Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 152 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-08-13, 13:24   #4531
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 429
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez martusiaa88 Pokaż wiadomość
Po ponad 1,5 roku posiadania kolczyka w pepku zaczerwienilo mi sie miejsce nad gorna kulka, zaczelo puchnac itd. tak samo jak podczas gojenia. Kompletnie nie wiem co moglo to spowodowac...
pewnie tak jak mówi Yaza, albo może wymieniłaś ostatnio kolca? możesz mieć alergię
tatty jest offline  
Stary 2007-08-13, 21:51   #4532
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ten żólty obszar to może być lekkie zasinienie wyywołane uzyciem klem(gdybam tak sobie bo jak siniak schodzi to po kolei zmienia barwy)-ale to tylko moja hipoteza
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline  
Stary 2007-08-13, 22:40   #4533
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez miss venflon Pokaż wiadomość
ten żólty obszar to może być lekkie zasinienie wyywołane uzyciem klem(gdybam tak sobie bo jak siniak schodzi to po kolei zmienia barwy)-ale to tylko moja hipoteza
Liczę,że tak jest.Ale wcześniej nic nie było między dziurkami.
__________________


pink69 jest offline  
Stary 2007-08-15, 20:35   #4534
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Dziewczyny. Co myśłicie o tej stronie? http://www.crazy-factory.com/main_bi...sort=2a&page=2
Znalazłam tu mnóstwo cudeńek
Napisałam do nich maila z pytaniem czy jest mozliwosc wysłania towaru do Polski i odpowiedz brzmi : tak
Koszt przesyłki kosztuje 5 Euro niezaleznie od liczby zamowionych rzeczy. Może któraś jest zainieresowana, lub orientuje sie czy warto??
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-08-15, 20:57   #4535
dancewithme0605
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Hmmm a ja jestem od wczoraj szczęśliwą (jak narazie:P) posiadaczką małego cudeńka w pępku to jak w końcu można używać tej maści tribiotic czy raczej nie?
dancewithme0605 jest offline  
Stary 2007-08-15, 22:14   #4536
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

nie nie można stosowac zapobiegawczo masci z antybiotykiem-sól fizjologiczna wystarczy
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline  
Stary 2007-08-15, 22:16   #4537
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez dancewithme0605 Pokaż wiadomość
Hmmm a ja jestem od wczoraj szczęśliwą (jak narazie:P) posiadaczką małego cudeńka w pępku to jak w końcu można używać tej maści tribiotic czy raczej nie?
Przeczytałabyś 2 strony wątku i już wiedziałabyś,że NIE
__________________


pink69 jest offline  
Stary 2007-08-16, 12:21   #4538
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

up up
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-08-16, 23:46   #4539
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 429
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

aj z tymi tribiotykami i spirytusami... na każdej stronie tego pełno. upatrzyłyście ostatnio jakieś koczyki? bo ja jakoś nic
tatty jest offline  
Stary 2007-08-17, 13:48   #4540
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja nie mogę upatrzeć,bo 2 tygodnie niecałe ma mój kolczyk.
Ale wczoraj odkryłam,że odkręcaną mam dolną kulkę
Bo mi się odkręciła,więc mogę kupić dolną kulkę za jakiś miesiąc.
Cieszę się,bo pręt mam dobry tytanowy i nie ma potrzeby zmieniania go.
__________________


pink69 jest offline  
Stary 2007-08-17, 15:31   #4541
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja znalazłam niezłą stronę z kolczykami tylko, że zagraniczną. Podałam ją tu ale jakoś nikt nie zareagował
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-08-17, 15:57   #4542
klaudynka18
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 610
Talking Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Kochane dziewczynki!Niedawno wróciłam z salonu Od świtu do zmierzchu z nowym cudeńkiem w brzuszku jestem zachwycona-zapłaciłam stówkę wraz z kolczykiem i wcale nie żałuję! Ponieważ miałam wcześniejsze niemiłe doświadczenia z przebijaniem pępka teraz zaproponowano mi dziurkę znacznie głębiej(było ciężej przebić bardziej tez bolało), ale to nic w porównaniu z efektem-jestem BARDZO SZCZĘŚLIWA! Chciałam tu serdecznie pocięgować Tobie YAZA za rady i cierpliwe odpowiadanie na moje wątpliwości i pytaniakolczyk w pępuszku to fajna sprawa
klaudynka18 jest offline  
Stary 2007-08-17, 18:08   #4543
Yaza
Rozeznanie
 
Avatar Yaza
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 879
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Nie ma za co Od tego tutaj jestem, nie?
__________________
"When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?

If it was someone you truly loved?"
Yaza jest offline  
Stary 2007-08-17, 18:45   #4544
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Dziewczyny, haaalo? czuje sie niezuważona
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-08-17, 22:07   #4545
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

tak zauwazyłam ale te kolce to dla mnie żadna rewelacja-sprzęt też,dostępny u nas od dawna-po podliczeniu wszytskich kosztów wychodzi jak zakupy w polandolandzie
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline  
Stary 2007-08-17, 22:10   #4546
Yaza
Rozeznanie
 
Avatar Yaza
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 879
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez adoosienka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, haaalo? czuje sie niezuważona
kurcze, ale co ja mam o tej stronie powiedziec? widzialam ja wczesniej, jakos do mnie nie przemówila, nie wiem czemu. bardziej podoba mi sie http://www.bodyjewelleryshop.com/ przesylka za free ja zamowi sie za 10 Ł lub wiecej - taniocha.
__________________
"When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?

If it was someone you truly loved?"
Yaza jest offline  
Stary 2007-08-17, 22:39   #4547
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Yaza Pokaż wiadomość
kurcze, ale co ja mam o tej stronie powiedziec? widzialam ja wczesniej, jakos do mnie nie przemówila, nie wiem czemu. bardziej podoba mi sie http://www.bodyjewelleryshop.com/ przesylka za free ja zamowi sie za 10 Ł lub wiecej - taniocha.
No, mnie zainteresowała ich oferta- maja naprawde imponujący wybór kolczyków do pępka (tytanowych szczegolnie). A sklep o którym Ty napisałaś ma identyczne kolczyki jak wildcat


Cytat:
Napisane przez miss venflon Pokaż wiadomość
tak zauwazyłam ale te kolce to dla mnie żadna rewelacja-sprzęt też,dostępny u nas od dawna-po podliczeniu wszytskich kosztów wychodzi jak zakupy w polandolandzie
Hmm no nie wiem. Ceny kolców z tytanu są dużo niższe... Dlatego wlasnie chcialam wiedziec czy moze ktoś tu slyszal o tym sklepie.
Koresponduje z nimi, wydają się ok. Ale kto to wie...


Ok, myslalam, ze moze któraś z Was słyszała coś nie cos o tym sklepie.
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-08-18, 15:50   #4548
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Dziewczyny, byłam w aptece bo skończyła mi sie sól fizjologiczna. A tu nagle pani do mnie mówi, że jest na recepte! ;/ Tydzień temu jeszcze nie była, a kupuje w tej aptece sól od stycznia i zawsze było ok... Wiecej soli nie kupie, bo to byla jedyna apteka w moim miescie gdzie moglam sol kupic bez recepty ech..
Myślicie, że mogę do pielęgnacji, przemywania pępka używać teraz tego octeniseptu?? Bo nie wiem dokładnie czy ten specyfik ma wlasciwosci tylko gojące czy do zwykłego przemywania moge go tez uzywac, tak profilaktycznie??
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-08-18, 16:18   #4549
shewa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 5 978
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Sól fizjologiczna na recepte?? Ja nigdy nie mialam problemu zeby ja kupic, pierwszy raz o tym slysze
shewa jest offline  
Stary 2007-08-18, 16:42   #4550
adoosienka
Wtajemniczenie
 
Avatar adoosienka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Raj ;)
Wiadomości: 2 629
GG do adoosienka
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

No często jest na recepte... U mnie w miescie tylko w jednej aptece mogłam ją kupować, a tu dziś zonk....
__________________
Mąż i Żona

Kubuś już z nami
adoosienka jest offline  
Stary 2007-08-18, 16:49   #4551
shewa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 5 978
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja na szczescie jeszcze nigdy nie trafilam zeby na recepte było. A dosc czesto uzywam bo nawet do przeplukiwania nosa Ja wogole nie rozumiem czemu niby sol ma byc na recepte, bez sensu
shewa jest offline  
Stary 2007-08-18, 17:03   #4552
klaudynka18
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 610
Question Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

To mój drugi dzien z kolczykiem w pępusiu,na razie jest wszystko ok-przemywam 3 razy dziennie octeniseptem myje sie mydełkiem antybakteryjnym nie dotykam i stosuje się do wszystkich wskazówek. Mam tylko jedno pytanko, którego nie zadałam wczoraj podczas przebijania-otóż powiedziano mi że mam brac tylko prysznic i unikać kąpieli. Nie wiem jednak jak długo ma to trwac?Czy dopoki sie nie wygoi?A moze jest jakis okreslony czas? Jak było w Waszym przypadku? i jeszcze jedno-czy jak pepuszek się wygoi(czyli nic nie będzie z niego lecieć nie będzie bolał itp)to nadal mam coś na niego stosować tak profilaktycznie?
klaudynka18 jest offline  
Stary 2007-08-18, 17:36   #4553
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

można zastapić spokojnie sól octaniseptem-ma korzystne działanie na przekłucie
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline  
Stary 2007-08-18, 17:56   #4554
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 429
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez klaudynka18 Pokaż wiadomość
To mój drugi dzien z kolczykiem w pępusiu,na razie jest wszystko ok-przemywam 3 razy dziennie octeniseptem myje sie mydełkiem antybakteryjnym nie dotykam i stosuje się do wszystkich wskazówek. Mam tylko jedno pytanko, którego nie zadałam wczoraj podczas przebijania-otóż powiedziano mi że mam brac tylko prysznic i unikać kąpieli. Nie wiem jednak jak długo ma to trwac?Czy dopoki sie nie wygoi?A moze jest jakis okreslony czas? Jak było w Waszym przypadku? i jeszcze jedno-czy jak pepuszek się wygoi(czyli nic nie będzie z niego lecieć nie będzie bolał itp)to nadal mam coś na niego stosować tak profilaktycznie?
profilaktycznie ja nic nie stosuję, żeby zapobiec czemuś złemu, tylko żeby dbać nie przestaje się czyścić dziurki. a jeśli chodzi ci o coś typu tribiotic czy cuś, to nie stosuj profilaktycznie. dopiero jak zacznie się coś złego dziać, np. zapalenie
tatty jest offline  
Stary 2007-08-18, 19:51   #4555
MrOvKa:)
Przyczajenie
 
Avatar MrOvKa:)
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Niebieska klitka [mój pokój :)]
Wiadomości: 18
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Hej Dziewczynki! Miało być w poniedziałek, ale oficjalnie ogłaszam, że dzisiaj został ozdobiony mój pępek ślicznym kolczykiem!!! Nic nie bolało i narazie też nie boli. Oczywiście po wyjściu z salonu marsz do apteki po octanisept i sól fizjologiczną. Mam nadzieję, że będzie OK... Jutro postaram się wrzucić zdjątka.
Buziaki
__________________
ThE ShOw mUsT gO oN
MrOvKa:) jest offline  
Stary 2007-08-18, 20:23   #4556
klaudynka18
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 610
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez tatty Pokaż wiadomość
profilaktycznie ja nic nie stosuję, żeby zapobiec czemuś złemu, tylko żeby dbać nie przestaje się czyścić dziurki. a jeśli chodzi ci o coś typu tribiotic czy cuś, to nie stosuj profilaktycznie. dopiero jak zacznie się coś złego dziać, np. zapalenie
Tatty a czym Ty czyścisz swoja dziurkę(chodzi mi o czyszczenie już po wygojeniu pępuszka)?Czy nadal będzie to musiał być octanisept czy może coś innego?no i co z tymi kąpielami?jak to było w twoim przypadku? z góry dzięki za radę
klaudynka18 jest offline  
Stary 2007-08-18, 20:25   #4557
shewa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 5 978
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Moze ja odpowiem jak to bylo ze mna odnosnie kapieli. Pierwszy raz normalnie sie wykapalam nie zwracajac uwagi na pepek po jakims miesiacy, moze 1,5. 2 godziny pozniej pepek dal o sobie znac i to dosc mocno. Wiec lepiej poczekac dluzej niz potem cierpiec przez pare dni
shewa jest offline  
Stary 2007-08-18, 21:39   #4558
tatty
Zakorzenienie
 
Avatar tatty
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 9 429
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez klaudynka18 Pokaż wiadomość
Tatty a czym Ty czyścisz swoja dziurkę(chodzi mi o czyszczenie już po wygojeniu pępuszka)?Czy nadal będzie to musiał być octanisept czy może coś innego?no i co z tymi kąpielami?jak to było w twoim przypadku? z góry dzięki za radę
nie odpowiem może tak jak się spodziewałaś, bo ja dopiero przymierzam się do kolczyka mam nadzieję że do urodzin uzbieram na kolczyk i przekłócie. ale wszystkie dziurki czyszczę solą fizjologiczną i zamierzam tym czyścić tą dziurkę.
tatty jest offline  
Stary 2007-08-18, 21:42   #4559
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja od trzeciego dnia normalnie biore prysznic.Z kąpieli zrezygnowałam,bo po co moczyć świeży kanał w tym,co właśnie z siebie zmyłam po całym dniu.I mam zamiar tak do października-listopada.
__________________


pink69 jest offline  
Stary 2007-08-19, 09:44   #4560
marineshell
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Witam wszystkich uzytkownikow chcialabym przedstawic wszystkim moja historie dotyczaca KOLCZYKA W PEPKU. No wiec mam 21 lat, cale zycie marzylam o kolczyku w pepku,gdyz jestem szczupla i smialo moge powiedziec atrakcyjna osoba. W koncu nadeszla chwila gdy poszlam szukac praktyki trafilam na taka kosmetyczke, ktora sie zajmuje persingiem bardzo sie balam,ale odwazylam sie to zrobic przekluwala mi igla nic a nic nie bolalo choc przez jakis czas po przekluciu nie moglam patrzec w to miejsce, ale gdy juz spojrzalam sliczny widok nie bylo nic widac,ze miejsce zostalo przeklute pare minut wczesniej Oczywiscie codziennie przemywalam miejsce spierytusem pozniej tribiotykiem,palcami wogole nie dodtykalam,wszystko slicznie wygladalo,nic nie bolalo.....dziwilam sie tylko dlaczego na forum tyle ludzi straszy tym kolczykiem w pepku.... Wszystko bez zadnych skomplikowac...az wkoncu zaczelo sie... zaczela mi leciec ropa i to bardzo duze ilosci, oraz krew bez zadnego zaczepienia sie stukniecia ani nic od tak sobie, jestem normalnie przerazona tym widokiem, gdy nacikam na skore zeby wyplynela krew wychodzi mi cos takiego jak mieso boje sie ze to rozerwie ta dziure to wyglada tak okropnie mama mowi zebym wyjela ten kolczyk, ale ja nie bede potrafila chodzic z taka obrzydliwa dziura co mam robic prosze pomozcie mi
marineshell jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:25.