Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 124 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-03-14, 18:23   #3691
Iguśka
Raczkowanie
 
Avatar Iguśka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 154
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Bardzo rozsądne postępowanie...
Iguśka jest offline  
Stary 2007-03-14, 19:38   #3692
_MaJa_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 42
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

hehe wiem ze to troche dziwne ale od wczorajszego przeklucia caly czas jem i jestem glodna..yyy nie wiem dlaczego tak jest powiedzcie czy cos jest nie tak hehe
_MaJa_ jest offline  
Stary 2007-03-14, 20:09   #3693
bejbi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 32
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
glupota ludzka nie zna granic...

zgadzam się w 100 procentach!
bejbi jest offline  
Stary 2007-03-14, 22:15   #3694
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ożesz...
lepiej może jednak powstrzymam się od komentarza...
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-03-15, 00:57   #3695
aga87
Rozeznanie
 
Avatar aga87
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wa-wa / Płock
Wiadomości: 919
GG do aga87
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
no wlasnie 6mm? to ile ma mm Twoja skora trzymajaca kolczyk? 4? 5? moja sama skora ma z 6 albo z 7mm na oko
Aż z ciekawości pobiegłam i zmierzyłam moją skórę.. Heh chyba jestem rekordzistką, bo ja mam równo 1 cm skóry
I cieszę się, bo nijak się nie zerwie, a już prawie 2 lata
__________________
-Holly, you're drunk.
-True.

"He's all right! Aren't you,cat? Poor slob without a name! The way I see it I haven't got the right to give him one. We don't belong to each other. We just took up one day by the river.
I don't want to own anything until I find a place where me and things go together."
aga87 jest offline  
Stary 2007-03-15, 09:52   #3696
eifersucht
Zadomowienie
 
Avatar eifersucht
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 770
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Zauważyłam, że niektórym dziewczynom pręty wystają dość znacznie np. 5mm albo i więcej. Nie uważacie, że takie wystajace prety zwiększają możliwość zachaczenia o coś? Ja bym się bała z takim chodzić dlatego ostatnio wymieniłam moje 10 mm na 8mm i wystaje mi teraz może 1 - 1,5 mm i chyba tylko takie już bede kupowac. No chyba, że jestem przewrażliwiona?

Cytat:
Napisane przez aga87 Pokaż wiadomość
Aż z ciekawości pobiegłam i zmierzyłam moją skórę.. Heh chyba jestem rekordzistką, bo ja mam równo 1 cm skóry
I cieszę się, bo nijak się nie zerwie, a już prawie 2 lata
No to rzeczywiście rekord Ja mam równo 7 mm skóry
__________________

eifersucht jest offline  
Stary 2007-03-15, 10:25   #3697
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

he ja tez zmierzylam - 7mm
Svinecka jest offline  
Stary 2007-03-15, 14:41   #3698
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 408
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

a ja nie kupuję rzeczy na allegro mam złe doświadczenia. a igły to już w szczególności kto może wiedzieć że to nie używana może i była w opakowaniu, ale skąd wiedzieć że ktoś nie wsadził jej przez małą dziurkę? a przecież tak można się zarazić żółtaczką, najgorzej jak typu C albo HIVem
__________________
.
tatty jest offline  
Stary 2007-03-15, 14:42   #3699
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 408
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

tutaj ktoś pisał że igłę dostać można u weterynarza, a ja słyszałam także że w większych aptekach
__________________
.
tatty jest offline  
Stary 2007-03-15, 15:26   #3700
aniulka_18
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 2
Post Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja nie powiem czym mi koleżanka doradzała przebić, ale w życiu bym sama nie przebiła, ani ne dałabym niedoświadczonej osobie po przeczytaniu niektórych notek, ja jakoś mam obsesję na punkcie tej części ciała i jakby mi ktoś spaprał robotę to uuu.... aha i może na początku się wam nic nie dzieje bo to dopiero po jakimś czasie zaczyna się proces gojenia...
aniulka_18 jest offline  
Stary 2007-03-15, 15:34   #3701
Akszeinga
Zadomowienie
 
Avatar Akszeinga
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 764
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Tez sprawdziłam (linijką w pracy ) 7 mm

Ogólnie jak czytam ten wątek to czasami włosy mi stają dęba co niektóre małolaty wypisują. Przebijanie samemu, przebijanie przez koleżankę, przebijanie pistoletem.. i na co to?Dlatego że wygląda cool? Refleksje nad swoim ciałem mogą przyjść później oby nie za późno.
__________________
Zapuszczam włoski i mówię NIE prostownicy

Kochasz zwierzęta ? Uratuj im
życie.To tylko parę zł.
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=135520
Akszeinga jest offline  
Stary 2007-03-20, 20:08   #3702
Shakira_19
Raczkowanie
 
Avatar Shakira_19
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 442
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja zamierzam się do kolczyka w pępku, ale coś z oporem mi idzie.
Czy jak teraz przebije to do lata się zagodzi?
i czy taki kolczyk już się nosi zawsze, blizna po nim jest widoczna?>
Shakira_19 jest offline  
Stary 2007-03-20, 21:34   #3703
naomii16
Raczkowanie
 
Avatar naomii16
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: hen hen za lasem :)
Wiadomości: 112
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Shakira_19 Pokaż wiadomość
Ja zamierzam się do kolczyka w pępku, ale coś z oporem mi idzie.
Czy jak teraz przebije to do lata się zagodzi?
i czy taki kolczyk już się nosi zawsze, blizna po nim jest widoczna?>
Zazwyczaj, przeciętnie liczy się 3 miesiące od przekłucia do zagojenia Ale są różne przypadki. Moja 20 letnie siostra zrobiła sobie kolczyk w pępku w listopadzie 2007 i do tej pory jej ropieje itp ;| A co do blizn to ona z czasem znika i jest raczej mało widoczna, po długim czasie nienoszenia kolczyka dziurka poprostu zarasta Sama bym chciała sobie zrobić kolczyk w pępku, zbieram się już od roku <lol> :P, ale mam pieprzyk dokładnie w tym miejscu gdzie powinnam mieć kolczyk ;( I nie wiem co mam zrobić, przekłuty na dole niezbyt mi się podoba.. :/ Jednak przejdę się do kosmetyczki i zobaczę czy da się coś z tym zrobić Pozdrawiam i całuję cieplutko
naomii16 jest offline  
Stary 2007-03-20, 21:52   #3704
Shakira_19
Raczkowanie
 
Avatar Shakira_19
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 442
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja z tego co wiem i przeszłam u mnie wszystko goi się jak na psie, więc chyba problemu nie powinno być
Shakira_19 jest offline  
Stary 2007-03-20, 22:36   #3705
Silen
Raczkowanie
 
Avatar Silen
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 80
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Taka moja rada dla dziwczyn co chcą miec kolczyk w pępku nieróbcie sobie u klezanek same bo 2 razy dłuzej sie goi i znam taki przyadek ze dziewczyna była chyda i o mały włos by jej niezachaczyła o zoładek a wtedy było by ciezko.

Jak macie probiely z gojeniem to powiem wam szczeze ze niewarto uzywac wody utlenionej lepiej troche pocierpiec i smarowac spirytusem kosmetycnym tak 5 razy dzienie i smarowac tak samo czwsto mascia Tribiotiliem ona jest super odrazu na nastepny dzień widac poprawe.
Silen jest offline  
Stary 2007-03-20, 22:38   #3706
Silen
Raczkowanie
 
Avatar Silen
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 80
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Lepiej wydac troche kasy i zrobic to estetycznie i bezbolesnie oczywiscie w dobrym salonie.W salonie nic nie boli i jest fajnie!
Silen jest offline  
Stary 2007-03-20, 22:55   #3707
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Silen Pokaż wiadomość
Taka moja rada dla dziwczyn co chcą miec kolczyk w pępku nieróbcie sobie u klezanek same bo 2 razy dłuzej sie goi i znam taki przyadek ze dziewczyna była chyda i o mały włos by jej niezachaczyła o zoładek a wtedy było by ciezko.

Jak macie probiely z gojeniem to powiem wam szczeze ze niewarto uzywac wody utlenionej lepiej troche pocierpiec i smarowac spirytusem kosmetycnym tak 5 razy dzienie i smarowac tak samo czwsto mascia Tribiotiliem ona jest super odrazu na nastepny dzień widac poprawe.
1. bez przesady

2. jasne nie ma to jak super rady


ps. zanim zaczniecie sie dzielic Waszymi "fachowymi" radami to przejrzyjcie caly watek najpierw bo te tematy byly milion razy poruszane, poza tym wprowadzacie niedoswiadczone dziewczyny w blad radzac cos czego nie powinno sie robic
Svinecka jest offline  
Stary 2007-03-21, 00:05   #3708
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

o jejuu-trzymajcie mnie bo zemdleje od nadmiaru dobrych rad
zachaczyć o żołądek-czym?-urban mites
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline  
Stary 2007-03-21, 00:08   #3709
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez miss venflon Pokaż wiadomość
o jejuu-trzymajcie mnie bo zemdleje od nadmiaru dobrych rad
zachaczyć o żołądek-czym?-urban mites

no dokladnie to samo mnie rozwalilo

ja mysle ze kolezanka probowala przebijac ten pepek szydelkiem
Svinecka jest offline  
Stary 2007-03-21, 00:26   #3710
fruity
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Frankfurt nad Odra
Wiadomości: 2 506
Wyślij wiadomość przez ICQ do fruity GG do fruity
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja mialam kiedys kolczyk w pepku, wszystko bylo super. ale po kilku latach sciagnelam (to juz tez kilka lat temu) i teraz mam wciaz dziurki. ale nie do konca. w srodku cos sie zroslo, ale na zewnatrz wciaz sa dziurki. nie wiem czy tam tez nie mogl sie wlosek wrosnac, bo jest cos czarnego. i jak naciskam na ta dziurke, to mam taka wydzieline. strasznie brzydko pachnie.
problemu zadnego nie mam. ale zastanawiam sie czemu to sie nie chce zrosnac do konca? cos musi byc nie tak. a tak mnie kiedys staraszono, ze jak sie zdejmnie kolczyk nawet na kilka godzin to sie tak juz zrosnie, ze bedzie trzeba ponownie przekluwac.
teraz sobie mysle, ze moglam go nie wyciagac i wszystko bylo by ok.
hmm, nie wiem czy nie isc z tym do dermatologa zeby sobie tego nie obejrzal. to naprawde dziwne. to taka wydzielina jak np. z ucha z dziurki. tam tez mam taki problem, ze jak dluszszy czas nie nosze kolczykow, to tez prawie przekluwam na nowo kolczykiem. musze sie najpierw przebic.
fruity jest offline  
Stary 2007-03-21, 08:57   #3711
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
to naprawde dziwne. to taka wydzielina jak np. z ucha z dziurki. tam tez mam taki problem, ze jak dluszszy czas nie nosze kolczykow
to jest odkładający się martwy naskówrek,który przeciez co 7 dni się naturalie złuszcza-wystarczy raz na jakiś czas delikatnie oczyścić i przemyć solą fizjologiczną-w momencie gdyby się pojawila wydzielina o żółtawym lub zielonkawym zabarwieniu to skontaktowałabym sie z dermatologiem
Cytat:
ale zastanawiam sie czemu to sie nie chce zrosnac do konca?
ponieważ jak sama napisałaś nosilaś kolczyk przez kilka lat-więć mniemam,że była to prawidłowo wygojona dziurka
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline  
Stary 2007-03-21, 09:48   #3712
kootek_mamrotek
Zakorzenienie
 
Avatar kootek_mamrotek
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 6 773
GG do kootek_mamrotek
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez eifersucht Pokaż wiadomość
Zauważyłam, że niektórym dziewczynom pręty wystają dość znacznie np. 5mm albo i więcej. Nie uważacie, że takie wystajace prety zwiększają możliwość zachaczenia o coś? Ja bym się bała z takim chodzić dlatego ostatnio wymieniłam moje 10 mm na 8mm i wystaje mi teraz może 1 - 1,5 mm i chyba tylko takie już bede kupowac. No chyba, że jestem przewrażliwiona?

No to rzeczywiście rekord Ja mam równo 7 mm skóry
hmm czy ja wiem mam kolczyk juz ponad 6 lat i ani razu mi sie o nic nie zahaczył tez mam 1 cma pret i tak mi wystaje

Cytat:
Napisane przez Silen Pokaż wiadomość
Taka moja rada dla dziwczyn co chcą miec kolczyk w pępku nieróbcie sobie u klezanek same bo 2 razy dłuzej sie goi i znam taki przyadek ze dziewczyna była chyda i o mały włos by jej niezachaczyła o zoładek a wtedy było by ciezko.
__________________
"Burza łamie drzewa, a trzciną tylko kołysze.."
kootek_mamrotek jest offline  
Stary 2007-03-21, 13:03   #3713
Wisniowaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 22
GG do Wisniowaaa
Exclamation Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

hahahahahahahahahah buahahahahah o żołądek ??:ee k: to czym że tak normalnie zapytam ona jej przebijała??? igłą dla jakiegoś słonia?????????? no to nieźle........ ja kumpelą przebijałam pępki i każdej goił się 2-2,5 tygodnia... wiec nie róbmy takigo HALLOOO z przebijania pępka.... pozatym gdzie od pępka do żołądka dziewczyno przystopuj!!
Wisniowaaa jest offline  
Stary 2007-03-21, 13:53   #3714
Silen
Raczkowanie
 
Avatar Silen
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 80
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Proste i logiczne jest chuda jak patyk i zero tłuszczu na brzuchu a była taka madra ze se do kolezanki poszła przebic i co z tego miała gówno jezdziła po szpitalach bo miała zakazenie i huj wie co jeszcze jak cie to tak smieszy to fajnie miło mi ze kogos rozbawiam przynajmniej nudno niejst co????a poza to ty takiej moze fazu nie miałas i zycze ci tego ale sa takie przypadki a mnie rozwaaja laski kture zabieraja sie za cos czego niepotrafią bo jak ktos przebija najgróbsza igła a potem pod to wkałada drugo to mnie krew zalewa wiec niesiej sie ze mnie bo ****a ja aka madra nie jestem
Silen jest offline  
Stary 2007-03-21, 13:59   #3715
Silen
Raczkowanie
 
Avatar Silen
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 80
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Wisniowaaa Pokaż wiadomość
hahahahahahahahahah buahahahahah o żołądek ??:ee k: to czym że tak normalnie zapytam ona jej przebijała??? igłą dla jakiegoś słonia?????????? no to nieźle........ ja kumpelą przebijałam pępki i każdej goił się 2-2,5 tygodnia... wiec nie róbmy takigo HALLOOO z przebijania pępka.... pozatym gdzie od pępka do żołądka dziewczyno przystopuj!!

niewrobie zadnego hallo z przebijania pepka smieszni ty jestescie same sie gówno znacie hahahahaha przestan jak ktos jest chudy to łatwo cos rozerwac zreszta ja podałam tylko przykład hahahah a ty jak przekłuwasz ???bo mnie smiesz te sposoby na przekłówania pępków aaaaaaaa az sie płakac chce a moze jestes taka uzdolniona i super przekłówasz bo te laski co ja znam i przekłowaja to ich klientkom goja sie po rok pępki i co to tez wysmiejesz bhhahaha znawczyni hahahaha
Silen jest offline  
Stary 2007-03-21, 14:04   #3716
ona21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 60
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ona21 jest offline  
Stary 2007-03-21, 15:34   #3717
Jenny:)
Przyczajenie
 
Avatar Jenny:)
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 23
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja też mam 1 cm. xD Ale pręcik i tak mi wystaje... Chciałam powiedzieć ze to forum nie jest po to zeby się wyzywać tylko pomagać .. Nie zapomnijcie o tym .. xD
Pozdrawiam =*
Jenny:) jest offline  
Stary 2007-03-21, 15:36   #3718
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 408
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ojj...
__________________
.
tatty jest offline  
Stary 2007-03-21, 15:38   #3719
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 408
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Silen Pokaż wiadomość
Proste i logiczne jest chuda jak patyk i zero tłuszczu na brzuchu a była taka madra ze se do kolezanki poszła przebic i co z tego miała gówno jezdziła po szpitalach bo miała zakazenie i huj wie co jeszcze jak cie to tak smieszy to fajnie miło mi ze kogos rozbawiam przynajmniej nudno niejst co????a poza to ty takiej moze fazu nie miałas i zycze ci tego ale sa takie przypadki a mnie rozwaaja laski kture zabieraja sie za cos czego niepotrafią bo jak ktos przebija najgróbsza igła a potem pod to wkałada drugo to mnie krew zalewa wiec niesiej sie ze mnie bo ****a ja aka madra nie jestem
Cytat:
Napisane przez Silen Pokaż wiadomość
niewrobie zadnego hallo z przebijania pepka smieszni ty jestescie same sie gówno znacie hahahahaha przestan jak ktos jest chudy to łatwo cos rozerwac zreszta ja podałam tylko przykład hahahah a ty jak przekłuwasz ???bo mnie smiesz te sposoby na przekłówania pępków aaaaaaaa az sie płakac chce a moze jestes taka uzdolniona i super przekłówasz bo te laski co ja znam i przekłowaja to ich klientkom goja sie po rok pępki i co to tez wysmiejesz bhhahaha znawczyni hahahaha
ehh, uspokój się trochę - dziewczyno, przystopuj. może zmyśliłas, może ktoś nie dowierza, ale nie warto robić z tego jakiejś wielkiej afery

i nie radziłabym ci odradzać, albo mówić że u fachowców nie warto robić. "pępki się zrastają rok" - oj, szczerze mówiąc to wątpie. jeśli nawet to muszą być jakieś przypadki jeden na milion. już prędzej bym uwierzyła, gdybyś coś takiego napisała o koleżankach albo pseudofachowych kosmetyczkach.
__________________
.
tatty jest offline  
Stary 2007-03-21, 15:48   #3720
agnique
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: daleko daleko
Wiadomości: 807
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Witam wszystkich moje doświadczenie z przebiciem pępka było dość drastyczne zaczne od przestrogi tych co chcą to zrobić same albo przy pomocy kolezanki.
Przebijałam sama, myślałam, że to nic trudnego gdyż miałam już wcześniejszą styczność z wielokrotnym przebijaniem ucha przeze mnie samą.
Myślałam, że wstarczy wypażona gruba igła, niestety drugą stroną nie chciało przejść, trwało to z 2 godziny ąż w końcu udało się, ból temu oczywiście towarzyszył. Cieszyłam się, że mam kolczyk aż do momentu jak po tygodniu okolice przebicia tak spuchły i wypełniły się ropą. Gdyby nie specjalny płyn ze Szwecji od mojej siostry która otrzymała go do płukania swojego pępka z pewnością nie skończyłoby sie to dobrze. Dodam, że 6 miesięcy trwało leczenie, kolczyka nie wyciągnełam mam go do dziś.
Niska świadomość zagrożenia wynikała z mojej głupoty, która była związana z wiekiem i niedojrzałośćią!!
agnique jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:10.