam salon Hair Design na ul Słowianskiej! Ja od kilku lat chodze do Michala. Jest bardzo dobrym fryzjerem, polecam. Obcina , farbuje, uklada- pierwsza klasa. Warto. Cena za balejaz, ciecie i prostowanie to ok 160zl.
a ile bierze za sciecie i modelowanie ?
__________________
"Gdybyśmy tylko mogli dostać to, co chcemy, gdy uważamy, że tego potrzebujemy, życie nie przedstawiałoby żadnego problemu, żadnej tajemnicy i żadnego znaczenia."

Henry Miller

nafie jest offline  
Stary 2006-03-30, 17:17   #217
dagusia89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46
Talking Dot.: Fryzjer Poznan

umowilam sie do Magdy z Destiny na ganrcarskiej nie wiem czy dobrze zrobilam ale sie okaze jak bede miala mozliwosc to wam wysle fotke
dagusia89 jest offline  
Stary 2006-03-31, 07:46   #218
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: Poznan i genialny fryzjer :) Gdzie to ??

Cytat:
Napisane przez malakicia
ale znam adres fryzjera ktorego nie polecam STUDIO METAMORFOZY !!!!!!
to na Matejki
*bardzo niemila obsluga
*fryzjerki nie sluchaja klientek!!!!!
*i strasznie sie myla te niedouki pani mowi ze polozy mi ciemny braz po chwili kladzie i co?????wychodzi RUDYYYY czemu?????bo powiedziala ze jej sie farby pomyliły>>>>>>dobrze ze miala odwage sie przyznac<<<<<<ale to po tym jak sie poplakałam........
no to rzeczywscie nie za ciekawie w tym studio . na pewno tam sie nie wybiore.
AaniaA jest offline  
Stary 2006-03-31, 12:14   #219
olka_22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 30
Dot.: Poznan i genialny fryzjer :) Gdzie to ??

Ściecie i modelowanie ok 60zl.
olka_22 jest offline  
Stary 2006-04-03, 13:09   #220
aguśka82
Raczkowanie
 
Avatar aguśka82
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 59
GG do aguśka82
Dot.: Fryzjer Poznan

hejka czy był ktoś u tego "słynnego" pana Grzegorza i całkowicie oddał się w jego ręce...tzn. poszedł bez pomysłu na fryzurkę a wyszedł super zadowolony... zapuszczałam dość długo włosy, idzie wiosna i trzeba coś z nimi zrobić... nie mam pomysłu na siebie i trochę się boję...nie chcę po obcięciu wyglądć jak starsza pani... pomóżcie i poradźcie co zrobić...
aguśka82 jest offline  
Stary 2006-04-04, 10:17   #221
maja25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2
Dot.: Fryzjer Poznan

Byłam dwa razy w lovely look w m1, totalna porażka. Wyszłam od fryzjera niezadowolona. Zrobili mi taki baleyage, że już po wyjściu od fryzjera miałam odrosty, strasznie niedokładnie.Naprawdę nie polecam!!!
maja25 jest offline  
Stary 2006-04-04, 11:37   #222
agusnik
Raczkowanie
 
Avatar agusnik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 110
GG do agusnik
Dot.: Fryzjer Poznan

Hej Dziewczyny!!!
A ja mam troche ine pytanie. Nie chodzi mi o strzyzenie a ulozenie wlosow do slubu. Czy mozecie mi kogos polecic??? Myslalam o salonie Metamorfoza ale jakies negatywne slowa tu padly wiec sie boje, bo jak zyje tak jeszcze sama nie znalazlam dobrego fryzjera.Wiec jedna czy dwie negatywne opinie mnie ziechecaja. A moze Hair Bazar Studio???
Najlepiej chyba jednak , gdybym znalazla fryzjera z dojazdem do domu....
Pozdrawiam
agusnik jest offline  
Stary 2006-04-04, 12:00   #223
lillyblue
Raczkowanie
 
Avatar lillyblue
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 101
GG do lillyblue
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez aguśka82
hejka czy był ktoś u tego "słynnego" pana Grzegorza i całkowicie oddał się w jego ręce...tzn. poszedł bez pomysłu na fryzurkę a wyszedł super zadowolony... zapuszczałam dość długo włosy, idzie wiosna i trzeba coś z nimi zrobić... nie mam pomysłu na siebie i trochę się boję...nie chcę po obcięciu wyglądć jak starsza pani... pomóżcie i poradźcie co zrobić...

Ja osobiscie chodze do wspominanej juz na forum p.Magdy z Destiny i jestem zadowolona bo nigdy nie mam pomyslu jakiegos specjalnego na fryzurke a zawsze wyjdzie fajnie! potrafi ona doradzic i zawsze rozmawia z klientem co by chcial i czy na takie a takie sciecie sie godzi! zreszta teraz chodzi juz do niej cala moja rodzinka

natomiast co do p. Grzegorza to chodzi do niego moja kolezanka i kilka razy "calkowicie oddala sie w jego rece" i bylo super!! trzeba tylko dopilnowac aby to on cie scinal bo ma kilka asystentek i mozesz byc cieta tylko pod tzw jego nadzorem. wiem tez ze podobno pracuje na dobrych kosmetykach ale niestety kalendarz ma zapelniony i na spotkanie trzxeba sie umawiac z malym wyprzedzeniem.

Powodzenia w wiosennych przemianach!!
lillyblue jest offline  
Stary 2006-04-05, 10:17   #224
malalka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: okolice Poznania
Wiadomości: 3 598
GG do malalka
Dot.: Fryzjer Poznan

no wlasnie co do p. Grzegorza to jestem jego stala klientka, zawsze wychodze zadowolona, dzis chcialam sie umowic i najblizszy wolny termin ma w maju wiec chyba musze isc tym razem do innego, bo nie wytrzymam tak dlugo z takimi wlosami dlugimi..
malalka jest offline  
Stary 2006-04-05, 11:38   #225
maja25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2
Dot.: Fryzjer Poznan

Hej! Ja chcę się wybrać po raz pierwszy do p.Magdy z Destiny. Mam nadzieję że będę zadowolona. Czy ktoś może wie jak tam u niej wygląda baleyage cenowo i jakie są terminy oczekiwania na wizytę? Pozdrawiam!
maja25 jest offline  
Stary 2006-04-05, 20:17   #226
lillyblue
Raczkowanie
 
Avatar lillyblue
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 101
GG do lillyblue
Dot.: Fryzjer Poznan

hey! jezeli chodzi o terminy u p.Magdy to generalnie nie ma problemu i czest jest cie w stanie przyjac "od reki" w weekendy jest chyba tylko troszke gorzej ale jak zadzwonisz to na pewno bedzie to kwestia najwyzej 2-3 dni!!
nie wiem do konca jak wyglada cenowo balejaz ale ja za przejscie z blond rozjasnianych wlosow na ciemny braz (czyli repigmentacja) z lekkimi pasemkami + sciecie i modelowanie zaplacilam 135zl - wlosy do polowy szyji! wiem ze studenci maja chyba 10% znizki ale nie wiem czy to jeszcze aktualna promocja!
pozytywnej wizyt!!
lillyblue jest offline  
Stary 2006-04-06, 21:38   #227
darietta
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 941
Dot.: Fryzjer Poznan

hej dziewczyny ja również jestem z poznania i poszukuje dobrej fryzjerki która umiałaby doradzić i dopasować do mnie fryzurke. mam włosy do pasa i przyznam sie ze boje sie eksperymentowac na nich przez co chodze cały czas z włosami zwiazanymi. planowałam niby ściąć włosy tak za łopatki i je troszke wycieniować ale mam pewne obawy. dlatego moze podpowiecie mi gdzie w poznaniu jest dobry fryzjer gdzie beda umieli mi cos doradzić i w miare niedrogi oczywiście
darietta jest offline  
Stary 2006-04-06, 23:25   #228
vigi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1
Dot.: Fryzjer Poznan

Witam. Jeśli chodzi o Da Vinci, to polecam szczerze Panią Beatę, kobietka ponoć wie co robi, ale trudno znaleść u niej wolny termin, mnie jak do tej pory to się nie udało. Ale moje koleżanki sa zachwycone i wyglądaja super. Również super jest Marta, potrafi dobrać kolor, dobrze ścina, Ja i moja koleżanka jestesmy zachwycone również Panią Anią, Korzystałam z uług zarówno Pani Ani jak i Pani Marty i jestm na tak w stosunku do obudwu. Znają się na fachu -) ... Mogę więc szczerze polecic salon Da Vinci, chodziłam tam od roku az do lipca 2005, poźniej zmieniłam na La Grand na ul. Szkolnej do Pani Martyny. I nie ukrywam jest najlepsza jak dla mnie z wszystkich fryzjerów, którzy do tej pory sie zajmowali moimi włosami a mam je długie do połowy pleców, To był mój strzał w 10. Maryna super dobiera kolory, świetnie ścina, doradza i Super czesze np. fryzury ślubne. przekonałam sie również na "własnej głowie" , ale jak dla mnie niestety ceny w salonie La Grand są za wysokie. Farba jeden kolor+podciecie+modelowan ie 200zł.... i ... wróciłam do Da Vinci -... za to samo płace 100zł....atmosfera w salonie Da Vinci również super miła, Myślę, że warto spróbować przygody z Da Vinci -)...
vigi jest offline  
Stary 2006-04-07, 06:43   #229
agusnik
Raczkowanie
 
Avatar agusnik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 110
GG do agusnik
Dot.: Fryzjer Poznan

czesc Dziewczyny,
A ja ciagle szukam fryzjerki ktora zajelaby sei moimi wlosami i je doprowadzila do takiego lub lepszego stanu jak byly poprzednio i moze na ktora moglabym rowniez liczyc w dniu slubu, by mi wlosy ladnie ulozyla. Zastanawiam sie nad p.Monika Klosek. Czy cos o niej slyszalyscie???
Boje sie isc w ciemno, bo ten szczegolny dzien zbliza sie wielkimi krokami i nie chce eksperymentowac, by nie miec ponownie wloso siwo-szarych.
pozdrawiam
agusnik jest offline  
Stary 2006-04-08, 13:00   #230
aguśka82
Raczkowanie
 
Avatar aguśka82
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 59
GG do aguśka82
Dot.: Fryzjer Poznan

Hej a może ktoś polecić fryzjera który dobrze strzyże "ze zdjęcia" ? mam wybraną wstępnie fryzurkę i dobrze by było żeby to co będę miała na głowie było do tego podobne...
aguśka82 jest offline  
Stary 2006-04-09, 12:40   #231
Lena :)
Rozeznanie
 
Avatar Lena :)
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wielkopolska :)
Wiadomości: 818
Dot.: Fryzjer Poznan

hej dziewczyny czy ten p Grzegorz o ktorym Malalko piszesz to nie ma terminow do maja, to ten z salonu na Mielzynskiego prawda? bo o ile mi wiadomo to calkiem niedawno temu nie przyjmowal w ogole-salon byl zamkniety... bylabym bardzo wdzieczna za jakiekolwiek informacje (nie moge juz patrzec na swoje wlosy)
__________________


tęsknię za wiosną....

wizaż weekendami, jeśli w ogóle.

moja biżuteria
1989



Lena :) jest offline  
Stary 2006-04-10, 19:04   #232
lillyblue
Raczkowanie
 
Avatar lillyblue
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 101
GG do lillyblue
Dot.: Fryzjer Poznan

z tego co wiem to juz powrocil do pracy!!
lillyblue jest offline  
Stary 2006-04-13, 23:37   #233
aguśka82
Raczkowanie
 
Avatar aguśka82
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 59
GG do aguśka82
Dot.: Fryzjer Poznan

Hej a moze ktoś doda opinie na temat salonu fryzjerskiego ENZO(koło PKS)?
albo fryzjera ze św.Marcina z pasażu pod złotą kulą? czy ktoś tam był i może wystawić cenzurkę...
aguśka82 jest offline  
Stary 2006-04-15, 10:36   #234
ania_jas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 11
Dot.: Fryzjer Poznan

Witam
Odradzam salon na Murawie Hair Design Studio. Zero pomysłu na fryzure i kolorek. Powiedziałam że chciałabym pasemka no i zrobiła mi tylko ze mam spalone włosy. Po wysuszeniu włosów usłyszałam " OOO nawet dobrze pani tak wygląda, nie sądziłam że będzi w tym pani dobrze ". Plus bardzo wysokie ceny. Teraz trafiłam na ul. Żmigridzką I JUŻ ZOSTANĘ WIERNĄ KLIENTKĄ . Włoski super ścięte, narazie nie mam wymarzonego kolorku bo ratują mi moje spalone włosy. Miła atmosfera i niedrogo.
Pozdrawiam
ania_jas jest offline  
Stary 2006-04-20, 09:06   #235
utysia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 5
Dot.: Fryzjer Poznan

Ania Jas czy mozesz podac ceny salonu który polecasz? ile biorą za farbowanie i ścięcie? ja mam długie wloski więc chyba mnie cala operacja wyniesie baaardzo duzo...
utysia jest offline  
Stary 2006-04-20, 09:25   #236
ladybird81
Raczkowanie
 
Avatar ladybird81
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 93
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez natalli
ja polecam Laurenta w kupcu poznańskim ... i fryzjerke o imieniu karolina .. bardzo miła i świenie tnie , zawsze doradzi i jest bardzo sympatyczna
ja tez polecam laurenta w kupcu poznańskim ale fryzjerkę Ole....
ladybird81 jest offline  
Stary 2006-04-20, 09:45   #237
ladybird81
Raczkowanie
 
Avatar ladybird81
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 93
Dot.: Fryzjer Poznan

a poza tym polecam tez panią małgosie z Salonu Beverly na ul. 3 maja... jeszcze żadna fryzjerka nie wzieła mnie tak w 'obroty' zwykłe sciecie a siedziałam 1,5 godziny dobierała mi fryzurke,później maseczka pół godziny na włosach, później z dokładnością co do milimetra strzygła i na koniec prostowała włosy prostownicą....poza tym próbowałysmy dobrac nowy kolor dla mnie pasujacy do mojej karnacji - tez robiła to bardzo skrupulatnie i dokładnie z anielska cierpliwoscią dokładając mi kosmyki róznych kolorów włosów do czoła...tylko ceny tam nie są fajne bo za sciecie plus modelowanie plus maseczka (odatkowo płatna) zapłaciłam 120 zł...a w laurencie za to samo jednak płaciłam 80 zł
ladybird81 jest offline  
Stary 2006-04-21, 17:49   #238
ania_jas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 11
Dot.: Fryzjer Poznan

Cytat:
Napisane przez utysia
Ania Jas czy mozesz podac ceny salonu który polecasz? ile biorą za farbowanie i ścięcie? ja mam długie wloski więc chyba mnie cala operacja wyniesie baaardzo duzo...
Ja mam włosy za ramiona - za pasemka plus farba plus farba na pasemka plus ścięcie zapłaciłam 150 zł, generalnie od dawien dawna tak mało nie zapłaciłam.
ania_jas jest offline  
Stary 2006-04-22, 09:22   #239
utysia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 5
Dot.: Fryzjer Poznan

Ania, to super! chyba sie tam wybiorę
Pozdrawiam!
utysia jest offline  
Stary 2006-04-23, 07:55   #240
ania_jas
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 11
Dot.: Fryzjer Poznan

Cześć Utysia Na tej ulicy są dwa salony a ten ma nr 52. Możesz zapisać sie do pani Magdaleny <właścicielka u której byłam> lub do pani Marty <u niej była moja mama - obie jesteśmy zadowolone>. Buźka
ania_jas jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzjer, fryzura, poznań, regeneracja

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:59.