Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!! - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2005-08-30, 11:34   #1
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 4 370
Exclamation

Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!


Witajcie, mialam problem z wlosami, byly 豉miace, wypada造 , wiadomo codzienne mycie g這wy, prostowanie prostownica, suszenie suszarka.... etc. odkrylam wspania造 szampon do wlosy ktory jednoczesie jest odzywka.. wzmocnil moje w這sy, przesta sie przet逝szczac.. poprostu cudo zero 逝pie簑 polecam dla dziewczyn z takimi problemami jakie wyzej napisalam kosztuje ok. 9z nazywa sie RADICAL i jest do kupienia w aptekach
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg szampon.jpg (5,1 KB, 51 za豉dowa)
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 12:03   #2
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

o radicalu bylo tu juz wiele pisane...sama go mam ale wcale mnie nie powalil na kolana..beznadziejna buteleczka,konsystencja za rzadka. jak dla mnie zwykly szampon....
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 13:09   #3
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 898
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

hm.. moje w這sy te s takie "po豉mne" (przez karbownic... ). Wypr鏏owa ten radical?
__________________
Ze wszystkich rzeczy, kt鏎e kiedykolwiek utraci豉, najbardziej 瘸l jej by這 rozumu...

Gdzie鈣am czeka na ni Ksi捫e w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedy j znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 13:14   #4
Hela_Bertz
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomo軼i: 544
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Radical zdrowo wysusza ...
Hela_Bertz jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 15:22   #5
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 4 370
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

nic nie wysusza , moje wlosy sa dalikatne i zdrowe , a umyje innym szamponem to na drugi dzien mam juz tluste i i gdzie niegdzie lupiez... fuuj . a po Radicalu jest wszystko dobrze , kupcie to sie przekonacie jest naprawde dobry:
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 17:33   #6
zwariowana-dziewczyna
Raczkowanie
 
Avatar zwariowana-dziewczyna
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 281
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Ja u篡wam szamponu z czarnej rzepy do w這s闚 normalnych, przet逝szczaj帷ych si, sk這nnych do wypadana + olejek rycynowy a na koniec lotion Jak dla mnie rewelacja,bo w這sy s mocniejsze i mniej wypadaj
zwariowana-dziewczyna jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 18:12   #7
sylweczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Starachowice / Toru
Wiadomo軼i: 2 056
GG do sylweczka
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Ale szampon z czarnej rzepy to tylko chyba do w這sk闚 ciemnych,tak??B o w豉snie nie wiem...
sylweczka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 18:16   #8
pharma
Raczkowanie
 
Avatar pharma
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: North East
Wiadomo軼i: 247
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Wydaje mi sie,ze szampon z czarnej rzepy jest do kazdego koloru wlosow,poza tym szmpon radical wcale nie jest tak rewelacyjny.... jak dla mnie zwyczajny szmpon.
__________________
"Daring ideas are like chessmen moved forward: they may be beaten but they start a winning game"
pharma jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 18:21   #9
sylweczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Starachowice / Toru
Wiadomo軼i: 2 056
GG do sylweczka
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Sama juz nie wiemJa mam w這ski blond i wiem ,ze dla blondynek jest dobry rumiankowy a czarna rzepa hmmm nie wiem nie pr鏏owa豉mMoja babcia uzywa豉 ale by豉 szatynka
sylweczka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 18:31   #10
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Cytat:
Napisane przez sylweczka
Sama juz nie wiemJa mam w這ski blond i wiem ,ze dla blondynek jest dobry rumiankowy a czarna rzepa hmmm nie wiem nie pr鏏owa豉mMoja babcia uzywa豉 ale by豉 szatynka
czarna rzepa jest do kazdego koloru wlosow bo nie przyciemnia ich ani nie rozjasnia...nie wiem skad ci przyszlo do glowy ze moze przyciemniac ??
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 21:39   #11
ke-czup
Raczkowanie
 
Avatar ke-czup
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 77
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Ale czarna rzepa chyba 鄉ierdzi? Bo tak slysza豉m.
ke-czup jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 21:44   #12
martecka
Raczkowanie
 
Avatar martecka
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: B璠zin
Wiadomo軼i: 67
GG do martecka
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Cytat:
Napisane przez ke-czup
Ale czarna rzepa chyba 鄉ierdzi? Bo tak slysza豉m.
ja mialam i odzywke i szampon z czarnej rzepy i jakos nie mialam zastrzezen do zapachu zalezy kto co lubi....zapach faktycznie ma "inny" ale czy od razu smierdzi....
__________________
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=67905 moje ciuszki
martecka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 22:32   #13
R騜yczka_89
Rozeznanie
 
Avatar R騜yczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomo軼i: 801
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Radicalu nie testowalam na swoich k豉czkach ale chyba spr鏏uj.Teraz mam szampon z Fitokeratyn i mam 郵iczne w這ski po nim,odbuduwuje budulec w這sa=)Jesli natomiast chodzi o czarna rzepe,to ma specyficzny zapach ale nie az taki tragiczny Czarna Rzepa z Joanny kosztuje ok. 5 z
R騜yczka_89 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 22:36   #14
Anett_
Wtajemniczenie
 
Avatar Anett_
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomo軼i: 2 051
Smile Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Cytat:
Napisane przez czuczenka
nic nie wysusza , moje wlosy sa dalikatne i zdrowe , a umyje innym szamponem to na drugi dzien mam juz tluste i i gdzie niegdzie lupiez... fuuj . a po Radicalu jest wszystko dobrze , kupcie to sie przekonacie jest naprawde dobry:
Skuteczno嗆 kosmetyk闚 piel璕nacyjnych Czuczenko jest kwesti indywidualn Tobie pom鏬, to wspaniale i mi這 z Twojej strony, ze si tym dzielisz z innymi, ale nie oznacza to, ze przyniesie popraw w wygladzie ka盥ych w這s闚.
Osobi軼ie stosowa豉m ca豉 seri, kt鏎 proponuje Radical- od szamponu, przez ampu趾i do wcierania,oleist od篡wk w kapu趾ach , lotion w p造nie, bez minimalnych rezultat闚, opisywa豉m te produkty w jednym z watk闚. Nie znaczy to jednak,瞠 komu nie przypadnie do gustu, ale nie generalizujmy
Anett_ jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 22:58   #15
czeko
Rozeznanie
 
Avatar czeko
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: υdz
Wiadomo軼i: 566
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

ja uzywam tego szamponu i odzywki i efekty sa super w這sy przesta造 wypada co do tego ze wysusza to fakt ale ja zawsze po umyciu nak豉dam odzywke
czeko jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-30, 23:10   #16
sylweczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Starachowice / Toru
Wiadomo軼i: 2 056
GG do sylweczka
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

LIMONKA...a moze ori皻ujesz sie w tych szamponach z czarnej rzepy??bo ja wiem tylko o tym z Joanny a moze jest jakis lepszy??
sylweczka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-31, 08:00   #17
..::LiMoNkA::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LiMoNkA::..
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 408
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Cytat:
Napisane przez sylweczka
LIMONKA...a moze ori皻ujesz sie w tych szamponach z czarnej rzepy??bo ja wiem tylko o tym z Joanny a moze jest jakis lepszy??
Ja mam szampon z czarnej rzepy firmy Pollena Eva , wiem ze jest tez z firmy Bingo Cosmetis , Ziaja , w aptece tez widzialam taki jeden w smiesznym starobabienskim opakowaniu koloru fioletowego . Jest ich wiele na rynku wiec napewno znajdziesz jakis dla siebie
..::LiMoNkA::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-31, 08:37   #18
sylweczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Starachowice / Toru
Wiadomo軼i: 2 056
GG do sylweczka
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

Dziweki LimonkoIde teraz do mistaWst徙ie tu i tam i zrobie kompletne zakupy
sylweczka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-31, 08:46   #19
inch
Zakorzenienie
 
Avatar inch
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomo軼i: 3 295
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

ja mam radical i do tego ampu趾i (zafundow掖am sobie tak kuracj) i by豉m tak pozytywnie zaskoczona po tym, jak pierwszy raz umy豉m g這we tym szamponem! 畝den si nie umywa do niego, w這sy sa tak miekkie i l郾i帷e jak po Kerastase, kt鏎y u篡wa豉m.

Myjac g逕e Radicalem nie musze juz uzywac odzywki, jest naprawde godny polecenia, zreszta duzo watkow juz bylo o nim.

PS. Linia RADICAL jest regularnie nagradzana na wszystkich targach i konkursach kosmetycznych!
inch jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-31, 10:00   #20
Smallwitch
Raczkowanie
 
Avatar Smallwitch
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Mielec town
Wiadomo軼i: 400
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

no i tu jest ten problem 瞠 dla os鏏 z t逝stymi k豉czkami ten szampon bedzie dobry bo odt逝szcza ale straszliwie wysusza suche juz w這sy.Mam kr璚one suche w這sy i po zastosowaniu tego szamponu to nie by造 w這sy tylko jak takie suche drewno!!!!!!!!
"Nie stosowa do suchych w這s闚"-tak powinno pisac na opakowaniu!!!
__________________
"The true measure of a man is how he treats someone who can do him absolutely no good."
Smallwitch jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-08-31, 12:29   #21
Cartil
Raczkowanie
 
Avatar Cartil
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 111
Dot.: Zdrowe W這sy Zajrzyjcie!!!

smallwitch ma racje Ja te mam kr璚one i raczej suche w這sy a po stosowaniu Radical'u mia豉m jeszcze bardziej wysuszone Ale fakt faktem w這sy s po nim mi瘯kie wi璚 dla t逝stych w這s闚 jest zapewne idealny
Cartil jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:04.