Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia Forum z poradami lekarza dermatologa.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-28, 11:38   #1
avialle
Raczkowanie
 
Avatar avialle
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 358
GG do avialle
narkoza a wlosy

moze ktorys z dermatologow udzieli mi informacji dlaczego po narkozie tak mocno wypadaja wlosy,jest to problem wielu osob nie tylko moj.
czy jest jakis sposob aby temu zapobiedz? nie wiem moze odpowiedni dobor srodka do znieczulenia ogolnego??
avialle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 23:27   #2
joaannaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Płock
Wiadomości: 2
Dot.: narkoza a wlosy

hej,ja mialam 9 operacji i zawsze po tym wlosy bardzo mi wypadaly,ale to ustawalo ,wiec nie byl to trwaly problem,pogodzilam sie z tym nie wnikajac w dokladna przyczyne pozdrawiam.Joanna
joaannaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 08:13   #3
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Dot.: narkoza a wlosy

pewnie dlatego, że operacja, narkoza to duże obciążenie dla organizmu. tak samo włosy wypadają po cięższej chorobie lub stresie.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 08:41   #4
klaudii17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 132
Dot.: narkoza a wlosy

mi po narkozie chyba tez wypadaly wlosy nie pamietam:P wiem jedno ze mocno mnie bolaly zęby i myślalam ze mi wypadną pozdrawiam





.
klaudii17 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Dermatologia

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:26.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj