Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX - Strona 142 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-01-06, 14:55   #4231
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa
Wiadomości: 2 927
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Strasznie to indywidualne, prawda Mnie on bardzo złuszcza, ale równocześnie podrażnia - dostaję czerwonych placków na policzkach niczym ruska laleczka
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline  
Stary 2014-01-06, 15:00   #4232
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
rozumiem, że zamiast do bankomatu wsuwam kartę do stacji dysków
pomysł wydaje się znakomity, ale może nie zadziałać , a powinno zadziałać to: http://skarbonet.pl/artykuly/33-jak-...przez-internet
sylwiusaka jest offline  
Stary 2014-01-06, 15:19   #4233
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Małgosia pamiętaj, że jakby co to mogę robić za Twojego zagranicznego surogata zakupowego

---------- Dopisano o 15:19 ---------- Poprzedni post napisano o 15:13 ----------

Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość

Czyli na Iherbie cena przesyłki uzależniona jest od wagi paczki.

w przypadku przesyłek rejestrowanych (tych droższych tak własnie jest.
a jeśli waga przesyłki jest do do 1,814 kg możesz wybrać tania opcje przesyłki nierejestrowanej za 4$ - jakieś tam ryzyko jest z tytułu formy wysyłki, ale przesyłki rejestrowane są bardzo drogie... jak będziesz robiła zakupy i wpiszesz kraj dostawy to zobaczysz dostępne formy wysyłek wraz z kwotami.
i nie zapomnij o wrzuceniu do koszyka drobiazgu z zakładki freebies
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2014-01-06, 15:35   #4234
natkaa
Zadomowienie
 
Avatar natkaa
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 592
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Małgosia pamiętaj, że jakby co to mogę robić za Twojego zagranicznego surogata zakupowego

---------- Dopisano o 15:19 ---------- Poprzedni post napisano o 15:13 ----------




w przypadku przesyłek rejestrowanych (tych droższych tak własnie jest.
a jeśli waga przesyłki jest do do 1,814 kg możesz wybrać tania opcje przesyłki nierejestrowanej za 4$ - jakieś tam ryzyko jest z tytułu formy wysyłki, ale przesyłki rejestrowane są bardzo drogie... jak będziesz robiła zakupy i wpiszesz kraj dostawy to zobaczysz dostępne formy wysyłek wraz z kwotami.
i nie zapomnij o wrzuceniu do koszyka drobiazgu z zakładki freebies
Dziękuję za łopatologiczne przełożenie
__________________
Czasami piszę sobie recenzje filmów.
natkaa jest offline  
Stary 2014-01-06, 15:59   #4235
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Też gdzieś o niej słyszałam Na allegro jest dość konkretna oferta, ale to chyba nie od Izabel, oczywiście nie wszystko, ale każdy coś znajdzie dla siebie i cenowo całkiem całkiem
A Izabel siedzi i cichutko zaczytuje sie w naszym watku

---------- Dopisano o 16:57 ---------- Poprzedni post napisano o 16:51 ----------

Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
Dziękuję za łopatologiczne przełożenie
Natka odsylam do watku o iherbie. Tam jest wiecej info odnosnie produktow wyprobowanych juz przez dziewczyny. Bo jeden maly kremik to tak lyso zamawiac. Smutno mu bedzie w paczuszcze

Teoretycznie pierwsza paczke moglabys miec tansza o 5 dolcow czyli tak jakby zwrocone koszta wysylki jesli otrzymalabys od kogos kod rabatowy kto robil juz tam zakupy (ktokolwiek - kazdy dysponuje takim kodem).

---------- Dopisano o 16:59 ---------- Poprzedni post napisano o 16:57 ----------

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Małgosia pamiętaj, że jakby co to mogę robić za Twojego zagranicznego surogata zakupowego

---------- Dopisano o 15:19 ---------- Poprzedni post napisano o 15:13 ----------




w przypadku przesyłek rejestrowanych (tych droższych tak własnie jest.
a jeśli waga przesyłki jest do do 1,814 kg możesz wybrać tania opcje przesyłki nierejestrowanej za 4$ - jakieś tam ryzyko jest z tytułu formy wysyłki, ale przesyłki rejestrowane są bardzo drogie... jak będziesz robiła zakupy i wpiszesz kraj dostawy to zobaczysz dostępne formy wysyłek wraz z kwotami.
i nie zapomnij o wrzuceniu do koszyka drobiazgu z zakładki freebies
Kurcze a mnie kiedys dolaczyli do deklaracji celnej wyjsciowa cene tej darmoszki (choc de facto nic za nia nie placilam) co w efekcie zawyzylo okrutnie moja paczke i musialam placic vat i clo. Bylam wsciekla przeokrutnie! Mialas tak?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
__________________
Redhead and proud!

Edytowane przez la songerie
Czas edycji: 2014-01-06 o 16:01
la songerie jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:01   #4236
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
rozumiem, że zamiast do bankomatu wsuwam kartę do stacji dysków
no, nie przekonamy sie poki nie sprobujemy! ale zmartwilyscie moje konto ta informacja

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
cloche jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:03   #4237
natkaa
Zadomowienie
 
Avatar natkaa
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 592
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Ubijam piankę z Rayne, może będzie wymianka i dostanę kremik z retinolem
__________________
Czasami piszę sobie recenzje filmów.
natkaa jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:05   #4238
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa
Wiadomości: 2 927
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
Ubijam piankę z Rayne, może będzie wymianka i dostanę kremik z retinolem
Będzie, będzie Micelem P&R zawsze można mnie kupić
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:06   #4239
natkaa
Zadomowienie
 
Avatar natkaa
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 592
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez Rayne Pokaż wiadomość
Będzie, będzie Micelem P&R zawsze można mnie kupić
Każdą z nas można kupić, liczy się tylko trafienie w gusta
__________________
Czasami piszę sobie recenzje filmów.
natkaa jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:09   #4240
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

co? jakie kody? taniej? iherb? ja scem!

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
cloche jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:13   #4241
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
Dziękuję za łopatologiczne przełożenie

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
A Izabel siedzi i cichutko zaczytuje sie w naszym watku

---------- Dopisano o 16:57 ---------- Poprzedni post napisano o 16:51 ----------



Natka odsylam do watku o iherbie. Tam jest wiecej info odnosnie produktow wyprobowanych juz przez dziewczyny. Bo jeden maly kremik to tak lyso zamawiac. Smutno mu bedzie w paczuszcze

Teoretycznie pierwsza paczke moglabys miec tansza o 5 dolcow czyli tak jakby zwrocone koszta wysylki jesli otrzymalabys od kogos kod rabatowy kto robil juz tam zakupy (ktokolwiek - kazdy dysponuje takim kodem).

---------- Dopisano o 16:59 ---------- Poprzedni post napisano o 16:57 ----------



Kurcze a mnie kiedys dolaczyli do deklaracji celnej wyjsciowa cene tej darmoszki (choc de facto nic za nia nie placilam) co w efekcie zawyzylo okrutnie moja paczke i musialam placic vat i clo. Bylam wsciekla przeokrutnie! Mialas tak?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
i z iherba kilka razy przechodziły przez celny, ale jeszcze nigdy mi nic nie doliczyli na szczęście
a jednak często zdarzało się miec kwotę powyżej limitu....

myślisz, że Isabelle czyta watek ?
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:13   #4242
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez jadzia_jadzia Pokaż wiadomość
Fajny zbiorek Chciałam zapytać o tą glinkę zieloną Aztecką? Bo też się na nią czaję na iherbie (nie uda mi się iść na odwyk!!!). Czy ona się czymś różni od innych zielonych glinek? Zastanawiam się czy jest sens, czy lepiej kupić zwykłą wałdajską od ruskich za 5 zł

A czy masz doświadczenia z innymi produktami Earth Science? Ciekawa jestem szczególnie szamponu i maski do włosów.

Dzieki
Co do glinki to niewiem czym sie rozni od innych sypkich zielonych bo innych nie mialam.Powiem tylko ze nadaje sie raczej do tlustych i mieszanych cer i trzeba ja trzymac krotko bo dosyc wysusza.
Co do ES to mialam maske do wlosow z oliwa i awocado i jest super,swietnie nawilza wlosy-tylko ze nie jest w 100% naturalna.
Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość

serio???

fajny zestaw. nadal jesteś moją idolką

Ja wlasnie robie wish liste i nici z mojego minimalizmu

Pozatym mam dylemat-twarz mi cos ladnieje ostatnio.Dzisiaj spojrzalam w lustro i twarz wygladzona-szczegolnie doly pod oczami jakby zniwelowaneI teraz niewiem czy to od kremu z retinolem z iherb,serum Sanitas czy tego drogocennego serum co nalozylam wczoraj

Ten watek oprocz tego ze przyczyni sie do mojego bankructwa moze spowolni jakos proces starzenia bo zaczelam ostatnio uzywac kosmetykow bardziej regularnie niz dotychczas
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com

Edytowane przez CzarnyElf
Czas edycji: 2014-01-06 o 16:23
CzarnyElf jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:19   #4243
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Dzieki
Co do glinki to niewiem czym sie rozni od innych sypkich zielonych bo innych nie mialam.Powiem tylko ze nadaje sie raczej do tlustych i mieszanych cer i trzeba ja trzymac krotko bo dosyc wysusza.
Co do ES to mialam maske do wlosow z oliwa i awocado i jest super,swietnie nawilza wlosy-tylko ze nie jest w 100% naturalna.


Ja wlasnie robie wish liste i nici z mojego minimalizmu

Pozatym mam dylemat-twarz mi cos ladnieje ostatnio.Dzisiaj spojrzalam w lustro i twarz wygladzona-szczegolnie doly pod oczami jakby zniwelowaneI teraz niewiem czy to od kremu z retinolem z iherb,serum Sanitas czy tego drogocennego serum co nalozylam wczoraj

Ten watek oprocz tego ze przyczyni sie do mojego bankructwa moze uchroni jakos moja twarz przed staroscia bo zaczelam ostatnio uzywac kosmetykow bardziej regularnie niz dotychczas
Haha tak sobie tlumacz wiatr w portfelu Ale serio lepiej testowac dobrosci solo bo przynajmniej wszystko jest jasne.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

---------- Dopisano o 17:19 ---------- Poprzedni post napisano o 17:17 ----------

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość



i z iherba kilka razy przechodziły przez celny, ale jeszcze nigdy mi nic nie doliczyli na szczęście
a jednak często zdarzało się miec kwotę powyżej limitu....

myślisz, że Isabelle czyta watek ?
U nas elka w koronie zrobila sie chytra i wsio powyzej 15 elzbiet kosztuje srednio drugie tyle. Tak sie raz nacielam. Za paczke warta 16 musialam doplacic 12. Skandal!
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:26   #4244
susabee
Wtajemniczenie
 
Avatar susabee
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 2 599
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Dzieki. Moze kiedys sie podejme. Choc kreci mnie bardziej zamowienie wiekszej ilosci polproduktow z Tkb trading i pobawienie sie od zera w formulowanie wlasnego podkladu.

---------- Dopisano o 22:46 ---------- Poprzedni post napisano o 22:42 ----------



Oj kusisz mnie strasznie ta emulsja. Moze gdybym doswojego filtra mineralnego dodala krople oleju to mialabym podobna lepkosc dobra dla mineralow. To tez odnosnie tej bazy o ktorej pisalam.

Jak na ironie wykanczam (wymeczam) resztke kremu Tiaki. Jaki mialas? Sluzyl ci? Ja mam krem na noc z olejem makadamia. Wypryszcza mnie po nim okrutnie!

---------- Dopisano o 22:47 ---------- Poprzedni post napisano o 22:46 ----------



Chyba zaczne robic mydelniczki i zbije fortune sprzedajac wam Btw. jestem ceramikiem

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Mnie rzadko coś wypryszcza- w tym przypadku nic takiego nie miało miejsca, a udało mi się kiedyś dorwać zestaw w cenie jednego kremu ; teraz kończę właśnie na dzień i pod oczy

Ja jak patrzę na takie piękne rzeczy z ceramiki, to odpoczywam...
Pracujesz tam w zawodzie?
__________________
Celem ludzkiej wędrówki nie jest żadne miejsce, lecz sposób postrzegania świata... H.M.
susabee jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:27   #4245
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość

U nas elka w koronie zrobila sie chytra i wsio powyzej 15 elzbiet kosztuje srednio drugie tyle. Tak sie raz nacielam. Za paczke warta 16 musialam doplacic 12. Skandal!
chytra faktycznie ta ela
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:36   #4246
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
Mnie rzadko coś wypryszcza- w tym przypadku nic takiego nie miało miejsca, a udało mi się kiedyś dorwać zestaw w cenie jednego kremu ; teraz kończę właśnie na dzień i pod oczy

Ja jak patrzę na takie piękne rzeczy z ceramiki, to odpoczywam...
Pracujesz tam w zawodzie?
Ja swoj kupilam w tkmaxx klasycznie . O ile pieknie pachnie to niestety mnie po nim wysyfia. Podziwiam was ze wiecie ktory to skladnik robi kuku. Ja chyba nigdy do tego nie dojde.

Czy pracuje w zawodzie... Hmmm. Powiem tak: pracuje nad tym zeby pracowac czyli jestem na etapie przygotowawczym do otwarcia swojego biznesu ( majac przy tym przechodnia prace na przezycie). Pewnie z rok mi jeszcze zejdzie, bo chce to otworzyc dokladnie po swojemu a nie po lebkach. Jesli patrzenie na ceramike cie uspokaja to moze jakis kurs zaliczysz? Nic tak nie koi nerwow jak lepienie! Poza tym wtedy ten styl zycia eko trzyma sie bardziej kupy ze tak brzydko powiem
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:50   #4247
susabee
Wtajemniczenie
 
Avatar susabee
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 2 599
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Dzieki
Co do glinki to niewiem czym sie rozni od innych sypkich zielonych bo innych nie mialam.Powiem tylko ze nadaje sie raczej do tlustych i mieszanych cer i trzeba ja trzymac krotko bo dosyc wysusza.
Co do ES to mialam maske do wlosow z oliwa i awocado i jest super,swietnie nawilza wlosy-tylko ze nie jest w 100% naturalna.


Ja wlasnie robie wish liste i nici z mojego minimalizmu

Pozatym mam dylemat-twarz mi cos ladnieje ostatnio.Dzisiaj spojrzalam w lustro i twarz wygladzona-szczegolnie doly pod oczami jakby zniwelowaneI teraz niewiem czy to od kremu z retinolem z iherb,serum Sanitas czy tego drogocennego serum co nalozylam wczoraj

Ten watek oprocz tego ze przyczyni sie do mojego bankructwa moze spowolni jakos proces starzenia bo zaczelam ostatnio uzywac kosmetykow bardziej regularnie niz dotychczas
To drogocenne serum ma skład podobny do oleju Wspaniałego Alepii (argan, róża , opuncja i dodatkowo nigella we Wspaniałym), który komuś tutaj też zrobił porządek pod oczami...

---------- Dopisano o 16:50 ---------- Poprzedni post napisano o 16:40 ----------

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Ja swoj kupilam w tkmaxx klasycznie . O ile pieknie pachnie to niestety mnie po nim wysyfia. Podziwiam was ze wiecie ktory to skladnik robi kuku. Ja chyba nigdy do tego nie dojde.

Czy pracuje w zawodzie... Hmmm. Powiem tak: pracuje nad tym zeby pracowac czyli jestem na etapie przygotowawczym do otwarcia swojego biznesu ( majac przy tym przechodnia prace na przezycie). Pewnie z rok mi jeszcze zejdzie, bo chce to otworzyc dokladnie po swojemu a nie po lebkach. Jesli patrzenie na ceramike cie uspokaja to moze jakis kurs zaliczysz? Nic tak nie koi nerwow jak lepienie! Poza tym wtedy ten styl zycia eko trzyma sie bardziej kupy ze tak brzydko powiem
A wiesz, że myślałam kiedyś o tym, ale mi już trochę przeszło- teraz wolę popatrzeć sobie na takie ładne rzeczy i planować, gdzie to postawić, a możliwości w tym zakresie mam ostatnio mocno ograniczone, no chyba, że coś się stłucze i zrobi miejsce, bo nie lubię zagraconych wnętrz...
__________________
Celem ludzkiej wędrówki nie jest żadne miejsce, lecz sposób postrzegania świata... H.M.
susabee jest offline  
Stary 2014-01-06, 16:52   #4248
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
To drogocenne serum ma skład podobny do oleju Wspaniałego Alepii (argan, róża , opuncja i dodatkowo nigella we Wspaniałym), który komuś tutaj też zrobił porządek pod oczami...

---------- Dopisano o 16:50 ---------- Poprzedni post napisano o 16:40 ----------


A wiesz, że myślałam kiedyś o tym, ale mi już trochę przeszło- teraz wolę popatrzeć sobie na takie ładne rzeczy i planować, gdzie to postawić, a możliwości w tym zakresie mam ostatnio mocno ograniczone, no chyba, że coś się stłucze i zrobi miejsce, bo nie lubię zagraconych wnętrz...
Polecam! Nie pozalujesz. A jak nie chcesz sie babrac to faktycznie mozesz tylko podziwiac, macac i kupic.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline  
Stary 2014-01-06, 17:06   #4249
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

la songerie, a robisz juz cosik? mnie by sie tam jakas fajna mydelniczka i cos do kompletu do lazienki przydaly
cloche jest offline  
Stary 2014-01-06, 17:10   #4250
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
la songerie, a robisz juz cosik? mnie by sie tam jakas fajna mydelniczka i cos do kompletu do lazienki przydaly
Poki co nie podlaczylam pieca ale jak juz podlacze to bede smigac ze heeej
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline  
Stary 2014-01-06, 18:02   #4251
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Haha tak sobie tlumacz wiatr w portfelu Ale serio lepiej testowac dobrosci solo bo przynajmniej wszystko jest jasne.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk[COLOR="Silver"]
Prawda
Mam zamiar wykonczyc najpierw retinol a potem to serum

Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
To drogocenne serum ma skład podobny do oleju Wspaniałego Alepii (argan, róża , opuncja i dodatkowo nigella we Wspaniałym), który komuś tutaj też zrobił porządek pod oczami...[COLOR="Silver"]
Moge prosic o linka do tego oleju?
Juz znalazlamPowiem siostrze-moze mi kupiJak narazie bede szukac odpowiednika ktory moge dostac przez internet tutaj
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com

Edytowane przez CzarnyElf
Czas edycji: 2014-01-06 o 18:14
CzarnyElf jest offline  
Stary 2014-01-06, 18:30   #4252
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 339
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
a izabel siedzi i cichutko zaczytuje sie w naszym watku

:d
Korah jest offline  
Stary 2014-01-06, 18:56   #4253
susabee
Wtajemniczenie
 
Avatar susabee
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 2 599
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Poki co nie podlaczylam pieca ale jak juz podlacze to bede smigac ze heeej
A śmigaj, śmigaj i podeślij linka do swojej stronki
Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Moge prosic o linka do tego oleju?
Juz znalazlamPowiem siostrze-moze mi kupiJak narazie bede szukac odpowiednika ktory moge dostac przez internet tutaj
Sama opuncja też sobie nieźle radzi w tym temacie- łatwiej będzie chyba kupić małe ilości poszczególnych olejków i samej sobie wymieszać to cudo...
Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość

myślisz, że Isabelle czyta watek ?
I skrzętnie notuje

---------- Dopisano o 18:56 ---------- Poprzedni post napisano o 18:55 ----------

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
:d
Ciekawe, czym to zaowocuje
__________________
Celem ludzkiej wędrówki nie jest żadne miejsce, lecz sposób postrzegania świata... H.M.
susabee jest offline  
Stary 2014-01-06, 19:21   #4254
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
A śmigaj, śmigaj i podeślij linka do swojej stronki

Sama opuncja też sobie nieźle radzi w tym temacie- łatwiej będzie chyba kupić małe ilości poszczególnych olejków i samej sobie wymieszać to cudo...

I skrzętnie notuje

---------- Dopisano o 18:56 ---------- Poprzedni post napisano o 18:55 ----------


Ciekawe, czym to zaowocuje
Pewnie. Kiedy go zaloze napewno dam znac.


A Isabelle otworzy sklep idealny gdzie spelni wszystkie nasze kosmetyczne marzenia, cenowe rowniez

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline  
Stary 2014-01-06, 19:24   #4255
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
co? jakie kody? taniej? iherb? ja scem!

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
np. tego możesz użyć
BMK714

użyłam dziś takiego szamponu
http://www.iherb.com/Nature-s-Paradi...73-18-ml/30669
niezły koszmarek wrażenia podobne do mycia włosów szamponem 40% laurie alepia - tępy, w ogóle się nie pieni, kołtuni włosy, zostawia je sztywne nawet po użyciu dobrej odżywki dr organic, długim włosom zdecydowanie nie polecam

zamówiłam sobie serum pukka na naturisimo



Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
A śmigaj, śmigaj i podeślij linka do swojej stronki

Sama opuncja też sobie nieźle radzi w tym temacie- łatwiej będzie chyba kupić małe ilości poszczególnych olejków i samej sobie wymieszać to cudo...
który olej z opuncji miałaś? co się Twoim zdaniem lepiej wchłania - opuncja czy ta róża pai?

Edytowane przez promolcia
Czas edycji: 2014-01-06 o 19:26
promolcia jest offline  
Stary 2014-01-06, 19:25   #4256
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość

Sama opuncja też sobie nieźle radzi w tym temacie- łatwiej będzie chyba kupić małe ilości poszczególnych olejków i samej sobie wymieszać to cudo...
Dobra rada-na dniach bede w sklepie z naturalnymi kosmetykami wiec poszukam tych olei
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2014-01-06, 19:33   #4257
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość

który olej z opuncji miałaś? co się Twoim zdaniem lepiej wchłania - opuncja czy ta róża pai?
ja miałam olej z opuncji eko z BU i był świetny po oczy
ślicznie radził sobie z cieniami, workami.
czule wspominam
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2014-01-06, 19:34   #4258
mlodziudka85
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 1 301
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość
np. tego możesz użyć
BMK714

użyłam dziś takiego szamponu
http://www.iherb.com/Nature-s-Paradi...73-18-ml/30669
niezły koszmarek wrażenia podobne do mycia włosów szamponem 40% laurie alepia - tępy, w ogóle się nie pieni, kołtuni włosy, zostawia je sztywne nawet po użyciu dobrej odżywki dr organic, długim włosom zdecydowanie nie polecam

zamówiłam sobie serum pukka na naturisimo





który olej z opuncji miałaś? co się Twoim zdaniem lepiej wchłania - opuncja czy ta róża pai?
A miałam do CIebie pisać w tej sprawie...
p.s. Czy ja dobrze widzę, że przesyłka jest darmowa?
mlodziudka85 jest offline  
Stary 2014-01-06, 19:37   #4259
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
ja miałam olej z opuncji eko z BU i był świetny po oczy
ślicznie radził sobie z cieniami, workami.
czule wspominam
Zapisalam do wish listy
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2014-01-06, 19:51   #4260
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 883
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ IX

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Dobra rada-na dniach bede w sklepie z naturalnymi kosmetykami wiec poszukam tych olei
Niektóre strony sprzedające alepię
podają za producentem (czy też dystrybutorem) % poszczególnych składników Wspaniałego.
Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
burt's bees, kosmetyki ekologiczne, kosmetyki naturalne, naturalne, pielęgnacja naturalna, pszczeli, zbiory kosmetyczne

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-27 13:18:24


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:29.