Palety cieni - palety do makijażu - Strona 9 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-25, 21:08   #241
sylwia18
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia18
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Weston-super-Mare
Wiadomości: 6 832
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
Dzieki, wlasnie o tą szkatułkę mi chodzilo Masz w planie jakies makijazyki tymi cieniami??
Juz sie napalilam
Ciekawe, gdzie ja bym mogla kupic to u siebie...
makijaż zrobię na 100% jak tylko dorwę aparat ale nie mam niestety pojęcia kiedy to nastąpi ja szaktułkę kupiłam na allegro za 15zł buziaki
__________________
A prayer for the wild at heart, kept in cages...
sylwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 21:32   #242
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez marti_ka
czy ktos z was mial takie palety? joko lub eveline

z tego co pamiętam, to cienie Joko wyglądają na powiece jak kolorowa mąka :| do tego są bardzo nietrwałe


[mówie o tych dwukolorowych w ciapki jak krówki , np różowo-biały]
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 18:30   #243
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 682
Dot.: Palety cieni

Tak, ja ją widziałam w sklepie o nazwie .... wszystko po 5 zł i nawet skusiłam się na nią. Dawno już wylądowała w koszu, więc nie polecam. Cienie osypują sie strasznie i kolory takie blade. Odradzam.
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 20:29   #244
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Palety cieni

mam JOKo z serii Winter i jestem zadowolona ale tych zwykłych nie testowałam
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 15:08   #245
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Wink Dot.: Palety cieni

Przydłaby mi się taka

Chyba można ją zlicytować na PL Ebay-u. Tylko nie wiem jak z wpłatą kasy?
http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=5629227521
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 70_1.jpg (26,4 KB, 67 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 70_2.jpg (26,1 KB, 69 załadowań)
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 15:43   #246
sylwia18
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia18
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Weston-super-Mare
Wiadomości: 6 832
Dot.: Palety cieni

noooo...przydałaby się ale tanio poszła, chyba trzeba sie rozejrzec na tym ebayu
__________________
A prayer for the wild at heart, kept in cages...
sylwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 15:57   #247
sylwia18
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia18
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Weston-super-Mare
Wiadomości: 6 832
Dot.: Palety cieni

a co wy na to?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69078567
zna ktoś w ogóle tą firmę?
__________________
A prayer for the wild at heart, kept in cages...
sylwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 16:03   #248
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Przydłaby mi się taka

Chyba można ją zlicytować na PL Ebay-u. Tylko nie wiem jak z wpłatą kasy?
http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=5629227521
Paypal jest bardzo wygodny jedynie trza sie zorientowac czy w PL mozna rowniez przelewac kase z banku (czasem jest tylko mozliwosc karta kredytowa no ale jesi masz to no problem ).

Gorzej z przesylkami z Honkongu jesli urzad celny polozy na tym lape. Trzeba sie zorientowac do jakich kwot nie nakladaja cla i podatku i oplaty manipulacyjnej.

W niektorych krajach poczta liczy sobie tez oplaty za dostarczenie paczek z krajow spoza EU i USA (tak jest w Szwajcu).

Dlatego najpierw warto sprawdzic zeby sie potem nie przejechac.
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 17:47   #249
sylwia18
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia18
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Weston-super-Mare
Wiadomości: 6 832
Dot.: Palety cieni

to ta o której pisałam...wygląda fajnie i bardzo droga też nie jest...ciekawe jak z jakością
__________________
A prayer for the wild at heart, kept in cages...
sylwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 19:23   #250
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 748
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez sylwia18
to ta o której pisałam...wygląda fajnie i bardzo droga też nie jest...ciekawe jak z jakością
Sylwia -nie znam dokladnie tej firmy ale wydaje mi sie ze podobne zestawy sprzedaja w Stanach za kilka dolcow-tak kolo $7.Tak mi jakos znajomo ten zestaw wyglada-w kazdym badz razie bylabym ostrozna bo moim zdaniem cena jest wygurowana a paleta nie wyglada wg mnie bardzo profesjonalnie-jakosc moze byc porownywalna do kosmetykow Maybelline czy cos w tym stylu.

Moge sie oczywiscie mylic ale znajomo ten zestaw wyglada.Oczywiscie jesli chcesz mozesz sprobowac ale super jakosci ja bym sie nie spodziewala.


__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:02   #251
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Cool Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez tanzanit
Paypal jest bardzo wygodny jedynie trza sie zorientowac czy w PL mozna rowniez przelewac kase z banku (czasem jest tylko mozliwosc karta kredytowa no ale jesi masz to no problem ).

Gorzej z przesylkami z Honkongu jesli urzad celny polozy na tym lape. Trzeba sie zorientowac do jakich kwot nie nakladaja cla i podatku i oplaty manipulacyjnej.

W niektorych krajach poczta liczy sobie tez oplaty za dostarczenie paczek z krajow spoza EU i USA (tak jest w Szwajcu).

Dlatego najpierw warto sprawdzic zeby sie potem nie przejechac.
Tanzanit w PL Ebayu nie ma PayPala. I to kopmlikuję sprawę. O bankach nic nie wiem, pewnie jest jakiś wybieg, ale dej spokój tyle kłopotu jest z przelaniem gotówki za granicę, że się kupować odechciewa.

Pamiętam jak dostawałam kasę z USA to włącznie z tym, że wiedziałam kiedy i gdzie mam odebrać $. Pieniądzę były w 24 godz. u mnie. Szkoda, że się tak w drugą stronę nie da...

No i jeszcze opłaty cele i inne bajery... Szkoda Zachodu se robić.
Eh,...
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:03   #252
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Smile Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez sylwia18
to ta o której pisałam...wygląda fajnie i bardzo droga też nie jest...ciekawe jak z jakością
Sylwia mnie się ta paleta nie podoba. MYślę, że jest kiepska... NIe wiem, może to tylko moje zwidy, ale nie przemawia do mnie zupełnie.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:24   #253
froggie
Zakorzenienie
 
Avatar froggie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Żabkowo
Wiadomości: 11 756
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Sylwia mnie się ta paleta nie podoba. MYślę, że jest kiepska... NIe wiem, może to tylko moje zwidy, ale nie przemawia do mnie zupełnie.
No do mnie też nie przemawia, jakaś taka nijaka, cieni ma mało

P.S Widzę Pomadko ze stęskniłaś się za ustami w avatarku
__________________
flejksy (klik!)
Zapraszam
froggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:39   #254
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Wink Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez froggie
P.S Widzę Pomadko ze stęskniłaś się za ustami w avatarku
Żabko, no nie mogłam wytrzymać bez ust. Musiałam je spowrotem załączyć w avatar. To jest jak choroba...
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:39   #255
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Tanzanit w PL Ebayu nie ma PayPala. I to kopmlikuję sprawę. O bankach nic nie wiem, pewnie jest jakiś wybieg, ale dej spokój tyle kłopotu jest z przelaniem gotówki za granicę, że się kupować odechciewa.

Pamiętam jak dostawałam kasę z USA to włącznie z tym, że wiedziałam kiedy i gdzie mam odebrać $. Pieniądzę były w 24 godz. u mnie. Szkoda, że się tak w drugą stronę nie da...

No i jeszcze opłaty cele i inne bajery... Szkoda Zachodu se robić.
Eh,...
Pomadko ale nie wiem czy slyszalas juz o numerach SWIFT i IBAN. To dodaje sie do numeru banku i przelewy zagraniczne ida tak jak krajowe, to znaczy praktycznie bez oplat W Europie to jest super sprawa i dodatkowo z krajow EU nie ma cla. Wiec polecam Ebay niemiecki albo brytyjski. Jest duzo taniej niz na Allegro
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 20:47   #256
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Smile Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez tanzanit
Pomadko ale nie wiem czy slyszalas juz o numerach SWIFT i IBAN. To dodaje sie do numeru banku i przelewy zagraniczne ida tak jak krajowe, to znaczy praktycznie bez oplat W Europie to jest super sprawa i dodatkowo z krajow EU nie ma cla. Wiec polecam Ebay niemiecki albo brytyjski. Jest duzo taniej niz na Allegro
Nie wiedziałam o czymś takim! A to ci nowość [dla mnie], no i zaskoczenie... NIe wiedziałam, ale się dowiedziałam właśnie Muszę prześledzić sprawę... Pewnie najwcześniej jak będę coś chciała kupić.

Dzięki Justyna za informację.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 02:41   #257
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 748
Dot.: Palety cieni

Sylwia-znalazlam ta firme na ebayu-niektorzy sprzedaja ja drozej (tez probuja zarobic)ale w sklapach to naprawde tanie te paletki sa i jakosc taka sobie-wiem bo mialam kolezanke ktorej znajoma sprowadzala te paletki i ona nie byla zachwycona.Napewno ta paletka nie jest warta tyle za ile ta osoba na allegro ja sprzedaje-ja bym ocenila jej wartosc na max 30 zl

http://search.ebay.com/colour-worksh...PageNameZWD10S

eee pomylilo mi sie Twoja nazwa troche inna the colour of warehouse - w kazdym badz razie wyglad paletek podobny i taka sama jakosc
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 07:17   #258
tomaszeg
Zadomowienie
 
Avatar tomaszeg
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Legionowo, Warszawa
Wiadomości: 1 158
GG do tomaszeg
Cool Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Tanzanit w PL Ebayu nie ma PayPala. I to kopmlikuję sprawę. O bankach nic nie wiem, pewnie jest jakiś wybieg, ale dej spokój tyle kłopotu jest z przelaniem gotówki za granicę, że się kupować odechciewa.
Pomadko, możesz się zarejestrować na PayPalu - wystarczy, że masz kartę płatniczą, która jest tylko do obiegu elektronicznego - taka Visa z Inteligo lub z mBanku (tylko w mBanku trzeba o taką kartę poprosić - specjalnie do transakcji w internecie)
podaje się nr karty przy rejestracji i z poziomu paypala można wpłacić pieniądze z konta
inna sprawa, że nie ma na razie możliwości przelania ich z powrotem... więc albo się tam będą chomikować albo wydasz je wszystkie
__________________
link ETYKIETA ZASTĘPCZA
tomaszeg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 07:20   #259
tomaszeg
Zadomowienie
 
Avatar tomaszeg
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Legionowo, Warszawa
Wiadomości: 1 158
GG do tomaszeg
Cool Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
Sylwia-znalazlam ta firme na ebayu-niektorzy sprzedaja ja drozej (tez probuja zarobic)ale w sklapach to naprawde tanie te paletki sa i jakosc taka sobie-wiem bo mialam kolezanke ktorej znajoma sprowadzala te paletki i ona nie byla zachwycona.Napewno ta paletka nie jest warta tyle za ile ta osoba na allegro ja sprzedaje-ja bym ocenila jej wartosc na max 30 zl

http://search.ebay.com/colour-worksh...PageNameZWD10S

eee pomylilo mi sie Twoja nazwa troche inna the colour of warehouse - w kazdym badz razie wyglad paletek podobny i taka sama jakosc
jeśli się nie mylę, to te paletki, kuferki, zestawy kosmetyków, są łatwe do kupienia w Stanach
natomiast ich jakość - ja bym porównał do Ruby Rose
__________________
link ETYKIETA ZASTĘPCZA
tomaszeg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 08:00   #260
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Palety cieni

Tomku długo Cię nie widziałam, czasem tylko migniesz mi na kulinarnym
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 16:15   #261
tomaszeg
Zadomowienie
 
Avatar tomaszeg
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Legionowo, Warszawa
Wiadomości: 1 158
GG do tomaszeg
Cool Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez agabil1
Tomku długo Cię nie widziałam, czasem tylko migniesz mi na kulinarnym
bo zima się zbliża i pora troszkę zapasów odłożyć

więc na forum fitness nawet nie zaglądam

pozdrawiam z Białego
__________________
link ETYKIETA ZASTĘPCZA
tomaszeg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 17:58   #262
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Wink Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez tomaszeg
Pomadko, możesz się zarejestrować na PayPalu - wystarczy, że masz kartę płatniczą, która jest tylko do obiegu elektronicznego - taka Visa z Inteligo lub z mBanku (tylko w mBanku trzeba o taką kartę poprosić - specjalnie do transakcji w internecie)
podaje się nr karty przy rejestracji i z poziomu paypala można wpłacić pieniądze z konta
Tomasz! Dzięki za info.
Mam konto w Mbanku, więc teoretycznie powinnam się upomnieć o taką kartę-dobrze rozumiem?
Cytat:
inna sprawa, że ... więc albo się tam będą chomikować albo wydasz je wszystkie
Co to znaczy "nie ma na razie możliwości przelania ich z powrotem..." ?
Proszę wyjaśnić jak dziecku.

__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 19:25   #263
sylwia18
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia18
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Weston-super-Mare
Wiadomości: 6 832
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
Sylwia-znalazlam ta firme na ebayu-niektorzy sprzedaja ja drozej (tez probuja zarobic)ale w sklapach to naprawde tanie te paletki sa i jakosc taka sobie-wiem bo mialam kolezanke ktorej znajoma sprowadzala te paletki i ona nie byla zachwycona.Napewno ta paletka nie jest warta tyle za ile ta osoba na allegro ja sprzedaje-ja bym ocenila jej wartosc na max 30 zl

http://search.ebay.com/colour-worksh...PageNameZWD10S

eee pomylilo mi sie Twoja nazwa troche inna the colour of warehouse - w kazdym badz razie wyglad paletek podobny i taka sama jakosc
dziękuję Elfiku za odpowiedź jak nie są warte tej ceny to niech się wypchają
__________________
A prayer for the wild at heart, kept in cages...
sylwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 20:09   #264
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Palety cieni

Dziewczyna a teraz was wkurze jak ja sie sama wkurzylam. Zobaczcie ile w Ameryce trzeba zaplacici za paletke ISA Dora albo Revlon

http://www.walgreens.com/store/pickc...&id=prod399091

Tylko 8 dolcow!!!A ile u nas??
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 20:26   #265
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Angry Dot.: Palety cieni

NIestety dlatego ja staram się jak najmniej zaglądać na zagraniczne strony z kosmetykami. BO wiem, ze zaraz mi wpadnie w ręce okazja, o której w PL mogę sobie śnic.

Niestety w Polsce każdy się musi dorobić, więc są takie marże, narzuty, podatki pier-doły, że mi się słabo robi, jak miałam wydać ponad 40,oo zł na róż L'oreala...
Średniej jakości firma w świecie, a w PL pół stówy byle co kosztuję..., że o górnopólkowcach nie wspomnę.

Ale się wkurzyłam.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 20:57   #266
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Palety cieni

Dokladnie!! Przeciez Isa Dora czworeczka tez kosztuje cos kolo 50 zeta na estylu nawet 56

Nawet w niemieckim Douglasie sypkie cienie Artdeco kosztuje w przliczeniu jakies 22 zeta a u nas 36

Edytowane przez tanzanit
Czas edycji: 2005-10-28 o 21:02 Powód: jeszcze cos
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 21:05   #267
miu miu
Wtajemniczenie
 
Avatar miu miu
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 971
Dot.: Palety cieni

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Niestety w Polsce każdy się musi dorobić, więc są takie marże, narzuty, podatki pier-doły, że mi się słabo robi, jak miałam wydać ponad 40,oo zł na róż L'oreala...
Średniej jakości firma w świecie, a w PL pół stówy byle co kosztuję..., że o górnopólkowcach nie wspomnę.
Właśnie! A najgorsze w tym wszystkim (przynajmniej dla mnie) jest to, że większość ludzi przez te ceny myśli, że kupuje nie wiadomo co! I później słyszę (jestem konsultantką), że ktoś "nie kupuje Avonu, bo używa L'Oreala". A obie firmy z tej samej półki... Rozumiem jakby ktoś stwierdził, że nie chce Avonu bo stać go na Chanel
__________________
no risk, no fun
miu miu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 21:22   #268
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Palety cieni

Miu to już absurd. Fee Avon - lepszy L'oreal, a ta sama jakośc - średnia. Ale najlepiej żyć w nieświadomości i łudzić się że jestem upudrowana 'lepszym' kosmetykiem.

Ja też niestety wychodze z nerw jak widzę okazyjne i normalne w sumie ceny na zagranicznych stronach, a w PL biją na łeb ceny inne sklepy za granicą.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 21:49   #269
miu miu
Wtajemniczenie
 
Avatar miu miu
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 971
Dot.: Palety cieni

Prawda. Ceny w PL są strasznie wysokie. A biorąc pod uwagę nasze zarobki a zarobki za granicą to już w ogóle
__________________
no risk, no fun
miu miu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 22:04   #270
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Palety cieni

Dokładnie! Nie ma odbicia ceny=zarobki. Tymbardziej uważam, że kosmetyki powinny byc w PL tańsze, bo nie wierzę w cuda, że przytachane z zagranicy, od razu robią i dublują VATy i podwyższają ceny...
Wydaję mi się, że jest to polityka polska uprawiana na szeroką skalę. Zresztą dziewczyny-emigrantki, często piszą o tym, że U NICH dany kosmetyk można kupić po prostu dużo taniej, niż u Nas. Są notoryczne promocję, które pozwalają nabyć taniej niektóre rzeczy... masowe wyprzedaże.
A w PL jak zrobią wyprzedaż, to niewiadomo czy się smiać czy płakać? I widzę w koszykach na wyprzedaży połamane pomadki, rozwalony tusz, perfumy z urwanym psikaczem... to są PL okazję do nabycia taniej.

Ale jestem zła na taką sytuację. Aż mnie telepie, co za PL cwaniactwo.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
180, 180 kolorow, beauties factory, cieni, cienie, cienie do oczu, cienie do powiek, cienie w kremie, dziewczyna, jesień, kosmetyki, lancrome, makeup, makijaz, makijaż, manly, mario luigi, mega paleta, morphe, naked, paleta, paleta cieni, paleta cienie kosmetyki, paletka 180 cieni manly, paletka cieni, paletka do makijażu, palety, palety cieni, pędzle, pigment, prezent, sephora, sleek sunset, święta, zamiennik

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-07-18 22:59:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:49.