Spirulina... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-09-03, 13:11   #1
sarkastiko
Rozeznanie
 
Avatar sarkastiko
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 892

Spirulina...


Witajcie,
mam takie pytanko: czy któraś z Was kupowala spirulinę na allegro? zazwyczaj zaopatrywalam się w nią na stronach ZSK, jednakże przeglądając allegro widzę, ze jest ona o wiele tansza. Jest takze w tabletkach, ale i sproszkowana. Zazwyczaj w opisie rzadko pojawia sie slowo maseczka, natomiast widnieje slowo dieta, detox itp czyli do stosowania wewnętrznego. Ja natomiast potrzebuje jej do maseczek. Czy ten proszek to to samo co spirulina przykladowo z ZSK?
__________________
Amor incipit ab ego
sarkastiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-05, 09:05   #2
Lui1234
Zadomowienie
 
Avatar Lui1234
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 119
Dot.: Spirulina...

Mozna na buzię stosować. Tylko ta w tabletkach ma chyba zelatynę??
Lui1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-06, 12:30   #3
sarkastiko
Rozeznanie
 
Avatar sarkastiko
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 892
Dot.: Spirulina...

Nie, nie biorę pod uwagę w tych tabletkach po prostu widzę ją nawet w sprzedaży jako pokarm dla rybek, sproszkowana itp, wygląda normalnie jak moja z ZSK. Dlatego się waham i zastanawiam czy to ten sam produkt, który można stosować jako maseczkę
__________________
Amor incipit ab ego
sarkastiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-14, 13:58   #4
pannaporanna
Rozeznanie
 
Avatar pannaporanna
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 593
GG do pannaporanna
Dot.: Spirulina...

Oczywiscie, ze mozna, smialo uzywaj to jest to samo wlasnie popularniejsze jest zastosowanie spiruliny wewnetrzne, wiec pewnie dlatego jest tak napiasane. Ale to to samo. Zobacz sobie tylko czy to ten aam gatinek spiruliny- powinny byc podane nazwy lacinskie.

Edytowane przez pannaporanna
Czas edycji: 2013-09-14 o 13:59
pannaporanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-15, 10:50   #5
sarkastiko
Rozeznanie
 
Avatar sarkastiko
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 892
Dot.: Spirulina...

Już kupiłam i zdążyłam nawet użyć i zdecydowanie to to samo bo tak samo śmierdzi he) tylko o dziwo gorzej mi sie rozpuszcza w wodzie ale daje rade
__________________
Amor incipit ab ego
sarkastiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-16, 14:34   #6
Lui1234
Zadomowienie
 
Avatar Lui1234
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 119
Dot.: Spirulina...

Cytat:
Napisane przez sarkastiko Pokaż wiadomość
Już kupiłam i zdążyłam nawet użyć i zdecydowanie to to samo bo tak samo śmierdzi he) tylko o dziwo gorzej mi sie rozpuszcza w wodzie ale daje rade
Ale patent znalazłaś Jakie te tabletki masz?
Lui1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-17, 09:26   #7
sarkastiko
Rozeznanie
 
Avatar sarkastiko
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 892
Dot.: Spirulina...

Aj źle mnie zrozumiałaś na allegro są tabletki i proszek, ja zakupiłam ten proszek ale ten sam który jest stosowany do spożywania, tak samo jak tabletki. Stad moje pytanie czy ta spożywcza spirulina to ta sama co do maseczek
__________________
Amor incipit ab ego
sarkastiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-18, 19:33   #8
Lui1234
Zadomowienie
 
Avatar Lui1234
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 119
Dot.: Spirulina...

Cytat:
Napisane przez sarkastiko Pokaż wiadomość
Aj źle mnie zrozumiałaś na allegro są tabletki i proszek, ja zakupiłam ten proszek ale ten sam który jest stosowany do spożywania, tak samo jak tabletki. Stad moje pytanie czy ta spożywcza spirulina to ta sama co do maseczek
Acha
Podaj jakiegoś linka do tego proszku.
Lui1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-19, 10:27   #9
sarkastiko
Rozeznanie
 
Avatar sarkastiko
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 892
Dot.: Spirulina...

Hej ja kupiłam tą:

http://allegro.pl/spirulina-w-proszk...528301722.html

Ale Ci powiem, że gdybym miała to jeść to chyba bym padła
__________________
Amor incipit ab ego
sarkastiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-21, 13:59   #10
CoffeeMonster
Wtajemniczenie
 
Avatar CoffeeMonster
 
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 288
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Spirulina...

Mi się przewinęło, na wątku dietetycznym, że ktoś dodawał to do koktaili, jako źródło białka
Ja tylko na twarz Ale też kupowałam z ZSK. Czekam na wrażenia z tej z allegro.
__________________
19.06.2013
13.12.13
16.12-30.12.13
Łucja 15.10.2014
Aniela29.03.2016

CoffeeMonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-23, 18:39   #11
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Spirulina...

Ja tez latem kupilam sobie spiruline w tutejszej aptece internetowej. Normalnie w sklepach dla mieszaczy alg nie ma, wiec pomyslalam, ze skoro robie zamowienie to wrzuce ktoras spiruline do koszyka i zamowie( myslalam zeby kupic w Reformhaus, ale nie chcialo mi sie specjalnie do sklepu jechac). Spory wybor byl, wiekszosc w tabletkach, w pudrze maly wybor, a to co bylo bylo wykupione i reszta to jako algi dla zwierzat. Przegladanelam te polecone do ludzi. Jako ze puder byl wykupiony to kupilam tabletki. Wybralam wersje gdzie nie bylo dodatkow, cena tez grala role.
Sklad moich tabletek to Spirulina-Algenpulver(Spirulina platensis; 100%).
Tabletki bardzo zle sie rozmiekczaja w wodzie, wiec wsadzilkam je do torebki i potluklam tluczkiem. Niestety nie sa idealnie zproszkowane, wiec planuje wrzucic je do mozdzierza i dokladniej rozdrobnic.
Zapach przypomina mi karme dla rybek. Tak samo pachnie.
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-24, 10:27   #12
sarkastiko
Rozeznanie
 
Avatar sarkastiko
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 892
Dot.: Spirulina...

Hej
spirulina sprawuje sie tak samo jak ta z ZSK wiec ok zatem jeśli chodzi o mnie i moje odczucia co do tej którą zakupiłam na allegro to mogę śmiało polecić taki pojemniczek starczy mi na ho ho ho..i jeszcze dłużej
__________________
Amor incipit ab ego
sarkastiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-25, 09:22   #13
Lui1234
Zadomowienie
 
Avatar Lui1234
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 119
Dot.: Spirulina...

Ja również zastanawiałam sie juz duzo wczesniej, przed tym wątkiem nad własnie tą spiruliną. Fajnie, ze nie tylko na twarz ale mozna sie przemóc i ją zjesc Mowisz , ze do jedzenia fe?
Lui1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-25, 20:16   #14
Kornelia456
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 3
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Spirulina...

Hmmm może też będę stosowała
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
Kornelia456 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-26, 08:57   #15
sarkastiko
Rozeznanie
 
Avatar sarkastiko
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 892
Dot.: Spirulina...

Eee jest tyle smaczniejszych i zdrowych rzeczy, że jednak spirulina nich pozostanie mi tylko..na twarzy
__________________
Amor incipit ab ego
sarkastiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-24, 21:31   #16
Jakatarina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9
Dot.: Spirulina...

I love spirulinę GALa! POLECAM!!!!
Jakatarina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-30, 14:38   #17
niejednolita
Przyczajenie
 
Avatar niejednolita
 
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1
Wink Dot.: Spirulina...

Posiadam od jakiegoś czasu spiruline sproszkowana którą zakupiłam w sklepie internetowym www.silver-rose.eu Jest naprawdę dobra ale jeszcze nie stosowałam do spżycia. Miałyście z nią styczność. rozmiawiałam o niej i usłyszałam ,że to ta sama tylko producent nie opłacił atestów i dlatego nie pisza ,ze można ją spożywać i że ludzie dzwonia z zapytanie a potem że stosowali i jest ok.
Zastanawiam sie po jej wszelakie zastosowanie mogło by mi w wielu rzeczach pomóc.
niejednolita jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-10-30 14:38:22


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:36.