poobgryzane pazurki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-09-08, 21:20   #1
iza_
Wtajemniczenie
 
Avatar iza_
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: z domku :)
Wiadomości: 2 624

poobgryzane pazurki


hej kobietki,wiem ze o tym pewnie juz byla mowa,ale nie bylo chyba konkretnych odpowiedzi na moje pytania.niestety obgryzam pazurki i strasznie są brzydkie.ponoc jak zrobię sobie tipsy to powinnam sie odzwyczaic,wie teraz pytanie.ile kosztuje taka przyjemnosc u specjalistki(tak średnio),czy te sztyczne pazurki moga wyglądac jak naturalne,czy musza byc takie dlugasne,jak jest gdy moje pazurki rosną,co z tymi sztucznymii?odpadają?

wiem,ze pytania moze dziwne,ale ja jest w ogole na tym nie znam...
iza_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-08, 22:00   #2
Butterflynails
SPAMER
Nieopłacona reklama
 
Avatar Butterflynails
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 443
GG do Butterflynails
Dot.: poobgryzane pazurki

Witam

Jest 99% szansy, że oduczysz sie obgryzać. 1% zgryza tipsy, ale tu juz potrzebny psycholog a nie stylistka. Wierzę, że nie jest tak źle.
Tipsy nie muszą byc długie, na ogryzki nawet lepiej jak bedą na początku krótkie, długośc jaka tylko sobie zażyczysz.
Pzanokcie odrastaja razem ze sztucznym i nalezy je uzupełniać średnio co 3 tygodnie (2-4 tygodni).
Ile kosztuje. Ceny sa ogromnie zróżnicowane ( na ogryzki najlepszy jest naturalny tips do malowania lakierem). Ceny paznokci w salonie wachają sie od 60 zł w zwyż.
Jesli jesteś z Łodzi zapraszam do siebie ( mam niższe ceny, jestem po kursach ).
jeśli nie to polecam znalezienie dobrej stylistki, jeśli napiszesz skąd jesteś postaram Ci sie pomóc.
Nie polecam owiedzania dziewczyn bez kursów, mimo iz ich usługi są za grosze.

Pozdrawiam
Butterflynails jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-08, 22:05   #3
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: poobgryzane pazurki

Zgadza sie, teoretycznie powinnas sie odzwyczaic choc znam tez takie przypadki kiedy dziewczyny nie mogąc się powstrzymac , zjadaja takze tipsy.. Jest to bez porownania trudniejsze ale mozliwe;]
Co do dlugosci- pazura trzeba bedzie przedluzac stopniowo- absolutnie nie mozna Ci bedzie zalozyc dlugich tipsow bo masz bardzo osłabiona i niestabilna plytke paznokcia,dlatego nalezy je przedluzac na szablonie. Najkrotsze pazury jakie ja przedluzalam mialy 3-4 milimetry- (a jak wyglada to u ciebie?) i ich doprowadzenie do normalnego stanu i dlugosci musi trwac kilka miesiecy!! W tym przypadku pazurki beda wygladaly naturalnie poniewaz nie beda nawet wystawaly ponad opuszek( a jesli nawet to minimalnie). Ja za taką uslugę licze sobie 80 zl ale to oczywiscie wszystko zalezy od stylistki. Pozniej musisz liczyc sie z kosztami za uzupelnienie ( kiedy paznokiec rosnie, zrasta takze zel i trzeba go co jakis czas uzupelniac- srednio co 2-4 tygodnie)- to od 40 do 100zł.
I powinnas pamietac ,ze tipsy nie zwalniaja od obowiazku dbania o pazury- konieczna jest oliwka, ktora wmasowywac bedziesz w okolice paznokcia. Dobrze tez co jakis czas zrobic peeling i zapomniec o pastwieniu sie nad skorkami!
Pozdrooo;]
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-09, 00:14   #4
magda20
Raczkowanie
 
Avatar magda20
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 350
Dot.: poobgryzane pazurki

hmm ceny zależą od miasta, ale trzeba popytać i pójść do kogoś sprawdzonego, nawet jeśli miało by to drożej kosztować, na 1 raz lepiej nie ryzykować
ja 2 lata temu jak miałam żele to w mojej małej mieścinie płaciłam 90 zł za założenie , a więc nie mało, ale nic mi sie nie tam z pazurkami nie robiło
__________________
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce ...
magda20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-09, 08:10   #5
iza_
Wtajemniczenie
 
Avatar iza_
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: z domku :)
Wiadomości: 2 624
Dot.: poobgryzane pazurki

dzięki dziewczyny za odpowiedź.moje paznokcie nie są az takie krótkie jak pisalac paulakrk .nie obgryzam ich az tak do bólu.czasem nawet uda mi się pozostawic na niedlugo bez obgryzania.ale jak juz paznokiec zaczyna miec tą swoją jasna obwódkę to zaraz ją obgryzamm

Butterflynails, jestem z kluczborka-woj opolskie.
iza_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-09, 09:39   #6
iza_
Wtajemniczenie
 
Avatar iza_
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: z domku :)
Wiadomości: 2 624
Dot.: poobgryzane pazurki

a powiedzcie mi jeszcze co bedzie jesli nie uzupełnie paznokci?
iza_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-09, 09:45   #7
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomości: 1 374
GG do boniulka
Dot.: poobgryzane pazurki

Witam
Ja równiez odzwyczaiłam się od zjadania paznokci,to jest swietny sposób,jeśli nie bedziesz uzupelniała to moze nie wyglada to estetycznie,ale wtedy paznokiec sobie rosnie a ten tips sam zejdzie po jakims dluzszym czasie z paznokcia,ja kiedy nie uzupelnialam tipsa zeby wygladało to ładnie pod lakierem wczesniej kładłam lakier utwardzający i nie było róznicy.U mnie pazurki szybko rosną i musiałam na uzupełnianie chodzic po 2 tygodniach,moglam juz nawet po tygodniu ale to już były niewgodne i drogie,dlatgeo potem nie uzupełniałam
Pozdrawiam
boniulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-09, 23:19   #8
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: poobgryzane pazurki

Jesli nie bedziesz uzupelniala, tipsy zaczna stopniowo odpadac co nie bedzie ani estetyczne ani przyjemne. Dlatego jesli zdecydujesz sie zakonczyc przygode z tipsami ( wow,jak to brzmi ) idz koniecznie do stylistki zeby Ci je zdjela!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 08:06   #9
iza_
Wtajemniczenie
 
Avatar iza_
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: z domku :)
Wiadomości: 2 624
Dot.: poobgryzane pazurki

dzięki za odpowiedzi.podzwonię dzisiaj po najblizszych specjalistach i popytam,choc tam wlasciwie nie wiem o co pytac...powiem,ze mam poobgryzane pazurki i chcialabym cos z nimi zrobic zeby były dluzsze:P
iza_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 09:36   #10
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: poobgryzane pazurki

Cytat:
Napisane przez iza_
dzięki za odpowiedzi.podzwonię dzisiaj po najblizszych specjalistach i popytam,choc tam wlasciwie nie wiem o co pytac...powiem,ze mam poobgryzane pazurki i chcialabym cos z nimi zrobic zeby były dluzsze:P
Witaj.
Ja w sobotę robiłam pazurki (obgryzki) - przedłużane na formie a wczoraj musiałam spieszyć z pomocą bo kobitka zaczęła zgryzać żel

Ja proponuję długość pazurka równą z opuszkiem paluszków - dłuższe mogą przeszkadzać i istnieje ryzyko , że czepisz się ( )i żelików jak będą choć trochę wystawać poza opuszek palca , no i na początek wygodniej

Pozdrawiam
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:07.