Cos na fioletowo - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-09-12, 00:15   #1
logest
Zadomowienie
 
Avatar logest
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: New York
Wiadomości: 1 092

Cos na fioletowo


Wklejam fotki, opis zrobie potem, bo teraz wychodze.
Jak wam sie podoba? Nie jestem profesjonalistka i dlatego licze na wasze krytyczne zdanie. Co robie dobrze a co zle?

Kosmetyki , ktorymi zostal zrobiony makijaz:
ciemny i jasny fiolet-maybelline lasting lilac- podwojny (nie polecam bo strasznie twardy cien-chyba wyladuje w koszu)
sredi fiolet -lancome w kolorze plumage
na dolna i gorna powieke czarna kredka maybelline
pod oczy i pod luk brwiowy lancome , kolor gardenia
tusz Loreal Voluminous
usta-Cover Girl wetslicks crystal w kolorze 410 "tutu tutu"
twarz- Revlon Colorstay
policzki- puder brazujacy Physican Formula Baked Bronzer
brwi- czarna kredka maybelline

Edytowane przez logest
Czas edycji: 2005-09-12 o 06:45 Powód: dodaje opis uzytych kosmetykow
logest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 00:23   #2
hotka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2
Dot.: Cos na fioletowo

Śliczny makijaż i modelka też bardzo ładna.

A czym się pomalowałaś? Szczególnie interesują mnie te cienie.
hotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 00:29   #3
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cos na fioletowo

Longest, ależ Ty jesteś śliczna!!!
Makijaż w bardzo przyjaznej dla mnie tonacji Uwielbiam fiolety. TY, wyglądasz w nich rewelacyjnie.
Podoba mi się kompozycja kolorystyczna tego makijazu i sposob nalozenia cieni aczkolwiek moim skrmnym zdaniem ciemny cien moglby byc troszke bardziej roztarty, poniewaz granica miedzy jasnym a ciemnym odcienem na ruchomej czesci powieki jest dosc widoczna
Ale i tak jest bardzo , bardzo ładnie
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 00:39   #4
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Cos na fioletowo

Masz ładny cień pasuję do Ciebie.
Rzęsy i błyszczyk tez fajne, podobaja mi się zwłaszcza błyszczyk.

Jednak przyczepię się do sposobu nałożenia cienia, wybacz mi.

Powieka jest pokryta cieniem nierówno i widać tzw. "łysiny", są prześwity. Poza tym zaczęłas nakładać cień na półokrągło od wnęki oka i około środka powieki ta linia się zatraca/zaczyna ginąć i pojawia się nagle jakby skos. Cień lekko wyciągnięty w górę.
Dolna powieka może być, ale obsypany jest cień [w kąciku oka] pod oczami Możeby tak lekko podkreślić brwi szarą kredką?

Przynajmniej ja tak to widzę na fotkach. Być może w rzeczywistości wyglądało to inaczej-dobrze.
Zachęcam do dalszych praktyk i pokazywania się nam na forum.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 00:49   #5
Guni
Wtajemniczenie
 
Avatar Guni
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: Gliwice, Pyskowice
Wiadomości: 2 505
GG do Guni
Dot.: Cos na fioletowo

Bardzo mi sie podoba twoj makijaz, pasuje do Ciebie! kolorki idealnie dobralas do sukienki jak rowniez Twojej urody!! Wszystko jest slicznie. Podoba mi sie sposob w jaki nalozylas cienie na dolna powieke. Czekam na wiecej
__________________
"Prawdziwa Wizażanka wychodzi na podwórko gdy nie ma prądu!"

Jestem na: http://www.amundsen.pl/home/ Etap oceaniczny
http://nwpass.qnt.pl/
Guni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 00:49   #6
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Cos na fioletowo

popieram Manolitkę i pieję z zachwytu nad Twoimi włosami
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 06:33   #7
logest
Zadomowienie
 
Avatar logest
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: New York
Wiadomości: 1 092
Dot.: Cos na fioletowo

Pomadko, co do tyk "lysin" to wlasnie nie wiem czemu tak na zdjeciu wyszlo , bo oczka bardzo dlugo aplikatorem smarowalam, bo cien, ktorogo uzylam jest niezwylke twardy i ciezko sie nabiera i rozprowadza, wiec nabieralam i rozprowadzalam kilka razy zanim bylo cos widac ,tak wiec nie powinno byc tych przeswitow-zreszta ja w lusterku ich nie widzialam dopiero na zdjeciu wyszlo.
A co do wyciagania cienia-to ciagle sie ucze.W kazdym razie dzieki za uwagi
Guni, widze ze zwiedzasz moje inne posty Ciesze sie ze ci sie podobaja.
Rzyrafko-co do wlosow-to 1.ja mam bzika na punkcie ich pielegnacji 2.genetycznie po rodzicach
logest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 08:19   #8
perelka-20
Wtajemniczenie
 
Avatar perelka-20
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 2 525
GG do perelka-20
Dot.: Cos na fioletowo

Słodki makijaż Bardzo Ci pasuje, a co do ewentualnych niedociągnięć to podpisuję się pod Majką. Masz bardzo ładne brwi, ja jednak podkreśliła bym je nieco. Włosy masz żeczywiście piękne
perelka-20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 10:38   #9
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Cos na fioletowo

śliczne kolory, pasują do Ciebie. Dziewczęta wspomniały o technicznych sprawach więc ja już nie
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 12:17   #10
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Cos na fioletowo

Cytat:
Napisane przez logest
Pomadko, co do tyk "lysin" to wlasnie nie wiem czemu tak na zdjeciu wyszlo , bo oczka bardzo dlugo aplikatorem smarowalam, bo cien, ktorogo uzylam jest niezwylke twardy i ciezko sie nabiera i rozprowadza, wiec nabieralam i rozprowadzalam kilka razy zanim bylo cos widac ,tak wiec nie powinno byc tych przeswitow-zreszta ja w lusterku ich nie widzialam dopiero na zdjeciu wyszlo.
A co do wyciagania cienia-to ciagle sie ucze.W kazdym razie dzieki za uwagi
Logest ciesze się że w rzeczywistości wyglądało to duzo lepiej, jednak aparat zawalił sprawę.
Poza tym fajnie, że się nie obraziłaś, tylko przyjełaś to jako radę-nie atak, bo wiesz? Róznie to bywa...

Włosy masz rzeczywiście rewelacyjne.

POzdrawiam
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 13:07   #11
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Cos na fioletowo

Ja tez podpisuje sie pod Pomadka co do nalozenia jasnego cienia ale za to powiem ze reszta jest super. Brwi tez mi sie podobaja i wydaje mi sie ze ich podkreslenie szara kredka nie pasowaloby do twojej kolorystyki i delikatnej twarzy. Wiec dla mnie jest wszystko ok!!!

I podziwiam sukienke bo sliczna!!! Wlosy zreszta tez Czy to natura obdarzyla cie takim slicznym kolorem?
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 17:32   #12
logest
Zadomowienie
 
Avatar logest
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: New York
Wiadomości: 1 092
Dot.: Cos na fioletowo

Tanzanit, kolorkiem wlosow obdarzyla mnie "natura" za 80$
logest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 17:34   #13
czarownicagosia
Zakorzenienie
 
Avatar czarownicagosia
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: brooklyn,ny
Wiadomości: 7 828
GG do czarownicagosia
Dot.: Cos na fioletowo

I modelka i makijaz bardzo ladne Slicznie Ci w fioletach
__________________
moje zdjecia

czarownicagosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 17:36   #14
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Cos na fioletowo

Cytat:
Napisane przez logest
Tanzanit, kolorkiem wlosow obdarzyla mnie "natura" za 80$


hehe troche sobie policzyla ale efekt
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-12, 20:51   #15
khem
Raczkowanie
 
Avatar khem
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Lbn
Wiadomości: 313
Dot.: Cos na fioletowo

modelka i ładna... i nieźle opalona (esh... te słoneczko w ny )

Co do makijażu.. osobiście proponowałabym zaryzykować i nieco wiecej ciemnego cienia dać na oczkach, na zewnętrzych kącikach, kierując ku gorze (cos a'la kocie ). No ale to tylko taka moja skromna sugestia co do "eksperymantów". Nie mówie, że makijaż mi sie nie podoba - bo ładnie i słodko w nim wyglądasz. Poza tym ten kolorek nieźle podkereśla kolor twoich oczu.

A co do włosów, to powiadasz, że to po rodzicach, tak...?


khem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-13, 01:29   #16
logest
Zadomowienie
 
Avatar logest
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: New York
Wiadomości: 1 092
Dot.: Cos na fioletowo

Khem, cos mi sie wydaje ze te fioletowe cienie dostaniesz w spadku , bo mnie wkurzyly -sa twarde jak kamien i w ogole nie mozna koloru nabrac-jak ci sie spodobaja to ok, a jak nie to do kosza
logest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-13, 23:35   #17
Meariel
调解人
 
Avatar Meariel
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
Wiadomości: 3 325
Dot.: Cos na fioletowo

Wow, bardzo mi się podoba! Przepieknie wycieniowałaś i wyglądasz rewelacyjnie!
__________________
Make up, not war!
Meariel jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:51.