DO PANI WIZAŻYSTKI !!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-04-04, 16:31   #1
KaRoLeCKa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 5
GG do KaRoLeCKa

DO PANI WIZAŻYSTKI !!!


Chciałabym aby doradzila mi pani jak powinnam sie malować aby makijaż nie był ostry ! jakie cienie itp . najlepiej jakby pani mi pokazala zdjecie jakies i dokladnie opisala co i jak ! Z góry dziekuje ! pozdrawiam !
PS. Dołaczylam swoja fotke
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 123.JPG (35,5 KB, 5 załadowań)
KaRoLeCKa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-05, 12:18   #2
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Re: DO PANI WIZAŻYSTKI !!!

witaj
Wygladasz bardzo fajnie i pkarktycznie nie musisz niczego zmieniać
Jeżeli chodzi o makijaż - jeżeli chcesz by był on subtelny i delikatny używaj matowych cieni. w pudrowych odcieniach (bardzo dobre cienie ma Estee lauder - pakowane pojedyńczo) lub używaj kolorów beżowo - brązowych.
Podsyłam kilka makijaży.
Polecałabym Ci nieco poprawić brwi - tzn. przyciemnić je specjalna kredką do brwi i nieco wydłużyć - bo przynajmniej na tym zdjęciu są za krótkie.
ładnie Ci będzie w kolorach przydymionego rózu, malinowym, oliwkowej zieleni, piaskowym, granacie,... (to kilka z wielu możliwości).

pzdr
sam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg groniec3.jpg (37,4 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg groniec5.jpg (35,0 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 22.jpg (18,1 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ashley852.jpg (33,4 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg clarins_makijaz_.jpg (9,5 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg keira099.jpg (85,4 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg liv31w.jpg (107,3 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg m10a.jpg (24,5 KB, 0 załadowań)
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-05, 13:51   #3
ufcio1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 474
Re: DO PANI WIZAŻYSTKI !!!

pzepraszam, ze sie wtracam ale z tego co pamietam to zadałas juz takie pytanie kiedys i dziewczyny ci pomogły. po drugie to nizej mam identyczny post i tez jest zdjecie i widze tam całkiem kogos innego hm... ja wiem, ze kazda kobitka chce wszystko wiedziec z dokładnoscia do adresu sklepu, w ktorym ma kupic ten kosmetyk ale po co zadawac dwa razy to samo pytanie? nie lepiej podniesc tamtego watku?
ufcio1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-05, 20:32   #4
KaRoLeCKa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 5
GG do KaRoLeCKa
Do UFCIA1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

tamto zdj to moja kolerzanka a to zdj to ja !! pisalysmy na jednym loginie bo nie chcialo nam sie zakladac 2 loginow na tej stronce !! a jeli ci to pzreszlkadza to juz nie moja wina !!!!!!!!!!!! to nie czytaj tego nastempnym razem !! <fuck>
KaRoLeCKa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-05, 20:47   #5
youare
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 1 253
Re: Do UFCIA1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Hej, hej – i po co od razu ta złość i jad, Karolecko? Nie da się spokojniej?

Z tego co zauważyłam to Ufcio wcale Cię nie obraziła, tylko zadała uprzejme pytanie i poradziła, bo poczuła się pewnie zdezorientowana – podobnie jak ja, dwie metamorfozy z jednego loginu, a dwa inne zdjęcia Na przyszłość – proszę! – nie reaguj tak impulsywnie, w końcu nikt nie chciał Ci zrobić krzywdy, prawda?

A żeby nie było całkiem OT to napiszę, że ja koniecznie rozświetliłabym Ci twarz albo chociaż użyła różu. Spróbuj może Blush Delicieux L’oreala (róż), rozświetlającej Vipery (transparentny, rozświetlający fluid) lub może ogólnie puderków Vipery – mają mozaiki, pudry odbijające światło albo prasowane rozświetlające w dobrych cenach – od 10 do 20 zł.

youare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-05, 21:20   #6
Kira01
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 103
Re: Do UFCIA1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Droga Karolino,
Przede wszystkim radzę Ci posiedzieć nad słownikiem otrtograficznym i o pisowni porozmyślać
Pozdrawiam
Kira01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-06, 16:14   #7
ufcio1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 474
Re: Do UFCIA1!!!!

po pierwsze:
to była czysta uwaga, tak jak napisała youare, poczułam sie zdezorienotowana. poprostu.
po drugie:
było trzeba napisac, ze to ty, a tam to twoja kolezanka.
po trzecie:
nie krzycz prosze.
po czwarte:
po to tu jestem, by czytac posty. zwrocilam tylko uwage, a nie jakas burze (nastepna) na Wizazu.
nie powiem, czuje sie troszke poruszona. ale zdarza sie.
pzdr pokojowo
ufcio1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-07, 17:41   #8
KaRoLeCKa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 5
GG do KaRoLeCKa
Re: Do UFCIA1!!!!

Wiesz !! Sorry za Tamto !! ale wiesz to wyszlo tak jakbys do mnie wbijala zeby o to ze ja umieszczam na stronce kazde zdjecie jakie mam (a tak nie jest) !! nie wiem może żle to odebrałam ..... eee nie ważne już !!
a to do tego co teraz napisałaś
po pierwsze : .... Jeszcze raz przepraszam cię za to ale każdy to inaczej odebrał (szkoda ze tak wyszlo)
po drugie : .... to zdj mojej kol podpisywala moja kol a ja pod tylko swoje
po trzecie : .... ja nie krzyczalam a jesli tak to wyszlo to juz nie moja wina
po czwarte:.... Wiesz ja tez tak sie czułam jak przeczytałam to co ty napisałaś !!
A TeRaZ dO WsZyStkiCh !!!!
To była sprawa między mną a ufcio1 !! wiec nie ładnie z waszej strony sie wtrącać !!
Nie ładnie też zwracać komuś uwagi na jego j.polski !! Niektórzy mają coś takiego jak dyslekcja nie wiem czy slyszeliscie coś takiego :P na pewno !!


PoZdRo i buziaczki dLa ufcio1 !! trzymaj sie !! ( i zapomnijmy o całej tej sprawie okey?) papa
KaRoLeCKa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-07, 19:29   #9
ufcio1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 474
Re: Do UFCIA1!!!!

heh.. zdarza sie
to jest internet i kazdy tu inaczej wszystko odbiera
zamknijmy ten temat i niech dziewczyny zajma sie pomaganiem ci w metemarfozie.
pozdro
ufcio1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-07, 19:49   #10
youare
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 1 253
Re: Do UFCIA1!!!!

Może jestem niedokształcona, ale nie słyszałam dotąd o dyslekcji, możesz mi wytłumaczyć co to jest? Dotąd znajomy był mi tylko termin dysleksja, ale może zaszły jakieś rewolucje w pisowni, o których nie wiem? Zresztą, do Twojego przypadku JEŚLI JUŻ to bardziej pasowałaby dysgrafia, nie dysleksja...

Ja wtrąciłam się i uważam że to wcale nie było nieładne, w końcu Forum jest dla wszystkich, jeśli chciałaś zwrócić uwagę Ufcio i nie narażać się na ew. uwagi innych, wystarczyło po prostu do niej napisać, e-mail masz w profilu.

No DoBrA tO jA jUż KoŃcZę, Co? Ech...



P.S. Jeśli miałabyś mi jeszcze coś _ważnego_ do powiedzenia, to napisz proszę na e-maila, nie chcę Wizażu śmiecić.

Laski, przepraszam, to chyba PMS jakieś czy co, ale nie mogłam się powstrzymać, darujcie!


KaRoLeCKa napisał(a):
> jakbys do mnie wbijala > po pierwsze : .... Jeszcze raz przepraszam cię za to ale każdy to inaczej odebrał (szkoda ze tak wyszlo)

Eee, co to oznacza „wbijać się” wg Twojego słownika? Wyjaśnienie, które znalazłam w moim trochę nie pasowało, hm...
youare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-07, 21:06   #11
ufcio1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 474
Re: Do UFCIA1!!!!

youaresowonderful napisał(a):
> Może jestem niedokształcona, ale nie słyszałam dotąd o dyslekcji, możesz mi wytłumaczyć co to jest? Dotąd znajomy był mi tylko termin dysleksja, ale może zaszły jakieś rewolucje w pisowni, o których nie wiem? Zresztą, do Twojego przypadku JEŚLI JUŻ to bardziej pasowałaby dysgrafia, nie dysleksja...
>
> Ja wtrąciłam się i uważam że to wcale nie było nieładne, w końcu Forum jest dla wszystkich, jeśli chciałaś zwrócić uwagę Ufcio i nie narażać się na ew. uwagi innych, wystarczyło po prostu do niej napisać, e-mail masz w profilu.
>
> No DoBrA tO jA jUż KoŃcZę, Co? Ech...
>
>
>
> P.S. Jeśli miałabyś mi jeszcze coś _ważnego_ do powiedzenia, to napisz proszę na e-maila, nie chcę Wizażu śmiecić.
>
> Laski, przepraszam, to chyba PMS jakieś czy co, ale nie mogłam się powstrzymać, darujcie!
>
>
> KaRoLeCKa napisał(a):
> > jakbys do mnie wbijala > po pierwsze : .... Jeszcze raz przepraszam cię za to ale każdy to inaczej odebrał (szkoda ze tak wyszlo)
>
> Eee, co to oznacza „wbijać się” wg Twojego słownika? Wyjaśnienie, które znalazłam w moim trochę nie pasowało, hm...

ech youare... to napewno wina PMS, wiec wybaczamy
zreszta napisałas to z klasa jak prawdziwa Wizazanka
oj... koniec tych pochlebstw. ale tak na marginesie to cie polubiłam
hehe...
no to jak mowi moja kochana babunia "zadzieram kiecę i lecę"
pozdrawiam
ufcio1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-07, 21:29   #12
youare
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 1 253
Re: Do UFCIA1!!!!

ufcio1 napisał(a):

> ale tak na marginesie to cie polubiłam
> hehe...

Wiem, że to nie czas i miejsce na pochlebstwa i wyznania , ale ja też Cię polubiłam – m.in. chyba dlatego, że wreszcie znalazłam jakąś maniaczkę kosmetyczną w bardzo podobnym do mojego wieku! To miłe, zwłaszcza, że moje koleżanki to całkowite ignoratki kosmetyczne

Dobranoc
youare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-08, 12:39   #13
ufcio1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 474
Re: Do UFCIA1!!!!

hehe ja tez sie ciesze, ze jest ktos w moim wieku przynajmniej wiem, ze nie jestem jedyna młodziutka maniaczka kosmetykow
skonczmy te wyznania i niech dziewczyny pomoga Karolinie w metamarfozie
pozdrawiam
ufcio1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:24.