Pytanie o KOSMETOLOGIĘ - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-17, 15:16   #331
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

ja tylko wiem ze tam trzeba miec studium skonczone zeby isc na komsetologie. A w krakowie nie trzeba
No i moja znajoma tam robila licencjata, i mowila ze jedna rzecz jest zwalona... narzucali tam swoje techniki masazu itd , co kazda kosmetyczka juz pracujaca w zawodzie miala wypracowane. Kazdy ma swoje ruchy inaczej sie uczyli na studium, a tam na chama wszystko narzucali. I slyszalam tez ze pomimo tego ze wszyscy tam mieli studium skonczone musieli zaliczac takie banały jak henna czy regulacja .
Ta moja znajoma co tam chodzila, mowila ze jest niezadowolona. Ale ja bym wolala szkole gdzie nadgorliwie uczą, niz taką gdzie nie ucza wogole :p
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-17, 15:16   #332
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

aaaaa i zapomnialam, kazali im na wf jakies tance cwiczyc buhaha
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-17, 18:36   #333
Karioka
Przyczajenie
 
Avatar Karioka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Elblag
Wiadomości: 3
GG do Karioka
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

O noł ale to z jednej strony dobrze Krakow jakos bardziej do mnie przemawia Tez wole sie czegos nowego nauczyc niz tracic czas na rzeczy ktore juz sie umie Fenx za odp
Karioka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-18, 09:05   #334
kamilka
Zadomowienie
 
Avatar kamilka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 900
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

hejka dziewczyny!
Ja też jestem studentką MWSZ
no i jak narazie zadowolona, choć pracownia to by migła być lepsza, babka sobie łazi i na ręce nam nie patrzy. a jak już jest na sali to sie wścieka że mamy nie gadać... no cóż...
A mam pytanie co do praktyki w aptece: są jeakieś konkretne wymagania co do tych aptek czy moge iść gdzie mi się umyśli?
dzięki z góry
kamilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-18, 10:52   #335
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez kamilka
hejka dziewczyny!
Ja też jestem studentką MWSZ
no i jak narazie zadowolona, choć pracownia to by migła być lepsza, babka sobie łazi i na ręce nam nie patrzy. a jak już jest na sali to sie wścieka że mamy nie gadać... no cóż...
A mam pytanie co do praktyki w aptece: są jeakieś konkretne wymagania co do tych aptek czy moge iść gdzie mi się umyśli?
dzięki z góry
Hej, tez jestes na 1 roku dziennych? jak tak to w ktorej grupie jestes?
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-18, 14:41   #336
kamilka
Zadomowienie
 
Avatar kamilka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 900
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

tak na dziennych jestem w tej grupie w sali 16 na górze
kamilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-18, 22:07   #337
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez kamilka
tak na dziennych jestem w tej grupie w sali 16 na górze
aha, to ja "niestety" jestem na auli na pewno nie raz sie spotkalysmy na jakichs wykladach w koncu malo to razy mielismy razem hehe
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-20, 13:00   #338
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez kamilka
A mam pytanie co do praktyki w aptece: są jeakieś konkretne wymagania co do tych aptek czy moge iść gdzie mi się umyśli?
dzięki z góry
A propo praktyk będzie wszystko jasne wtedy, gdy nasze zaliczą - a narazie nic nie wiadomo, tylko jakies niefajne plotki chodzą, ze wiece osób jest niezaliczonych :/
Ja miałam aptekę i nie było żadnych wytycznych a propo wymagań, czy czegokolwiek. Jak apteka, to niby produkcja kremów itp.
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-22, 09:23   #339
kamilka
Zadomowienie
 
Avatar kamilka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 900
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

IMAGINE
a jeśli mogę wiedzieć to co pisałaś w dzienniczku praktyk?
sądzisz że lepiej odrobić praktykę w aptece niż w firmie kosmetycznej?
bo ja już sama nie wiem, a zdaje się że gdzieś w wątku coś o tym wspominałaś
kamilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 10:14   #340
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Ja nie wiem, jak jest w firmie - jedna koleżanka miała w Miraculum i bardzo narzekała że jest strasznie ciężko, inna miała w Dela cosmetics (też Kraków) i była zadowolona (nawet na koniec dostała siatkę cieni, pudrów itp).

Ja w dzienniczku pisałam o metkowaniu, układaniu towary na pułkę, sprzedawaniu leków i wyrabianu kremów. Napisałam dwie czy trzy receptury na kremy i wsio.
A my wciąz czekamy na zaliczenie praktyk. Troche to bez sensu, ze tak długo to trwa. Na pracowni pani Dymek już nam każe zaliczać, a nawet indeksów (przez praktyki) nie mamy.
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 22:08   #341
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Czy ktoras z was, studentki II roku, pamieta moze jakie byly pytanka na 1 kolokwium z biochemii?? jutro mam (pewnie za pozno pytam...)i jakos sie obawiam dosc znacznie mamy miec z weglowodanow, rozkl. cukrow, ta cala glikemia, wszystkie procesy zwiaz. z glukoza itd. Ktos cos wie? kazda informacja sie przyda i z gory dzieki.
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-24, 16:56   #342
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

ja pamietam kolosa z biochemi na zaliczenie. Wygladalo to tak : nawiedzoiny facet podzielil nas na 4 grupy,sam nas usadzal, potem zamykal drzwi i wymyslal pytania, oczywiscie ja szlam na ostatni odstrzal i zostaly nam najbardziej dupiate pytania. glikoliza, cykl pentozowy, itd i pamietam ze mi zostaly same pytania z lipidow a to chyba bylo najgorsze VLDL , LDL itd niewiem czy Wy to juz mieliscie. w sumie juz nie pamietam, ale radze umiec wszystko ;D
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-24, 21:52   #343
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez Ag_nes
ja pamietam kolosa z biochemi na zaliczenie. Wygladalo to tak : nawiedzoiny facet podzielil nas na 4 grupy,sam nas usadzal, potem zamykal drzwi i wymyslal pytania, oczywiscie ja szlam na ostatni odstrzal i zostaly nam najbardziej dupiate pytania. glikoliza, cykl pentozowy, itd i pamietam ze mi zostaly same pytania z lipidow a to chyba bylo najgorsze VLDL , LDL itd niewiem czy Wy to juz mieliscie. w sumie juz nie pamietam, ale radze umiec wszystko ;D
Dzieki AG_NES za informacje
I juz po wszystkim nie zrobil kolosa ale pytal... chyb ponad 10 osob zapytal, mnie oczywiscie tez. Co lepsze: nie pytal na oceny tylko na + i - pytal mnie z tej glikolizy, o substraty i produkty no i sie jakis plus dostal ale wystarczylo zerknac nie w ta strone co trzeba, mruknac a ten juz opieprzal ile wlezie, ze podpowiadamy jedna dziewczyne wywalil z jej miejsca i posadzil pod oknem i zapowiedzial jej juz murowane pytanie za tydzien z tluszczow...
A propo's VLDL i LDL to wlasnie dzis to mielismy na szczescie uwarzalam i robilam dosc dokladne notatki i musze powiedziec ze cos zajazylam o dziwo ale moge sobie dac reke uciac, ze wystarczy zeby mnie nie bylo na 1 wykladzie i juz bym nic nie jazyla...
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-25, 14:07   #344
kamilka
Zadomowienie
 
Avatar kamilka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 900
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

dzięki imagine
a co do biochemi to nam się upiekło, koleś miał coś do załatwienia i i nie przyszedł do nas na wykład... za to za tydzień będzie stres...
kamilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-25, 15:40   #345
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

przecież biochemia jest fajna
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-10, 16:54   #346
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

No nie ladnie!! widze ze watek sie gdzies zapuscil...
Jak tam studentki 2 roku?? gdzie wybieracie praktyki w tym roku? Ja odloze ten gabinet na inny rok i poszukam u mnie w jakiejs hurtowni badz fabryce czy w aptece, skoro sobie tak ustalili ze MUSZA byc wyrobione godz. produkcyjne a wy??

Grzeczne bylyscie ?Przyszedl Mikolaj?
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 01:30   #347
Martulaaa
Raczkowanie
 
Avatar Martulaaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 360
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Kobity no właśnie nikt się nie odzywa, a mnie wizaż tak kiepsko chodził,że zanim bym dotarła do tego wątku to by mnie święta zastały...
Co u Was?Jakieś nowości z kosmetologicznego frontu?
U mnie jakoś się to turla,wzięłam indywidualną organizację studiów,bo nie dałabym rady z pracą i drugim kierunkiem Na szczęście z tym nie było problemów.Jak na razie z zajeciami jestem na bieżąco oprócz kolokwium z włoskiego i w związku z tym mam pytanie do dziewczyn "dziennych"-może wiecie czy p. mgr K. Jeleń z włoskiego jest w czwartki?Bo wybieram się żeby pracownie zaliczyć i jakby się udało to to kolokwium też przy okazji...
Poza tym moje wrażenia dot. szkoły trochę się rojaśniły-jestem średnio zadowolona,mam wrażenie,że wszystko jest jakoś tak "po łebkach" robione,ale może to dlatego,że tak rzadko jestem w Krakowie i sama sie nie przykładam... Towarzystwo też nie bardzo mi podpasowało (oprócz naszego forumowego Asiaczka ).Ale może to takie początki+zimowa deprecha tak negatywnie wpływają na moje myślenie
Pozdrawiam
Martulaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-14, 21:31   #348
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Kochane
widze ze nasz watek kwitnie wiec chcialam sie z wami podzielic moimi uwagami. Moze komus to pomoze
Z uwagi na to ze nasza uczelnia czyli MWSZ jest taka lajtowa, i ze idzie wszystko pozaliczac bez uczenia sie... apeluje :
uczcie sie surowcow kosmetycznych, nie dla zaliczenia, czy oceny ale dla siebie, zebyscie tak jak ja nie czuly sie debilami, siedzac na szkoleniach czy czytając fachową prase.
Zamnierzam przyswoic troche slownictwo z surowcow, chociaz ten przedmiot mam juz za sobą, dla samej siebie.
Pozdrawiam
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-15, 12:40   #349
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Wlasnie co do praktyk, to nie wiem bo troche jest sprawa niejasna z tym gdzie moge zrobic. Apteke mam, salon nie wiem czy teraz uda mi sie zalatwic..a gdzie indziej moge to nawet nie wiem..?
Co do sw. Mikolaja, to dostalam od dziewczyn z ktorymi mieszkam - pop corn (do mikrofalówki, amerykański ) i litr soku pomaranczowego
Agnes - co do surówców masz racje. Z tym że surowce naturalne mają często podobne wlasciwosci i po przeczytaniu informacji o kilku wszystko zaczyna sie mieszać i rozmywać. Ja czytam ta fioletową dużą książkę "kosmetyka", jest fajnie napisana i ma obrazki Mam też wydrukowany cały materiał z kosmetologii (z grzebieniem z boku, więc się dobrze czyta, bo kartki nie latają) i to tez czytam jak dostane wenę.

Po Świętach zaliczenia
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 12:52   #350
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Ja wczoraj stracilam swoje jedyne ukochane zwierzatko nie moge sie pozbierac...stracilam moja kochana swinke morska, jej zdjecie mam w profilu... mialam ja dosc krotko bo niecaly rok, ale tak sie do niej przywiazalam, ze teraz nie moge przebolec straty...Ja tak mam, ze czesto jest mi bardziej zal zwierzecia niz czlowieka biedactwo chorowalo, byla taka slaba... ...byla taka kochana, od poczatku od kad ja mialam byla grzeczna choc troche zwariowana, co jej sie chwali, bo zapewniala wszystkim rozrywke jak brykala, byla taka oswojona, wydawalo sie ze wszystko rozumie...a teraz jej nie ma, jest na Teczowym Moscie - jak napisal autor tekstu, ktory mnie naprawde pocieszyl: http://leksykot.top.hell.pl/koty/tek...ridge-pl.shtml ...
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 12:56   #351
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Do tego przez ostati tydzien snily mi sie pociagi...stacja kolejowa...az sprawdzilam w senniku (nawet w paru...) co to moze oznaczac. Tam bylo napisane, ze to ozn. odejscie kogos, pozegnanie, strate...nie uwierzylam w to, bo mysle sobie "Kogoz ja strace??" - i stracilam... i zaczne chyba wierzyc w znaczenie snow...
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 14:39   #352
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

mi tam pociagi zawsze kojarzą sie z ciezką torbą, stacja w kierunku Kraków i 3 dni siedzenia w uczelni :p Nie łam sie przed sesją
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 20:18   #353
Lii
Raczkowanie
 
Avatar Lii
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 176
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Maripossa
Mogę sobie wyobrazić co czujesz bo ja też strasznie przywiązuje się do zwierząt
Główa do góry!
Pozdrawiam
Lii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 22:32   #354
Nikkolaa
With Beauty In Love
 
Avatar Nikkolaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: w granicach zdrowego rozsądku :)
Wiadomości: 7 661
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Bardzo Ci współczuję. Miałam szczurka i zachorowało biedactwo i zdechło... Biegałam z nim po weterynarzach i brał zastrzyki... Nic nie pomogło...
Był taki kochany...
Nikkolaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 23:02   #355
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Dzieki Wam za slowa otuchy i zrozumienia dzis moja swineczka zostala pochowana nie poglaskam juz mojego mysia pysia nawet sie nie nazywala, za kazdym razem mowilam do niej inaczej (moze nie za kazdym, ale roznie) uzywajac przynajmniej kilku epitetow taka slodka byla...i jest.
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-23, 23:29   #356
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

ŻYCZĘ WSZYSTKIM WIZAŻANKOM ORAZ PRZYSZŁYM KOSMETYCZKOM/KOSMETOLOGOM Z TEGO TOPIKU (I NIE TYLKO) ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA, WYMARZONYCH, OGROMNYCH PREZENTÓW POD CHOINKĄ, SZAMPAŃSKIEGO SYLWESTRA SPĘDZONEGO W ŚWIETNYM GRONIE ORAZ WIELE POMYŚLNOŚCI W NOWYM ROKU 2006!!!
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-24, 14:59   #357
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Wzajemnie dolanczam do zyczen pomyslnie zdanej sesji
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-25, 12:53   #358
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Ja także życzę wesołych, boskiego Sylwka, a później łatwych Zaliczeń i egzaminów w pierwszych terminach (a jak sie da to i w zerowych).
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-03, 00:17   #359
Martulaaa
Raczkowanie
 
Avatar Martulaaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 360
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Zapomniałam o naszym wątku Przypomniałam sobie,bo mam pytanie.Ale przed tym pochwalę się,że udało mi się spotkać z Agnes, która okazała się bardzo życzliwą koleżanką i pomocną duszyczką, nie tylko w dziedzinie kosmetologii i wizażu
Pytanie do tych, którzy się orientują (ja do nich nie należę ): czy jeśli mamy w styczniu 2 zjazdy (13-15 i 27-29) to na tych zjazdach oprócz zaliczeń mamy też egzaminy (w tym wypadku I rok-żywienie i anatomia) czy na sesję dojeżdżamy jakoś inaczej?
Kiedy wreszcie zrobią porządną stronę www z wszystkimi informacjami W listopadzie miało już wszystko być, łącznie z dostępem indywidualnym każdego studenta To w zasadzie pytanie retoryczne,bo tego to nikt nie wie (nawet sama pani dziekan,która obiecywała i obiecywała i na tym się skończyło...)
Pozdrawiam
Martulaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 19:40   #360
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Martulaaaopdisalam Ci na GG, jak prosilas
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:43.