moj codzienny czarrrny makijaz :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-30, 20:30   #1
Anarchia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 676

moj codzienny czarrrny makijaz :)


A no owszem maluje sie tak na codzien, lecz niestety nie mam osobnych zdjec, tylko wycielam oczeta z innej fotki Lecz kiedys nadejdzie taki dzien ze dorobie sie cyfrowki a wtedy.... hehe
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kasi oka.jpg (27,0 KB, 2044 załadowań)
Anarchia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 20:54   #2
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 460
GG do grin_ajz
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

oo tak pierwszy rzut oka to te twoje oczy sa bardzo podobne do oczu britney spears... myslalam ze to jej bo najpierw luknelam na fotke pozniej na opis ..
a ogolnie to ja lubie takie ciemne makijaze i mi sie podoba ;-)
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 20:55   #3
Agniesia18
Zadomowienie
 
Avatar Agniesia18
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 057
GG do Agniesia18
Smile Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Fajny make upik ale jak dla mnie za ostry na codzień.
Jednak jeśli Tobie pasuje to Luuz
__________________
Tropical the island breeze
All of nature wild and free
This is where I long to be...
Agniesia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:02   #4
Goyya
Raczkowanie
 
Avatar Goyya
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 252
Thumbs up Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Nie wiem jak inni,dla mnie bomba Czasem sama lubie sie pomalowac tak,ale powiedz jak ty taki efekt otrzymujesz?Jakie kosmetyki,jakie kolorki i w ogole? Moze i mnie sie jakos tak podobnie uda!Uwielbiam takie makeupy
Goyya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:03   #5
Sardynka88
Raczkowanie
 
Avatar Sardynka88
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 194
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

ladny makijaz, jak dla mnie jednak zbyt mocny :/
__________________
born free,die free...
Sardynka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:04   #6
aleksandra999
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2 402
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

o jezusie...?W biały dzień chodzisz tak po ulicy?Podziwiam i pozdrawiam
aleksandra999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:07   #7
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Dla mnie zdecydowanie za mocny. Za dużo jest na dolnej powiece cienia/kredki. Oczy są dość ciemne i wyraźne w kolorze i taka czarna kredka i takie mocne podkreślenie dolnej powieki przesładowuwuję makijaż oczu.
Może gdyby było na odwrót i na górnej było takie podkreslenie wygladałoby to ok.?
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:11   #8
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 618
Wpisy w blogu: 1
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

No coż , generalnie makijaz nie jest zly. POdoba mi sie , ale jako wersja wieczorowa
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:15   #9
aleksandra999
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2 402
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Cytat:
Napisane przez manolita
No coż , generalnie makijaz nie jest zly. POdoba mi sie , ale jako wersja wieczorowa
aleksandra999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:35   #10
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 618
Wpisy w blogu: 1
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Cytat:
Napisane przez aleksandra999
Aleksandro, ale ja nie mialam nic zlego na mysli, tym bardziej moja uwaga na temat makijazu nie miala byc wcale uszczypliwa. Po prostu dla mnie , czyli osoby malujacej sie na codzien w ilosciach znikomych, jest to wydanie makijazu na wieczor. Natomias jesli Anarchii, taki makijaz odpowiada w ciagu dnia , wyglada w nim dobrze i tak tez sie czuje.... ja broń Boze nie mam nic przeciwko.

Zreszta ... po co ja sie tlumacze...
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 21:47   #11
szczesciarka
Raczkowanie
 
Avatar szczesciarka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 254
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

manolita mi się wydaje ,że niepotrzebnie się tłumaczysz bo Aleksandra emotką zgodziła się z twoim zdaniem czyli ,że jako wersja wieczorowa jak najbardziej.
szczesciarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 22:17   #12
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

odważny i podoba mi się
witaj na MM
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 22:42   #13
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 618
Wpisy w blogu: 1
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

OOO , Lovisa na MM
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 22:46   #14
layla_lbn
Zakorzenienie
 
Avatar layla_lbn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa (czasem Lublin)
Wiadomości: 17 440
Wpisy w blogu: 2
GG do layla_lbn Send a message via Skype™ to layla_lbn
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Moim skromnym zdaniem dolne kreski są za grube/za mocne i za długie. Kidyś strasznie mi się podobały mocne makijaże, teraz gustuję w czymś subtelniejszym.
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu,
zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo,
bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić.

Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje


layla_lbn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 23:01   #15
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

mocny ale pasuje ci wprost genialnie (do oczu, nie wiem jak do twarzy) - ja bym w takim makijazu wygladala jak mis panda, ale tobie bosko w nim.
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 23:30   #16
Mirianka
Zakorzenienie
 
Avatar Mirianka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 11 133
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Fajny szkoda że nie ma zdjęcia z"całą twarzą"ale też wolę na dzień subtelny Najważniejsze,że Tobie się podoba i się w nim dobrze czujesz
Mirianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 23:36   #17
Magda.
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-08
Wiadomości: 1 763
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Cytat:
Napisane przez vanilla_sky
ja bym w takim makijazu wygladala jak mis panda, ale tobie bosko w nim.
Swietnie to ujelas!!! U mnie efekt bylby taki sam, choc nie wpadlam na to, by tak go nazwac.
Magda. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 23:38   #18
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Cytat:
Napisane przez Magda.
Swietnie to ujelas!!! U mnie efekt bylby taki sam, choc nie wpadlam na to, by tak go nazwac.

hehe, a szkoda, szkoda, bo mi sie taki makijaz bardzo podoba, musze przyznac
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 23:48   #19
aleksandra999
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2 402
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Cytat:
Napisane przez szczesciarka
manolita mi się wydaje ,że niepotrzebnie się tłumaczysz bo Aleksandra emotką zgodziła się z twoim zdaniem czyli ,że jako wersja wieczorowa jak najbardziej.
Dokładnie.Nie miałam na myśli nic złego.Nikogo nie chcę karmić uszczypliwosciami.Zgodził am sie z Tobą bo uważam,ze to makijaż świetny na wieczór i zbyt mocny na dzień.Jeśli było to niegrzeczne to przepraszam
aleksandra999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 06:59   #20
Aneciak
Zadomowienie
 
Avatar Aneciak
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Limerick/Łódź
Wiadomości: 1 019
GG do Aneciak
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

ja uważam podobnie jak dziewuszki - wieczorowa wersja byłaby oka ale mimo to kreska na dole (mimo że chyb rozcierana) jest za mocna, tzn za gruba. A spróbuj zrobić ciut cieńszą i rozetrzeć...
buziaczki i witam
__________________
Aneciak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 08:44   #21
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 618
Wpisy w blogu: 1
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Cytat:
Napisane przez aleksandra999
Dokładnie.Nie miałam na myśli nic złego.Nikogo nie chcę karmić uszczypliwosciami.Zgodził am sie z Tobą bo uważam,ze to makijaż świetny na wieczór i zbyt mocny na dzień.Jeśli było to niegrzeczne to przepraszam
eeee... no skadze znowu....
Przyjmijmy , ze mojego postu nie bylo, ok? Bo widze , ze obie sie nie zrozumialysmy
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 09:14   #22
Beauty1984
Zakorzenienie
 
Avatar Beauty1984
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 4 014
GG do Beauty1984
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Jako wieczorowy make-up podoba mi się taka czerń na oczkach .
__________________
Korzystaj z czasu póki czas!
Beauty1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 10:49   #23
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Gratuluje odwagi jesli sie tak za dnia pokazujesz

Makijaz bardzo mocny ale na jakas impreze pewnie sie fajnie prezentuje. Szkoda ze nie ma zdjecia calej twarzy.

A oczy faktycznie jak wyciete z plakatu Britney Spears
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 10:57   #24
RaBiNka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 218
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Buu mi sie wydaje ze to jednak Britney

Ale jesli nie to przepraszam
No makijazyk mi sie podoba ale nie na dzien i napewno nie na letnie dni.
RaBiNka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 11:01   #25
aniess
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Waw
Wiadomości: 1 978
GG do aniess
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Cytat:
Napisane przez RaBiNka
Buu mi sie wydaje ze to jednak Britney

Ale jesli nie to przepraszam
Muszę powiedzieć, że odniosłam identyczne wrażenie. Hmmm... Oczywiście nie mówię, że się nie mylę. Po prostu, pierwsze wrażenie.
__________________
ziu
aniess jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 11:03   #26
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

ja też w pierwszej chwili pomyślałam o Gabrysi
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 12:24   #27
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

super..bardzo lubie mocne makijaze..dla mnie bomba
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 13:06   #28
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 828
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

mi też się kojarzy z Britney Spears... Też się maluje na codzień czarnym cieniem
__________________
28.11 - Wings of Color - nowość do makijażu AA

mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 828 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 13:13   #29
Anarchia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 676
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

no ze za mocny jest to wiem :P ale w moim przypadku to nie koliduje az tak gdzyz ubieram sie w punkowo gotyckim stylu... Oczy jak Britney! i wy przeciwko mnie? No kilka osob mnie zaczepialo na ulicy o podobienstwo z brit (ktorego nie ma!!!! ) hmm zaraz popatrze czy mam jakies focie calej twarzy to wrzuce. Dzieki za slowa pochwaly (jak i krytyki) Co do mniejszych kresek na dole a mocneijszej gornej powieki to probowalam ale wtedy moje oczy wydaja sie jeszcze wyzej osadzone niz sa.
Anarchia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 13:19   #30
Anarchia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 676
Dot.: moj codzienny czarrrny makijaz :)

Aha! Ten na zdjeciu jest zrobiony tak: powieka dolna: czarna twarda kredka bez nazwy, na to jakis czarny cien, i miekka kredka po wewnetrznej (l'oreala) a na gorna troche czarngo cienia przy rzesach i zewnetrznym kaciku, nad ruchoma powieka jasniejszy braz z potrojnego inglota, na cala ciemny braz, pod sam luk brwiowy delikatnie bialy cien. Czasem jak mi sie chce to jeszcze eyelinerem rysuje z boku taka niby rzese Na sam koniec tusz double extension
Anarchia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:37.