Błagam o pomoc! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2013-05-24, 18:18   #1
Agul91
Przyczajenie

Unhappy

Błagam o pomoc!

Błagam Was bardzo pomóżcie mi!
Byłam dzisiaj u fryzjerki na dekoloryzacji włosów czarnych i wyszło coś takiego:
http://www.sendspace.pl/file/422c72c391bb6e472363b6a
W tym świetle jest jeszcze ok w rzeczywistości mam u góry rude im niżej tym ciemniejsze.. Fryzjerka twierdzi, że to był dekoloryzator ale nie wierze w to mi to wyglądało bardziej na rozjaśniacz tylko jak mówiła 3%, no ale może nie znam się więc ok..
Myślę czy nie pojechać do sklepu i kupić sobie jakąś szamponetkę, bo nie chcę farby, bo 2 jak na jeden dzień wystarczą tylko teraz pytanie czy mi chwyci. Ogólnie moje włosy nie są w jak najlepszej kondycji.. jak mam kupić to jaki kol0r żeby mi to chwyciło w ogóle..
Błagam Was pomóżcie mi, bo jestem załamana ;(
Mówiła, że mogę przyjść za tydzień, że mi poprawi, ale czekać tydzień ?
Agul91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-24, 18:40   #2
hope1989
Raczkowanie

Dot.: Błagam o pomoc!

Na fotce kolorek wcale nie wygląda na taki zły...
Bynajmniej nie wygląda typowo jak po dekoloryzacji czy zwykłym rozjaśnianiu. Przeważnie wychodzą rude po ściągnięciu barwnika (w moim przypadku ostra marchewka ), ale zaraz po takim zabiegu jest nakładana farba. Dlatego dziwię się, że fryzjerka zostawiła Cię na "półmetku".
Cokolwiek zrobisz, szampon koloryzujący czy farba, oba chwycą.
Przede wszystkim zadbaj jednak o ich stan: ampułki, maski, dobry szampon i odżywka.

Jeśli odwiedzisz fryzjera na nałożenie farby polecam zmienić go. Osobiście nie wróciłabym do Pani, która zrobiła Ci dekoloryzację.
hope1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-24, 18:47   #3
Agul91
Przyczajenie