Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 28 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2005-09-24, 10:10   #811
zabka16e
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 6
Przekłucie pępka

No ja przekłułam pępek pistoletem! A skóra była cienka i wysuszona I nie wiem czy przekłuć jeszcze raz?
zabka16e jest offline  
Stary 2005-09-24, 10:14   #812
zabka16e
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 6
Przekłucie pępka

No jak ona przekłuwała pistoletem! Gdzie można znalesc w JArosławiu studio jakieś dobre?
zabka16e jest offline  
Stary 2005-09-24, 15:14   #813
Nati02
Zakorzenienie
 
Avatar Nati02
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 8 322
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Przekłucie pępka

Podepne sie pod ten watek:

ile kosztuje przeklucie pepka?
__________________
Życie to ciągłe ryzyko.
Nati02 jest offline  
Stary 2005-09-24, 15:25   #814
buena
Wtajemniczenie
 
Avatar buena
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 2 707
Dot.: Przekłucie pępka

Mnie w studio kosztowało 100 zł.
buena jest offline  
Stary 2005-09-24, 16:00   #815
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: Przekłucie pępka

ja prawie trzy lata temu płaciłam 80 zł. dostałam kolczyk najpierw większy a po miesiącu byłam zmienić za darmo na mniejszy rozmiar ale z tego co wiem są studia gdzie za przekłucie pępka życzą sobie 130-150 zł.
__________________
"To, co znajduje się za nami lub przed nami, to naprawdę drobnostka w porównaniu z tym, co leży w nas.."

R.W. Emerson
Annake jest offline  
Stary 2005-09-24, 16:35   #816
Alice.soul.
Raczkowanie
 
Avatar Alice.soul.
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Z dOmQ nAd MoRzEm:)
Wiadomości: 283
Wyślij wiadomość przez ICQ do Alice.soul. GG do Alice.soul.
Cool Dot.: Przekłucie pępka

Ha ..a mi przekłuła panna i nic nie wzieła za to...czyli wyszło za free. I ku zdziwieniu wszystkich bardzo dobrze jej to wyszło, dobrze sie goiło i nic sie nie przerwało i zadnych tam ''skruszen' nie bylo i nie ma. A kolczyk mam juz od 3 lat.
Co do kolejnego przekuwania to bym odradziła. Choc jak ci zalezy to czemu nie....zalezy tylko jak skóra wokół kolczyka bedzie wygladac.
__________________
.....bo wiesz....za tysiąc lat nie będzie nikt pamiętał nas........ tym jednym życiem trzeba żyć, beztrosko śnić i iść dopóki płynie nasza krew dopóki Ciebie mam Ty Mnie nikt nie pokona NIGDY nas... nie mają szans...
Alice.soul. jest offline  
Stary 2005-09-24, 17:04   #817
Alice.soul.
Raczkowanie
 
Avatar Alice.soul.
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Z dOmQ nAd MoRzEm:)
Wiadomości: 283
Wyślij wiadomość przez ICQ do Alice.soul. GG do Alice.soul.
Dot.: 8 razy kolczyk w pępku??

WOW.... to chyba rekord o jakim słyszalam....Boszeeee dziewczyno ratuj sie i nie przekłuwaj kolejny raz....Jak sama powiedziałas za 8 razem moze cos sie stac złego...i tego sie trzymaj...Wierze ze ci zalezy na tym by miec kolczyk ale radzilabym sobie odpuscic. Co musi byc nie tak skoro tyle razy wszlo pechowo....
Nastepnym razem moze sie juz nie zagoic;( Swoja droga jestem pod wielkim wrazeniem , ze juz tyle razy poddalas sie temu zabiegowi i chcesz jeszcze raz. Mi zrobila jedna panna i w zadnych tam sterylnych warunkach itp. Najnormalniej w domu, przy wodzie utlenionej i zwykla igla...udalo sie :d jest do tej pory dobrze i szybko mi sie zagoilo. Szczerze- wcale mnie nie bolało, ale gdyby cos sie stało chyba bym nie odwazyła sie na kolejny raz. ....moze juz wysrosłam z przekuwania wszytskich czesci ciala Serio- odłóż pomysl na przekucie jeszcze raz pepka, daj zagoic sie skorze bo napewno nie wyglada ona zbyt ładnie ...a jak chcesz, pomysl sobie o kolczyku w innym miejscu. Choc ...bez urazy z twoim szczesciem lepiej i tego nie rób
__________________
.....bo wiesz....za tysiąc lat nie będzie nikt pamiętał nas........ tym jednym życiem trzeba żyć, beztrosko śnić i iść dopóki płynie nasza krew dopóki Ciebie mam Ty Mnie nikt nie pokona NIGDY nas... nie mają szans...
Alice.soul. jest offline  
Stary 2005-09-24, 19:02   #818
magdarynka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 4
Dot.: Przekłucie pępka

hej dziewczyny a czy znacie jais dobry i sprawdzony salon w Łodzi? nie chce trafic w kiepskie rece
magdarynka jest offline  
Stary 2005-09-24, 23:50   #819
silvja
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: .....
Wiadomości: 108
GG do silvja
Dot.: Przekłucie pępka

sterlinga- jak sie nie mylę tam jest szkola tam cie pokierują gdzie masz isc
__________________
...pozdrawiam Sylwia
silvja jest offline  
Stary 2005-09-24, 23:55   #820
silvja
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: .....
Wiadomości: 108
GG do silvja
Talking Dot.: 8 razy kolczyk w pępku??

.....no to ładnie ten twój brzuch musi wyglądać po tylu przekluciach -daruj sobie juz następne przekłucie zrób sobie ew. od dołu.....czy tam tez juz miałaś?
__________________
...pozdrawiam Sylwia
silvja jest offline  
Stary 2005-09-26, 18:21   #821
Zakrecoona
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 4
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Hej dziewczyny!! miisiek ja tez przebilam sobie pepek w piatek!! i mam kolczyka! juz od dawna o tym myslalam ale moja mama sie nie zgadzala ale wkoncu ja przekonalam! ale tatus jeszcze o nim nie iwe i mam nadzieje ze dlugo nmie bedzie wiedzial bo jak go zobaczy to bedzie zle:P:P:P !! balam sie troche isc przebic bo balam sie ze beidzie bardzo bolec ale nie bylo tak zle tylko torche bolalo! teraz przemylam go rumiankiem i woda fizjologicznoa!!! mam nadzijeje ze sie dobrze zagoi!! pozdrawiam wszyskie dizewczyny ktire kaja kilczyki w pepku
Zakrecoona jest offline  
Stary 2005-09-26, 20:18   #822
mysiiek
Raczkowanie
 
Avatar mysiiek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 59
GG do mysiiek
Dot.: 8 razy kolczyk w pępku??

Naszczęście nie muszę robić 8 raz bo udało mi sie wsadzić kolczyk jeszcze do wcześniejszej
__________________
Niech sława , którą ściąga każdy z żywych ,
żyje wyryta na naszych grobowcach spiżowych ,
zdobiąc nas przez śmierć obdartych(...)

W.Shakespear
mysiiek jest offline  
Stary 2005-09-26, 20:32   #823
mysiiek
Raczkowanie
 
Avatar mysiiek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 59
GG do mysiiek
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Miisiek mówiłam Ci że nie będzie bolało :d Myślałam że jak dzisiaj do Ciebie przyszłam to żartujesz że Ciebie brzuch boli :P :P Mnie to tam nic nie bolało chociaż robiłam sobie sama (przy pomocy sis )
__________________
Niech sława , którą ściąga każdy z żywych ,
żyje wyryta na naszych grobowcach spiżowych ,
zdobiąc nas przez śmierć obdartych(...)

W.Shakespear
mysiiek jest offline  
Stary 2005-09-26, 20:55   #824
mysiiek
Raczkowanie
 
Avatar mysiiek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 59
GG do mysiiek
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Mam pytanie jakie są sposoby włożenia kolczyka jak wypadnie?? Mam taki cieniutki teraz ale chciałabym włożyć grubszy no i mi nie chce wejść
__________________
Niech sława , którą ściąga każdy z żywych ,
żyje wyryta na naszych grobowcach spiżowych ,
zdobiąc nas przez śmierć obdartych(...)

W.Shakespear
mysiiek jest offline  
Stary 2005-09-26, 21:14   #825
miisiek
Raczkowanie
 
Avatar miisiek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 36
GG do miisiek
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Mysiu ja nie żartowałam z tym że mie bolało bo mnie naprawde bolało zakrecoona no wiesz mój tata został postwiony przed faktem dokonanym a mama sie zgodziła. Tak gólnie to już wszystko jest ok i sie przyzwycziłam pozdruffka
miisiek jest offline  
Stary 2005-09-27, 19:27   #826
Zakrecoona
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 4
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Hej mnie kolczy nawet nie boli nie czuje wogle ze go mam tylko przy dotknieciu albo jak sie schylam to mnie boli! no moj tata tez teraz bedzie musila sie z tym pogodzic ! ale jak na razie to wole go ne denerwoac wkoncu kiedys bedzie musial sie odiwedziec!! :P:P:P tak samo jak moj brat zrobial sobie tatuaz to po roku tata sie dowedzial dopiero ze ma a ma bo na ramieniu!! tyle lepiej ze moj brat nie mieszka z nami w domu tylk w inneg miejscowaisc z zona
Zakrecoona jest offline  
Stary 2005-09-28, 11:19   #827
dzindrzej
BAN stały
 
Avatar dzindrzej
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 370
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Witam wszystkich maniaków kolczyka w pępku Ja juz mam swój kolczyk ponad 3 lata. Jeśli chodzi o ból przebijania, ciężko mi jest powiedzieć coś na ten temat, ponieważ najzwyczajniej tego nie pamiętam. Problemów z gojeniem nie miałam wogóle. Ropa mi nie leciała i wszystko było OK. Kolczyka nie wogóle, nie przeszkadza mi w niczym. Jest to bardzo fajna sprawa. Ładnie wygląda, a teraz jest tyle śliczniutch kolczyków, że można wybierać do woli
dzindrzej jest offline  
Stary 2005-09-29, 20:00   #828
lolcitkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 96
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Siemano A tak mogę wyjść na chwilkę z tematu?? Jutro idę do kosmetyczki przebić w chrząstce (w uchu) kolczyk. Byle że ona chce mi pistoletem, upierałam się ale ona mówila że to nic nie boli jak się tym robi, to prawda?? Ktoś robił pistoletem??
lolcitkaa jest offline  
Stary 2005-09-29, 20:10   #829
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Nie wolno przebijac nic innego poza platkiem ucha pistoletem, reszte przbija sie igla!!!
Jak ona chce pistoletem to uciekaj!

Tu masz wiecej w temacie wystarczylo poszukac http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=74153
alex19 jest offline  
Stary 2005-09-29, 20:42   #830
beta-ina
Rozeznanie
 
Avatar beta-ina
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 725
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez lolcitkaa
Siemano A tak mogę wyjść na chwilkę z tematu?? Jutro idę do kosmetyczki przebić w chrząstce (w uchu) kolczyk. Byle że ona chce mi pistoletem, upierałam się ale ona mówila że to nic nie boli jak się tym robi, to prawda?? Ktoś robił pistoletem??
Ja miałam przekłuwane pistoletem właśnie chrząstkę ucha, u góry.Mnie to akurat zbytnio nie bolało, to znaczy przebijanie trwa dosłownie 1 sekundę i jak mam w tej sekundzie poczuć ból? Jedynie pare minut po tym ucho zaczyna lekko pulsować, niewiem czy mozna to nazwac bólem Ja jestem odporna na ból więc mogłabym iść sobie to zrobić jeszcze raz bez strachu Jedynie potem byl problem , jak chciałam zasnąć.Przez pare dni napewno nie będziesz mogła spać na tej stronie gdzie masz kolczyk, bo to rzeczywiście trochę boli Ucho wygoiło sie po ok. 2-3 tyg całkowicie.
beta-ina jest offline  
Stary 2005-09-30, 14:56   #831
lolcitkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 96
Dot.: Kolczyk w pępku :)

A co w tym złego jeśli przebiją mi pistoletem? Nic się nie stanie, ale fajnie kosmetyczka zareagowala jak jej powiedzialam o tym, byla wystraszona ze nie bede jej klientką Ja nie jestem odporna na ból Mam 5 kolczyków w uchu, z których 3 sama sobie przebiłam, bolało mnie :/ Przede mną tydzien bóli ... bo muszę jeszcze iść na wycinanie znamienia ;( Dzięki że powiedziałaś, beta-ina, mniej się boję, chociaz moje kumpele same sobie robily kolczyki w chrząstce igłami od zastrzyków, ja tez mam igłę bo chcialam sobie przekuć, bo kasy nei mam na przebicie u kosmetyczki ;( A jak się opiekować takim kolczykiem?
lolcitkaa jest offline  
Stary 2005-09-30, 15:00   #832
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Pocztyaj sobie na www.wildcat.pl w dziale ABC kolczykowania.
A jesli chodzi o przeciwwskazania co do pistoletu to polecam dzial zagrozenia, ktory jest w dziale ABC.
alex19 jest offline  
Stary 2005-09-30, 15:51   #833
lolcitkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 96
Dot.: Kolczyk w pępku :)

wiecie co?? Już po krzyku, jestem po***ana, zrobiłam sobie ejdnorazową igłą koclzyka w chrząstce przed chwilka. Przyznam że bolało przy przekłuwaniu ale teraz mi trochę pulsuje i nie boli tak bardzo Oczywiście najpeirw myłam ręcę i odkaziłam kolczyk, teraz będę smarować TRIBIOTICEM Dzieki wszystkim TWkrótce będzie kolczyk w pępku :P
lolcitkaa jest offline  
Stary 2005-09-30, 16:46   #834
buena
Wtajemniczenie
 
Avatar buena
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 2 707
Dot.: Kolczyk w pępku :)

locitkaa, tylko nie rób sobie sama, idź lepiej do profesjonalnego studia, bo zrobisz sobie cos źle a potem bedzie sie źle goić i zostanie blizna a po co?
buena jest offline  
Stary 2005-09-30, 17:16   #835
miisiek
Raczkowanie
 
Avatar miisiek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 36
GG do miisiek
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Miną już tydzień odkoad mam kolczyk w pępku przyzwycziłam sie już do niego wszystko jest ok nie ropieje ani nic jestem szczęśliwa że go mam
miisiek jest offline  
Stary 2005-09-30, 18:22   #836
alex19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 290
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez lolcitkaa
wiecie co?? Już po krzyku, jestem po***ana, zrobiłam sobie ejdnorazową igłą koclzyka w chrząstce przed chwilka.
No to dobrze ze chociaz jednorazowa
Cytat:
Oczywiście najpeirw myłam ręcę i odkaziłam kolczyk, teraz będę smarować TRIBIOTICEM Dzieki wszystkim TWkrótce będzie kolczyk w pępku :P
Mam nadzieje ze nie wsadzilas w dziurke jakiegos srebrnego czy zlotego kolczyka?
alex19 jest offline  
Stary 2005-09-30, 20:59   #837
miisiek
Raczkowanie
 
Avatar miisiek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 36
GG do miisiek
Dot.: 8 razy kolczyk w pępku??

HEHEHHE oczywiście tylko ty jestes taka zdolna żeby robić tyle razy kolczyk ale masz szczescie ze sie włożył a i jeszcze przeciez tylko ty masz takie orginalne do niego zapęcie
__________________
"Miłość to nie staw, w którym można zawsze znaleźć swoje odbicie. Miłość ma przypływy i odpływy. Ma też swoje rozbite okręty, zatopione miasta, ośmiornice i skrzynie złota i pereł. Ale perły leżą głęboko."
miisiek jest offline  
Stary 2005-09-30, 21:29   #838
Agussiek
Raczkowanie
 
Avatar Agussiek
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 166
Dot.: 8 razy kolczyk w pępku??

Nisamowite!:P Wrecz niewiarygodne! :P a jdenak!:P Dziewczyno daj sobie spokoj z tym kolczykiem bo jeszcze Ci cos tam urosnie
Agussiek jest offline  
Stary 2005-10-01, 11:41   #839
lalka555
Przyczajenie
 
Avatar lalka555
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 4
Dot.: Kolczyk w pępku :)

mam kolczyka w pępku już trzy lata i ostatnio zauważyłam że skóra robi się coraz cieńsza. mam pytanko czy jak wyjmę na jakiś czas kolczyka to jest możliwość, że skóra się troche pogrubi czy jest już na to za późno???
lalka555 jest offline  
Stary 2005-10-01, 15:52   #840
mysiiek
Raczkowanie
 
Avatar mysiiek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 59
GG do mysiiek
Dot.: 8 razy kolczyk w pępku??

Dziękuje że ktoś zechciał to przeczytać a kto właśnie to zrobił to dla wiadomości już tydzień temu wszedł mi kolczyk do poprzedniej dziurki Miisiek A moje zapięcie zostaw w spokoju ;P ;P
__________________
Niech sława , którą ściąga każdy z żywych ,
żyje wyryta na naszych grobowcach spiżowych ,
zdobiąc nas przez śmierć obdartych(...)

W.Shakespear
mysiiek jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:32.