Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek! - Strona 132 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-05-28, 03:00   #3931
Prezes Kuli Ziemskiej
szef wszystkich szefów
 
Avatar Prezes Kuli Ziemskiej
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: gabinet Prezesa
Wiadomości: 5 547
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
Pokazuję. Ostatnio noszę mani jeden albo dwa dni. Wszystko mi odpada.. nie narzekam, bo mam czas, to se maluję
Tego tu, już nie mam, już jest nowe i jutro pewnie pokażę

Edit: oczywiście, ns blogu też jest
Yen, szalejesz

Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Pięknie, i jak błyszczy
Ja zakuwam, ale już nie mam siły :<
Znam ten ból

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
to znaczy, że brzydko?
Tak, koniecznie musisz go oddać
__________________
"Nie należy oszukiwać brzydkich dziewcząt."
Prezio paczy.
Widzi.
Kontroluje.
Prezes Kuli Ziemskiej jest offline  
Stary 2013-05-28, 08:38   #3932
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość

to znaczy, że brzydko?
No paskuuudnie

To o masz było że się nie trzyma

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
kaboomne
(...)

<wzrusz>
Oj tak


Ty się nie wzruszaj, piękne są i basta!

Cytat:
Napisane przez Prezes Kuli Ziemskiej Pokaż wiadomość

Tak, koniecznie musisz go oddać
Pierwsza byłam!



Mam piasek na dziś...
Odlewka od Misi

Ale fotki bez-na-dziej-ne!!
Mokro, ciemno zimno i wieje......Koszmar
IMG_20130527_202107.jpg

IMG_20130528_081054.jpg

IMG_20130528_081109.jpg
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 08:40   #3933
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Obiecany balkon Rodziców:
Stan na dziś (sobotę)

IMG_20130525_141507.jpg

IMG_20130525_141526.jpg

Zdjęcie z zeszłego roku

Zdjęcie0197.jpg
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 08:55   #3934
Hanan26
Zakorzenienie
 
Avatar Hanan26
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 4 343
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Ale fotki bez-na-dziej-ne!!
Mokro, ciemno zimno i wieje......Koszmar
Załącznik 5265924

Załącznik 5265925

Załącznik 5265926
Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Obiecany balkon Rodziców:
Stan na dziś (sobotę)

Załącznik 5265927

Załącznik 5265928

Zdjęcie z zeszłego roku

Załącznik 5265929
pazurki śliczne - kojarzą mi się z truskawkami
a balkon taki ukwiecony - ładny
__________________
Jeżeli czegoś nie wolno, a się bardzo chce, to można.
Hanan26 jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:22   #3935
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
ja też, dlatego kupiłam tylko 4 lakiery na promocji -40%


Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Anula granat z bardzo błyszczącymi drobinkami, wygląda obiecująco. Nim następnym pomaluje paznokcie to pokażę i opowiem więcej
dziękuję wygląda mi podobnie do jednego lovely co mam.
edit - wyszukałam jego inne recenzje i już widzę że numer i lakier ten sam uwielbiam ten lakier! tylko okropnie śmierdzi

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny
Przyszłam sie przywitać i dać znać że żyję - tle że co to za życie
Spuchły mi oczy - ledwo widzę, pazurki połamane i rozdwojone
Jakiegos doła mam

Śnieguś i Anula pamiętam jutro jak przejrzę na oczy to podejdę na pocztę
pozdrawiam cieplutko i idę nadrabiać
uu, nie daj się!

a tym się w ogóle nie przejmuj

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
Pokazuję. Ostatnio noszę mani jeden albo dwa dni. Wszystko mi odpada.. nie narzekam, bo mam czas, to se maluję
Tego tu, już nie mam, już jest nowe i jutro pewnie pokażę

Edit: oczywiście, ns blogu też jest
mmm ślicznie

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość

jesteście najkochańsze
Ty też nie najgorsza
nie no, przecież wiesz

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Mam piasek na dziś...
Odlewka od Misi

Ale fotki bez-na-dziej-ne!!
Mokro, ciemno zimno i wieje......Koszmar
Załącznik 5265924

Załącznik 5265925

Załącznik 5265926
no zdjęcia faktycznie, ale wcale mnie to nie dziwi. Ta pogoda mnie już dobija, mam wrażenie że te kilka dni to tygodnie, jak nie dłużej
piasek fajny
__________________
blog





Edytowane przez AnulaPPP
Czas edycji: 2013-05-28 o 09:26
AnulaPPP jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:32   #3936
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Mam piasek na dziś...
Odlewka od Misi
Wyjdź!

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
dziękuję wygląda mi podobnie do jednego lovely co mam.
edit - wyszukałam jego inne recenzje i już widzę że numer i lakier ten sam uwielbiam ten lakier! tylko okropnie śmierdzi
Jaki nr ma ten Wibo? nie widziałam go w ross, a byłam w sobotę...
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."
DMkAnia jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:37   #3937
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cześć dziewuszki

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
Pokazuję. Ostatnio noszę mani jeden albo dwa dni. Wszystko mi odpada.. nie narzekam, bo mam czas, to se maluję
Tego tu, już nie mam, już jest nowe i jutro pewnie pokażę

Edit: oczywiście, ns blogu też jest
Śliczne i jaki błysk


Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Pięknie, i jak błyszczy
Ja zakuwam, ale już nie mam siły :<
Biedna Młody też - ale to już ostatnie podrygi chwała Ci panie b jeszcze troche i zejdę przez nich

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość

aguś. Żaden problem.

o masz. ...

co się dzieje ?

Ciężko z telefonu pisać. ..
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość


biedna Ty...
nie daj się!

Kochana, dziękuję

będzie lepiej, uśmiechnij się, do Ciebie taki humor nie pasuje nic a nic tulę do piersi
No właśnie nie wiem co sie dzieje 2 pazury mi sie nagle rozdwoiły do połowy ta sama dieta, te same witaminy i dufa. Nie dość że pazurki nie teges to albo dostałam uczulenia - oczy mi spuchły, nadwrażliwe sa od zawsze na słońce ale teraz to masakra nawet wiatr je drażni albo jak używałam tego nowego żelu to nie domyłam rąk i zasmarowałam powieki Są spuchnięte i zaognione więc chyba sama sobie kuku zrobiłam
Do tego wszystkiego mam mega lenia - w domu bajzel na kółkach, papióry tonami biurko zawalają do łazienki przez pranie, koparka sie trzeba przebijać I jeszcze a pogda no masakra jakaś fak

Ok pogadałam sobie co Wam humor będe psuła
Wstawię chociaż piaseczki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg WP_001636.jpg (59,6 KB, 32 załadowań)
__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016
agaszak jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:40   #3938
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość

Mam piasek na dziś...
Odlewka od Misi

Ale fotki bez-na-dziej-ne!!
Mokro, ciemno zimno i wieje......Koszmar
Śnieguś pięknie i piaseczek i pazurki jakie cudne ech
__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016
agaszak jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:41   #3939
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Ok pogadałam sobie co Wam humor będe psuła
Wstawię chociaż piaseczki
Biedna
Następna piaskami kusi...Napisz proszę ile za nie zapłaciłaś
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."
DMkAnia jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:44   #3940
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez DMkAnia Pokaż wiadomość
Biedna
Następna piaskami kusi...Napisz proszę ile za nie zapłaciłaś
Dzięki
No są piaseczki ale malowanko nimi nieprędko - nie ma czego malować
1 za niecałe 15 zł. Z przesyłką ( priorytet polecony ) za 3 - 55 zł.
Szybko i sprawnie
Z Niemiec za przesyłkę kobitka chciała 25 zł.- za 3 lakiery- masakra jakaś na innej aukcji z allegro
__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016

Edytowane przez agaszak
Czas edycji: 2013-05-28 o 09:46
agaszak jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:48   #3941
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
no zdjęcia faktycznie, ale wcale mnie to nie dziwi. Ta pogoda mnie już dobija, mam wrażenie że te kilka dni to tygodnie, jak nie dłużej
piasek fajny
Strasznie. A dziś to apogeum osiągnęło, bo wiatrz okropny.

Bardzo....

Cytat:
Napisane przez DMkAnia Pokaż wiadomość
Wyjdź!

.
A nie! Zostanę.
Zołzy tak łatwo nie idzie się pozbyć

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
No właśnie nie wiem co sie dzieje 2 pazury mi sie nagle rozdwoiły do połowy ta sama dieta, te same witaminy i dufa. Nie dość że pazurki nie teges to albo dostałam uczulenia - oczy mi spuchły, nadwrażliwe sa od zawsze na słońce ale teraz to masakra nawet wiatr je drażni albo jak używałam tego nowego żelu to nie domyłam rąk i zasmarowałam powieki Są spuchnięte i zaognione więc chyba sama sobie kuku zrobiłam
Do tego wszystkiego mam mega lenia - w domu bajzel na kółkach, papióry tonami biurko zawalają do łazienki przez pranie, koparka sie trzeba przebijać I jeszcze a pogda no masakra jakaś fak

Ok pogadałam sobie co Wam humor będe psuła
Wstawię chociaż piaseczki
No rzeczywście fatalnie....

Gadaj. Jak zrzucisz z watroby to Ci się może polepszy.

POOOOKAAAA!!!!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Śnieguś pięknie i piaseczek i pazurki jakie cudne ech
Ty chyba masz ten sam...
Taka malinka ze złotym pyłem
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 09:52   #3942
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość



Ty chyba masz ten sam...
Taka malinka ze złotym pyłem
O to fajnie, lecę dziołszki do rossa o pojemniczki nereczka
__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016
agaszak jest offline  
Stary 2013-05-28, 10:05   #3943
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez DMkAnia Pokaż wiadomość

Jaki nr ma ten Wibo? nie widziałam go w ross, a byłam w sobotę...
287, ja mam akurat z lovely, ale nie widziałam już dawno ani w wersji wibo ani lovely. Skoro dziewczyny to dostały w nagrody to albo wrócą za jakiś czas? albo jakieś resztki im powysyłali? nie wiem.

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
No właśnie nie wiem co sie dzieje 2 pazury mi sie nagle rozdwoiły do połowy ta sama dieta, te same witaminy i dufa. Nie dość że pazurki nie teges to albo dostałam uczulenia - oczy mi spuchły, nadwrażliwe sa od zawsze na słońce ale teraz to masakra nawet wiatr je drażni albo jak używałam tego nowego żelu to nie domyłam rąk i zasmarowałam powieki Są spuchnięte i zaognione więc chyba sama sobie kuku zrobiłam
Do tego wszystkiego mam mega lenia - w domu bajzel na kółkach, papióry tonami biurko zawalają do łazienki przez pranie, koparka sie trzeba przebijać I jeszcze a pogda no masakra jakaś fak

Ok pogadałam sobie co Wam humor będe psuła
Wstawię chociaż piaseczki
no tak to jest, jak wszystko na źle to wszystko... ale przejdzie
piaseczki fajne

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Strasznie. A dziś to apogeum osiągnęło, bo wiatrz okropny.
u mnie na razie nie wieje jakoś mega, ale i tak jest do dupki...
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2013-05-28, 10:08   #3944
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
O to fajnie, lecę dziołszki do rossa o pojemniczki nereczka
JIPPIIII

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
u mnie na razie nie wieje jakoś mega, ale i tak jest do dupki...
Tu strasznie, a deszcz jest w formie takiego aerozolu. Drobiutki, więc lata z każdej strony. Parasol niewiele daje
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 10:23   #3945
Yenotek
leśny stwór
 
Avatar Yenotek
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 8 056
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
nie wiem, chcę je wszystkie
ale zaraz przyjrzę się, dam znać




piękny kolor i co za połysk...
hehe, to jest poprawna odp

dziękuję

Cytat:
Napisane przez Prezes Kuli Ziemskiej Pokaż wiadomość
Yen, szalejesz


Tak, koniecznie musisz go oddać

nie oddam

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
No paskuuudnie

To o masz było że się nie trzyma


Mam piasek na dziś...
Odlewka od Misi

Ale fotki bez-na-dziej-ne!!
Mokro, ciemno zimno i wieje......Koszmar
Załącznik 5265924

Załącznik 5265925

Załącznik 5265926
no tak się domyśliłam

śliczny piaseczek

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość



mmm ślicznie



Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Cześć dziewuszki



Śliczne i jaki błysk


Ok pogadałam sobie co Wam humor będe psuła
Wstawię chociaż piaseczki
cześć
no jest błysk

piaseczki wyglądają cudnie! Ten pierwszy wygląda zupełnie jak GR 58, ten co mam. Ciekawe jak będzie wyglądał na pazurkach Twoich
__________________
blog: Yenotek
Yenotek jest offline  
Stary 2013-05-28, 11:54   #3946
smoothly
Zakorzenienie
 
Avatar smoothly
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 8 283
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
no i wzięły, i się maliniarskiej pupencji czepiły
jeszcze od tych kopniaków cellulit stracę



Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Mam piasek na dziś...
Odlewka od Misi
ojacie, wygląda uroczo, chcęęęęęę go


Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
No właśnie nie wiem co sie dzieje 2 pazury mi sie nagle rozdwoiły do połowy ta sama dieta, te same witaminy i dufa. Nie dość że pazurki nie teges to albo dostałam uczulenia - oczy mi spuchły, nadwrażliwe sa od zawsze na słońce ale teraz to masakra nawet wiatr je drażni albo jak używałam tego nowego żelu to nie domyłam rąk i zasmarowałam powieki Są spuchnięte i zaognione więc chyba sama sobie kuku zrobiłam
Do tego wszystkiego mam mega lenia - w domu bajzel na kółkach, papióry tonami biurko zawalają do łazienki przez pranie, koparka sie trzeba przebijać I jeszcze a pogda no masakra jakaś fak

Ok pogadałam sobie co Wam humor będe psuła
Wstawię chociaż piaseczki
z tymi oczkami to moze by się zdało do lekarza pójść?
a z praniem to i u mnie podobnie.

za to piaseczki masz przecudowne
pokazuj koniecznie


Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
hehe, to jest poprawna odp

dziękuję
haha, wiadomo
__________________
bloguję


akcja - powrót do formy!
smoothly jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:07   #3947
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
cześć
no jest błysk

piaseczki wyglądają cudnie! Ten pierwszy wygląda zupełnie jak GR 58, ten co mam. Ciekawe jak będzie wyglądał na pazurkach Twoich
Poczekam aż ciut podrosną i będę po 3 mani w tygodniu wstawiać - jak w starych dobrych czasach

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
JIPPIIII
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

z tymi oczkami to moze by się zdało do lekarza pójść?
a z praniem to i u mnie podobnie.

za to piaseczki masz przecudowne
pokazuj koniecznie
To mnie pocieszyłaś z tym praniem - myślałam że tak tylko u mnie
Z oczami- właściwie powiekami już lepiej - pomogły krople i maść ze świetlika

Dziewczyny - Śnieguś i Anula kupiłam w rosie o takie cuś jak na fotkach - o to chodziło?? ma pojemność 10ml?????? tak było na regale ale coś mi tu nie teges
Przed przelaniem wyparzę- mam nadzieję że nie zmatowieją
Wieczorkiem pląsając udam sie w kierunku nadchodzących chmur burzowych i wyślę gołębiem pocztowym przesyłeczki

Nie mogłam sie powstrzymać i dziś kupiłam o takie maluszki z Sb - niebieski ma rewelacyjne krycie ten różowy- rozbielonny juz troszkę mniej rewelacyjne ale jakoś tak mi sie spodobał - chyba sie uwsteczniam i dziecinnieję
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg WP_001637.jpg (48,2 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg WP_001638.jpg (39,5 KB, 44 załadowań)
__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016
agaszak jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:11   #3948
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
śliczny piaseczek

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
ojacie, wygląda uroczo, chcęęęęęę go
To P2.....
Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość

Dziewczyny - Śnieguś i Anula kupiłam w rosie o takie cuś jak na fotkach - o to chodziło?? ma pojemność 10ml?????? tak było na regale ale coś mi tu nie teges
Przed przelaniem wyparzę- mam nadzieję że nie zmatowieją
Wieczorkiem pląsając udam sie w kierunku nadchodzących chmur burzowych i wyślę gołębiem pocztowym przesyłeczki

Nie mogłam sie powstrzymać i dziś kupiłam o takie maluszki z Sb - niebieski ma rewelacyjne krycie ten różowy- rozbielonny juz troszkę mniej rewelacyjne ale jakoś tak mi sie spodobał - chyba sie uwsteczniam i dziecinnieję
Cudnie
Też mi się nie wydaje, ze to aż 10 ml

Cudne maluszki.
Integrujesz się
Teraz musisz zrobić mani obydwoma!
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:12   #3949
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Przed przelaniem wyparzę- mam nadzieję że nie zmatowieją
Nie rób tego! Alkoholem (spirytus najlepiej) je przetrzyj i już
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."
DMkAnia jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:12   #3950
Hanan26
Zakorzenienie
 
Avatar Hanan26
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 4 343
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Wstawię chociaż piaseczki
dwa pierwsze robią niezłe wrażenie ostatni też niczego sobie ^^ ciekawe jak wyglądają na paznokciach
__________________
Jeżeli czegoś nie wolno, a się bardzo chce, to można.
Hanan26 jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:23   #3951
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez DMkAnia Pokaż wiadomość
Nie rób tego! Alkoholem (spirytus najlepiej) je przetrzyj i już
O ! nie pomyślałam
Dzięki

---------- Dopisano o 12:23 ---------- Poprzedni post napisano o 12:15 ----------

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość


To P2.....

Cudnie
Też mi się nie wydaje, ze to aż 10 ml

Cudne maluszki.
Integrujesz się
Teraz musisz zrobić mani obydwoma!
Że tego oba na raz Ok spróbuję

To dobrze że aż Sprawdzicie sobie. Proponuje tylko krócej ten żel trzymać na buzi niż minutę. Mam skórę nosorożca i u mnie ją lekko przesuszył nawet Lysanel tak chyba nie wysuszał po użyciu! Ale efekty suuuuper. Najlepiej gwaciać przed wielkim wyjściem. Buzia jest napięta, wygładzona, ujednolicona, mam początki ,,lwiej" zmarszczki i po użyciu muszę się długo przyglądać żeby ją zobaczyć

Po użyciu koniecznie wklepać treściwy krem. Tak sobie myślę że jest świetny jako przygotowanie do zabiegów kosmetycznych
Sprawdze w najbliższych dniach jak sie sprawdza na niespodziance - wielkości głowy - własnie mi cos takiego rośnie - jeszcze na dokładkę Nałożę i zostawię
__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016

Edytowane przez agaszak
Czas edycji: 2013-05-28 o 12:31
agaszak jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:26   #3952
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
To dobrze że aż Sprawdzicie sobie. Proponuje tylko krócej ten żel trzymać na buzi niż minutę. Mam skórę nosorożca i u mnie ją lekko przesuszył nawet Lysanel tak chyba nie wysuszał po użyciu! Ale efekty suuuuper. Najlepiej gwaciać przed wielkim wyjściem. Buzia jest napięta, wygładzona, ujednolicona, mam początki ,,lwiej" zmarszczki i po użyciu muszę się długo przyglądać żeby ją zobaczyć

Po użyciu koniecznie wklepać treściwy krem. Tak sobie myślę że jest świetny jako przygotowanie do zabiegów kosmetycznych
Ale nie daj za dużo....
To brzmi jak cuda!
Ja zawsze treściwe kremy daję
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:38   #3953
meeow
Lwiątko z Cintry
 
Avatar meeow
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 25 395
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
nie, ale na blogu ktoś narzekał, innooka chyba

dziękuję za odpowiedz


Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Mam piasek na dziś...
Odlewka od Misi

Ale fotki bez-na-dziej-ne!!
Mokro, ciemno zimno i wieje......Koszmar
Załącznik 5265924

Załącznik 5265925

Załącznik 5265926

cudny ten piasek


Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Ok pogadałam sobie co Wam humor będe psuła
Wstawię chociaż piaseczki

chcę zobaczyć ten ostatni


Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Nie mogłam sie powstrzymać i dziś kupiłam o takie maluszki z Sb - niebieski ma rewelacyjne krycie ten różowy- rozbielonny juz troszkę mniej rewelacyjne ale jakoś tak mi sie spodobał - chyba sie uwsteczniam i dziecinnieję

oba są cudne takie delikatne
__________________
look in the mirror, see that badass bitch?
that's the only person you should ever worry about.



#instanails.
#instaprywata.
meeow jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:40   #3954
smoothly
Zakorzenienie
 
Avatar smoothly
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 8 283
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Poczekam aż ciut podrosną i będę po 3 mani w tygodniu wstawiać - jak w starych dobrych czasach




To mnie pocieszyłaś z tym praniem - myślałam że tak tylko u mnie
Z oczami- właściwie powiekami już lepiej - pomogły krople i maść ze świetlika

Dziewczyny - Śnieguś i Anula kupiłam w rosie o takie cuś jak na fotkach - o to chodziło?? ma pojemność 10ml?????? tak było na regale ale coś mi tu nie teges
Przed przelaniem wyparzę- mam nadzieję że nie zmatowieją
Wieczorkiem pląsając udam sie w kierunku nadchodzących chmur burzowych i wyślę gołębiem pocztowym przesyłeczki

Nie mogłam sie powstrzymać i dziś kupiłam o takie maluszki z Sb - niebieski ma rewelacyjne krycie ten różowy- rozbielonny juz troszkę mniej rewelacyjne ale jakoś tak mi sie spodobał - chyba sie uwsteczniam i dziecinnieję
Aga, wstawiaj łapki koniecznie! brakuje tu Twojego ADHD pazurkowego

zmobilizowałam się i mobilizuję Ciebie - jedno pranie nastawione!

pomaluj pazurki


Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość


To P2.....
domyśliłam się... chcęęęęę !




i chcę malować paznokcie, ale to chyba będzie lekka przeginka, skoro niecałe 24h temu malowałam, nie?
__________________
bloguję


akcja - powrót do formy!
smoothly jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:51   #3955
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość


i chcę malować paznokcie, ale to chyba będzie lekka przeginka, skoro niecałe 24h temu malowałam, nie?
Nieeee
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 12:58   #3956
smoothly
Zakorzenienie
 
Avatar smoothly
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 8 283
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Nieeee
kiedy z drugiej strony ten lovely taki ładny....
__________________
bloguję


akcja - powrót do formy!
smoothly jest offline  
Stary 2013-05-28, 13:14   #3957
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
kiedy z drugiej strony ten lovely taki ładny....
Chodziło, ze to nie przeginka. Maluj!
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest offline  
Stary 2013-05-28, 13:17   #3958
meeow
Lwiątko z Cintry
 
Avatar meeow
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 25 395
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Smoo, nie pier.., tylko maluj
__________________
look in the mirror, see that badass bitch?
that's the only person you should ever worry about.



#instanails.
#instaprywata.
meeow jest offline  
Stary 2013-05-28, 13:18   #3959
smoothly
Zakorzenienie
 
Avatar smoothly
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 8 283
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Chodziło, ze to nie przeginka. Maluj!
wiem, wiem,ale szkoda mi tego fioletu, tak pięknie się trzyma, i błyszczy
i miałabym problem czym malowac...

---------- Dopisano o 13:18 ---------- Poprzedni post napisano o 13:17 ----------

Cytat:
Napisane przez meeow Pokaż wiadomość
Smoo, nie pier.., tylko maluj
ej no!
__________________
bloguję


akcja - powrót do formy!
smoothly jest offline  
Stary 2013-05-28, 13:36   #3960
cooone
Zakorzenienie
 
Avatar cooone
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 3 960
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne - cz. XIX + przeogromna dawka plotek!

Też mam problem jak by tu wyciapać paznokcie
Mam wrażenie, że nie mam czym
__________________
Nie wiem jak Ty, ale ja często myślę o świecie,
który dawno przestał istnieć.
Tęsknię za ludźmi, do których było jakoś bliżej,
prawdziwie i spontanicznie...
Gutek
cooone jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
lakiery, malowanie, mani, paznokci

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:36.