Jakie pędzelki do żelu i akrylu na początek? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2013-08-14, 22:33   #1
Aga0526
Przyczajenie

Jakie pędzelki do żelu i akrylu na początek?

Cześć Wam,
jestem nowa na wizaż.pl i jeszcze nie bardzo się odnajduję, więc jeśli był już podobny wątek to przepraszam i podeślijcie link jeśli możecie. A jeżeli nie to mam do Was takie pytanie: jakie pędzelki (jakiej firmy) wybrać do pracy żelem i akrylem na początek (od 3miesięcy zajmuję się paznokciami pod kątem zawodowym- jestem po kursie). Na razie zajmuję się tylko akrylem, ale niedługo planuję zacząć ćwiczyć żel, więc wszystkie rady będą pomocne. Na początku miałam takie pędzelki za 6-10zł, badziewie, wiem, ale szkoda mi było pieniędzy na te lepszej jakości, bałam się, że zniszczę. I rzeczywiście, zdarzało się że akryl zasychał, że wyrwałam jakieś włoski itp. Wiem już też, że najlepiej pracuje mi się okrągłymi pędzelkami z wyraźnym czubkiem i sporym brzuszkiem.W hurtowni zakupiłam pędzelek za 35zł, Pani powiedziała że jest "niezły", ale po tygodniu pracy pędzelek stracił swój kształt i wygląda jak miotła...żadne odżywki i inne domowe sposoby go nie uratowały;( Teraz zastanawiam się nad pędzelkami Kozłowskiego, ale są dość drogie, a ja się boje że szybko stracą swój kształt... Używał ich ktoś? Polecacie? Ogólnie znalazłam ze 3 opinie na ten temat i są polecane, ale jednak 3 to trochę mało. A w żelu jakie wam się najlepiej sprawdzają?
Z góry dzięki,
Aga0526
Aga0526 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-08-15, 14:25   #2
Kucharka2013
Rozeznanie

Dot.: Jakie pędzelki do żelu i akrylu na początek?

Najlepiej kupić cały zestaw pędzli i próbować którym będzie lepiej ja wolałam bardzo małym ale moja koleżanka jak zaczynała to od średniego skośnego.
Kucharka2013 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-08-15, 16:12   #3
Aga0526
Przyczajenie