Revitalash Advanced - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-04-15, 11:46   #1
Kaaska
Raczkowanie
 
Avatar Kaaska
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 63

Revitalash Advanced


Witam Was dziewczyny
Chcę kupić odżywkędo rzęs Revitalash Advanced. Wiem, że działa, widziałam efekty u znajomej znajomej i też postanowiłam olśniewać spojrzeniem
Zanim ostatecznie ją zamówię chciałabym się zapytać dziewczyn, które są po kuracji - co potem? Tzn. na jednej stronie czytałam, ze po zaprzestaniu używania odżywki rzęsy zaczynają... wypadać! Prawda to?
Druga sprawa - nawet jak bym dla utrzymania efektu for ever używała tej odżywki przez następne 50 lat ( ) to czy nie wpłynie to jakoś negatywnie na rzęsy/oczy?
__________________
Pijaczka pokrzywy - wypite 7 kubków.
Dbam o włosy. Uczę się. Odchudzam się. Dbam o siebie.
Kaaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-15, 19:57   #2
itomaszek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 88
Dot.: Revitalash Advanced

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,33...nditioner.html
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=383792
wszystko jest napisane, wystarczy poczytać. jest też coś takiego jak wyszukiwarka...
itomaszek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-12, 13:54   #3
jana2007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 13
Dot.: Revitalash Advanced

Ostrzegam przed revitalash!!!!podrażnił mi tak oczy,że przez tydzień ledwo widziałam. Masakra!!!!
jana2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-29, 14:57   #4
Alzbeta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2
Dot.: Revitalash Advanced

To prawda-rzęsy są piękne ale wtedy gdy stosujemy odżywkę. Ja stosowałam przez rok, na początku codziennie przez jakies 4 miesiące, pozniej 3 razy w tygodniu. Po jakimś czasie rzęsy zaczęły się wymieniać co w sumie jest naturalne ale po odstawieniu odżywki leciały na potęgę. Dodatkowo zaczęłam odczuwać nieprzyjemne ukłucia w gałkach ocznych dlatgo też odstawiłam preparat. W składzie odżywki niby nie ma leku ale moja przyjaciółka ze Stanów twierdzi, że w USA odżywkę wycofywano już ze sprzedaży w związku z zastrzeżeniami co do jej składu. Nie oszukujmy się to jest chemia.
Alzbeta jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:42.