Galeria z Pazurem galeria koshka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2013-05-02, 20:05   #1
koshka
Raczkowanie

Cool

Galeria z Pazurem galeria koshka

Cześć
Nie znalazłam wątku powitalnego, więc może uczynię to krótko tutaj (jeśli takowy istnieje, to proszę o linka).
Mam na imię Kinga, mam 25 lat i pracuję jako nauczyciel w przedszkolu. Mam za sobą etap pazurków żelowych, ale zarzuciłam je (lampa i walizka stoją w kącie) na rzecz zdobienia własnych. Pazurki mam ewidentnie po tatusiu, mama ma takie, które do niczego się nie nadają. Jeśli to możliwe, staram się, żeby na moich paznokciach znalazły się wzorki zgodne z tematem kompleksowym, czyli czymś, o czym rozmawiamy w danym tygodniu w przedszkolu. Dzieciaki mają wtedy sporo frajdy. Od kilku ostatnich designów staram się je fotografować. Żałuję, że nie zaczęłam robić tego wcześniej, bo nie uwieczniłam np. świetnych świnek z Angry Birds namalowanych specjalnie dla dzieciaków. Jestem tu, żeby pogadać o paznokciach, pokazać moje wzorki i czerpać inspiracje od Was (na pewno nauczę się czegoś nowego).

Mam kilka zdjęć, ale może nie wszystko naraz.
Na początek od tyłu, czyli wzorek, który mam aktualnie na pazurkach.
Pomalowałam je wczoraj, bo dzisiaj (zgodnie z tematem) mówiliśmy o święcie flagi. Co prawda bardziej to wygląda na flagę amerykańską (tylko gwiazdek na niebieskim tle brakuje) ale kolorystyka jest zachowana. Wiem, orzeł powinien być w koronie... No, ale to równie dobrze może być ten, którego widział Lech. Początkowo na pazurkach w paski miał być czerwony french zdobiony na górze cienką białą linią. Niestety, jak to już pisałam w innym temacie - żółty lakier przebarwił mi płytkę, więc jeszcze trochę muszę poczekać z frenchami, których góra jest pokryta tylko bezbarwnym lakierem.