Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 72 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-08-29, 15:50   #2131
askajew
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 2
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Mam pytanie, czy ktoś wie gdzie można zdobyć okrągły kolczyk do nosa?
Dla dokładnego zrozumienia zdjęcie
askajew jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-29, 16:05   #2132
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez askajew Pokaż wiadomość
Mam pytanie, czy ktoś wie gdzie można zdobyć okrągły kolczyk do nosa?
Dla dokładnego zrozumienia zdjęcie
segment ring-do kupienia min. na www.wildcat.pl
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-03, 14:28   #2133
karolajn91
Zadomowienie
 
Avatar karolajn91
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 029
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Witam i proszę o radę nos przekłuwałam jakiś rok temu, do tej pory było wszystko ok, wygoiło się ładnie, nie było z nim żadnych problemów. Od jakiegoś czasu obok kolczyka robi mi się taki bąbelek z ropą. Może to być spowodowane tym, że do dziurki dostają się kosmetyki, czy raczej powinnam wymienić kolczyk na tytanowy ? (mam ze stali chirurgicznej) Dodam, że kolczyki w uszach goiły mi się strasznie ciężko, więc może faktycznie uczulenie na stal chirurgiczną?
__________________

karolajn91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-17, 05:49   #2134
marychaaaaa
Raczkowanie
 
Avatar marychaaaaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Szwecja.
Wiadomości: 192
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Hej.
Mam kolczyk z bioplastu, polwam sola fizjologiczna. Ale jak dotykam dziorki to mnie boli : / . Jak wyjmuje kolczyka zeby go przemyc, to potem mnie boli jak go wkladam. Dlaczego ?
marychaaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-17, 06:17   #2135
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 978
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez marychaaaaa Pokaż wiadomość
Hej.
Mam kolczyk z bioplastu, polwam sola fizjologiczna. Ale jak dotykam dziorki to mnie boli : / . Jak wyjmuje kolczyka zeby go przemyc, to potem mnie boli jak go wkladam. Dlaczego ?
A kiedy przekluwalas?
Olcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-17, 08:39   #2136
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez marychaaaaa Pokaż wiadomość
Hej.
Mam kolczyk z bioplastu, polwam sola fizjologiczna. Ale jak dotykam dziorki to mnie boli : / . Jak wyjmuje kolczyka zeby go przemyc, to potem mnie boli jak go wkladam. Dlaczego ?
po co wyciągasz przy przemywaniu-i ty się dziwisz że boli jak non stop podrażniasz świeżo gojąca się tkankę-nie mówił ci nikt ,że do wygojenia kolczykiem się nie rusza tylko go przemywa?
kto ci przekłuwał?
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-18, 12:27   #2137
marychaaaaa
Raczkowanie
 
Avatar marychaaaaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Szwecja.
Wiadomości: 192
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Kolczyka mam od ok 2msc.Nie wyciagam go przy kazdym myciu, tylko 1x na 2 tyg mniej wiecej .
kosmetyczka.
marychaaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-18, 14:34   #2138
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

kolczyk wnosie goi się od 8 tygodni w górę w tym czasie nie wolno go wyciagać-kosmetyczka była niekompetentna
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-18, 15:03   #2139
marychaaaaa
Raczkowanie
 
Avatar marychaaaaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Szwecja.
Wiadomości: 192
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

najwyrazniej.
Mi kazala myc woda utleniona i powiedziala ze po 2 tyg mozna zmienic kolczyka...
piszac z wami tu zmienilam wode utleniona na sol fizjologiczna, i kolczyk jak talala ;d
marychaaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-21, 15:16   #2140
xxhawkexx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 16
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

to co wy piszecie to jakieś brednie i tyle
kolczyk goi sie do miesiąca
boli mniej niż w uchu
a już na pewno mniej sie paprze
wszystko jednak zalezy od wykonania
sama mam kolczyk w nosie i nie narzekam
nie polecam go tylko osobom które mają problemy z czestym katarem
peace^^
__________________
Będę o ciebie walczyła
dopóki bije twoje serce...

xxhawkexx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-21, 23:04   #2141
eaven
Raczkowanie
 
Avatar eaven
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 244
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

brednie? mam całe uszy w kolczykach, a w nosie mam dwa: przegroda i płatek nosa. i to właśnie płatek bolał mnie najbardziej. ba, było to dla mnie jedno z najmniej przyjemnych przekłuć. tak więc brednią jest, że nos boli mniej od ucha - ból to kwestia i n d y w i d u a l n a. co do gojenia - mój za parę dni kończy miesiąc i wcale nie jest wygojony, a dbam o niego jak należy. goi się raczej OD miesiąca w górę - i znowu - zaleznie od organizmu oraz higieny. co do "paprania się" - kolejna głupota. to zależy od tego jak dbasz o kolczyka, czy nie masz uczulenia na materiał, z którego został wykonany (dlatego zakłada się do przekłuć kolczyki tytanowe z bioplastu lub ptfe), czy nie zahaczył się o coś. i nie ma tu znaczenia, gdzie owy kolczyk jest. no bo jakim prawem kolczyk w uchu ma się paprać bardziej niż ten w nosie, tylko dlatego, że jest w UCHU?
eaven jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-22, 05:30   #2142
201610310857
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 15 804
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez xxhawkexx Pokaż wiadomość
to co wy piszecie to jakieś brednie i tyle
kolczyk goi sie do miesiąca
boli mniej niż w uchu
a już na pewno mniej sie paprze
wszystko jednak zalezy od wykonania
sama mam kolczyk w nosie i nie narzekam
nie polecam go tylko osobom które mają problemy z czestym katarem
peace^^
Jeśli tak myślisz to jesteś w błędzie, mnie się goił ok. 4 miesięcy żeby wygoił się przyzwoicie
Dziwne, bo u mnie było odwrotne, to jest kwestia indywidualna
to także.
i kto tu brednie wypisuje?:P
201610310857 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-22, 08:29   #2143
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

mam kolczyk w nosie 3 lata nic sie nie babralo nie psulo ani specjalnie nie dbalam o niego samo przekucie owszem niezbyt przyjemne ale bol minal po jakims tygodniu
mysle ze to kwestie indywidualne wyznaje zasade ze im mniej ingerencji w takie miejsce tym lepiej pozwolmy temu kolczykowi sie zagoic samemu wiadomo ze na poczatku boli i to normalna sprawa bardziej bym sie zaniepokoila gdyby nie bolalo
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-24, 12:10   #2144
beciat
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 1
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Witam! Mam pytanko, w lipcu przekułam sobie nos z lewej strony, w październiku chciałabym wymienić tytanowy kolczyk na złoty, w którą stronę powinien być zakręcony?
beciat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-25, 10:14   #2145
joannamorbid
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 8
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Witam.
Mam kolczyka w nosie od 3 miesiecy. Ostatnimi czasy chcialam sobie wymienic na taki zwykly zakonczony haczykiem z bioplastu i nijak nie moglam go zalozyc, strasznie mnie bolalo, krew sie lała i wogole makabra. Od srodka mialam kolko i powoli wyciagalam i pchalam tego zakonczonego haczykiem i jakos zalozylam.
Teraz chce spowrotem zalozyc kolko, probowalam od wewnatrz i od zewnatrz i nie daje rady, straszny bol tak jakbym miala od nowa przekluwany nos, co robic?? A kiedy zakladam zwyklego prostego srebrnego to wchodzi bez problemu.
Pomozcie prosze, moze tez tak mialyscie?
joannamorbid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-25, 12:10   #2146
fiasco
Wtajemniczenie
 
Avatar fiasco
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Wiadomości: 2 417
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez joannamorbid Pokaż wiadomość
Witam.
Mam kolczyka w nosie od 3 miesiecy. Ostatnimi czasy chcialam sobie wymienic na taki zwykly zakonczony haczykiem z bioplastu i nijak nie moglam go zalozyc, strasznie mnie bolalo, krew sie lała i wogole makabra. Od srodka mialam kolko i powoli wyciagalam i pchalam tego zakonczonego haczykiem i jakos zalozylam.
Teraz chce spowrotem zalozyc kolko, probowalam od wewnatrz i od zewnatrz i nie daje rady, straszny bol tak jakbym miala od nowa przekluwany nos, co robic?? A kiedy zakladam zwyklego prostego srebrnego to wchodzi bez problemu.
Pomozcie prosze, moze tez tak mialyscie?
pewnie ci puchnie tak, że nic zakrzywionego nie chce wejśc bo zahaczas o tkankę, w ten sposób jeszcze bardziej podrażniasz i puchnie jeszcze bardziej. ja miałam podobnie, jak mi wypadł (tez mam z haczykiem) albo wyjęłam bo np. chciałam zrobić peeling - oczywiście juz długo po zagojeniu. wtedy wkładałam takiego zwykłego, prostego i obkładałam lodem, żeby opuchlizna zeszła, wtedy wkładałam ten z haczykiem

właściwie to zajrzałam tu, bo mam problem. juz prawie rok minął odkąd mam w nosie kolczyka, wszystko zagoiło się ładnie i raczej bezproblemowo. teraz miałam parę dni katar i spuchło mi skrzydełko nosa przy kolczyku i masakrycznie ropieje. na razie tylko okładam lodem i polewam wodą utlenioną ale nie wiem, czy robię dobrze. może żeby nie ropiało to polewać spirytusem salicylowym? albo właśnie solą fizjologiczną (nigdy jej nie używałam, a oprócz kolczyka w nosie mam jeszcze 7 w uszach, przekłuwałam sama). może coś innego niż lód, żeby zeszła opuchlizna? pomóżcie
__________________
Don't worry. I don't have low self-esteem. It's a mistake. I have low esteem for everyone else.
fiasco jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-25, 18:00   #2147
quench
Are you talking to me?!
 
Avatar quench
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 322
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Fiasco, odstaw wodę utlenioną, bo będzie jeszcze gorzej. Zaopatrz się w octenisept i sól fizjologiczną
__________________
Moja wymiana!
quench jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-25, 19:02   #2148
fiasco
Wtajemniczenie
 
Avatar fiasco
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Wiadomości: 2 417
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

dzięki za odp ie wpadłabym na to, że woda utleniona może szkodzić, bo polecały mi polewanie nią po przekłuciach uszu koleżanki - a im to radziły kosmetyczki. sól fizjologiczną kupię w aptece?
__________________
Don't worry. I don't have low self-esteem. It's a mistake. I have low esteem for everyone else.
fiasco jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-25, 19:42   #2149
joannamorbid
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 8
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez fiasco Pokaż wiadomość
pewnie ci puchnie tak, że nic zakrzywionego nie chce wejśc bo zahaczas o tkankę, w ten sposób jeszcze bardziej podrażniasz i puchnie jeszcze bardziej. ja miałam podobnie, jak mi wypadł (tez mam z haczykiem) albo wyjęłam bo np. chciałam zrobić peeling - oczywiście juz długo po zagojeniu. wtedy wkładałam takiego zwykłego, prostego i obkładałam lodem, żeby opuchlizna zeszła, wtedy wkładałam ten z haczykiem

właściwie to zajrzałam tu, bo mam problem. juz prawie rok minął odkąd mam w nosie kolczyka, wszystko zagoiło się ładnie i raczej bezproblemowo. teraz miałam parę dni katar i spuchło mi skrzydełko nosa przy kolczyku i masakrycznie ropieje. na razie tylko okładam lodem i polewam wodą utlenioną ale nie wiem, czy robię dobrze. może żeby nie ropiało to polewać spirytusem salicylowym? albo właśnie solą fizjologiczną (nigdy jej nie używałam, a oprócz kolczyka w nosie mam jeszcze 7 w uszach, przekłuwałam sama). może coś innego niż lód, żeby zeszła opuchlizna? pomóżcie


ja sie zastanawiam czy mam dobrze zrobionego tego kolczyka?? zawsze jak wyciagam i chce zalozyc inny to mnie strasznie boli jakbym przekluwala nos od razu. moze blad zrobilam ze za szybko sobie wymienialam? przemywalam mydlem proteks jak mi zalecila piercerka i nie wyciagalam przez miesiac.
dzisiaj to okolo 3 godziny sie meczylam zeby zalozyc kolko, teraz mnie boli nos jak po przekluciu. nie wiem co jest nie tak :\
i z tego mi czasami wyplywa taka woda jak po przekluciu nosa albo ucha .
joannamorbid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 21:03   #2150
kamuun
Przyczajenie
 
Avatar kamuun
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 17
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

mam pytanie do osob, ktore posiadaja septuma. czytalam, ze kolczyk czasami smierdzi. ale dzieje sie tak tylko przy gojeniu, czy po wygojeniu nadal moze brzydko pachniec ?
kamuun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 21:05   #2151
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

to się dzieje przede wszystkim po wygojeniu
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-01, 07:50   #2152
kamuun
Przyczajenie
 
Avatar kamuun
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 17
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

aha..dziekuje za odpowiedz ;]
czyli trzeba sie bedzie po prostu przyzwyczaic
kamuun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-18, 20:33   #2153
zeelli
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 10
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja też planuje sobię zrobić kolczyk w nosie oczywiście tylko w profesjonalnym studiu ,ale jeszcze nie wiem w jakim, może któraś z was orientuje się gdzie jest jakieś dobre w Warszawie? Słyszałam o Viena art studio, może któraś z was tam była? A jaką końcówkę ma kolczyk który zakłada piercer po przebiciu na czas gojenia tą zagietą czy prostą na kulkę? A później po zagojeniu się juz który rodzaj kolczyka jest lepszy i wygodniejszy? Mam nadzieje,że ktos odpisze
zeelli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-18, 22:35   #2154
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

viena art studio ewolułowało w icterus. conor to dobry piercer
na początek dostaniesz kolczyk z zagiętą końcówką
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-20, 17:01   #2155
mosiaq
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 672
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

.
__________________


Edytowane przez mosiaq
Czas edycji: 2011-09-17 o 07:31
mosiaq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-20, 20:26   #2156
karolajn91
Zadomowienie
 
Avatar karolajn91
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 029
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez mosiaq Pokaż wiadomość
nie olecam.. zrobilam sobie kolczyk i co.. znudzil mi sie wyciagnelam.. a dziura zostala;/ jak chcecie moge zrobic zdj i pokazac ...
pokaż
__________________

karolajn91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-20, 21:07   #2157
zeelli
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 10
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez snide Pokaż wiadomość
viena art studio ewolułowało w icterus. conor to dobry piercer
na początek dostaniesz kolczyk z zagiętą końcówką
wielkie dzięki za odpowiedź, kurcze ja to jestem zacofana bo miałam w ulubionych wcześniej zapisaną starą stronę jak sie teraz okazuje tego studia i nie wiedzialam,że jest zmiana na icterus.


Cytat:
Napisane przez mosiaq Pokaż wiadomość
nie olecam.. zrobilam sobie kolczyk i co.. znudzil mi sie wyciagnelam.. a dziura zostala;/ jak chcecie moge zrobic zdj i pokazac ...
Dlaczego nie polecasz?Tylko dlatego,że ci się znudził?A ile czasu go nosiłaś? To jest prosta i logiczna sprawa,że jak się robi gdziekolwiek kolczyk to nie po to żeby go za chwilę wyjąć bo to bez sensu....
__________________
Przełamię zaklęcie




-............------------------...........----------------
Tak łatwo można pomóc -stara kurtka niby niepotrzebna a jednak dla piesków jak najbardziej.
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=463890

Edytowane przez zeelli
Czas edycji: 2010-10-20 o 21:16
zeelli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 08:23   #2158
mosiaq
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 672
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

.
__________________


Edytowane przez mosiaq
Czas edycji: 2011-09-17 o 07:31
mosiaq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 09:15   #2159
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez mosiaq Pokaż wiadomość
jak bede miala mozliwosc to wkleje zdj .. kolczyk mialam ok 5 lat i teraz zauje bo mam slad.. chcialabym go jakos usunac ale nie wiem zbytnio jak ..
wyjelas tylko dlatego ze ci sie znudzil czy moze uznalas ze jestes za "duza" na to
pytam z ciekawosci bo sama nosze kolczyk juz od ponad 3 lat i nie mam zamiaru go wyciagac a dodam ze juz nastolatka nie jestem mam 30
niewiem czy wyjme moze kiedys narazie nie rozwazalam tego
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 09:20   #2160
mosiaq
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 672
Dot.: Kolczyk w nosie- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

.
__________________


Edytowane przez mosiaq
Czas edycji: 2011-09-17 o 07:31
mosiaq jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
biżuteria, kolczyk w nosie, piercing

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-08-14 12:26:17


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:34.