powracające pryszcze :((( prosze o rady - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-03, 17:16   #31
SABRINKA
Raczkowanie
 
Avatar SABRINKA
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Durów
Wiadomości: 292
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Cytat:
Napisane przez Sovilo Pokaż wiadomość
Mi się twarz polepsza po duzym nawilżeniu- nic wysuszajacego, żadnych maści- tylko mleczko tonik, krem, oliwka.I jest lepiej. Jak wysuszałam buzię, to była masakra...
Tak. Ja mam podobnie. Jak matowiłam skóre i uzywalam jakies specyfiki wysuszajace to ciągle mialam jakies pryszcze. Teraz gdy baaaardzo nawilzam to jest super, chociaz zawsze moze byc lepiej
SABRINKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-03, 17:19   #32
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

No mogłoby, mogłoby...co tydzień jedna ''gula''
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-03, 19:08   #33
Ashia
Rozeznanie
 
Avatar Ashia
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Kraków/Warszawa/Dublin
Wiadomości: 560
Talking Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Jeśli kosmetyczka jest dobra to twarz po oczyszczeniu będzie wyglądała bardzo ładnie (ja tak miałam). Jak byłam u kosmetyczki na oczyszczaniu (z totalną desperacją teraz albo nigdy, ponieważ już nie wiedziałam co mam robić), poradziła mi abym używała mydełko z zielonej glinki i trafiła w dziesiątkę , moja twarz po dwóch latach po oczyszczaniu jest taka jak po wyjściu od kosmetyczki, czyli w bardzo dobrej kondycji. Także polecam, tylko idź do sprawdzonej kosmetyczki. I koniecznie mydełko
__________________
all_about_justine zapraszam na Insta
Mama blizniaczek
Ashia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-03, 23:06   #34
PeggyBrown
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 11
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

A gdzie można w Warszawie kupić to mydełko z glinką?
PeggyBrown jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-03, 23:22   #35
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

dziewczyny jestem bliska załamaniu juz cieszyłam sie ze po x latach wyleczylam trądzik z pleckjów i dekoldu i co? wrócił przycyzna byly bakterie w jelitach, czyli co ? mam rozumiec ze wróciły? brałam miesiacami antybiotyki, zostawilam kupe kasy u kosmetyczki na peelingi azjatyckie inne cuda a teraz wrócił juz nie wiem co robic, moze powinnam popijac aloes na oczyszczenie organizmu (jak kazala dermatlog jeszcze w czasie kuracji) ale czym te plecy potraktowac teraz? moze by je rzucic na głęboką wode... jakas afrodyta bo kwasy na mnie nie działają :\ help
virtual_reality jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 00:06   #36
kasia_aa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Zabrze
Wiadomości: 1 085
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Ja tez polecam tą maśc Tormentiol, ładnie pachnie taka czekoladka ale stosuje głównie na noc bo jest (jak to każda maść ) bardzo tłusta. Przy mniejszych krostkach pomaga niemal po jednej nocy, przy wiekszych wypryskach trzeba sie troszke pomęczyc. Zaletą jest cena (jak juz tu było powiedziane 5 zł) wiec warto spróbować
kasia_aa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 10:26   #37
>>Girl<<
Raczkowanie
 
Avatar >>Girl<<
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 264
GG do >>Girl<<
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
dziewczyny jestem bliska załamaniu juz cieszyłam sie ze po x latach wyleczylam trądzik z pleckjów i dekoldu i co? wrócił przycyzna byly bakterie w jelitach, czyli co ? mam rozumiec ze wróciły? brałam miesiacami antybiotyki, zostawilam kupe kasy u kosmetyczki na peelingi azjatyckie inne cuda a teraz wrócił juz nie wiem co robic, moze powinnam popijac aloes na oczyszczenie organizmu (jak kazala dermatlog jeszcze w czasie kuracji) ale czym te plecy potraktowac teraz? moze by je rzucic na głęboką wode... jakas afrodyta bo kwasy na mnie nie działają :\ help
No Afrodyte możesz spróbować,a używałaś mydełka siarkowego?
__________________

Ze szczęściem
bywa czasami tak jak z okularami,
szuka się ich,a one "siedzą" na nosie.
Tak blisko!

Phil Bosmans
>>Girl<< jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 11:38   #38
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Jeżeli ktoś poświęcił dużo czasu i pieniedzy na wizyty u kosmetycznki,to dopiero teraz sięgnałby po tak tanie( i dla wielu dobre) srodki?
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 15:52   #39
justa84_
Raczkowanie
 
Avatar justa84_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Szczecin/Suwałki
Wiadomości: 160
GG do justa84_
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

ja na plecy i na dekolt polecam mydlo siarkowe, potem przemycie tych miejsc tonikem (w celu przywrocenia ph), a na to krem antybakteryjny (dla mnie na te miejsca najlepszy jest Oceanic, AA Young, Krem antybakteryjny Intensywna pielęgnacja). jesli juz mi wyskoczy jakis pryszcz to na noc smaruje sie pasta cynkowa.
__________________
<-- ... Si vis amari Ama ...-->
justa84_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 17:53   #40
Ashia
Rozeznanie
 
Avatar Ashia
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Kraków/Warszawa/Dublin
Wiadomości: 560
Thumbs down Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
dziewczyny jestem bliska załamaniu juz cieszyłam sie ze po x latach wyleczylam trądzik z pleckjów i dekoldu i co? wrócił przycyzna byly bakterie w jelitach, czyli co ? mam rozumiec ze wróciły? brałam miesiacami antybiotyki, zostawilam kupe kasy u kosmetyczki na peelingi azjatyckie inne cuda a teraz wrócił juz nie wiem co robic, moze powinnam popijac aloes na oczyszczenie organizmu (jak kazala dermatlog jeszcze w czasie kuracji) ale czym te plecy potraktowac teraz? moze by je rzucic na głęboką wode... jakas afrodyta bo kwasy na mnie nie działają :\ help
tylko nie Afrodyta, jeszcze bardziej podrażnia ! BYnajmniej w moim przypadku tak było
__________________
all_about_justine zapraszam na Insta
Mama blizniaczek
Ashia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 17:56   #41
Ashia
Rozeznanie
 
Avatar Ashia
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Kraków/Warszawa/Dublin
Wiadomości: 560
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Cytat:
Napisane przez PeggyBrown Pokaż wiadomość
A gdzie można w Warszawie kupić to mydełko z glinką?
w mydlarniach, najlepiej Mydło i Pachnidło http://aromabar.pl/
__________________
all_about_justine zapraszam na Insta
Mama blizniaczek
Ashia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 23:28   #42
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

mydło siarkowe jest za słabe przydalby sie jakis wspomagacz, jakis krem, nie wiem
virtual_reality jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 20:50   #43
PeggyBrown
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 11
Dot.: powracające pryszcze :((( prosze o rady

Ashia-dziękuje bardzo
PeggyBrown jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:13.