Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-06-05, 13:23   #1
Normotonia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-06
Wiadomości: 378

Co z włosami?


Z natury mam faliste włosy.
Przetłuszczają się, a do tego puszą i czasem mam takie afro że masakra. Ale cześciej fajnie się falują. Kiedyś koleżanki wyprostowały mi włosy. Wiem, ze w prostych włosach wyglądam lepiej-kazdy to mówi.
Z tym że ja nie chce prostować włosów. Prostownica niszczy włosy, a po kremach i lotionach prostujących szybko się tłuszczą. Na zabieg keratyną mnie zwyczajnie nie stać. Poza tym moje włosy wypadają, więc nie chciałabym dodatkowo ich niszczyć.
Od czasu do czasu chciałabym mieć proste włosy.
Może znacie jakieś sposoby inne od tych co wymieniłam?
Normotonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-05, 13:52   #2
halbtrocken
Zadomowienie
 
Avatar halbtrocken
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Fotel.
Wiadomości: 1 598
Wyślij wiadomość przez ICQ do halbtrocken
Dot.: Co z włosami?

Cytat:
Napisane przez Normotonia Pokaż wiadomość
Z natury mam faliste włosy.
Przetłuszczają się, a do tego puszą i czasem mam takie afro że masakra. Ale cześciej fajnie się falują. Kiedyś koleżanki wyprostowały mi włosy. Wiem, ze w prostych włosach wyglądam lepiej-kazdy to mówi.
Z tym że ja nie chce prostować włosów. Prostownica niszczy włosy, a po kremach i lotionach prostujących szybko się tłuszczą. Na zabieg keratyną mnie zwyczajnie nie stać. Poza tym moje włosy wypadają, więc nie chciałabym dodatkowo ich niszczyć.
Od czasu do czasu chciałabym mieć proste włosy.
Może znacie jakieś sposoby inne od tych co wymieniłam?
Próbowałaś suszyć na prosto na szczotce?
__________________

"Jeśli chodzi o porządek, to zawsze mam czystą w pokoju."
halbtrocken jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-05, 14:29   #3
Normotonia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-06
Wiadomości: 378
Dot.: Co z włosami?

Tak-zapomniałam o tym wspąmnieć.
Jak wysusze na szczotce to jest oki ale tylko przez ok. godzinę, jak wyjdę na dwór to od razu się kręcą (nawet jak nie ma deszczu czy dużej wilgotności)
Normotonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-05, 14:47   #4
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Co z włosami?

Keratynowe prostowanie Encanto samodzielnie w domu jest sporo tańsze od takiego u fryzjera, ale rozumiem, że to może być jednak za duży wydatek.

Jaką masz szczotkę?
Pomyśl o dużej ceramicznej szczotce do modelowania, nagrzewa się lekko od ciepła suszarki, pięknie wygładza włosy nie niszcząc ich jak prostownica. Te typowo salonowe, profesjonalne to koszt ok 50-70zł, ale możesz spróbować czegoś tańszego np. z Rossmanna http://www.rossnet.pl/Produkt/For-Yo...-czarna,107978

Jeżeli nie Encanto, to może spróbuj z tą maseczką http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=29916 plus modelowanie na szczotce , wiele dziewczyn z puszącymi się włosami ją sobie chwali. Ostatnio widziałam ją w Biedronce za niecałe 9zł

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2013-06-05 o 14:48
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-27, 21:43   #5
pola998
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 4
Dot.: Co z włosami?

Mam taki sam problem jak ty czasami pozostaje jakaś fala a zazwyczaj kręcone mocno na grzywce a falujące na tyle i bokach ... Więc tak ja teraz Prostuje moje włosy bo zwyczajnie moje naturalne mi się nie podobają choć każdy je chwali . Prostować włosy tylko takie rozwiązanie ci radze ale oczywiście musisz dostosowywać się do reguł które wymienie dla cb :
1.Mycie włosów co 3-4 dni
2. szampon wygładzający/nawilżający musi mieć konsystencje nieprzezroczystą np. Fructis siła i blask
3.odżywka do włosów zniszczonych np. nivea long repair z keratyną ona jest a jak wiadomo włos zbudowany jest z miedzy innymi keratyny
4. W maskę musisz zainwestować i używać co 2 mycie raz odżywka raz maska na 30 min pod termocap polecam maskę elseve total repair 5 extreme 20zl, marc anthony damage repair treatment 35zl, lbiotica biovax naturalne oleje 16 zl .
5. Krem / lub odżywka w sprayu bez spłukiwania ,wzmacniający/a lub regenerujący/a np. pantene nature fusion, wella frizz control , cece med z jedwabiem 2 fazowa w rossmanie za 24zl. schauma krem i olejek
6. Olejek na końcówki np. gliss kur ultimate oil, lub zwyczajny rganowy,ale polecam chi silk infusion
7. umyć włosy na noc a z rana prostować lub umyc i wysuszyć na noc i prostwać a przez noc się wygładzą ( tak jest u mnie xd )
8. Termoochrona przed prostownicą np . Tresseme heat defence 23zl lub toni guy heat protect ok 30 zl
9. PROSTOWNICA ! musi mieć ceramiczne płytki , jonizację i ewentualnie podczerwień ale to wyższa półka , ja używałam i używam prostownicy chi digital ceramic flat iron ok.400zl nie niszczy ona włosów , naprawdę są proste i nawet po mżawce trzymają sie bez napuszenia i skręcenia ale jak dla cb za drogo to np . babyliss nano titanium ok.300zl , rowenta SF7870 ROWENTA RESPECT- szerokie płytki, cena ok 250zł. .
10. Pamiętaj aby na wykończenie fryzury nałożyć jeszcze raz odrobinę serum na końćówki z wyżej wymienionych , na noc związuj włosy w lekki dolny kucyk lub pozostaw rozpuszczone . Na noc zawsze czesz włosy co pobudzi ich krążenie . Jak masz farbowane włosy to też mogą sie puszyć od dłuższego niefarbowania utraty pigmentu itp . Myślę , że pomogłam . Pozdrawiam
pola998 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:25.