ETIAXIL!!!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-03-28, 14:44   #1
olkaaa;)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 19

ETIAXIL!!!!!


MAM PYTANIE DO WSZYTSKICH KTORZY UZYWAJA PREPARATU ETIAXIL!!!!CZY W CZASIE APLIKOWANAI PREPARATU(STOSOWANAI GO NA PACHY)POWINIEN SIE WYDOBYWAC PLYN CZY TYLKO COS TAKIEGO BIALEGO???BO JA OBAWIAM SIE ZE MAM USKZODZONE OPAKOWANIE BO NIE LECI PLYN!!!OWSZEM-BIALY NALOT ALE CZY TO WYSTARZCZA?A MOZE POWINNAM WYMIENIC OPAKOWANIE????BLAGAM POZMOCIE!JAK TO U WAS?DZIEKI
olkaaa;) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-28, 16:16   #2
201607150859
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 852
Re: ETIAXIL!!!!!

Zdecydowanie powinien wydobywać się płyn, który po wchłonięciu i wyschnięciu przeobraża się w biały proszek. Chyba Ci ten Etiaxil po prostu wysechł i trzeba kupić, albo wymienić na nowy. Pozdrawiam
201607150859 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-28, 22:25   #3
olkaaa;)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 19
Re: ETIAXIL!!!!!

dzieki za odp!!!!!zastosowalam drugi raz i wszytsko jest ok!!!zamienia sie w bialy proszek czyli dziala!!a mozesz mi napisac cos wiecej o efektach??po ilu zastosowanaich ci pomogl?bo wnioskuje ze uzywasz.bede wdzieczna bardzo!!!jescze raz dzieki!!!!
olkaaa;) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-28, 23:55   #4
arletha
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 135
Re: ETIAXIL!!!!!

Mnie pomogl juz po pierwszym zastosowaniu. Przez caly dzien paszki mialam suche i zadnego problemu z poceniem sie. Stosowalam go przez 3 dni na noc a potem juz tylko 1-2 razy w tygodniu.
A teraz jeszcze pytanko do wizazanek stosujących ten specyfik: czy ktoras z Was wie moze jaki wplyw na organizm ma stosowanie etiaxilu? Bo przeciez przez pocenie sie organizm pozbywa sie szkodliwych toksyn, a stosujac etiaksil uniemozliwiamy ten proces. Czy ktoras sie moze pytala dermatologa czy mozna tego typu antyperspiranty uzywac caly rok? Albo chocby tylko przez lato? Bardzo mnie to ciekawi, bo dziala tak rewelacyjnie, ze nie chce sie z nim rozstawac w ogole
arletha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-29, 08:27   #5
młodaa
Wtajemniczenie
 
Avatar młodaa
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 363
Re: ETIAXIL!!!!!

A ja mam pytanie, po przeczytaiu wypowiedzi na forum i KW zastanawiam sie gdzie to cudenko mozna kupic... w "zwyklym" sklepie czy aptece?
młodaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-29, 08:36   #6
młodaa
Wtajemniczenie
 
Avatar młodaa
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 363
Re: ETIAXIL!!!!!

Oj, dokladnie przeczytalam KW i mozna go kupic w aptece, ale teraz zastanawia mnie na ile on wystarcza (ponoc nawet na dlugo, ale tzn na ile) i ile jest ml w opakowaniu?

pozdrawiam
młodaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-29, 10:27   #7
201607150859
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 852
Re: ETIAXIL!!!!!

W opakowaniu jest 12,5 ml, cena około 40-50 zł w zależności od apteki. Starcza na około 3 miesiące i nie należy przerażać się ani wielkością ani ceną. Mi pomógł po 1 użyciu, bo prawie całkowicie zahamował pocenie, ale na prawdziwe efektu trzeba poczekać około miesiąca. Na początku stosuje się 3-4 razy dzień po dniu, a potem 2 razy w tygodniu, albo w zależności od potrzeb. Wszystko jest opisane w ulotce. Ja pociłam się bardzo i Etiaxil jest dla mnie wybawieniem.
Co do szkodliwości... mamy na ciele tyle innych gruczołów potowych (stopy, ręce, plecy, czoło) że toksyny mogą swobodnie sobie wychodzić. Dla mnie komfort używania Etiaxilu jest tak duży, że się nie przejmuję tymi wszystkimi plotkami na temat jego szkodliwości. Wystarczy 2-3 razy w tygodniu poćwiczyć około 30 minut intensywnie, a gwarancja usunięcia toksyn murowana. Jeśli nie miałyście tego cuda jeszcze to polecam, po co się męczyć?
201607150859 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-29, 14:25   #8
Martinaf
Rozeznanie
 
Avatar Martinaf
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 846
GG do Martinaf
Re: ETIAXIL!!!!!

Na trzy miesiace? heh ja mam go już rok a jeszce się nie kończy hehehehe ja zapłaciłam za niego 36.60 Pozdrowionka
__________________
"Milczący kochankowie tak nie mogą się ukryć wśród obojętnych ludzi, jak rośliny pachnące wśród bezwonnych".
Aleksander Świętochowski

"Mężczyźni pragną być zawsze pierwszą miłością kobiety. Kobiety mają subtelniejszy instynkt — wolą być zawsze ostatnią miłością mężczyzny".
Oscar Wilde
Martinaf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-30, 16:34   #9
olkaaa;)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 19
Re: ETIAXIL!!!!!

dziekuje wszytskim za odpowiedzi!!!nie spodziewalam sie tak duzego odzewu,wiec tym bardziej jestem happy!!!kazdy kto ma ten problem wie doskonale jak bardzo utrudnia on zycie!!tymczasem-moj etiaxil zaczyna dzialac!suchosc!aczkolwie k w nocy prawie po scianach chodizlam przez to pieczenie!!)dzieki wszystkim
olkaaa;) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-30, 18:08   #10
Fronka
Raczkowanie
 
Avatar Fronka
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 381
Re: ETIAXIL!!!!!

No właśnie, na początku używa się kilka razy pod rząd, a potem co parę dni.

A czy po kilkumiesięcznej przerwie znów trzeba zaczynać od początku, to znaczy najpierw użyć kilka razy pod rząd?
__________________
Fronka
Fronka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:24.