Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie - Strona 22 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-08-09, 13:45   #631
Fuck_it!
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Brzeg opolski
Wiadomości: 2
GG do Fuck_it!
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

kąpiel w ciepłej oliwie działa
Fuck_it! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-09, 13:55   #632
monia.1987
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 304
Wink Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

ja polecam skrzypovite kolezanka polecila mi ja ze wzgledu na wlosy ale biorac ja juz 3 miesiac zauwazylam poprawe stanu moich paznokci. chociaz szczerze mowiac nigdy nie mialam problemu z paznokiami bo sa raczej mocne i zawsze dlugie chociaz nie stosuje zadnego moczenia paznokci w oliwie itd.. moze to dlatego ze zawsze sa umalowane 2 wartswy lakieru dzieki temu mniej sie lamia..albo to juz kwestia genow
w kazdym razie polecam skrzypovite!!! i pod wlasciwy kolor lakieru baza chociazby ze zwyklego bezbarwnego lakieru.
powodzenia
monia.1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-09, 14:44   #633
Selebrim 1992
Raczkowanie
 
Avatar Selebrim 1992
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 280
GG do Selebrim 1992
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

A ja używam takich niebieskich "rybek" Twist off do paznokci ...którym odcina sie ogonek i zawartość wciera trochę to głupio brzmi ale naprawdę pomaga na skórki a przez to i paznokcie są dużo ładniejsze...
__________________
Selebrim
(...)zanim zniknę w chłodnej mgle,
zanim czas wymarze mnie(...)

Selebrim 1992 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-09, 15:20   #634
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez Selebrim 1992 Pokaż wiadomość
A ja używam takich niebieskich "rybek" Twist off do paznokci ...którym odcina sie ogonek i zawartość wciera trochę to głupio brzmi ale naprawdę pomaga na skórki a przez to i paznokcie są dużo ładniejsze...
nie słyszałam o tym...
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-09, 16:32   #635
Selebrim 1992
Raczkowanie
 
Avatar Selebrim 1992
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 280
GG do Selebrim 1992
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

nawet tu w recenzjach są te rybki wpisz se "twist off" tylko tu akórat nie ma tych niebieskich są inne pod oczy itd sprawdz sobie
__________________
Selebrim
(...)zanim zniknę w chłodnej mgle,
zanim czas wymarze mnie(...)

Selebrim 1992 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-13, 18:08   #636
Michalinka89
Rozeznanie
 
Avatar Michalinka89
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: fotelik przed komputerem ;)
Wiadomości: 868
GG do Michalinka89
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

hej dziewczyny ja od zawsze mialam male i strasznie cienkie paznokcie aby troszke urosly od razu sie łamały a teraz na dodatek mialam tipsy i juz calkiem sie rozdwaja, poprostu katastrofa ...teraz zaczynam ich dozywianie , przeczytalam caly ten wątek według waszych rad zakupilam olejek bede wcierac, smarowac mascia z wit A, od miesiaca jjem witaminki które wzmacjania także paznokcie..sprawdzony efekt, kupilam lakier odZywke i czasem moze kąpiele w oleju...i zobaczymy co to z tego wyjdzie
__________________

It always seems impossible until it is done.

Michalinka89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-13, 19:36   #637
roka12345
Raczkowanie
 
Avatar roka12345
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 233
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

W oleju ...chyba w oliwie z oliwek No nic luzzz a ile zapłacilaś za maść z wiatminą A?? xD
__________________
Co się patrzysz...
roka12345 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-13, 19:44   #638
Michalinka89
Rozeznanie
 
Avatar Michalinka89
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: fotelik przed komputerem ;)
Wiadomości: 868
GG do Michalinka89
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez roka12345 Pokaż wiadomość
W oleju ...chyba w oliwie z oliwek No nic luzzz a ile zapłacilaś za maść z wiatminą A?? xD
olej dziala podobnie, kiedys myslalam ze to niemozliwe troche ale faktycznie daje efekty i mieszam ten olej z cytryna i olejkiem rycynowym...

a masc jest tania dałam za nia niecale 2 zł
__________________

It always seems impossible until it is done.

Michalinka89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-13, 19:50   #639
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez Michalinka89 Pokaż wiadomość
olej dziala podobnie, kiedys myslalam ze to niemozliwe troche ale faktycznie daje efekty i mieszam ten olej z cytryna i olejkiem rycynowym...

a masc jest tania dałam za nia niecale 2 zł
kosztuje tak własnie ok 2zł i jest szalenie wydajna a na pazurki to kropelka
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-13, 19:53   #640
roka12345
Raczkowanie
 
Avatar roka12345
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 233
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Oo faktycznie tania a co do oleju to mas zracje słyszałam o tym poprostu coś mi do glowy wpadło że się przejęzyczyłaś taki moj naturalny odchył<lol2>
__________________
Co się patrzysz...
roka12345 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-17, 23:10   #641
magda j
Zakorzenienie
 
Avatar magda j
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 534
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Witam.
Chciałabym sie podzielic moimi doswiadczeniami
Moje paznokcie ogolnie nie byly najgorsze, ale pamietam ze strasznie sie rozdwajaly i byly tak miekkie, ze moglam je wyginac do gory! Kiedys znalazlam w domu wyciag ze skrzypu polnego, takie pudeleczko 100 tabletek i sprobowalam. Nie wiem czy powinno sie je polykac czy ssac, w kazdym razie ja ssalam (z tego co mi wiadomo moje kolezanki tez to stosowaly, ale przy samym polykaniu robilo im sie niedobrze ) Na opakowaniu pisalo zeby stosowac przez pierwsze 30 dni 2 tabletki dwa razy dziennie, a potem dawka byla o polowe mniejsza. Ale mi to tak strasznie smakowalo ze ssalam te tabletki jak opetana (to chyba jakies moje "zboczenie" bo inni mowia ze to jest okropne w smaku). Jednak skonczylo mi sie juz chyba 2 (moze 3, nie pamietam juz) opakowanie i jakos ciagle zapominalam sobie kupic nowego... I tak sie skonczyla moja przygoda z wyciagiem ze skrzypu polnego...
I mimo ze to bylo juz kilka lat temu nadal mam twarde paznokcie (wiadomo ze nie az tak bardzo jak kiedys, a wtedy byly okropnie mocne ) ale od tej pory
paznokcie wcale sie nie rozdwajaja, wiec z cala pewnoscia moge polecic wlasnie skrzyp.. Ja kupowalam taki ktory kosztowal okolo 20 zl za 100 tabletek, bywaly tez opakowania po 50.
Innych produktow tego typu raczej nie stosowalam...

A co do olejku rycynowego stosowalam na rzesy, ale po dluzszym czasie dalej nie dostrzegalam roznicy, wiec zaprzestalam.

Heh, chyba sie troszke za bardzo rozpisalam
A mozna to bylo ujac w 2 zdaniach
Dlatego tez przepraszam i pozdrawiam
__________________



... all the world I've seen before me passing by...



.
magda j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-18, 22:13   #642
roka12345
Raczkowanie
 
Avatar roka12345
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 233
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

A ten wyciąg ze skrzypu polnego to też na wlosy działa co nie?
__________________
Co się patrzysz...
roka12345 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-19, 12:52   #643
magda j
Zakorzenienie
 
Avatar magda j
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 534
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Podobno tez dziala, ale osobiscie nie zauwazylam rozncy, szczerze mowiac. Moze tak samo jak z olejkim rycynowym
__________________



... all the world I've seen before me passing by...



.
magda j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-26, 16:22   #644
TheCuteOne
Zadomowienie
 
Avatar TheCuteOne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 1 339
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Mam pytanie: czy cytryne mogę nakładać pędzelkiem, czy koniecznie musze w niej paznokcie moczyć?
__________________
We are what we do
and we do everything perfect
TheCuteOne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-28, 19:33   #645
ewela91
Przyczajenie
 
Avatar ewela91
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 2
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

moje 3 paznokcie (bardzo dziwne ze tylko 3) strasznie sie rozdwajaja...
na pewno zatosuje ta metode i zobacze jej efekty...probowalam juz wielu rzeczy i mam nadzieje ze to mi pomoze

pozdrawiam
ewela91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-03, 11:45   #646
suny
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 31
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Czyli dziewczyny krótko mówiąc poleciacie skrzyp. Wybieram się właśnie do apteki po zakup niezbędnych witamin i odżywek. Teraz mam pytanie, czy to będzie odpowiedni zestaw:
-witamina A+E w płynie
-kapsułki A+E
-olejek rycynowy
-szklany pilnik, bo papierowe zadzierają (przynajmniej u mnie, wiem, że niektóre dziewczyny preferują papierowy. )
-Skrzyp mam w domu, więc nie kupuję. I oczywiście kąpiele w ciepłej oliwie z oliwek.

Czy taka dwumiesięczna kuracja poprawi moje paznokcie? Fakt, ze obgryzałam przez ponad 10 lat. Mam strasznie zniszczoną płytkę paznokci. Rozdwajają się, łamią i są bardzo giętkie. Mój 'fakers' przy prawej ręce wygląda jak Tatry. Górki, dołki i najbardziej się rozdwaja. Przez jakiś czas używałam fioletowe odżywki JOKO. W pierwszym tygodniu pomagała, po dwóch tygodniach znowu to samo..
suny jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-20, 10:41   #647
zyciowa_optymistka
Raczkowanie
 
Avatar zyciowa_optymistka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 183
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Nie mogę pozwolić żeby mój ukochany wątek odszedł w zapomnienie Podnoszę, może ktoś skorzysta.
__________________
"Moje oczy są oczami wariata..."
zyciowa_optymistka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-20, 11:38   #648
magda j
Zakorzenienie
 
Avatar magda j
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 534
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

no to moze ja skorzystam
zlamal mi sie paznokiec
__________________



... all the world I've seen before me passing by...



.
magda j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-20, 23:32   #649
listeczek19
Raczkowanie
 
Avatar listeczek19
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 373
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

ja też mam(przepraszam miałam)ten sam problem co prawie wszystkie z Was.Chciałam zapuscić paznokcie ale za każdym razem gdy juz tylko troche odrosły łamały mi się.Popatrzyłam na tem wątek posłuchałam Waszych rad..i na początek wcierałam w panokcie dwa razy dziennie olejek rycynowy.RObiłam to moze przez tydzień aż w końcu odechciało mi się...jednak pomimo tak krótkiego czasu stosowania moje paznokcie sa o wiele mocniejsze i już bardzo urosłyJestem Wam niezmiernie wdzieczna.
listeczek19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 19:04   #650
samanta00
Wtajemniczenie
 
Avatar samanta00
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Heaven And Hell.:)
Wiadomości: 2 746
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Dziewczyny powiedzcie mi czy sama Gliceryna 86 % coś pomoże?W prawdzie ma ona działanie nawilżająe a nie odzywcze ale na skórki powinna coś pomóc,nie?Próbowałyscie może?

I jeszcze jedno.W jakiej cenie jest pilnik szklany?I czy jest on lepszy od tego zwykłego metalowego czy to tylko kwestia gustu i indywidualnej kondycji pazurków? Dziekuje
samanta00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 19:36   #651
klaudia23
Zadomowienie
 
Avatar klaudia23
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 010
Wpisy w blogu: 1
GG do klaudia23 Wyślij wiadomość przez MSN do klaudia23 Send a message via Skype™ to klaudia23
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez samanta00 Pokaż wiadomość
Dziewczyny powiedzcie mi czy sama Gliceryna 86 % coś pomoże?W prawdzie ma ona działanie nawilżająe a nie odzywcze ale na skórki powinna coś pomóc,nie?Próbowałyscie może?

I jeszcze jedno.W jakiej cenie jest pilnik szklany?I czy jest on lepszy od tego zwykłego metalowego czy to tylko kwestia gustu i indywidualnej kondycji pazurków? Dziekuje
wg mnie najlepszy i wogle bez konkurencji jest szklany. moj ma juz chyba z 4 lata i wg mnie sie nie stepil i ogolnie sie nie zuzywa wiadomo ze jak sie piłuje to potyem robi sie taki bialy proszek z paznokcia to wystarczy tylko przemyc zimna woda...ale ja to i tak zadko robie zwykle przecieram o chysteczke czy cos podobngo no i niektorzy mowia ze minusem jest to ze on sie sybko łamie/tłucze. według mnie to albo bzdura albo ja mam jakis nietypowy moj tyle razy ladował na ziemi i...jest cały a cena to ok 10 zł. kiedys byly drozsze ale wiadomo z zcasem staniały a sadze ze warto pozdrawiam
__________________
powrót do wizażu

dbam o cere...
MŻ - WR
klaudia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 20:46   #652
Alien :*
Zakorzenienie
 
Avatar Alien :*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 3 112
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Dziewczyny,mam do Was takie pytanie:czy jak wcieracie w paznokcie olejek rycynowy to zostawiacie go na paznokciach na jakiś czas?Jak tak to na jak długo?

A zmieniając temat,ja sobie już podleczyłam skórki (miałam poobdzierane,to mój nałóg ) sokiem z aloesu.Efekty widziałam już po pierwszym użyciu,czego nie mogę powiedzieć o wspomnianych "rybkach".
Alien :* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-24, 14:26   #653
samanta00
Wtajemniczenie
 
Avatar samanta00
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Heaven And Hell.:)
Wiadomości: 2 746
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Klaudia dziękuje za informacje. Chyba sobie kupie ten szklany pilnik.Wypróbuje go. Pozdrawiam.
samanta00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 14:12   #654
izulla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 270
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Szklany pilnik jest the best. Faktycznie się nie zuzywa, nie łatwo go stłuc, chyba ze ktos jest sierota jak ja i na nim siądzie.

Wczesniej ktoś pisał, ze ma 3 paznokcie rozdwojone - ten problem ma moja mama, bo jest nauczycielką i trzyma kredę w 3 palcach, co ma opłakane skutki. Na dowówd tej teorii mama w wakacje ma ładne i mocne paznokcie.
Ja raczej mam mocne paznokcie, bo łykam czesto suplementy na wzmocnienie włosów, co włosom niekoniecznie pomaga , ale teraz miałam wlasnie przerwe i troszkę mi sie pazurki zepsuły
izulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 14:20   #655
Marysia C.
Raczkowanie
 
Avatar Marysia C.
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Venus
Wiadomości: 43
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez izulla Pokaż wiadomość
Szklany pilnik jest the best. Faktycznie się nie zuzywa, nie łatwo go stłuc, chyba ze ktos jest sierota jak ja i na nim siądzie.
moj szklany pilniczek wypadl mi z reki przed pierwszym uzyciem i sie stlukl . kupilam nastepny i jestem z niego zadowolona. oczywiscie , teraz pilnuje aby nie upadl na podloge
Marysia C. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 15:37   #656
magda j
Zakorzenienie
 
Avatar magda j
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 534
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

ja mam ten problem, ze czesto gubie pilniki
wiec wydatek rzeedu 10 zl na cos co za moment zgubie chyba nie jest najlepszym pomyslem, ale co tam, chyba zaryzykuje i sobie kupie
__________________



... all the world I've seen before me passing by...



.
magda j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 14:20   #657
izulla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 270
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez magda j Pokaż wiadomość
ja mam ten problem, ze czesto gubie pilniki
wiec wydatek rzeedu 10 zl na cos co za moment zgubie chyba nie jest najlepszym pomyslem, ale co tam, chyba zaryzykuje i sobie kupie

Jest pewne prawdopodobieństwo, ze jak zaczniesz użuwac szklany to potem każdy metalowy pilniczek bedzie robił wrazenie szarpiacego papieru sciernego
Tak było u mnie.

Jestem po pierwszym dniu moczeniu pazurków w oliwce! Ciekawe na jak długo mi zapału starczy
izulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 14:46   #658
anesiaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 184
Wpisy w blogu: 7
GG do anesiaa Send a message via Skype™ to anesiaa
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Musze sobie kupić szklany pilniczek Jak on wygląa??
A i co zrobić żeby pasnoksie nie były takie jakby pożółke... co ejst tego powodem ?
anesiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 19:30   #659
samanta00
Wtajemniczenie
 
Avatar samanta00
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Heaven And Hell.:)
Wiadomości: 2 746
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez anesiaa Pokaż wiadomość
Musze sobie kupić szklany pilniczek Jak on wygląa??
A i co zrobić żeby pasnoksie nie były takie jakby pożółke... co ejst tego powodem ?
Ja zainwestowałam i nie żałuje...kosztował 9.50 z firmy Niko...pilniczek średniej wielkości w przyjemnym futerałku.
A co do tych problemów z żółtymi pazurkami to może być zbyt częste używanie ciemnego lakieru do paznokci bez wcześniejszej bazy?Mocz pazurki w cytrynie to podobno pomaga.;] Liczy się systematyczność i wytrwałość.Także życzę powodzenia.
samanta00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 19:34   #660
anesiaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 184
Wpisy w blogu: 7
GG do anesiaa Send a message via Skype™ to anesiaa
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Dzięki ! Ja właśnie wcześniej miałam ciemnym pomalowane paznokcie mam nadzieje że to niedługo zejdzie xD
anesiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
paznokcie, połamane paznokcie, rozdwojone paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-12-07 16:11:02


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:08.