Pytanie o KOSMETOLOGIĘ - Strona 8 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-07, 15:07   #211
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

No, Pawliszyn jest boski. Razem z koleżanką zawsze nazywamy go "naszym biednym, kochanym panem", bo nikt nie słucha wykładów, dużo dziewczyn wychodzi w trakcie ich trwania, a na zaliczeniach jest fuul ściąganie. W zeszłym roku poza kosmetologią miałam z nim jeszcze anatomię.
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-07, 15:25   #212
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Iamgine, a my z Pawliszynem mamy ostatnie zajecia w niedziele, i on zostaje z 15 <maxymalnie> osobami.. a troche nas na tych zaocznych jest. Jest super ma wielkie serducho moze nawet za wielkie, bo mi go zal jak tylu soob nie ma, a sama w niedziele tez czasem sie urywam wczesniej.
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-07, 19:29   #213
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

No, mi tez sie zdarza opuszczac jego zajęcia. Ale jest mi zawsze tak zal, jak wychodze i będąc tuz przy drzwiach widzę jego smutne oczy. On pewnie mysli, ze jest nudny, albo coś...a zawsze taki przygotowany przychodzi, ładne slajdy zrobił. Jak dla mnie to jest najfajniejsza osoba w MWSZ.

Pamietam w zeszlym roku na koniec semestru byl test z kosmetologii. Ostatnie pytanie było na prawda/fałsz i brzmiało "test był zbyt banalny". I on taki uśmiechnięty rozdawał nam te kartki I jeszcze pod testem napisał nam tak "To już wszystko w drugim teście, życze samych ciekawych wykładów i udanych chwil. Dziękuję - Wacław Pawliszyn". Normalnie mnie tym wzruszył. On tylko stał i sie uśmiechał z takim jakimś zaufaniem w oczach a dziewczyny wyjęły ksera i zżynały (ja też, ale dyskretnie, nie tak chamsko).
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-07, 21:18   #214
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez Imagine
No, mi tez sie zdarza opuszczac jego zajęcia. Ale jest mi zawsze tak zal, jak wychodze i będąc tuz przy drzwiach widzę jego smutne oczy. On pewnie mysli, ze jest nudny, albo coś...a zawsze taki przygotowany przychodzi, ładne slajdy zrobił. Jak dla mnie to jest najfajniejsza osoba w MWSZ.

Pamietam w zeszlym roku na koniec semestru byl test z kosmetologii. Ostatnie pytanie było na prawda/fałsz i brzmiało "test był zbyt banalny". I on taki uśmiechnięty rozdawał nam te kartki I jeszcze pod testem napisał nam tak "To już wszystko w drugim teście, życze samych ciekawych wykładów i udanych chwil. Dziękuję - Wacław Pawliszyn". Normalnie mnie tym wzruszył. On tylko stał i sie uśmiechał z takim jakimś zaufaniem w oczach a dziewczyny wyjęły ksera i zżynały (ja też, ale dyskretnie, nie tak chamsko).
No wlasnie...to samo powiedzialam do kolezanki jak nagle 3/4 osob na auli zaczelo gadac a tylko pare go sluchalo, ze mi go zal. Taki mily i sympatyczny, na koncu anatomii mowilac o asymetrii twarzy pokazal nam asymetryczne twarze Busha, Shwarzeneger'a (nie wiem jak to sie pisze, Michaela Jacksona, Pameli Anderson itp... cieszylysmy rowno gosc sie naprawde stara, chce byc dokladny i dowcipny a to sie naprawde ceni!
Dzis zakupilam fartuch jeszcze pare innych "drobiazgow" zostalo hmm
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-08, 11:40   #215
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

haha a u nas był raz wykład o łysieniu. I wyświetlał slajdy ze zdjęciami różnych łysin. Na jednym zdjęciu był on! haha. Uwielbiam tego gościa, niestety został mi z nim tylko ten jeden semestr :/
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-08, 17:43   #216
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Ciekawe czy on wie ze my Go tak doceniamy
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-10, 19:25   #217
Martulaaa
Raczkowanie
 
Avatar Martulaaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 360
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

No to jesteśmy po pierwszym zjeździe Wrażenia różne.Na minus brak organizacji i powszechnie panujący bajzel, związany zapewne z za dużą ilością ludzi.Jak mówi p.dziekan będzie nas chodziło na zajęcia mniej,część też zrezygnuje ale na razie jest za dużo Wykłady dosyć ciekawe-żywienie,histologia,kosme tologia i anatomia bardzo mi sie podobały Mniej surowce kosmetyczne.Nie dotarłam na biochemie i chemie biomed.Musze zorganizowac ten nocleg w Krakowie,bo jednak dojazdy na dłuższą mete byłyby bardzo męczące.Towarzystwo...za dużo pisania ale jestem na razie na nie.Ogólnie rewia mody i rozmowy przez komórki na wykładach.
a jak Wasze wrażenia?
Martulaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-10, 19:40   #218
Lii
Raczkowanie
 
Avatar Lii
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 176
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Właśnie wróciłam z zajęc. Jestem zmęczona..
Tak bałagan to tam mają piękny...ale już się do niego przyzwyczaiłam- nikt nie wie co gdzie i kiedy
Hmn...na dziennych wydaje mi się żę nie ma takiej rewii mody..(albo tylko mi się wydaje) chociaż muszę przyznać żę faktycznie ludzie są dziwni...ciężko z kimkolwiek złapać kontakt...
Wogóle to najbardziej wkurzyli mnie z biblioteką bo słyszałam że w niej nie ma żadnych książek...muszę jutro do niej się przejść i poszperać bo nie mam się z czego uczyć a wydaje mi się że same notatki to za mało...
A nie bardzo pasuje mi kupować książki na jeden semestr czy rok każdą
za 70 zł.
Pozdrawiam
Lii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-10, 23:12   #219
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez Lii
Właśnie wróciłam z zajęc. Jestem zmęczona..
Tak bałagan to tam mają piękny...ale już się do niego przyzwyczaiłam- nikt nie wie co gdzie i kiedy
Hmn...na dziennych wydaje mi się żę nie ma takiej rewii mody..(albo tylko mi się wydaje) chociaż muszę przyznać żę faktycznie ludzie są dziwni...ciężko z kimkolwiek złapać kontakt...
Wogóle to najbardziej wkurzyli mnie z biblioteką bo słyszałam że w niej nie ma żadnych książek...muszę jutro do niej się przejść i poszperać bo nie mam się z czego uczyć a wydaje mi się że same notatki to za mało...
A nie bardzo pasuje mi kupować książki na jeden semestr czy rok każdą
za 70 zł.
Pozdrawiam
Ja wlasnie dzis kupilam ta cala ksiazke do Kosmetyki, dalam za nia wlasnie 70zl. i kupie moze jeszcze na pol z kolezanka ksiazke do ang. lub hiszp. i na tym KONIEC! nie mam zamiaru kupowac nic innego a ksiazka do kosmetyki przyda mi sie na wiele lat z tego co widze, jest ciekawa A co do naszej biblioteki to ja sie tam nawet nie wybieram, bo znajac zycie za wyrobienie karty czy cokolwiek innego trzeba bedzie...PLACIC! wiec nawet tam nosa nie wsciubie wybiore sie do innych bibliotek czy to w Krakowie czy u mnie i napewno cos znajde
A dzis znow mialsysmy ta histologie gosc jest git pokazuje nam ksiazki z jakich mamy sie uczyc, po czym mowi ze ona jest do dupy( ma sie rozumiec nie uzyl takie okreslenia ) wiec wystarcza nam same notatki...no i poza tym kosztuje poinad 100zl. hehe dobre... Egzaminek mamy zapowiedziany na przyszly tydz. z anglika, ale ze slowek wiec banal A jutro wogole nie ide, od 8 do 10:25 mam tylko 3 informatyki, wiec wole sie wyspac juz na srode, bo bedzie cieeeeezka, ale damy rade damy rade!! wiec znikam juz w komino i lulu
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-10, 23:15   #220
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

O ludzie!! tam mialo byc : w kimono, a nie w KOMINO
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-10, 23:23   #221
Martulaaa
Raczkowanie
 
Avatar Martulaaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 360
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Maripossa kobito wyśpij się No nasza książ

ka do włoskiego kosztuje też 70 zł,ale nie mam zamiaru jej kupować bo podstawy mam (rok się uczyłam),a babka twierdzi,że zawyżam poziom.No bez przesady Facet z histologii jest fajny Mówi trudne rzeczy,ale moim zdaniem bardzo zrozumiale.O bibliotece nic nie wiedziałam Nie wiedziałam,że w ogóle jest a przeciez to logiczne że coś powinno być Może dziewczyny ze starszych lat wypowiedzą się o jej "zawartości"? A jak jest z kserem?Gdzie jest najbliższe?Widziałam jakieś na uczelni,ale nie wiem jak to jest-samoobsługa czy co?
I jeszcze pracownia-mam z babką z ciemnymi włosami do ramion,młoda,skończyła szkołę we Wrocławiu (zapomniałam niestety nazwiska ).Jaka ona jest?Czy rzeczywiście przestrzega wszystkich reguł na pracowni?A jak np nie chcę regulacji brwi (to jeszcze daleko ale pytam na zapas )Jakimi kryteriami się kieruje przy zaliczeniu?
Jak już pisała Lii trudno złapać z kimkolwiek kontakt Nie wiem...a może to ja taka aspołeczna jestem
Martulaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-11, 09:34   #222
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez Martulaaa
Maripossa kobito wyśpij się No nasza książ

ka do włoskiego kosztuje też 70 zł,ale nie mam zamiaru jej kupować bo podstawy mam (rok się uczyłam),a babka twierdzi,że zawyżam poziom.No bez przesady Facet z histologii jest fajny Mówi trudne rzeczy,ale moim zdaniem bardzo zrozumiale.O bibliotece nic nie wiedziałam Nie wiedziałam,że w ogóle jest a przeciez to logiczne że coś powinno być Może dziewczyny ze starszych lat wypowiedzą się o jej "zawartości"? A jak jest z kserem?Gdzie jest najbliższe?Widziałam jakieś na uczelni,ale nie wiem jak to jest-samoobsługa czy co?
I jeszcze pracownia-mam z babką z ciemnymi włosami do ramion,młoda,skończyła szkołę we Wrocławiu (zapomniałam niestety nazwiska ).Jaka ona jest?Czy rzeczywiście przestrzega wszystkich reguł na pracowni?A jak np nie chcę regulacji brwi (to jeszcze daleko ale pytam na zapas )Jakimi kryteriami się kieruje przy zaliczeniu?
Jak już pisała Lii trudno złapać z kimkolwiek kontakt Nie wiem...a może to ja taka aspołeczna jestem
Juz sie wyspalam ale jutro niestety wstaje przed 6 i wracam do domu o 20 no i z tym calym otorbieniem, bo pracownie mam jutro. Co do ksera: jak chcialam skserowac jakas kartke u nich, to kobita z dziekanatu powiedziala mi, ze to ksero nie jest dla nas a jak chcemy z niego kozystac to musimy wykupic jakas tam karte nie mam pytan...Nie mam zamiary zadnej karty kupowac! Chyba ich calkiem powalilo...najblizsze ksero to ja widzialam kolo hali targowej, ale pewnie jest gdzies blizej na Grzegorzeckiem, blizej ronda itp. Dlatego wlasnie nie wybieram sie do biblioteki, bo pewnie za wyrobienie karty czy czegos kaza zaplacic
A co do ludzi, ja juz sie doac dobrze zintegrowalam z moja grupa mam fajne dziewczyny, ale jak siedzimy czasem z calym kierunkiem na wykladach (procz grupy A i B ktore maja osobno), to czuje jakby sie wszyscy juz znali, albo jakbym w jakims Matrixie byla, hehe ale ogolnie podoba mi sie (poki co )
pozdrawiam i lece na sniadanko
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-11, 09:56   #223
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

W biblotece nic nie trzeba płacić ai wyrabiac zadnej karty Sa tam ksiazki i ja np z nich korzystam, jest tez sporo magazynów o kosmetykach, wiec tez mozna sobie je zabrac na nudne wyklady i poczytac

Ten nowej pani z pracowni nie znam, wiec nie wiem jaka jest.
A co do ksiazek, to ja mam tylko ksiazke do angielskiego. KUpilam tez do biochemii i histologii (ta druga przydala mi sie do pracy zaliczeniowej), ale wlasnie je sprzedaje na allegro, bo za duzo z nich nie korzystalam.
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-11, 09:59   #224
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

dziewczyny ja tez jak zaczynalam to widzialam tylko burdel i brak organizacji hehe tylko mysmy nie mieli na 1 semestrze anatomi , :| nie przypominam sobie... Martula, mozliwe ze masz z nową kobietą, bo szkola zatrudnila do pracowni 3 nowe kobiety. Ja znam tylko p Dymek i p. Didiuk.
Ja z kontaktem problemow nie mialam, poznalam dziewcvzyny z ktorymi trzymam sie do dzisiaj, co jakis czas lapie kontakt z kims nowym
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-11, 13:04   #225
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez Imagine
W biblotece nic nie trzeba płacić ai wyrabiac zadnej karty Sa tam ksiazki i ja np z nich korzystam, jest tez sporo magazynów o kosmetykach, wiec tez mozna sobie je zabrac na nudne wyklady i poczytac

Ten nowej pani z pracowni nie znam, wiec nie wiem jaka jest.
A co do ksiazek, to ja mam tylko ksiazke do angielskiego. KUpilam tez do biochemii i histologii (ta druga przydala mi sie do pracy zaliczeniowej), ale wlasnie je sprzedaje na allegro, bo za duzo z nich nie korzystalam.
Wow! to niezle czyli widze jest jakis plus tej biblioteki A gdzie ona sie miesci jesli moge wiedziec? Bo sie tylko o niej nasluchalam a gdzie jest to nie wiem
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-11, 18:25   #226
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

trzeba wyjść po pierwszych i drugich schodach no i na wprost. Na drzwiach jest kartka, że to biblioteka

Nie podoba mi sie to,ze zmienili nam pana z bufetu. Ten, co jest teraz jest niemiły i wogóle nie lubie go. Poprzedni był taki kochany..
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-12, 09:26   #227
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

faceta z bufetu zmienili ?? ale zapiekanki mam nadzieje ze zostaly te same. Wogole, niewiem jak teraz bufet wyglada bo wszystkie zajecia mam na rzezniczej a tam nic cieplego zjesc nie idzie
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-12, 18:14   #228
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Zapiekanki niby te same..ale jakos gorzej smakują. ja w kazdym razie tam juz nie bede chodzic, bo niemiły sprzedawca mnie odstraszył raz na zawsze.

Agnes Ty jestes zdajesie na zaicznych, czy miliscie sprawdzian (czy kartkóweczke, jak to mowi dr Eliakiewicz czy jak jej) z biologii?? Bo ja jutro mam i cos sluchy chodzily, ze zaoczne mialy..a jak mielas, to moze pamietasz jakie byly pytania? Bo ja nawet notatek nie mam z pierwszego wykładu.
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-12, 21:55   #229
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Cytat:
Napisane przez Ag_nes
faceta z bufetu zmienili ?? ale zapiekanki mam nadzieje ze zostaly te same. Wogole, niewiem jak teraz bufet wyglada bo wszystkie zajecia mam na rzezniczej a tam nic cieplego zjesc nie idzie
A dzis moje kolezanki byly tam na kawce i mowily jaki to tam sympatyczny pan jest ze pogada, pozartuje itd...historie swojego zycia opowiadal ponoc moze ten "zly" byl tylko w zastepstwie? albo chodza na zmiany? nie znam w sumie zadnego, ale skoro mowily ze taki sympatyczny, to moze juz wrocil
A co do kobiety z pracowni: dzis mialysmy 1 normalne zajecia. Rzeczywiscie, babka dosc roztrzepana, bo jak robilysmy juz kolezankom ten demakijaz to ona zaczela dyktowac co mamy przyniesc na nast. zajecia hmm...poza tym zdziwilo mnie troche, ze kolezanka jeszcze nie skonczyla mi czegos robic a tu polowa dziewczyn juz poszla do szatni sie przebierac i babka tez sie zbiera a ja nie wiem o co biega (kol. tez nie wie), nie raczyla poinformowac wszystkich ze konczymy, zeby zaczac sie zbierac itp... tylko rach ciach i juz. No coz... Noge sobie biedaczka zlamala chodzi o kuli, wogole ledwo chodzi...
W domu mnie nie bylo 14 godzin, wyszlam z domu po 6 a wrocilam po 20, cudownie
Imagine: slyszalam ze ponoc na 2 roku trzeba kupowac polowe wiecej rzeczy na pracownie i wogole drozszych i bardziej "skomplikowanych" (ze sie tak wyraze) to prawda??
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-12, 22:44   #230
Imagine
Magda
 
Avatar Imagine
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krakow
Wiadomości: 618
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

oj nie wiem, w III semestrze mamy tylko powtorke z poprzedniego roku, czyli w sumie nic oprocz wacików kupowac nie bede. A moze w kolejnym semestrze juz cos wiecej..ale nie wiem

A co do pana z bufetu, to uslyszal ze w wyborach glosowalam na Tuska i dostal mi sie taki ochrzaj od niego (wg niego ci, co glosuja na Tuska albo Kaczynskiego sa politycznymi idiotami). No obcy koles podnosi na mnie głos..
Imagine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 15:12   #231
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Imaginko ja pisze z biologi w ten weekend, jeszcze nic nie mielismy, ale ja sie nie przejmuje, chociaz niby jeden wyklad ale troche duzo tego. Mi sie ta kobitka sympatyczna i niegrozna wydaje, zresztą i tak nie traktuje naszych studiów "serio" ostatnio cos mowila "na takich prawdziwych studiach to cos tam cos tam " chyba chodzilo jej o jakąs medycyne.
A Ty juz jestes po ? moglabys napisac czego sie spodziewac? tylko jutro z rana jade i bede odcieta od kompa
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 20:52   #232
AlmE
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2002-08
Wiadomości: 24
GG do AlmE
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Hejka ! Mialam napisac jak tam w Lodzi na UM...hm dla mnie jest poki co super choc duzooooooooooo anaty,wczoraj bylo pierwsze kolokwium juz po tyg.nauki z powloki wspolnej.Trudne...70 stron maczkiem z Bochenka do wkucia.Za 2 tyg. kosci i miesnie.Dzis wrocilam do domku i co ? Wkuwam kosci zebym sie wyrobila.Fajne sa praktyczne.Poki co mialysmy masaz lapek-w pon.zaliczenie.
Ja jestem zadowolona.Liczylam,ze studia nie beda latwe i czegos mnie naucza.Mysle,ze tak wlasnie bedzie.
AlmE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 21:16   #233
bellissa
Zadomowienie
 
Avatar bellissa
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 460
GG do bellissa
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

A ja się zapisałam dzisiaj na kosmetologię do MWSZ - zaocznie. Bałam się, że już mnie nie przyjmie bo już były 2 zjazdy ale na szczęście przyjęła mnie i jutro idę wpłacić pieniążki Czy któraś z was chodzi zaocznie na I semestr? Strasznie się cieszę i już nie mogę się doczekać wykładów Mam nadzieję, że jakoś nadrobię to co już było...
bellissa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 21:27   #234
Roma19a
Raczkowanie
 
Avatar Roma19a
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 231
GG do Roma19a
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Agnes nam sprawdzian odpuscila, ale powiedziala ze za tydzien bedzie. Po dwoch wykladach jest tego multum!

Jezeli bedziesz miec w ten weekend, to prosze napisz co było
Roma19a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 21:28   #235
Roma19a
Raczkowanie
 
Avatar Roma19a
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 231
GG do Roma19a
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

o sory, wysłało mi z konta mojej siostry - to pisze IMAGINE
Roma19a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 21:31   #236
bellissa
Zadomowienie
 
Avatar bellissa
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 460
GG do bellissa
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Ja mam wykłady 21,22 i 23 i mam nadzieję, że to jakoś wszystko nadrobię
bellissa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 21:33   #237
bellissa
Zadomowienie
 
Avatar bellissa
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 460
GG do bellissa
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Muszę się dopisać na lektoraty z języków i właśnie nie wiem kiedy i jak znależć tą panią , ma chyba na nazwisko Palka?
bellissa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 23:17   #238
Kalamea
Raczkowanie
 
Avatar Kalamea
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 93
Question Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

hej dziewczyny, ja zaczęłam w tym roku studiować zdrowie publiczne w celu wybrania kosmetologii jako specjalizacji. zastanawiam się tylko, jak to jest z tą moją szkołą, bo zaczynają się dziać jakieś dziwne rzeczy w kwestii organizacyjnej. stąd moje pytanie, czy któraś z was chodziła lub chodzi do WSU w Kielcach? będę bardzo wdzięczna za jakieś informacje na jej temat. pozdrawiam wszystkich gorąco ;*
Kalamea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-14, 09:33   #239
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Imaginko jasne ze napisze, w sumie wolałabym miec teraz, niz za 2 tyg wkuwac wiecej

Bellisa, fajnie ze zapisałas sie na MWSZ , przeczytaj sobie dokladnie ten wątek, a nic nie powinno Cie w naszej szkole zaskoczyc
A mam pytanko, czy bralas pod uwage tą drugą szkole na krowoderskiej ? a jezeli bralas to co spowodowalo ze wybralas MWSZ. Bo w sumie te szkoly sa porównywalne a ja do dzis nie wiem czym sie roznia i gdzie jest "lepiej"
A co do zaleglosci to po 2 wykladach napewno nadrowbisz, rok temu przyjmowali na 1 semestr jeszcze na początku grudnia
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-14, 09:52   #240
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Pytanie o KOSMETOLOGIĘ

Imagine! dzieki za odpowiedz a mozesz mi jeszcze powiedziec (chyba ze Cie za bardzo męczę) czy na II roku tez jest chemia biomedyczna?? Bo powoli zaczyna mnie to oslabiac....nic nie jaze na tych wykladach, mimo ze gosc sympatyczny sie wydaje. Biochemie poki co kapuje, bo narazie sama biologia i takie podstawy, wiec nawet malo co pisze. P. od podstaw zywienia tez nas troche zdziwilia wczoraj odczytala cala liste obecnosci, zapytala chyba z 7 osob z czego jednej dala 1 no i jeszcze zadanie zadala....No ja nie wiem, ale ponoc na studiach juz nie jest jak w LO a ona takie metody wprowadza. Pytala banalow oczywiscie, ale dziewczynie zadala 1 pytanie na ktore nie znala odp. i posadzila z gala. Do tego powiedziala, ze przy kolejnych pytaniach bedzie obowiazywal material od poczatku...No coz.
Poza tym: myslalam ze wczoraj zaczne walic glowa w lawke na anatomii, nie moglam wytrzymac. A czego?? Tego ze gosc wyklada, spokojnie mowi, ladnie () a polowa sali "Czy moglby Pan powtorzyc?" i tak doslownie co pare sekund!! niektore rzeczy po pare razy gosc pod koniec juz byl chyba mocno wkurzony (nie dziwie sie wcale...jak non stop ktos przerywa to to z tropu wybija), zaczal przewracac oczami i sylabizowac im TRUDNE WYRAZY to naprawde nie do zniesienia. A jeszcze coponiektore ine rozumiejac co on mowi przerywaly i mowily "A tzn. ze....... ?" a gosc "Nie...." i widac ze mysli sobie "Ze tez musze pracowac z takimi ludzmi!!". Naprawde, dziewczyny robily z siebie takie kretynki, ze szkoda gadac... nie mowie, ze mialy wszystko zrozumiec, ale zeby przerywac co chwilke i "Wolniej!" albo "prosze jeszcze raz powt.". To z reszta nie tylko gosciowi przeszkadza, ale reszta osob tez juz nie mogla tego wytrzymac...Jak z kolezankami wszyslysmy stamtad umordowane tym wszystkim to z ulga odetchnelysmy nie wiem, ale chyba coponiektorzy powinni miec indywidualny tok nauczania, bo w koncu na studiach jakiegos minimum w zachowaniu sie powinno wymagac...
Ehh...sie rozpisalam ponazekalam, to moge isc na sniadanko, hehe
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:17.