zielono mi :P - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-31, 17:14   #1
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz

zielono mi :P


haa osmielona przychylnymi opiniami na temat mojego zwyklego makijazu zrobilam sobie dzis taki trawiasty noo ciekawe jakie teraz sie posypia opinie ;-)

uzylam cieni:
inglot vertigo nr 60(jasniejszy)
inglot vertigo nr 59(ciemniejszy)
martha nie wiem jaki nr taki rdzawy kolorek :P
tusz oriflame

usta: eveline nr 4 i na to maybelline nr 09
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg oba oka.JPG (9,9 KB, 171 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oba oka do gory.JPG (12,9 KB, 73 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oko na dol.JPG (8,0 KB, 182 załadowań)
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 17:16   #2
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

i jeszcze dwie fotki...jak moja mordka sie w tym wszystkim prezentuje :P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg cala.JPG (88,9 KB, 140 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg glowa.JPG (53,7 KB, 285 załadowań)
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 17:31   #3
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: zielono mi :P

Fajna kolorystyka cieni do twojej jesiennej aury Fajny tez jest blyszczyk do tego wszystkiego. Jedyne co mi sie rzuca w oczy to roztarcie cienia w zewnetrznym kaciku. Moze sprobuj tak troche do gory?

Ogolne wrazenie jednak jest bardzo fajne do twojego typu urody. Zmienilabym tylko bluzke bo ona moim skromnym zdaniem psuje efekt.

Wogole masz fajna celtycka urode
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 17:36   #4
noemi18
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: strumien
Wiadomości: 221
Dot.: zielono mi :P

mnie tez sie podoba, ale ja bym mocniej zaakcentowala oczka czarna kredka, ale tylko troszeczke. Ogólnie bardzo ładnie i pasuje do twojej buzki pozdrawiam cieplutko
noemi18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 17:41   #5
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

łooo ja mam celtycka urode ihihi fajnie

co do bluzki to heh taka moja domowa, glupia ja, nie zmienilam do zdjecia :P

a jesli chodzi o czarna kredke to mysle ze bardziej by pasowala brazowa do tego a ze takiej nie mam to nie chcialam zbytnio przyciemniac oka czarna
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 17:59   #6
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: zielono mi :P

Mysle ze tutaj brazowa kredeczka jest na miejscu. Czarna by to wszystko moze zbyt przytloczla.

Czy twoje wlosy sa ciemno rude albo kasztanowe?
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 18:02   #7
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

hm ciezko stwierdzic z tymi moimi wlosami...sa ciemnobrazowe na pewno...kasztanowe...a w sloncu odcien zloty..taki jesienny misz-masz
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 18:04   #8
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: zielono mi :P

Super!! Moze kiedys zrobisz jakies zdjecie w swietle dziennym, w sloncu.
Ja uweilbiam patrzec na taki typ urody, zdecydowana jesien w jesiennej aurze. normalnie Szkockie klimaty mi sie od razu przypominaja!!!
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 21:03   #9
lalesia
Zakorzenienie
 
Avatar lalesia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 080
GG do lalesia
Dot.: zielono mi :P

Ladny kolorek ale ta brazowa kreska cos mi tu nie pasuje chyba jest zbyt intensywna, powinna bardziej zgrac sie z caloscia. Ale zielonka super
lalesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-31, 22:25   #10
anita_w
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 856
GG do anita_w
Dot.: zielono mi :P

Jejuuuuuu ależ ja Ci zazdroszczę tych przecudownych piegów!!!! Chętnie się zamienię Bardzo ładny makijaż - kolorowy i wyrazisty, na zdjęciach z samymi oczkami wygląda tak sobie, ale zdjęcie z całą buzią wszystko wyjaśnia: makijaż idealnie do Ciebie pasuje Twoje piękne piegi dość mocno "przyciemniają" twarz, więc wyrazisty makijaż jest jak najbardziej na miejscu
anita_w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-01, 00:01   #11
elganja
Rozeznanie
 
Avatar elganja
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: łódzkie
Wiadomości: 900
Dot.: zielono mi :P

cudowny błyszczyk !!!!!
__________________
Be Yourself. Always.
elganja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-01, 14:54   #12
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: zielono mi :P

Noooo, piegi to masz za... aa boskie
I rzeczywiście, brązowa bluzka by pasowała bardziej.

A próbowałaś z granatem coś porobić?
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-02, 21:39   #13
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

o kurcze a ja czasami oddalabym te piegi w cholere ale tak jest zawsze jak sie cos ma i tego sie nie chce ;-) ale i tak juz jest dobrze..bo kiedys byly kompleksy na ich punkcie

a co do granatu to powiem szczerze ze nie probowalam jeszcze nigdy ale jakos chyba nie czulabym sie w nim...chociaz jako przydymiony mocny na wieczor to moze...

aha a blyszczyk to przez flesza tak sie swieci ladnie ;P
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-02, 22:03   #14
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: zielono mi :P

Cytat:
Napisane przez grin_ajz
i jeszcze dwie fotki...jak moja mordka sie w tym wszystkim prezentuje :P
pomajstrowałam Ci trochę przy brwiach, bo wydaje mi się że lepiej byś się w takich prezentowała. Super ten zielony makijaż, taki soczysty i apetyczny
__________________
*
Łydka
*

Edytowane przez rzyrafka
Czas edycji: 2006-11-02 o 10:35
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-02, 22:06   #15
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

heh czyli natura jest najlepsza doradczynia bo takie wlasnie mam naturalne ..ale akurat teraz jestem w stanie przejsciowym i zapuszczam bo za bardzo sobie wyskubalam i tez juz mi sie nie podobaja...
dzieki za rade
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-02, 22:08   #16
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: zielono mi :P

Zapuszczaj
Natura jednak zazwyczaj wie, co robi
Ja już przeszłam manię skubania, z resztą za dużo przy tym roboty, za leniwa jestem na to ciągłe skubanie z linijką w ręku
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-02, 22:13   #17
cattt
Mrs Mrau
 
Avatar cattt
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 10 226
Dot.: zielono mi :P

a ja z taką prośbą do grinajz
A może zrobiłabyś jakieś zdjęcia w fiolecie,różu,czerwieni albo szarości.Masz zieloną tęczówke i jestem baaardzo ciekawa jakby to wyglądało.
Pozdrawiam
cattt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-02, 22:18   #18
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: zielono mi :P

cieszę się że mogłam pomóc
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-02, 22:31   #19
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

Cytat:
Napisane przez cattt
a ja z taką prośbą do grinajz
A może zrobiłabyś jakieś zdjęcia w fiolecie,różu,czerwieni albo szarości.Masz zieloną tęczówke i jestem baaardzo ciekawa jakby to wyglądało.
Pozdrawiam
powiem ci ze z tych barw najlepiej czuje sie w czerwieni i fiolecie(ciemnym)...jak uprowadze bratu cyfrowke to zamieszcze fotki
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-03, 11:57   #20
cattt
Mrs Mrau
 
Avatar cattt
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 10 226
Dot.: zielono mi :P

o to super
cattt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-03, 12:16   #21
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: zielono mi :P

Cytat:
Napisane przez cattt
a ja z taką prośbą do grinajz
A może zrobiłabyś jakieś zdjęcia w fiolecie,różu,czerwieni albo szarości.Masz zieloną tęczówke i jestem baaardzo ciekawa jakby to wyglądało.
Pozdrawiam
ja też proszę o to bo w tej zieleni nie bardzo mi się podobasz
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 01:10   #22
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

no kurcze obijam sie bardzo bo mialam zrobic makijaze w innych kolorkach..ale nadrobie jakos w wakacje nie chce mi sie malowac bo najgorzej nie znosze zmywac oczu wieczorem..wiec oszczedzam sie

a co do prosby tanzanit..dodaje fotke moich wlosow....niestety w swietle iscie wieczorowym i sztucznym..ale kolor jest...innej nie znalazlam...
edycja: jednak cos znalazlam w swietle bardziej dziennym dolaczam ;P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wlosy.JPG (12,0 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wlosy2.JPG (20,6 KB, 49 załadowań)
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 10:22   #23
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: zielono mi :P

Dziekuje za fotki. Twoje wlosy sa niesamowite w kolorze !!! Na tym wieczorowym zdjeciu przepieknie blyszcza miedzianym odblaskiem. I chyba sa jeszcze geste i pofalowane?

No na pewno masz jakis celtow w genach. Bardzo duzo Irlandek ma podobny typ urody do ciebie
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 10:56   #24
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

co do przodkow to chyba mam samych slowianow
a taka mieszanka jaka jestem to jakis dziwny efekt polaczenia genow mamy i taty :P np moj brat wyobraz sobie jest czarny i ma urode bardziej srodziemnomorska

wlosy owszem mam geste, grube, ciezkie i bardzo podatne..ale od swojej ciezkosci delikatnie mi sie tylko faluja(gdybym miala ich mniej to zapewne bylabym pudlem - oboje rodzicow maja krecone wlosy)..ale uwierz mi ze takie wlosy to czasem przeklenstwo..wiem ze bardzo duzo dziewczyn mi zazdrosci takich wlosow...ale ja czasami z checia bym sobie je wyrwala wlasnie chce isc do fryzjera i je troche przerzedzic ...
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 11:20   #25
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: zielono mi :P

Rozumie ze piekne, geste wlosy sa czasem utrapieniem ale jednak dodaja urody i ja bym ich nigdy nie zaminila (jesli bym miala).

A zymi przodkami to wiesz roznie bywa. Moze z 500 lat temu jakas twoja pra....babcie dorwal jakis celtycki wojownik.. Tego sie ni edowiemy a w genach wszystko zostaje i co jakis czas sie ujawnia
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 11:26   #26
_Brzoskwinka_
Zakorzenienie
 
Avatar _Brzoskwinka_
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 3 740
Dot.: zielono mi :P

Makijaż ok.Co do włosów:lepiej wyglądasz w rozpuszczonych .
_Brzoskwinka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 11:34   #27
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: zielono mi :P

Cytat:
Napisane przez tanzanit
Rozumie ze piekne, geste wlosy sa czasem utrapieniem ale jednak dodaja urody i ja bym ich nigdy nie zaminila (jesli bym miala).

A zymi przodkami to wiesz roznie bywa. Moze z 500 lat temu jakas twoja pra....babcie dorwal jakis celtycki wojownik.. Tego sie ni edowiemy a w genach wszystko zostaje i co jakis czas sie ujawnia
Co do włosów, to rzeczywiście tylko zazdrościć
A co do przodków... Ja się niedawno dowiedziałam, że jestem z rodu Tatarskiego Cokolwiek to dla mnie może oznaczać...
Piegi cudne. Jak masz ich dość, to oddaj mi trochę
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 11:45   #28
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: zielono mi :P

Cytat:
Napisane przez rachela
A co do przodków... Ja się niedawno dowiedziałam, że jestem z rodu Tatarskiego Cokolwiek to dla mnie może oznaczać...
:
Mysle ze z rodu tatarskiego to moze pochodzic duza czesc Polski wschodniej i poludniowo-wschodniej.

ja to bym chciala miec cos takiego we krwi. Strasznie mnie takie rzeczy kreca Ale nic nie wiem na moj temat
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 11:51   #29
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: zielono mi :P

No ja się dowiedziałam też, że moja śp. babcia (mama mamy) była z terenów Litwy. W sumie to by się zgadzało, obie z moją ciocią miały sentyment do Wilna...
Tanzanit, jak byś pogrzebała w dokumentach i archiwach, to na pewno znalazłabyś coś ciekawego
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 13:36   #30
grin_ajz
Wtajemniczenie
 
Avatar grin_ajz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 2 458
GG do grin_ajz
Dot.: zielono mi :P

takie szukanie przodkow to fajna sprawa...kazdy w koncu chce znac swoja tozsamosc tylko zajecie strasznie czasochlonne i mysle ze w polsce byloby ciezko zdobyc informacje bo w czasie wojen duzo archiwow sie poniszczylo...a moi dziadkowie cos niechetnie chca opowiadac o swojej przeszlosci
wcale bym sie nie obrazila na korzenie celtyckie..to takie mistyczne jest
__________________
grin ajz rulez



grin_ajz jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:08.