Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie - Strona 39 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-16, 21:54   #1141
nutka86
Raczkowanie
 
Avatar nutka86
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 116
GG do nutka86
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Nutka, mysle ze do swojego planu pielegnacji moglabys cos jeszcze dorzucic, zeby dac pazurkom wiekszego kopa Od siebie goraco polecam masc ochronna z wit A, ktora kosztuje zaledwie 2 zl, a doskonale nadaje sie do nawilzania zarowno paznokci jak i calych dloni Dobrze dziala tez smarowanie olejkiem rycynowym, moczenie lapek w podgrzanej oliwie lub chocby zwyklym oleju
Do tego musisz pamietac o prawidlowym pilowaniu paznokci i dobrym pilniczku (w zadnym wypadku nie moze byc metalowy ).
No i cierpliwosc, bo bez niej ani rusz
dziękuję, w takim razie jutro jak zmyję odżywkę to zamoczę dłonie w oliwie, kremu z wit A nie kupiłam bo wybrałam taki z większą ilością witamin czyli A,E,F,H, ponieważ głównie chodziło mi o to aby smarować dłonie głównie w celu 'zajęcia ich' gdy pojawia się ochota na obgryzienie. Zaletą jak dla mnie jest jego intensywny i ładny zapach który odbiera jakiekolwiek złe chęci z mojej strony na wszelakie działanie szkodliwe i ten olejek rycynowy ciągle mnie kusi i chyba mu się nie oprę
i pamiętam o pilniczku - poszukuję i zakupię
Staram się być cierpliwa i już widzę efekty tak się cieszę, że tu trafiłam
pamiętam, że kiedyś samo przyjmowanie Silicy dało mi dość dobry i szybki efekt wzmocnienia choć wtedy bardziej zależało mi na włosach ale paznokcie też były w lepszym stanie
nutka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-17, 06:55   #1142
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

kup olejek i wtedy napewnp do buzi go nie wezmiesz bo on równeiz działaa jako środek na przeczyszczenie
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-19, 13:27   #1143
JustynkaPl
Raczkowanie
 
Avatar JustynkaPl
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: tarnów
Wiadomości: 252
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez nutka86 Pokaż wiadomość
dziękuję, w takim razie jutro jak zmyję odżywkę to zamoczę dłonie w oliwie, kremu z wit A nie kupiłam bo wybrałam taki z większą ilością witamin czyli A,E,F,H, ponieważ głównie chodziło mi o to aby smarować dłonie głównie w celu 'zajęcia ich' gdy pojawia się ochota na obgryzienie. Zaletą jak dla mnie jest jego intensywny i ładny zapach który odbiera jakiekolwiek złe chęci z mojej strony na wszelakie działanie szkodliwe i ten olejek rycynowy ciągle mnie kusi i chyba mu się nie oprę
i pamiętam o pilniczku - poszukuję i zakupię
Staram się być cierpliwa i już widzę efekty tak się cieszę, że tu trafiłam
pamiętam, że kiedyś samo przyjmowanie Silicy dało mi dość dobry i szybki efekt wzmocnienia choć wtedy bardziej zależało mi na włosach ale paznokcie też były w lepszym stanie

Jesli chodzi o tabletki to ja goraco polecam bardzo dobra firme HUMAVIT tabletki ze skrzypem i pokrzywa ,zazywam je co roku, 200 tabl. kosztuje niecale 10 zl i naprawde widac ich dzialanie zwlaszcza teraz w okresie jesiennym
aa co do masci z witamina A uzywam jej nie tylko do smarowania dloni ale raz na jakis czas do smarowania twarzy , trzeba uwazac zeby nie za czeto, ale daje bardzo ladne efekty , ja jej uzywam na noc
JustynkaPl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-19, 14:11   #1144
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 794
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez JustynkaPl Pokaż wiadomość
Jesli chodzi o tabletki to ja goraco polecam bardzo dobra firme HUMAVIT tabletki ze skrzypem i pokrzywa ,zazywam je co roku, 200 tabl. kosztuje niecale 10 zl i naprawde widac ich dzialanie zwlaszcza teraz w okresie jesiennym
No tak.. tylko ze tego humavitu (z) powinno sie przyjmowac do 12 tabletek na dobe czyli przy opakowanie 250 tabl wystarczy na 20 dni a juz za niecale 12 zl mamy 50-dniowa kuracje Belissa lub Silica (15 zl).

To tylko taka mala uwaga ode mnie bo w zyciu bym sie nie zdecydowala na lykanie 12 tabletek, kiedy moge zastapic je 1 i to w nizszej cenie
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 11:54   #1145
lovellyhippo
Zakorzenienie
 
Avatar lovellyhippo
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: między sercem,a rozumem
Wiadomości: 3 903
GG do lovellyhippo
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

ile łyżek żelatyny dodać do jakiej ilości wody? przez jaki czas ''w niej moczyć''? proszę o pomoc... nigdzie nie znalazłam informacji na ten temat...
lovellyhippo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 12:46   #1146
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 794
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez lovellyhippo Pokaż wiadomość
ile łyżek żelatyny dodać do jakiej ilości wody? przez jaki czas ''w niej moczyć''? proszę o pomoc... nigdzie nie znalazłam informacji na ten temat...
2 lyzki żelatyny zalac goraca woda i poczekac az troche wystygnie i moczyc lapki ok. 20 minut. Zabieg nalezy powtarzac codziennie przeze okres min 2 tyg
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 13:38   #1147
lovellyhippo
Zakorzenienie
 
Avatar lovellyhippo
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: między sercem,a rozumem
Wiadomości: 3 903
GG do lovellyhippo
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
2 lyzki żelatyny zalac goraca woda i poczekac az troche wystygnie i moczyc lapki ok. 20 minut. Zabieg nalezy powtarzac codziennie przeze okres min 2 tyg
a jaką ilość wody? koło szklanki?
lovellyhippo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 13:40   #1148
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

szczerze mówiąc zastanawiam się czemu olejek rycynowy tak odżywia?
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 15:03   #1149
ananonda191
Zadomowienie
 
Avatar ananonda191
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 354
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

madzia, chyba dlatego że jest tłusty. On po prostu nawilża, natłuszcza. Bo przecież nic takiego on w sobie nie ma. To zwykły środek na przeczyszczenie. Równie dobre jak on są oliwki do paznokci myślę, oleje nawet zwykłe słonecznikowe. Ale jednak ten olejek jest bardziej gęsty i tłusty. Ja jednak nigdy nie używałam go do paznokci. Raz do włosów, do rzęs. Jak kupowałam pani aptekarka się na mnie dziwnie spojrzała. Dopiero gdy przeczytalam jakie jest jego prawdziwe zastosowanie, zrozumiałam Olejek ten nie ma jednak zbyt ciekawego zapachu. Ja osobiście bardziej wolę maść z wit. A. Wczoraj, będąc u babci (babcia jej namiętnie używa do popękanej skóry pięt) nie mogłam się oprzeć by się nią nie posmarować, Skórki od razu były inne, mięciutkie, zadbane, odżywione. Cudo za grosze. Ja jednak na razie nic już nie kupuję do paznokci. Dopóki zużyję to co mam. A trochę mi to zajmie.
ananonda191 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 15:27   #1150
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

No i bardzo mądra decyzja, nie kupuj. Ja uzywam olejku rycynowego i jest super.
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 15:32   #1151
ananonda191
Zadomowienie
 
Avatar ananonda191
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 354
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

własnie Ci napisałam w tym wątku o tanich odżywkach że nie kupię już:P

A ja dziś pomalowalam sobie na 3 warstwy odzywki nail rescue (które miałam z 3 dni - każdego dnia nakładałam nową jedną warstwę), warstwę lakieru takiego, ja wiem, trudno określić kolor:P taki lekko brązowawo-fioletowo-bezowy Z miss sporty bądź co bądź, i na to jeszcze warstwę utwardzacza z essence i porobiły mi się na niektórych paznokciach takie kropeczki, pęcherzyki i teraz nie wiem czy zmyć, to czy zostawić. :P


EDIT: Mam jeszcze pytanie co do tego olejku. Jest on w takiej buteleczce dość sporej, przypomina syrop na kaszel. Ty go tak bezpośrednio z tej butelczyny wydobywasz na paznokcie czy wlałaś go do jakiegoś innego naczynia?
Kiedyś jakaś dziewczyna się wypowiadała, że na nią dobrze działał zwykły olej słonecznikowy. Że ona go po prostu wlewała do buteleczki po zużytej odżywce i tak wsmarowywała pędzelkiem.
ananonda191 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 15:39   #1152
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Przyłączam się do was
Jestem na odwyku od tipsów
Juz 3 dni trwa to...i strasznie ciągnie mnie do tipsów,ale chce zapuścic swoje... kiedyś umiałam to teraz moze sie uda... dość długo nosiłam tipsy i jako tako moje paznokcie nie są zniszczone jedynie troche wysuszone,a co za tym idzie kruche i łamliwe...
Narazie używam kremu z Oriflame do paznokci i rąk... odżywki z Golden rose z jakimis witaminkami,kiedyś łykałam tabl.ale nic nie dały... Co jakiś czas maczać je będe w oliwie ciepłej... myślicie że to wystarczy?
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-20, 15:48   #1153
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Narazie spróbuj tego, ale polecam tez olejek rycynowy, a później się zobaczy
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-21, 23:50   #1154
JustynkaPl
Raczkowanie
 
Avatar JustynkaPl
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: tarnów
Wiadomości: 252
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
No tak.. tylko ze tego humavitu (z) powinno sie przyjmowac do 12 tabletek na dobe czyli przy opakowanie 250 tabl wystarczy na 20 dni a juz za niecale 12 zl mamy 50-dniowa kuracje Belissa lub Silica (15 zl).

To tylko taka mala uwaga ode mnie bo w zyciu bym sie nie zdecydowala na lykanie 12 tabletek, kiedy moge zastapic je 1 i to w nizszej cenie

WOW !! a skad masz takie info ? na opakowaniu pisze wyraznie 2 tab rano i wieczorem , jakie 12 ??
JustynkaPl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-22, 13:50   #1155
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 794
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez JustynkaPl Pokaż wiadomość
WOW !! a skad masz takie info ? na opakowaniu pisze wyraznie 2 tab rano i wieczorem , jakie 12 ??
Na wiekszosci stron internetowych znajdziesz taka informacje odnosnie stosowania:

Sposób użycia:
3 razy dziennie po 2-4 tabletki. Nie należy przekraczać zalecanej dawki dziennej.

Wszystkie witaminy, ktore przyjmujemy doustnie sa najpierw transportowane do narzadow, aby te mogly poprawnie funkcjonowac, a dopiero nadwyzki (których juz niewiele zostaje) 'odzywiaja' paznokcie i wlosy. Tak wiec jesli chcialabys brac max zalecana dawke to opakowanie skonczy ci sie w ciagu 20 dni
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 16:13   #1156
alka1989
Raczkowanie
 
Avatar alka1989
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 186
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Na wiekszosci stron internetowych znajdziesz taka informacje odnosnie stosowania:

Sposób użycia:
3 razy dziennie po 2-4 tabletki. Nie należy przekraczać zalecanej dawki dziennej.

Wszystkie witaminy, ktore przyjmujemy doustnie sa najpierw transportowane do narzadow, aby te mogly poprawnie funkcjonowac, a dopiero nadwyzki (których juz niewiele zostaje) 'odzywiaja' paznokcie i wlosy. Tak wiec jesli chcialabys brac max zalecana dawke to opakowanie skonczy ci sie w ciagu 20 dni

chyle czola przed znawczynia ale faktycznie cos w tym jest,,zeby te pixle zaczely w ogole dzialac trzeba ich wepchnac sobie do gardla tone
alka1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 16:17   #1157
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

i to jest do tyłka zwłaszcza jak ktos ma problemy z łykaniem tabletek:/
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 16:19   #1158
ananonda191
Zadomowienie
 
Avatar ananonda191
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 354
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

hmmm... może i coś w tym faktycznie jest.... ale tylko w wypadkach, gdy nic poza tabletkami nie jemy, żadnych owoców, warzyw, czyli naturalnych źródeł witamin.
Ja mam akurat tabletki Labovital-skrzyp polny. Na opakowaniu jest zalecenie, aby brać 2 tabletki dziennie. Ale równiez jest napisane, że te 2 tabletki stanowią 100% dziennego zapotrzebowania tych wszystkich składników w nich zawartych. A ponieważ ja poza nimi normalnie się odzywiam, nigdy nie przyszło mi do głowy brać takiej dawki. Gdy robię sobie kurację spożywam jedną dziennie i i tak uważam, że jakies nadwyżki mi sie tworzą. Tylko, że ja słyszałam, że organizm, w tym narządy i także paznokcie pobiera tyle ile mu potrzeba, a te nadwyżki właśnie są wydalane z organizmu z siuśkami np. a nie idą do paznokci... No ale nie wiem. Może i w tej teorii coś jest. Hmm.... Dałyście mi do myślenia :P
ananonda191 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 23:10   #1159
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 794
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez alka1989 Pokaż wiadomość
chyle czola przed znawczynia ale faktycznie cos w tym jest,,zeby te pixle zaczely w ogole dzialac trzeba ich wepchnac sobie do gardla tone
Jaka tam znawczyni Zainteresowaly mnie te tabletki, zwlaszcza ze cena byla niska a tabletek sporo, ale kiedy sie dokladniej wczytalam w dawkowanie to sie niezle zdziwilam
Cytat:
Napisane przez Magdzia94 Pokaż wiadomość
i to jest do tyłka zwłaszcza jak ktos ma problemy z łykaniem tabletek:/
Magdzia, jesli masz problem z polykaniem tabletek to moze warto je rozgniatac? Ostatnio zaopatrzylam babcie w fajny, apteczny pojemniczek, ktory miazdzy tabletki w drobny proszek i mozna normalnie przelykac

U mnie 12 tabletek w zyciu nie przejdzie, bo juz teraz biore 2xMSM, 1x Wit. C, 2xWit. B complex, 2xWit. B5 a do tego dojdzie tran i cos na wlosy i rodzice juz sie patrza na mnie jak na lekomanke, wiec co by powiedzieli przy dodatkowych 12 tabletkach?
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 11:35   #1160
patbar
Zadomowienie
 
Avatar patbar
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 1 144
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez ananonda191 Pokaż wiadomość
własnie Ci napisałam w tym wątku o tanich odżywkach że nie kupię już:P

A ja dziś pomalowalam sobie na 3 warstwy odzywki nail rescue (które miałam z 3 dni - każdego dnia nakładałam nową jedną warstwę), warstwę lakieru takiego, ja wiem, trudno określić kolor:P taki lekko brązowawo-fioletowo-bezowy Z miss sporty bądź co bądź, i na to jeszcze warstwę utwardzacza z essence i porobiły mi się na niektórych paznokciach takie kropeczki, pęcherzyki i teraz nie wiem czy zmyć, to czy zostawić. :P


EDIT: Mam jeszcze pytanie co do tego olejku. Jest on w takiej buteleczce dość sporej, przypomina syrop na kaszel. Ty go tak bezpośrednio z tej butelczyny wydobywasz na paznokcie czy wlałaś go do jakiegoś innego naczynia?
Kiedyś jakaś dziewczyna się wypowiadała, że na nią dobrze działał zwykły olej słonecznikowy. Że ona go po prostu wlewała do buteleczki po zużytej odżywce i tak wsmarowywała pędzelkiem.
Co do olejku, to ja go nakladam patyczkiem do uszu Juz jakis czas stosuje olejek rycynowy i musze przyznac, ze paznokcie przestaly sie rozdwajac. Ale niestety nie sa twarde. Lekko w cos uderze i sie lamia. Sprobuje moze teraz maczac je w zelatynie.
patbar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-28, 20:38   #1161
Magdutka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 827
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

No to ja sie podłączam do waszej kuracji Mam półtorej miesiaca na piekne pazurki a juz mam taką długosc ze zaraz sie zaczną łamać i jestem zdesperowana o olejku i oliwie z oliwek to słyszałam.. a skrzypu i innych ziołowych niestety nie moge łykac bo alergiczka ;( moze macie cos innego?? NIe przejrzałam do końca wąt ku bo wymieklam na 28 stronie bo sie wsyztsko powtarza mniej wiecej no ale moze sie jeszcze skusze jutro zeby dokończyc
Magdutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-28, 20:39   #1162
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

mocznie w żelatynie, olej rycynowu i odżywki
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-28, 21:00   #1163
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 794
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez Magdutka Pokaż wiadomość
a skrzypu i innych ziołowych niestety nie moge łykac bo alergiczka ;( moze macie cos innego??
Jestes uczulona na skrzyp? Mimo wszystko odzywianie paznokci od wewnatrz jest bardzo wazna sprawa, wiec jesli masz jakies niedobory to dobrze by bylo poradzic sie lekarza
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-29, 15:25   #1164
Magdutka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 827
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Cytat:
Napisane przez Magdzia94 Pokaż wiadomość
mocznie w żelatynie, olej rycynowu i odżywki
No to to oczywiste ;D no może prócz żelatyny bo mam zamiar żeliki jeść:P
Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Jestes uczulona na skrzyp? Mimo wszystko odzywianie paznokci od wewnatrz jest bardzo wazna sprawa, wiec jesli masz jakies niedobory to dobrze by bylo poradzic sie lekarza
tak tak... na skrzyp i inne zioła ;( nie doborów raczej nie mam pazurki są cienkie bo po prostu taka ich natura chyba ... zakupiłam dzisiaj juz rycyne i masc witaminową i do dzieła
Magdutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-30, 16:19   #1165
Kakcia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 277
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Ja chciałam zachęcić kobitki do zażywania preperatu Belissa jeśli, któraś tego ejszcze nie uczyniła
Konczę jeść pierwsze opakowanie. (op liczy 50 tabl). Zostało mi obecnie jakieś 9 tabletek do końca. Już w połowie opakowania zauważyłam WYRAŹNĄ poprawę stanu paznokci. I głównie ze względu na pazury zaczęłam łykać te tabletki.
Dotychczas moje paznokcie były tak słabe, ze szok. Miękkie, rozdwajające się do połowy opuszka palca. Non stop króciutkie nie wyrastające ani milimetr poza opuszek. I żadne moczenie w oliwie, zadne Nail Teki (stosowałam droga odżywkę Nail tek Xtra) mi nie pomogły, brałam również inne preperaty takie jak skrzypowita, humawit, silica. Dopiero przy Belissie moje paznokcie stały się o wiele twardsze, już sie nie rozdwajają, mają ładny kolorek, końcówki są bialutkie. Na prawde polecam!! I za tą cenę szczególnie, 50 tabletek za 15 zł gdzie bierze się 1tabletkę na dzień to na prawdę taniutko! A preperat prócz dużej ilosci wyciągu ze skrzypu polnego zawiera również wszystkie witaminy i inne mikroelementy czego nie ma w innych tabletkach tego typu! No może jakieś sie znajdą ale w cholere drogie. Polski produkt okazał się najlepszy na rynku.
Kakcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 14:19   #1166
Kinga04
Raczkowanie
 
Avatar Kinga04
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa :)
Wiadomości: 216
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Dziewczyny, jesteście pewne że to musi być szklany pilnieczek ?? bo ja kiedyś piłowałam zwykłym metalowym dopóki siostra cioteczna mnie nie ochrzaniła, i dała mi wtedy taki papierowy pilniczek i powiedziała że on jest dobry .. Co wy na to ?? myślicie że mozna sobie zaszkodzic papierowym pilniczkiem ?? bo szkoda mi kasy na razie na szklany ..
__________________
"Spójrzmy prawdzie w oczy, ludzie zawsze znajdą jakiś powód żeby nas nienawidzic zwłaszcza jeśli jesteśmy piękne " <3


www.pajacyk.pl




Kinga04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 14:21   #1167
Kinga04
Raczkowanie
 
Avatar Kinga04
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa :)
Wiadomości: 216
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

a i jeszcze jedno : nacieram od jakiegoś czasu paznokcie olejem rycynowym, a le nie podgrzewam go tylko nakładam na paznockcie i czekam az wsiaknie .. oczywiscie ttrwa to gdzies godnine i polej nieznacznie wsiąka a reszte wcieram bo nie moge poswiecic na to wiecej czasu ..
Co daje podgrzeanie oleju rycynowego ?? czy dzieki temu bedzie sie szybciej wchłaniał??
__________________
"Spójrzmy prawdzie w oczy, ludzie zawsze znajdą jakiś powód żeby nas nienawidzic zwłaszcza jeśli jesteśmy piękne " <3


www.pajacyk.pl




Kinga04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 14:25   #1168
zielonamorelka
Zakorzenienie
 
Avatar zielonamorelka
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: tam gdzie mnie nogi poniosły...
Wiadomości: 6 232
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

kiedys ogladalam taki program w tv i tak w skrocie z niego wynikalo ze metalowe pilniczki sa be najlepsze sa szklane ale papierowe tez sa dobre.ja osobiscie jakos nie przekonalam sie do szklanych bo kiedys kupilam i nie moglam nic nim spilowac bo po 3 paznokciach byl praktycznie gladkia papierowe wystarczaja mi na baaardzo dlugo.
__________________
drożdże part 5 od 10.11.13r.
waga max-103,2kg
SBDiet 19.10.13r
teraz-88,8kg
wzrost 172cm
zielonamorelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 16:23   #1169
sandrek015
Przyczajenie
 
Avatar sandrek015
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 28
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Niezłe niezłe )
sandrek015 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-19, 23:06   #1170
aanyaa89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 2
Dot.: Sposoby babuni na mocne i zdrowe paznokcie

Czesc dziewczyny, ja znalazlam swietna odzywke na paznokcie i to po nie drogiej cenie, uwiezcie mi próbowalam cuda na paznokcie wydawalam kupe kasy na drogie odzywki z róznych firm kosmetycznych i znalazlam brylat, a mianowice to odzywka RIMMEL nazywa sie TWO WEEKS TREATMENT maluje sie paznokcie zostawia na tydzien, nie zmywa sie lakiero tylko na ta stara warstwe naklada sie druga i znowu sie trzyma kolejny tydzien (czyli w sumie dwa). Polecam odzywka po paru uzyciach wybiela paznokcie, a napewno po dwuch tygodnia lub lepiej jak sie dluzej uzuwa wzmacnia paznokcie na maxa. Moje kolezanki rowniez wybrubowaly i byly zachwycone. Wiec drogie Panie moje, do drogeri i prosze zakupic odzywke RIMMEL 'Two weeks treatment' pozdrowienia i mocnych i pieknych paznokcji zycze Ania
aanyaa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
paznokcie, połamane paznokcie, rozdwojone paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-12-07 16:11:02


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:10.